Piste gidemiyoruz, ozaman nerede viraj yapayım. ?
Reklamlar
-
istanbul parkın pist günleri pahalı ve giriş için belli şartları var.
benşartları yerine getiremiyorum. bu yüzden tulum kiralamam gerekiyor ve kira bedeli 200 lira
istanbul parka girdikten sonra 20 dakikalık sürüş için 300 lira
etti mi sana 500 lira.
her 20 dakika 1 seans olarak geçiyor.
benim bu tadı alabileceğim istanbulda yerler yokmu ?
Reklamlar
-
Şileden geçip ağvaya git hocam viraja doyarsın aman kendini pistteymiş gibi hissetme virajların arkası gözükmüyor çok ani çıkıyor arabalar ağaçların arasında doğayla iç içe yavaşça tadına varmak keyifli ;)
-
ozan1991 adlı üyeden alıntı
Şileden geçip ağvaya git hocam viraja doyarsın aman kendini pistteymiş gibi hissetme virajların arkası gözükmüyor çok ani çıkıyor arabalar ağaçların arasında doğayla iç içe yavaşça tadına varmak keyifli ;)
o yolu çok kullandım. sakaryalıyım sakaryaya giderken hep o yolu kullanıyorum ben :D
ama beni kesmiyo daha agrasif süresim var şu aralar. ayıp olmasa başka bir tabir kullanacam da olmıcak :D
içimdeki agrasifliği atmam lazım :D
-
Paraya kıyıp piste gideceksiniz.
-
Var ama yok. Şöyle ki çok zevkli oluyor ama inanılmaz tehlikeli. Özellikle son zamanlarda iyice popüler oldu buralar ve hafta sonları pazar yerine dönüyor. Senin şeridine girenler, fotoğraf için duranlar... Bariyerler zaten demirbaş. Orada alınan risk, hayatını kurtarsan, sonrasında deri tulumdan kaç kat pahalıya gelir hesaplayamıyorum. Buraya geçerken iki viraj yapıp gidenler gelmiyor, tüm gün oraya pist muamelesi yapanlar geliyor ve sen de bir bakmışsın hararetle dönüyorsun virajlarda...
Bu arada tek parça deri tulum şart değil, alt üst bağlanabilen iki parça ile de giriş yapılabiliyor. Sonuçta bu vesileyle iyi bir ekipman sahibi de olmuş oluyorsun aslında. Ancak bunu tavsiye edebiliyorum.
-
alargada adlı üyeden alıntı
Var ama yok. Şöyle ki çok zevkli oluyor ama inanılmaz tehlikeli. Özellikle son zamanlarda iyice popüler oldu buralar ve hafta sonları pazar yerine dönüyor. Senin şeridine girenler, fotoğraf için duranlar... Bariyerler zaten demirbaş. Orada alınan risk, hayatını kurtarsan, sonrasında deri tulumdan kaç kat pahalıya gelir hesaplayamıyorum. Buraya geçerken iki viraj yapıp gidenler gelmiyor, tüm gün oraya pist muamelesi yapanlar geliyor ve sen de bir bakmışsın hararetle dönüyorsun virajlarda...
Bu arada tek parça deri tulum şart değil, alt üst bağlanabilen iki parça ile de giriş yapılabiliyor. Sonuçta bu vesileyle iyi bir ekipman sahibi de olmuş oluyorsun aslında. Ancak bunu tavsiye edebiliyorum.
kevlar kot kabul etmiyorlarmış
-
Asfalt için deri isteniyor haliyle. Aynı zamanda iki parça olunca daha uyguna getirebiliyorsun, seçenekler çıkıyor, başka markaları eşleştirebiliyorsun ve cadde kullanımında da kullanma şansın oluyor. Ceketi çıkarabilmek, tuvalete gidebilmek daha kolay olacak. Daha sürdürülebilir ve havadar.
-
Sakın Tekirdağ uçmakdereye gitme. Eskisi gibi değil asfaltı.
-
Moderatör
Tulum mecburiyeti yok, belden bağlanan iki parça elbise, bot eldiven kask kafi.
-
19 Temmuz 2018, 15:16
#10
Kevlar nasıl kabul olmuyormuş yav.
-
19 Temmuz 2018, 16:38
#11
tian adlı üyeden alıntı
Hocam en temizi pit. Haklısınız gitti geldi, eksik ekipmandı falan sıkıntı olabilir fakat güncel bilgileri paylaşayım sizinle;
2018 Tek Seans Pist Girişi
354,00 TL Kdv Dahil
KIYAFET VE GÜVENLIK EKIPMANLARI
Kiyafetler pistte olusabilecek istenmeyen durumlarda sizi korumalidir, bu yüzden kiyafet ve özellikle kaski kurallara uymayan katilimcilar egitime alinmayacaktir. Kiyafetleriniz hasarsiz ve eksiksiz olmalidir.
Sürücüler tarafindan kullanilan tüm kasklar ECE 22-05, Snell M2000 /M2005, DOT, BSI 6658 Type A veya ACU Gold onayli tam (full face) kask olmak zorundadir. Motosikletinizi kullandiginiz süre boyunca kask takilmali ve uygun bir biçimde baglanmis olmalidir. Çenesi açilir (flip-up) kasklarla egitime katilamazsiniz.
