150-200cc Günümüz Fiyatlarında Motor Almak
Reklamlar
-
18 Temmuz 2018, 01:14
#41
seviyesizler forumda çoğalmaya başlıyor deyince bende üstüme alındım.
tvs apache rtr150 ile ön dişliyi 14 yaparak 7200 devirde falan sabit 100 km hız ile yol alabilirsin, redline sınırı 9 bin devirdir ve bunu 2 bin devir eksiği ve max torka 1000 devir fark ile ideal seyir devri 7000 devir yani aşağı yukarı işte sabit 100 ile gidersin. ön dişli 14 olunca o devirde o hızı yapıyor yaklaşık ve titreşimi biraz daha az hissettiriyor ön dişliyi 13 numaradan 14 numaraya çıkarmak.
tvs apache orjinal dişliler ile;
5. vites 9 bin devirde 119 civarı yapıyor
5. vites 8 bin devirde 105 civarı yapıyor
5. vites 7 bin devirde 92 civarı yapıyor
5. vites 6 bin devirde 79 civarı yapıyor
ön dişli 1 numara büyüttüğünde;
5. vites 9 bin devirde 126 civarı yapıyor
5. vites 8 bin devirde 112 civarı yapıyor
5. vites 7 bin devirde 99 civarı yapıyor
100 km yolda 3 litrenin altında tüketimi var tvs apache nin.
Reklamlar
-
18 Temmuz 2018, 11:48
#42
fatih.met adlı üyeden alıntı
seviyesizler forumda çoğalmaya başlıyor deyince bende üstüme alındım.
tvs apache rtr150 ile ön dişliyi 14 yaparak 7200 devirde falan sabit 100 km hız ile yol alabilirsin, redline sınırı 9 bin devirdir ve bunu 2 bin devir eksiği ve max torka 1000 devir fark ile ideal seyir devri 7000 devir yani aşağı yukarı işte sabit 100 ile gidersin. ön dişli 14 olunca o devirde o hızı yapıyor yaklaşık ve titreşimi biraz daha az hissettiriyor ön dişliyi 13 numaradan 14 numaraya çıkarmak.
tvs apache orjinal dişliler ile;
5. vites 9 bin devirde 119 civarı yapıyor
5. vites 8 bin devirde 105 civarı yapıyor
5. vites 7 bin devirde 92 civarı yapıyor
5. vites 6 bin devirde 79 civarı yapıyor
ön dişli 1 numara büyüttüğünde;
5. vites 9 bin devirde 126 civarı yapıyor
5. vites 8 bin devirde 112 civarı yapıyor
5. vites 7 bin devirde 99 civarı yapıyor
100 km yolda 3 litrenin altında tüketimi var tvs apache nin.
Bizden başka herkes seviyeli boşver kardeş ama hangi seviyedeler ona birşey demek istemiyuorum sende şimdi apaçhe'yi kattın sanada yürür seviyeli olanlar uyma sen olara anlatamassın
Gerçek güç sıçrayışta değil , sarsılmaz duruştadır .
-
18 Temmuz 2018, 12:35
#43
Sym wolf 12500 civari sifir var sahibinden de bulabilirsin
-
18 Temmuz 2018, 13:20
#44
TVS bak. TVS apache iyidir. yolda bırakmaz taş gibi motor.
sadece seçeneklerden motor diyorsan pulsar derim. cf moto ile kıyaslama bile.
-
18 Temmuz 2018, 13:27
#45
Onur34 adlı üyeden alıntı
Sym wolf 12500 civari sifir var sahibinden de bulabilirsin
bu sym çok fazla duymadım teknik servis titreme falan nasıl gorunusude guzelmıs uzun yola cıkılır mı
-
18 Temmuz 2018, 13:29
#46
xabdullah42 adlı üyeden alıntı
bu sym çok fazla duymadım teknik servis titreme falan nasıl gorunusude guzelmıs uzun yola cıkılır mı
Tek silindir ortalamanın altında yakar. 250cc ortalama performansı var. Yani söylenen diğer seçeneklerden çok çok daha iyi. Pulsar, apache ile kıyaslanacak motor değil.
