neden ortalık 5000 km altı satılık japon cruiser dolu
Reklamlar
-
03 Ağustos 2006, 17:41
#21
yucika adlı üyeden alıntı
Benim teorim insanlar motosikleti sevdikleri için değil hava atmak için alıyolar. Cruiser motosikletler çok havalı görünüyor ama iş caddeye gelince sıradan bir süpersport havasını söndürebiliyor. Sanırım bu hava atmak için alanlarda görülen bir durum. The imam filminde de dedikleri gibi "binmek içindir" diye düşünenler uzun süre kullanıyolar.
Cuk diye oturan bir cümle. Ben bu site haricinde ne kadar yer varsa hep bunu belirtiyorum. Şu an gençler hep hava atmak kız tavlamak için motor alıyorlar. Bende hep bakın o korumalar içinde zaten sizi hiçbir hatun göremez sizde zaten yola bakmaktan ve 4 tekerlekli denyolardan uzak durmak için onlara dikkat edemezsiniz baştan bu işten vazgeçin diyorum. Bir parçada maddi durumu iyi olanlar sağolun herkes çin mallarını kötülediği içinde büyük markaların alt modellerini alıyorlarlar ve zamanlada hevesleri geçiyor. Siz esas gelecek sene görün ortalık tam anlamıyla motor çöplüğüne dönüşecek.
Reklamlar
-
03 Ağustos 2006, 18:37
#22
Ben henüz Cruiser'ımı satmadım ama alıcı tanımına uyuyorum.
Neden çin malı?
- Tabi ki ucuz olduğu için
Neden ucuz tercih?
- ilk motor deneyimine yüksek miktar para yatırıp olası bir uyuşmama (Motora, Motorsiklet Kullanmaya, Tarza... vb) durumunda zarar etmemek için. Ucuz'u al, kullan, öğren seversen sat büyüğünü, kalitelisini al, sevmezsen sat.
Çin malı cruiser alırken benim mantalitem böyle işledi... Japon malı Cruiser alıp satanlar ise muhtemel tarz uyuşmazlığı yaşadıklarından satıyorlardır diye düşünüyorum.
-
03 Ağustos 2006, 20:50
#23
Çin'li üretim motosiklet almayı düşünen biri olarak tespitine katılmıyorum. Sahibinden adlı sitede 15 günlük 2005-2006 model 'cruiser' tipinde yaptığım aramanın sonuçları aşağıdadır. Yani bilindik Japon-Çin satış oranları değişmemiştir üstelik artan motosiklet satışlarını gözönüne alırsak bu mevsimde bu kadar ilan olması da çok normaldir.
Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
Mustafa Kemal ATATÜRK
-
03 Ağustos 2006, 21:38
#24
BIYIKLI adlı üyeden alıntı
Çin'li üretim motosiklet almayı düşünen biri olarak tespitine
katılmıyorum. Sahibinden adlı sitede 15 günlük 2005-2006 model 'cruiser' tipinde yaptığım aramanın sonuçları aşağıdadır. Yani bilindik Japon-Çinli satış oranları değişmemiştir üstelik artan motosiklet satışlarını gözönüne alırsak bu mevsimde bu kadar ilan olması da çok normaldir.
evet hergün siteyui kontrol etmeme rağmen sol taraftaki menüyü kontrol ettiğimde aslında japon satışının normal boyutta olduğunu gördüm en çok jinlun satışı var
aslında neden jinlun konulu başlık açmak lazımmış
-
03 Ağustos 2006, 21:46
#25
bence bu tobic i acan arkadasımız sizinle dalga geciyor. 5000 km lik hangi japondan bahsediyor anlamıyorum . Kastettigi motorlar ne bunu ogrenırsem ancak cevap verebılcem . Yoksa 5000 km kullanıp kaza bela gormeden kimse japon mali iyi bir motoru atmaz ... Ayrıca motor patlaması oldugu bir gercek ve bu bilincle yeni kullanmaya baslayan biri gidipte 1000 cc bi alet alıcak degil . İlk hevesini ve surus deneyimini alan ve parası olan herkes 125 cc lik bir japonu degistirmek ister ... Olaylar bundan ibaret ... 125 cc in uzerinede kimse kolay kolay aldıgı bir japonu 5000 de atmaz ... Atamaz ...
Kıvanç Tüfekçioğlu - İzmir Dikili
-
03 Ağustos 2006, 21:57
#26
Lincoln adlı üyeden alıntı
Aslında japon cruiser'lar için "hayalimin motoru" "para bulunca hemen" vs diye yazanlara bu yazdığınız yorumları da bir hatırlatmak lazım.
Aslında, aslında demek yerine bir Drag Star kullanıcısı olarak siz cevaplasanız ya o halde bu sorunuzu. İnsan önce ne istediğini bilecek. Hız istiyosa zaten cruiser o adamı tabii ki racing kadar hızlı götürmez ama siz Drag Star'da hız problemi yaşıyor olamazsınız. Zaten cruiser dediğiniz şey gezi için değil mi? Hava atmak için şüphesiz motosiklet iyi bi araç ama yirmili yaşlar için sanırım. Benim gibi 30'u aşmış adam hala cruiser istiyosa ve racing'in tipini beğenmiyosa niye bıksın ya da hayal kırıklığı yaşasın. Sizin drag Starınız bir hayal kırıklığı mı mesela? Kimseyi yargılamamak lazım bence. Kısır döngü bir soruya dönüşmüş olay iyice.
attilamm adlı üyeden alıntı
Ben henüz Cruiser'ımı satmadım ama alıcı tanımına uyuyorum.