Tek parça deri tulum güvenliginiz için tercihimizdir. Ancak deri tulumu olmayan katilimcilar iki parça, belden birbirine baglanabilir deri veya tekstil kiyafet kullanabilirler. Kiyafetlerinizde tam (omuz, dirsek ve kalça) korumalari bulunmali ve vücudunuzun tamamini kaplamalidir.
Motosiklet için üretilmis, racing veya touring, uzun ve tam (kaval, burun, topuk ve bilek) korumali çizme kullanmaniz gerekmektedir. Bagcikli veya cirtli kisa bot hiçbir sekilde kabul edilmeyecektir.
Eldiveniniz bilegi kapatacak kadar uzun, üzeri karbon veya sert korumali tercihen deri olmalidir. Ancak deri eldiven kullanmayanlar korumali tekstil eldiven de kullanabilirler.
Ayrica tüm sürücülere sirt koruma kullanmalarini tavsiye ediyoruz.
• Kullanilacak tüm giysiler hasarsiz olmalidir. Metal parçacikli diz kaydiricilari (knee slider) yasaktir.
• Motokros eldivenleri ya da bilegi açikta birakan deri eldivenler, jean pantolon veya ceket, Paddock ceket tabir edilen korumasiz tekstil motosiklet ceketleri, motosiklet botu olmayan her tür bagcikli ya da bagciksiz bot ve açik kask kullanmak KESINLIKLE YASAKTIR.
• Hiçbir sürücü kurs sirasinda alkol tüketmemeli yada alkolün etkisi altinda olmamalidir. Alkol testi yapma ve bu gerekçe ile katiliminiza izin vermeme hakkimizi sakli tutariz.
• Hiçbir sürücü kurs sirasinda (reçeteli ya da reçetesiz) ilaçlarin etkisi altinda olmamali ve sürüsüne etki edebilecek bir saglik sorununa sahip olmamalidir.
Kevlar kot olabilir belki ama nasıl ceket ile bağlayacaksınız ? benim tech90'nın ceketle bağlanabilmesi için harnagi bir fermuar vs. yok
bizzat telefon ile görüştüm korumalı kevları kabul etmediklerini söylediler.
-
19 Temmuz 2018, 17:30
#12
adrenalin isteyen parasına katlanır.
-
19 Temmuz 2018, 19:06
#13
mavzer-i adlı üyeden alıntı
bizzat telefon ile görüştüm korumalı kevları kabul etmediklerini söylediler.
Söylemek istedikleri cordura kumaş olsa gerek ama tabi detay belirtmeleri uygun olurdu. Belirtenlerden bağımsız olarak; asfaltta sürüş yapılacaksa deri herkes için daha uygun diye bilirim, deri dahi kendi arasında alt başlık içeriyor( daha iyi koruma için)...
-
19 Temmuz 2018, 19:11
#14
Pist için deri öneriliyor diye biliyorum.
-
20 Temmuz 2018, 00:34
#15
antrenmanda bile kevlar kabul edilmiyor tulum şart uzun eldiven uzun bot şartı var ben 6 sene evvel girdigimde 2 parca deri takım ile girdim ama arkadan baglanmak şarti ile idi ve antrenman sürüşü idi şu an tulum diye biliyorum
-
20 Temmuz 2018, 01:14
#16
Konudan biraz bağımsız soru sorayım. Kevlar kabul edilmemesinin daha doğrusu öncelikli tercih edilmemesinin sebebi ısı yalıtımdaki derinin avantajı mı yoksa başka bir şey mi?
Çünkü kevlar kompozit bir malzeme sayılır. Dayanım/mukavemet konusunda deriden daha üstün.
Ana tercihin deri olma sebebi nedir?
-
20 Temmuz 2018, 01:47
#17
YasinC adlı üyeden alıntı
Konudan biraz bağımsız soru sorayım. Kevlar kabul edilmemesinin daha doğrusu öncelikli tercih edilmemesinin sebebi ısı yalıtımdaki derinin avantajı mı yoksa başka bir şey mi?
Çünkü kevlar kompozit bir malzeme sayılır. Dayanım/mukavemet konusunda deriden daha üstün.
Ana tercihin deri olma sebebi nedir?
Kevlar paltolon denen ürünler pist için tasarlanmış ürünler değil asıl amaçları konfor sağlamak ona göre tasarlanıyorlar. Bu nedenle piste uygun değiller.
-
20 Temmuz 2018, 02:17
#18
Maksat motoru yatırmaksa yakınınızdaki nispeten tenha bir mahallede boş arsaların kesiştiği ve yapılmışken buralar da asfalt olsun denmiş olmakla beraber trafiğin kuş uçmaz kervan geçmezden hallice olduğu sokak aralarındaki kavşakları 30-35 Km/h ile dönüp dönemeyeceğinizi deneyebilirsiniz...
Ve bunun için küsür cc motora da ihtiyacınız yok.
Ha, korumasız, ekipmansız dönmeye kalkmayın derim, orası aynı ...
-
20 Temmuz 2018, 09:08
#19
Trafiğe açık alanlarda kendinizi de başkalarını da riske atmayın, piste gidin.
Bağımsızlık benim karakterimdir.
ATATÜRK
-
20 Temmuz 2018, 09:42
#20
Ben evde kendim yapıyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)