Pulsar dan vs az titrer konforludur.
-
18 Temmuz 2018, 13:37
#47
xabdullah42 adlı üyeden alıntı
bu sym çok fazla duymadım teknik servis titreme falan nasıl gorunusude guzelmıs uzun yola cıkılır mı
Sym Wolf kaliteli bir motordur, daha bu haftasonu İstanbul-Ankara yapıp döndüm. En nihayetinde tek silindirli bir makine, yüksek devirlerde titreme yapacaktır. Tvs Apache'den daha teknolojik bir yapısı olduğundan motor bir arıza verdiğinde tamiri, şusu busu Tvs Apache kadar az maliyetli ve kolay olmayabilir. Bajaj kadar yaygın servis ağı ve yedek parçaya erişimi kolay olmadığından temkinli olmakta fayda var. Ama uygun devirde sürüp hayvani gaz açmazsan 100 km.de 2,7 lt yaktırman mümkün, ben her türlü ayılığı, apaçiliği yaparak en fazla 4,9 lt/100 km yaktırabilmiştim. Daha da fazla yaktıramadım zaten. Ankara'ya giderken en fazla 158 km gördüm ibrede, onun dışında 110-130 km gibi hızlarda çok rahat seyahat etmen mümkün.
-
18 Temmuz 2018, 14:53
#48
tommygun adlı üyeden alıntı
Sym Wolf kaliteli bir motordur, daha bu haftasonu İstanbul-Ankara yapıp döndüm. En nihayetinde tek silindirli bir makine, yüksek devirlerde titreme yapacaktır. Tvs Apache'den daha teknolojik bir yapısı olduğundan motor bir arıza verdiğinde tamiri, şusu busu Tvs Apache kadar az maliyetli ve kolay olmayabilir. Bajaj kadar yaygın servis ağı ve yedek parçaya erişimi kolay olmadığından temkinli olmakta fayda var. Ama uygun devirde sürüp hayvani gaz açmazsan 100 km.de 2,7 lt yaktırman mümkün, ben her türlü ayılığı, apaçiliği yaparak en fazla 4,9 lt/100 km yaktırabilmiştim. Daha da fazla yaktıramadım zaten. Ankara'ya giderken en fazla 158 km gördüm ibrede, onun dışında 110-130 km gibi hızlarda çok rahat seyahat etmen mümkün.
abicim senin yorumlarına bakıyorumda herkes kendi kullandığı motoru övüyor tavsiy ediyor sen ederken bile artı eksilerini yazıyorsun harbiden tebrik ediyorum seni
Gerçek güç sıçrayışta değil , sarsılmaz duruştadır .
-
18 Temmuz 2018, 14:59
#49
Günümüz fiyatlarında alınabilecek en ideal motordur.
-
18 Temmuz 2018, 15:03
#50
serconline adlı üyeden alıntı
abicim senin yorumlarına bakıyorumda herkes kendi kullandığı motoru övüyor tavsiy ediyor sen ederken bile artı eksilerini yazıyorsun harbiden tebrik ediyorum seni
Birçoğumuz son paramızla, belki de borçlanarak motor alıyoruz. Her zaman alıp satmamız da mümkün olmuyor. O nedenle artıları eksileri iyi bilsinler, seçimlerini ona göre yapsınlar istiyorum. Tabi ki de en iyi motor, sahip olduğun motordur demişler
-
18 Temmuz 2018, 15:07
#51
tommygun adlı üyeden alıntı
Sym Wolf kaliteli bir motordur, daha bu haftasonu İstanbul-Ankara yapıp döndüm. En nihayetinde tek silindirli bir makine, yüksek devirlerde titreme yapacaktır. Tvs Apache'den daha teknolojik bir yapısı olduğundan motor bir arıza verdiğinde tamiri, şusu busu Tvs Apache kadar az maliyetli ve kolay olmayabilir. Bajaj kadar yaygın servis ağı ve yedek parçaya erişimi kolay olmadığından temkinli olmakta fayda var. Ama uygun devirde sürüp hayvani gaz açmazsan 100 km.de 2,7 lt yaktırman mümkün, ben her türlü ayılığı, apaçiliği yaparak en fazla 4,9 lt/100 km yaktırabilmiştim. Daha da fazla yaktıramadım zaten. Ankara'ya giderken en fazla 158 km gördüm ibrede, onun dışında 110-130 km gibi hızlarda çok rahat seyahat etmen mümkün.
Daha önceki yorumlardada belirttim,sym guzel makina.
Sym wolf ile 450-500 km kadar tum şehir içi şehir dışı yollarda devirli devirsiz kullandim,4.000 km dir tvs 180 kullaniyorum,titreşim mevzusunda wolfe oranla 1 tık titresimli ozellikle 110 dan sonra gidonda hafif hissediliyor ama 90-100 arasi 70km kesintisiz yol gittim elim ayagim uyuşmadi.
wolf farkini 120den sonra gosteriyor zira 110 a kadar ara hizlanmada atla deve farki yok..17 hp gucunu ve torkunu alt devirde veriyor ve gayet yeterli.wolften 40kg daha hafif olmasi etken.
Yakit olayindanda memnunum.
tvs150 modelini kullanmadim bir yorum yapamam.
Ilk onceligim sym wolftu servis ve yedek parca mevzusundan dolayi risk almadim.
Mondial z one 180 fiyatina,0km tvs180 aldim ve çok memnunum.
-
18 Temmuz 2018, 15:14
#52
levend84 adlı üyeden alıntı
Daha önceki yorumlardada belirttim,sym guzel makina.
Sym wolf ile 450-500 km kadar tum şehir içi şehir dışı yollarda devirli devirsiz kullandim,4.000 km dir tvs 180 kullaniyorum,titreşim mevzusunda wolfe oranla 1 tık titresimli ozellikle 110 dan sonra gidonda hafif hissediliyor ama 90-100 arasi 70km kesintisiz yol gittim elim ayagim uyuşmadi.
wolf farkini 120den sonra gosteriyor zira 110 a kadar ara hizlanmada atla deve farki yok..17 hp gucunu ve torkunu alt devirde veriyor ve gayet yeterli.
Yakit olayindanda memnunum.
tvs150 modelini kullanmadim bir yorum yapamam.
Ilk onceligim sym wolftu servis ve yedek parca mevzusundan dolayi risk almadim.
Mondial z one 180 fiyatina,tvs180 aldim ve çok memnunum.
6000-7000 devire kadar Wolf güzel, zaten 6.vites, 6000 devirde motor 110 ile stabil gidiyor. Ancak 7000 devir üstünde titreşim var, motosiklet botu giymesem normal spor ayakkabı giysem ayaklarım uyuşurdu. Gidon titreşimi 7000 devirden sonra bile eski motorum RKS.deki gibi ellerimi uyuşturmuyor ama aynalarda görüş bulanıklaşıyor. Wolf'ün sınıfına göre en büyük artısı yakıt tüketiminin düşüklüğü ama 7000 devirden sonra yakıt tüketimi de artmaya başlıyor. Wolf'ün egzozu nikelajlı sanırım, ayna gibi çelik ve istisnasız her Wolf'te belirli bir km.den sonra 20-25 cm.lik bir alanda sararma oluşuyor ve kötü görünüyor, Wolf alıp da motoru temiz tutanlar, görselliğe önem verenler 15 TL.lik bir metal cilasıyla ayda bir o sararan kısmı da cilalayıp temizlemeyi göze alsın.
-
18 Temmuz 2018, 16:29
#53
tommygun adlı üyeden alıntı
Birçoğumuz son paramızla, belki de borçlanarak motor alıyoruz. Her zaman alıp satmamız da mümkün olmuyor. O nedenle artıları eksileri iyi bilsinler, seçimlerini ona göre yapsınlar istiyorum. Tabi ki de en iyi motor, sahip olduğun motordur demişler
Bende bundan bahsediyorum ama bazı seviyesi yüksek hatta çok yüksek olan arkadaşlar bunları düşünmüyor biz doğruları söylediğimiz zamanda suçlu oluyoruz insanları yanlış yönlendirmek kadar kötü birşey olabilirmi çok zengin değiliz sonuçta elimizdeki parayla olabilecek en iyi motosikletleri seçmeye çalışan insanlarız ama bazı arkadaşlar dediğim gibi zevk ve hobi amacıyla alınıp binilecek motosikletleri uzun yola şehir dışına bile tavsiye edebiliyor bu mantığı anlamadım anlamayıda düşünmüyorum
Gerçek güç sıçrayışta değil , sarsılmaz duruştadır .
-
18 Temmuz 2018, 16:37
#54
serconline adlı üyeden alıntı
Bende bundan bahsediyorum ama bazı seviyesi yüksek hatta çok yüksek olan arkadaşlar bunları düşünmüyor biz doğruları söylediğimiz zamanda suçlu oluyoruz insanları yanlış yönlendirmek kadar kötü birşey olabilirmi çok zengin değiliz sonuçta elimizdeki parayla olabilecek en iyi motosikletleri seçmeye çalışan insanlarız ama bazı arkadaşlar dediğim gibi zevk ve hobi amacıyla alınıp binilecek motosikletleri uzun yola şehir dışına bile tavsiye edebiliyor bu mantığı anlamadım anlamayıda düşünmüyorum
Valla ben Rks Titanic 150-S ile İstanbul-Bodrum , İstanbul-Bursa yaptım defalarca. O heyecan ve gazla yolculukları yapıyorsunuz ama ömrünüzden ömür gidiyor çok daha fazla yoruluyorsunuz. Konfor beklentisi yoksa Msx 125 ile de şehir dışına çıkılır bence. Tabi ki şehir dışı seyahatte Pulsar bence biraz daha avantajlı olacaktır ama en nihayetinde arabadan farklı olarak ruh işi bu, kimisi Msx ile keyif alır kimisi Gs 1200 ile. Şu anki motorumla da 2 ayda 7000 km yapacak kadar geziyorum, iyi hoş güzel ama yine de insan daha az yorularak daha uzun mesafelere ulaşmak istiyor. Şu anki imkanım buna yetiyor, gelecekte ne olur Allah bilir.
-
18 Temmuz 2018, 17:10
#55
tommygun adlı üyeden alıntı
Valla ben Rks Titanic 150-S ile İstanbul-Bodrum , İstanbul-Bursa yaptım defalarca. O heyecan ve gazla yolculukları yapıyorsunuz ama ömrünüzden ömür gidiyor çok daha fazla yoruluyorsunuz. Konfor beklentisi yoksa Msx 125 ile de şehir dışına çıkılır bence. Tabi ki şehir dışı seyahatte Pulsar bence biraz daha avantajlı olacaktır ama en nihayetinde arabadan farklı olarak ruh işi bu, kimisi Msx ile keyif alır kimisi Gs 1200 ile. Şu anki motorumla da 2 ayda 7000 km yapacak kadar geziyorum, iyi hoş güzel ama yine de insan daha az yorularak daha uzun mesafelere ulaşmak istiyor. Şu anki imkanım buna yetiyor, gelecekte ne olur Allah bilir.
Abicim msx'ile yapılmaz yapılmaz yapılmaz bu kadar iyi niyetli olma şidi atıyorum kız arkadaşımla ben bosruma gidicem msx ile nasıl giderim bunu açıklasın birisi bana gidip pulsarı satıp msx alıcam
msx125
Motor Hava soğutmalı, 2 supaplı, tek silindirli
Motor hacmi (cc) 125 cc
Maks. Güç (kW@dev/dak) 7,2 Kw @ 7.000 devir/dakika (9.8 PS)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 11 Nm @ 5.250 devir/dakika
Şanzıman 4 vitesli
Boyutlar (UxGxY) (mm) 1755 x 730 x 1000
Dingil mesafesi (mm) 1.200
Sele yüksekliği (mm) 765 mm
Yerden yükseklik (mm) 160 mm
Yakıt kapasitesi 5,7 lt.
Boş Ağırlık 105 kg
------------------------------------
Bajaj Pulsar 200NS
Motor Hacmi 199.5 cc
Motor Özelliği Tek silindir, 4 valf, 3 Buji, 6 vites
Motor Gücü 23.52 hp @ 9500 rpm.
Tork 18.3 Nm @ 8000 rpm.
Gerçek güç sıçrayışta değil , sarsılmaz duruştadır .
-
18 Temmuz 2018, 17:20
#56
Yazacaklarım dan sonra dövmeyin boşuna da eski Pulsar sahibiyim 11300km falan kullandım.
Ben aldığımda doğru dürüst servisi vs yoktu. Sonra sonra toparladı. Pulsar 200ns performansı sınıfına göre iyi ancak 140 ile falan gidilecek bir motor değil. 125-130 gibi zaten uçuşa geçiyorsun. Zaten rüzgar var ise isteği gidiyordu. Aldığımın ertesi haftası yeni sıfır akü aldım. Garantiden verecekleri o dandik aküyü çekmedim hiç.
Yolcu selesi zaten taş kıvamındaydı da sürücü için olan tarafta tahta kıvamındaydı. Tabi bunların hepsi 2017 model ve sonrasında baya baya iyileşmiş. Az yakmasını zaten söylemeye gerek yok.
Kısacası şehir içi için iyi güzel hoşta uzun yola gitmem ben o motorla. Yokuşta kamyonlarla vs uğraşmaya değmez. Şehirler arası için min. 300cc şart. Boşuna avrupa da böyle bir yasa yok. Gerçekten yokuşta bayılması tırların, kamyonların arasında kalmanız ciddi tehlike arz ediyor.
Mümkün mertebe torku yüksek bir motor lazım uzun yol için kanaatimce. Şimdi 55-60kg biri gelip nasıl çekmiyo yaa demesin ben 190 boy 125kg biriyim.
-
18 Temmuz 2018, 17:30
#57
2 .el temiz 1 yılda olsa garantisi devam eden 200 ns öneririrm
-
18 Temmuz 2018, 17:55
#58
YasinC adlı üyeden alıntı
Yazacaklarım dan sonra dövmeyin boşuna da eski Pulsar sahibiyim 11300km falan kullandım.
Ben aldığımda doğru dürüst servisi vs yoktu. Sonra sonra toparladı. Pulsar 200ns performansı sınıfına göre iyi ancak 140 ile falan gidilecek bir motor değil. 125-130 gibi zaten uçuşa geçiyorsun. Zaten rüzgar var ise isteği gidiyordu. Aldığımın ertesi haftası yeni sıfır akü aldım. Garantiden verecekleri o dandik aküyü çekmedim hiç.
Yolcu selesi zaten taş kıvamındaydı da sürücü için olan tarafta tahta kıvamındaydı. Tabi bunların hepsi 2017 model ve sonrasında baya baya iyileşmiş. Az yakmasını zaten söylemeye gerek yok.
Kısacası şehir içi için iyi güzel hoşta uzun yola gitmem ben o motorla. Yokuşta kamyonlarla vs uğraşmaya değmez. Şehirler arası için min. 300cc şart. Boşuna avrupa da böyle bir yasa yok. Gerçekten yokuşta bayılması tırların, kamyonların arasında kalmanız ciddi tehlike arz ediyor.