Neden çin malı?
- Tabi ki ucuz olduğu için
Neden ucuz tercih?
- ilk motor deneyimine yüksek miktar para yatırıp olası bir uyuşmama (Motora, Motorsiklet Kullanmaya, Tarza... vb) durumunda zarar etmemek için. Ucuz'u al, kullan, öğren seversen sat büyüğünü, kalitelisini al, sevmezsen sat.
Çin malı cruiser alırken benim mantalitem böyle işledi... Japon malı Cruiser alıp satanlar ise muhtemel tarz uyuşmazlığı yaşadıklarından satıyorlardır diye düşünüyorum.
Mantıklı bir açıklama!
"Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)
-
03 Ağustos 2006, 22:28
#27
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
cruiser ya da touring sahibi olup, bunları satarak SS almak isteyen bikaç kişi tanıyorum sanırım görüntü ve ses daha cazip geliyo
-
04 Ağustos 2006, 17:15
#28
ramzey 250cc QM
bence konuyu acan arkadaslar kutuplasmaya sebep oluyor böyle konularla cin japon alman vs..gibi marka veya mensei belirtmemek lazim. isteyen cin malı alır isteyen japon malı satar zevk meselesi saygı duymak lazım eğer japon malı çok iyi ve neden satılıyo diye bi düşünce varsa hemen gidip almalı(eğer ucuzsa, iyi ise) bence konun tartısmaya acik konu ne söylemek istediğini biraz daha acik dille ifade etmelisin.
-
07 Ağustos 2006, 19:29
#29
bizim insanımız neyi araştırarak alıyor ki motorunu alsın..araştıranlar parası olmayanlar.parası olan gidep bayiye alır..sonra sıkılır satar..
cahil doluymuş burası bee..
-
08 Ağustos 2006, 01:37
#30
japon cruıser kullanan arkadaslar kendılerını uzun yola attıklarında yorulduklarının farkına varıyorlar.oysa ki tıurıng tarzı motorlar hem uzun yolda hem dagda bayırda hemde performans olarak cruıser motorlardan daha ıyı oldugu ıcın cruıserlerını satıp cogu tourıng e donuyor.
bu sadece benım dusuncem (bır kac arkadasımda oldu.onlardan kopya da olabılır)
selamlar
-
08 Ağustos 2006, 12:42
#31
bence japonların bu denli çabuk satılmasının nedeni teknik problemler ya da yetersizlikler değil.tamamen hevesle alınan ve caddede yanından vızır vızır hızlı modeller geçerken kendisini kötü hisseden arkadaşlar buna sebep gösterilebilir.onlara da bahane yok.
sonuç: motosiklet heves işi değil;tutku işi,aşk işidir!
Honda Today 50 • Honda Beat 100 • Yamaha YBR 125 • Kawasaki ER5 • Yamaha Fazer FZ6 • V-Four Racing 800 ABS
-
08 Ağustos 2006, 16:30
#32
Arkadaşlar, ben aslında sorumun cevabını aldım ancak 3 arkadaşa cevap vermek ihtiyacı hissettim.
kivanctf: tabiiki kimseyle alay etmek istemiyorum, neden isteyeyim anlamadım, sorumu anlayarak cevap veren arkadaşlar olmuş, onların fikirlerini öğrenerek de ben cevap almış oldum.
biyikli: japon malı cruiser'ın pazar payı çin mallarından çok düşük olduğu için (yaklaşık %3 deniliyor), ikiside aynı sayıda ve hatta çin malı biraz daha fazla sayıda 2. el satışa çıksa bile orantısal olarak japon cruiser'ın 2. elde satışa çıkma payı daha yüksek, onun için bende sana katılmıyorum
clint: benim motosikletimin soruda sorulan tarz ve markada olması benim bu sorduğum sorumun cevabını bildiğim anlamına gelmiyor, o nedenle sordum, bende satmak istesem sen biraz daha haklı olurdun, ben acaba benim bilmediğim bir sebep mi var diye merak etmiştim, dediğim gibi sorumun cevabını da aldım.
Hepinize teşekkür ederim.
-
08 Ağustos 2006, 21:51
#33
Lincoln adlı üyeden alıntı
1-2 yaşında japon cruiser'lar var.
Katılsan şaşardım zaten. Dikkatini çektiyse o ilk senin örnek verdiğin sitede benim yaptığım aramaya göre 4/1 lik bir fark var. Yani benim işaretlediğim Çin-Japon satış sayısı 200-48 senin söylediğin gibi Çinliler daha çok satılıyor ama Japonların yüzde üç gibi komik bir pazar payında olduklarına inanmıyorum öyle ise bile kim araştırmış, kaynak neresi?
Japonlar arasında 1-2 yaşında tabiri yerindeyse 'cillop' gibi motor bulmak çok zor çoğu beş yaşın üstünde ama Çinlilerde değil 1 yaşında altı aylık 'cillop' !! gibi motorlar gani. Şu anda aynı kriterlere göre yaptığım aramada tüm markaların dahil olduğu 578 satılık cruiser ilanında topu topu 2006 model 10 adet Japon motosikleti var. İlginç değil mi? İnanmıyorsan, bakabilirsin.
Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
Mustafa Kemal ATATÜRK
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler