resimlerde jantı üst kısmında ufak teke çizikler var ama
ahım şahım bir darbe gözükmüyor.
resimlerde jantı üst kısmında ufak teke çizikler var ama
ahım şahım bir darbe gözükmüyor.
Ooo Honda kalitesi moruq
Benim anlamadığım Honda neden müşterisine yalancı muamelesi yapıyor.Alt tarafı bir jant için marka imajını bu kadar zedelemeye değer mi?Bizim ülkemiz esnafında hiç iş ahlakı yok.Aferin büyük ihtimalle kendi hatanız olan o jantın parası ise deli gibi kar yaptınız tebrik ederiz.
Dostum ilgilenmezlerse git tüketici haklarına başvur sürüm sürüm süründürürsün şunlara bak ya darbe yok bişey yok,adamın hayatı söz konusu,fiktiri fokdan bi sebeple baştan savuşturmalar falan filan,insan hayatı bu kadar değersiz olamaz !
japon un tofasi hondadan cok da sasirtmayan bir talihsizlik.Honda yi cinlilerle karsilastirip cok kaliteli bir marka oldugu algisina kapilanlar olmus.Ne kadar naif insanlarsiniz
Konunun ivedilikle çözülmesi için İstanbul' da ikamet eden Honda motosiklet sahipleri toplaşıp Honda fabrikası önünde bir basın açıklaması yapar. Hali hazırda orada bulunan 2324872 Motovlogger kardeşimiz de bu açıklamayı kendi kanallarında yayınlar. Honda marka imajı sebebiyle konuyu hızla çözümler.
Yoksa forumlarda, ekşisözlükte orda burda konuşmak olayın duyulması açısından faydalı ancak yeterli değil.
Ek: Kesin bilgi olmadan taraflardan birine inanıp "aaaal işteee" yorumları yapmayı da kendi açımdan "doğru bulmuyorum." Öte yandan konudaki muğlaklıkları gidermek kesinlikle Honda Türkiye' nin görevi.
Klasik türk esnaf mantığı hemen "kullanıcı hatası" diye yapıştır gitsin. Sıkça karşılaşıyorum bu tabirle, notebook alıyorum kullanıyorum anakartı arızalanıyor kullanıcı hatası yahu ben anakartı mı kurcalayıp yaktım? Bu gibi durumlarda firmanın türk distribütörleri olumsuz yanıt veriyorsa direk firmanın global temsilcilikleri ile iletişime geçmek gerek. Türkiye asus un kullanıcı hatası dediği ürünü, asus global ile iletişime geçip direk sıfırıyla üstüne hediye alarak değiştirmişliğim var.
Arkadaşın yerinde olsam can güvenliğimi tehlikeye attığı için firmaya direk dava açardım. Allah'tan arkadaş ufak atlatmış kazayı daha kötüsü olup can da verebilirdi.
Usta baktı, mühendis göz gezdirdi vs. ile çözülecek bir mevzu değil.
O jantın neden kırıldığını test edebilecek ekipman, ölçüm aleti olduğunu bile sanmıyorum ülkemizde. Çünkü üretimini yaparken nerede üretiliyorsa orada kırılma bükülme testleri belirli kriterlere göre yapılır. Şahit numuneler alınır, belirli periyotta çıkan ürünler dayanıklılık testlerine tabi tutulur vs.vs.
Ne hikmetse, arkadaşlarında dediği gibi, dünyanın en güvenilir en sağlam markası da olsa bizim pazara girince 3-5 seneye kazıklamaya çalışıyor bizi. Çünkü bizim gibi oluyorlar zamanla.
Su geçirmezlik garantisi olan saatine su kaçırıp servise yollasan dahi kullanıcı hatası olarak geri dönüyorlar bu memlekette.
Ne kadar mutsuz, huzursuz, değersiz insanlar topluluğu olduk, yıldım la.
Şahsi fikrim Honda 2012 den sonra NC serileri ve CB serileri ile yüksek cc de kendi topuğuna sıkmış bir firmadır. Bu klasmanlarda Yamaha karşısında ciddi anlamda geride kalmıştır. (Suzuki ve Kawayla kıyaslamıyorum bile)Tek tuttuğum 600rr ı da getirmeyi bırakmışlar galiba. Nerede o eski hornetler, 600F ler, VFR ler.
Sözlerinin geçtiği, domine ettikleri ve iyi servis sundukları düşük cc deki Türkiye pazarını da bu gibi olaylarla kaybetmek istiyorlar herhalde. Tüketici mahkemesine gidilmesi gerekli bence.