Mümkün mertebe torku yüksek bir motor lazım uzun yol için kanaatimce. Şimdi 55-60kg biri gelip nasıl çekmiyo yaa demesin ben 190 boy 125kg biriyim.
babuş o yazdığın eksi yönlerin hiçbirisi artık yeni modellerde yok bu arada şunuda söylemem gerekecek yani normal bir motosiklet sürücüsünün artı ve eksi yönlerini bu şekilde yazarken nasıl desem normal bir ağırlığa göre yazması gerekmekte ben kendi adıma sen kendi adına konuşursak sıkıntı olur bende çok hafifimdir motosiklet 100 - 120 yaptığı zaman erden kesilir böyle bir durumda var ortalama kullanıcı arğırlıgını 60-70-80 olarak uyarlayarak yorum yapmak gerekir diye düşünmekteyim çünki ben hiç kesildiğini kamyonların arasında kaldığımı hatırlamıyorum taaki kız arkadaşımla birlikte hemen hemen 130-135 kg yapıyoruz genede ben motosikletin bayıldığına hiç rastlamadım bu arada bayılmaktan kastın nedir en ölüsü 100 le çıkarsın yokuşları en ölüsü
Gerçek güç sıçrayışta değil , sarsılmaz duruştadır .
-
18 Temmuz 2018, 18:04
#59
serconline adlı üyeden alıntı
Abicim msx'ile yapılmaz yapılmaz yapılmaz bu kadar iyi niyetli olma şidi atıyorum kız arkadaşımla ben bosruma gidicem msx ile nasıl giderim bunu açıklasın birisi bana gidip pulsarı satıp msx alıcam
msx125
Motor Hava soğutmalı, 2 supaplı, tek silindirli
Motor hacmi (cc) 125 cc
Maks. Güç (kW@dev/dak) 7,2 Kw @ 7.000 devir/dakika (9.8 PS)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 11 Nm @ 5.250 devir/dakika
Şanzıman 4 vitesli
Boyutlar (UxGxY) (mm) 1755 x 730 x 1000
Dingil mesafesi (mm) 1.200
Sele yüksekliği (mm) 765 mm
Yerden yükseklik (mm) 160 mm
Yakıt kapasitesi 5,7 lt.
Boş Ağırlık 105 kg
------------------------------------
Bajaj Pulsar 200NS
Motor Hacmi 199.5 cc
Motor Özelliği Tek silindir, 4 valf, 3 Buji, 6 vites
Motor Gücü 23.52 hp @ 9500 rpm.
Tork 18.3 Nm @ 8000 rpm.
Ns200 guzel makinadir,tekerine taş değmesin kardeşim.
Bende duzgun ns200 aradim en az 10motora baktim sorunlu,işkembesi cikmiş,2 gun sonra yolda birakcak kivamda oldugu için 9,5 10k fiyat çekiliyordu.. 0 km sinede 14-15 vermek istemedim zira o paralari verecek olsam inazuma alirdim,uzun lafin kisasi posasi çikmiş pulsar parasina 0km tvs 180 aldim ve çokta mantikli bir karar verdigimi kullandikca anliyorum.
Benim kullandigim motor basit sistem olacak aga
Enjeksiyondu,radyatordu,ecusu,sensörü..osu busu olmayacak,hee yoldami kaldin tamir et yürü.
-
18 Temmuz 2018, 18:53
#60
Arkadaşlar yorumlarınızı tek tek okudum sym wolf araştırcam demiştim baya araştırdım benim ilk motorum olacağı için 180boy 60kiloyum motor tam istediğim gibiydi aslında ama birde ne göreyim boş ağırlık 173KG ben alacagım motora koruma demiride taktırcam benzindi artçıydı derken 60kg insan nasıl taşısın bunu :D neyse vesselam planımı sonunda yaptım hepinize teşekkür ederim z one 180 alacağım tecrübe kazanacağım 2019 başlarında ise motordan şikayetçi olursam TVS 200 ABS modeli gelecekmiş 2019 başında ( bayiyi aradım ağustos sonu dedıler ama belirsizmiş 2019a kayabılırmış dendi) hem tasarım olarak hem de ABS olarak muhteşem bir motor bizleri bekliyor tabi gelirse... yani anlıcanız 6-7 ayda z one 180 ile tecrübe kasacağım ardından RTR 200 ile ömürlük motor hayatıma başlayacağım inşallah
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler