Bu lastiklerin hangisini önerirsiniz ?
Reklamlar
-
Cbr650f im için lastik arayışına girdim(dunloplar devamlı yanlıyor bir teker yapamadık 😜)
Bulduğum lastik setleri şu şekilde;
Mitas Sport Force: 850 tl
Pirelli Angel Gt : 1500 tl
Pirelli Supercorsa spv2: 1900tl
Metzeler M7RR:1500tl
Yukarıdakilerin kullananı var mıdır ? Sizlerin önerdiği, tecrübe ettiği lastikleri öğrenmek isterim.
Reklamlar
-
Supercorsaya gerek yok,Angel tak ıslak-kuru gezersin bol bol
-
Mitas tak geç çok memnunum
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------
Islak oerformansından da memnunum
-
Kullanmadım ama mitas spor force kullananların çok memnun kaldıklarını okudum.
-
En pahalısını tak namın yürüsün
-
Sana farklı bir alternatif vereyim. Anlas Capra RD tak. Mitasta kullandım onuda çok daha iyi mitastan. Fiyat olarakta ona yakın. Uzun ömürlü, Mitastan daha yumusak hamurlu ve bozuk yollar için daha ideal. Şehir içinde ve gezilerde daha çok verim alırsın emin ol, sevgiler.
*Üstelik yerli malı ANLAS desteklemek lazım.
-
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Sana farklı bir alternatif vereyim. Anlas Capra RD tak. Mitasta kullandım onuda çok daha iyi mitastan. Fiyat olarakta ona yakın. Uzun ömürlü, Mitastan daha yumusak hamurlu ve bozuk yollar için daha ideal. Şehir içinde ve gezilerde daha çok verim alırsın emin ol, sevgiler.
*Üstelik yerli malı ANLAS desteklemek lazım.
5000 km'dir CB500F motorumda Anlas Capras RD kullanıyorum. Önceki lastiğim Metzeler Roadtec 01 idi, ondan önceki de fabrika lastiği olan Dunlop D222.
Benim tecrübeme göre Capras RD, Dunlop'tan bir tık daha iyi sadece. Metzeler, açık ara daha iyi.
Capras ile önemli bir kayma yaşamadım ama ABS çok çabuk devreye giriyor, asfalta iyi tutunmuyor. Birkaç kere de virajda arka kaydı. Acil fren durumlarında korkutuyor açıkçası.
Ömrü de çok uzun değil, 5000'de arka lastiğin ortası düzleşti.
Metzeler'den daha sert bir lastik. Metzeler yolda çivi, vida ne bulsa topluyordu, Capras'a bir şey girmedi henüz.
Sanırım Capras, ağır motorlara daha uygun bir lastik.
-
Birkan07 adlı üyeden alıntı
En pahalısını tak namın yürüsün
siz oyle mi yapiyorsunuz ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:51 ----------
pea adlı üyeden alıntı
5000 km'dir CB500F motorumda Anlas Capras RD kullanıyorum. Önceki lastiğim Metzeler Roadtec 01 idi, ondan önceki de fabrika lastiği olan Dunlop D222.
Benim tecrübeme göre Capras RD, Dunlop'tan bir tık daha iyi sadece. Metzeler, açık ara daha iyi.
Capras ile önemli bir kayma yaşamadım ama ABS çok çabuk devreye giriyor, asfalta iyi tutunmuyor. Birkaç kere de virajda arka kaydı. Acil fren durumlarında korkutuyor açıkçası.
Ömrü de çok uzun değil, 5000'de arka lastiğin ortası düzleşti.
Metzeler'den daha sert bir lastik. Metzeler yolda çivi, vida ne bulsa topluyordu, Capras'a bir şey girmedi henüz.
Sanırım Capras, ağır motorlara daha uygun bir lastik.
Anlas sanki crosstourer, crossrunner vs. icin yapilmis bir lastik gibi geliyor bana. Yeri sakiz gibi tutacak bir sey isimi gorur.
-
Sizin gibi ben de CBR500r için lastik araştırıyorum Dunlop fena değil ama biterse ne almalıyım diye.
Supercorsa'nın pist lastiği olması ve Rossoların da ömrünün kısa olduğu ama iyi yol tuttukları bilinen bir gerçek. Önceki motorumda Rosso 2 kullandığımdan yola çıkarak Mitas sport force plus'ın Rosso 2 lere yakın bi lastik olarak yorumlanması mitasın beklentimi karşılamayacağı yönünde veya stok Dunlopa yakın olabilir. Tabi Rosso 2 den daha iyi bir lastik aranmıyorsa iyi bi tercih olabilir.
Hakkında iyi yorum yapılan lastikler Michelin road 4 ve angel gt var ömürleri uzun ancak Pirelliler kadar iyi tutuyor mudur virajı nasıldır bilgi sahibi değilim. Beni en çok cezbeden şu durumda Metzeler M7RR yol tutuşu virajı dengesi çok iyi olduğu söyleniyor ömrü de iyiydi sanırsam ama fiyatlar biraz tuzlu.
-
25 Temmuz 2018, 15:49
#10
heidenau k80'e de bakın derim.
-
25 Temmuz 2018, 15:52
#11
Ben 2. Takım mitası kullanıyorum. Daha önce cbf600 de kullandım. Gayet memnunum.
-
25 Temmuz 2018, 15:59
#12
Michelin Power RS Tavsıye ederım
-
25 Temmuz 2018, 16:17
#13
Mitas kullanıyorum. Fiyatına göre gayet f/p ürünü. Çok çabuk ısınıyor. Yolu kavraması güzel. Virajlarda korku vermiyor. Yalnızca ıslak zemin performansından çok memnun değilim. Bir kaç kere salladı. Harici bir problem yaşamadım. Bir dahaki sefere yine Mitas alırım.
-
25 Temmuz 2018, 16:39
#14
ısınınca güzel tekere geliyor öyle deme
benim lastikler bi sezon daha çıkarır, sonrasında mitas denemeyi düşünüyorum. gördüğüm kadarıyla kullananlar baya memnunlar.
gönlüm rosso 3 ten yana ama hem fiyatı hem de çabuk aşınmasından dolayı şimdilik mitas alıcam galiba.
supercorsalar daha çok pist sürüşü için üretilmiş lastikler diye biliyorum.
angel serisi ise çok yağmur çamurda gitmeyecekseniz gerek yok bence.
-
25 Temmuz 2018, 16:44
#15
Mitas fiyatı konusunda denemek için bir sebep sunmuş, zaten benimde düşündüğüm bir seriydi aralarında kalsam tercih ederim.
-
25 Temmuz 2018, 17:23
#16
Mitas ın fiyatı iyi olmasına iyi de Dunlop la aynı performansı verecekse Mitas a ne gerek var diye düşünüyorum. Sezonda 1.5 sezon beni götürse yeter o yüzden ömür konusu çok problem değil benim için 1500 den fazla da vermek istemiyorum. Kararsızlıklar, kararsızlıklar....
-
25 Temmuz 2018, 17:37
#17
Michelin pilot road veya street e bakin.
kastamonuda memnun olmadığım lastik baska biyerde hemde islakta oyle memnun ettiki inanamadım
-
25 Temmuz 2018, 17:40
#18
Erenk34 adlı üyeden alıntı
Sizin gibi ben de CBR500r için lastik araştırıyorum Dunlop fena değil ama biterse ne almalıyım diye.
Supercorsa'nın pist lastiği olması ve Rossoların da ömrünün kısa olduğu ama iyi yol tuttukları bilinen bir gerçek. Önceki motorumda Rosso 2 kullandığımdan yola çıkarak Mitas sport force plus'ın Rosso 2 lere yakın bi lastik olarak yorumlanması mitasın beklentimi karşılamayacağı yönünde veya stok Dunlopa yakın olabilir. Tabi Rosso 2 den daha iyi bir lastik aranmıyorsa iyi bi tercih olabilir.
Hakkında iyi yorum yapılan lastikler Michelin road 4 ve angel gt var ömürleri uzun ancak Pirelliler kadar iyi tutuyor mudur virajı nasıldır bilgi sahibi değilim. Beni en çok cezbeden şu durumda Metzeler M7RR yol tutuşu virajı dengesi çok iyi olduğu söyleniyor ömrü de iyiydi sanırsam ama fiyatlar biraz tuzlu.
Bende CBR500R var eski lastik aşınmamıştı ama senesinden dolayı köse gibi olmuştu yagmurda bindim dunlop göre çok memnun kaldım . Fazla km olmadı ama kayma v.s yapmıyor ..
CBR500 R için yeterli ama üst modellerde bir motor için bir şey diyemecegim .beklentileri karşılarmı karşılamaz mı ..
Ben 40 dayandıgım için temkinli sürdügüm için bana yetiyor..
İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.
If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.
-
25 Temmuz 2018, 17:59
#19
ashes35 adlı üyeden alıntı
Cbr650f im için lastik arayışına girdim(dunloplar devamlı yanlıyor bir teker yapamadık )
Bulduğum lastik setleri şu şekilde;
Mitas Sport Force: 850 tl
Pirelli Angel Gt : 1500 tl
Pirelli Supercorsa spv2: 1900tl
Metzeler M7RR:1500tl
Yukarıdakilerin kullananı var mıdır ? Sizlerin önerdiği, tecrübe ettiği lastikleri öğrenmek isterim.
Daha önce böyle bir konu açmıştım. http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post4142849
Mitas Sport Force ve Angel ST ( Angel GT'nin bir tık aşağısı) kullandım. Şöyle söyleyeyim. Mitas Sport Force parasına göre çok güzel bir lastik. Ama aktif kullanımda ( kış, yağmur, haftasonu viraj ve gazlama gibi ) maksimum ömrü 8-10 ay sonra sertleşmeye ve ilk baştaki gibi tutmamaya başlıyor.
Pirelli Angel ST de parasıne göre üst seviye bir lastik hatta her kuruşu hakediyor. Çok harika bir yol tutuşu var. Ve lastik o özelliği keybetmiyor kolay kolay. Çok çabuk ısınıyor. Ve bir çok duruma göre optimum. Hem kuru hem ıslak zemine göre. Daha Angel GT kullanmadan söylüyorum bunları
-
25 Temmuz 2018, 18:32
#20
serif abi adlı üyeden alıntı
Bende CBR500R var eski lastik aşınmamıştı ama senesinden dolayı köse gibi olmuştu yagmurda bindim dunlop göre çok memnun kaldım . Fazla km olmadı ama kayma v.s yapmıyor ..
CBR500 R için yeterli ama üst modellerde bir motor için bir şey diyemecegim .beklentileri karşılarmı karşılamaz mı ..
Ben 40 dayandıgım için temkinli sürdügüm için bana yetiyor..
Usta sanırım Mitas için konuştunuz. Benim gördüğüm kadarıyla Mitas kullanan herkes memnun özellikle f/p olmasından dolayı ama biraz da kişinin beklentisine kalıyor ben de Dunloptan memnunum ama Rosso 2 daha iyi tabi bu yüzden lastik değiştirdiğimde en az rosso 2 ile eşit veya daha iyi olmasını beklerim.
Mitası herkes fiyatına göre kıyaslıyor ama tutuş olarak üst seviye lastiklere oranla nasıl pek bilgi yok. Sonuçta Rosso Corsa, Rosso 3, M7RR, Power RS gibi lastiklerden söz ediyoruz yoksa yeterli tutuşu Dunlopta sağlıyor artçılı 140 150 km hız ile virajda stabil kaydırmadan döndürüyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)