Adam canından olacakken kullanıcı hatası denilmesi ne acaip ya, abi dava açacaksın gerekirse toplanıp adli masrafları biz karşılayalım
kahrolsun capon ve çin motorları.
yaşasın tam bağımsız ruh hastaları.
aslında honda her ne kadar motor aksamı gideri çok iyi olsada. harici bileşenler. yani jantlar amortisörler vs vs ler ordan burdan ekleniyor. ucuz motora da tabiki ucuz jant eklemişler. ucuz jantımızda yolda patlamış. 200 300 liralık yeni jant takacak ken honda yetkilileri. kıvırtma yapmışlar. ben müdür olsam kendi cebimden karşılardım eğer hondayı seviyorsaydım.
eleman ekşi de yazdıktan sonra 19 sayfa olmuş yorumlar, eleman ortada yok tamamını okudum ???
ayrıntılı açıklama yok ortada şöyle oldu böyle oldu diye
Honda Türkiyenin aracının arkasında durmaması büyük ayıp,ben biraz jantı bajajın jantlarına benzettim bu tarz jantlar sanırım kırılmaya daha müsait
Ben de burada japon motosikletlerine laf atanları anlayamadım. Çinliler milyon tane sıkıntı çıkartıyor. Orası burası dökülüyor diye kızıyoruz. Bir tane japon jant kırınca mı 'tü tü berbat motosiklet ' diyorsunuz ? Ben eminim ki arkadaşın problemini Honda Türkiye yakın zamanda çözecektir.
Hem otomobil hem de motosiklet olarak Honda kullancisiyim. Cozmeyeceklerine emin olabilirsiniz, Civic C sutunu probleminde de uzunca bir sure hata kabul etmediler sonra iyi niyet olarak bedava tamirat sagladilar (showroom araclarinda dahi vardi bu olay). Bu sene ilk mahkeme sonuclandi ve para iadesine hukmetti.
Ben zaten cin motorlarini ciddiye dahi almiyorum.Sorun honda markasinin cok saglam malzeme kullandigini dusunup bu olaya sasirip bir de ustune marka fanatizmi yapmaniz.
Bu marka fanatizmi genelde alim gucu dusuk insanlarda gorulur.Zar zor aldiklarindan kullandiklari markayi en iyisi,kalitelisi olarak gorerek egolarini tatmin ederler.
Ben size dogrusunu soyleyeyim hondanin motosiklet kalitesi 10 uzerinden 5 max 6 dir.Crf dedigin motorun sasesi yamulur.rally denilen motorun arka lastigi sele altini yer motorun beyni gider.Keza bu olay ortada.
Honda turkiye malinin arkasinda bir marka olsaydi bu kadar civic kullanicisini magdur etmezdi en basta.Bu olayda da yaptigi cok buyuk ayiptir.
0 olarak alinmis motosikletin jantinin gobekten dagilmasi kabul edilebilir bir sey degildir.Ustune ustluk darbe sonucu olmus,kullanici hatasi demek nitelikli dolandiriliciktir.
Bu olay başına gelen arkadaş ekşiye yazdıktan sonra ortadan kaybolmus büyük ihtimal moral bozukluğu içinde ne yapacagını düşünüyor ya da işlemlere mahkeme filan başladı ekside 21 sayfa olmuş ben tamamını okudum çünkü bende de 125f var şimdi motora binmek gelmiyor içimden benden başka 125f kullanıcısıda yazmamis ne buraya ne oraya ilk ve son hondam oldu bu “kesin.”!!!
Kompleks yapılmış çünkü. Dinime laf eden müslüman olsa durumu söz konusu. Karşılaştırma yapmaya dilim dahi varmıyor neyle karşılaştıracaksın ki. Markayı eleştirmekte herkes haklı da şu durumdan vibratör gibi titreyen, gitmeyip araba gibi benzin yakan, ürettikleri bir motoru sorunsuz olmayan Çinlilere pay çıkartmasın kimse. Isteyen Çinli commuter kullanabilir daha ötesi yok zaten. Karşılaştıranları Çinli servislere havale ediyorum ben.
Bizim pazara girene ne oluyorsa hemen Türk kesilip müşteri memnuniyeti dibe iniyor en ufak şeye kullanıcı hatası vs. Dışarıda af edersiniz müşterinin g*tünü yalayan adamlar bizim ülkede bizi iplemiyor ilgi alaka satana kadar
Hocam hakkınızı sonuna kadar arayın derim, gerekirse mahkemeye verin o da olmadı Japonya'ya yada Avrupa'ya durumu bildirin derim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)