Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

150-200cc Günümüz Fiyatlarında Motor Almak

    REKLAM ALANI
  1. #41
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    seviyesizler forumda çoğalmaya başlıyor deyince bende üstüme alındım.

    tvs apache rtr150 ile ön dişliyi 14 yaparak 7200 devirde falan sabit 100 km hız ile yol alabilirsin, redline sınırı 9 bin devirdir ve bunu 2 bin devir eksiği ve max torka 1000 devir fark ile ideal seyir devri 7000 devir yani aşağı yukarı işte sabit 100 ile gidersin. ön dişli 14 olunca o devirde o hızı yapıyor yaklaşık ve titreşimi biraz daha az hissettiriyor ön dişliyi 13 numaradan 14 numaraya çıkarmak.

    tvs apache orjinal dişliler ile;

    5. vites 9 bin devirde 119 civarı yapıyor
    5. vites 8 bin devirde 105 civarı yapıyor
    5. vites 7 bin devirde 92 civarı yapıyor
    5. vites 6 bin devirde 79 civarı yapıyor

    ön dişli 1 numara büyüttüğünde;

    5. vites 9 bin devirde 126 civarı yapıyor
    5. vites 8 bin devirde 112 civarı yapıyor
    5. vites 7 bin devirde 99 civarı yapıyor

    100 km yolda 3 litrenin altında tüketimi var tvs apache nin.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    serconline - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Mt25 ABS
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    seviyesizler forumda çoğalmaya başlıyor deyince bende üstüme alındım.

    tvs apache rtr150 ile ön dişliyi 14 yaparak 7200 devirde falan sabit 100 km hız ile yol alabilirsin, redline sınırı 9 bin devirdir ve bunu 2 bin devir eksiği ve max torka 1000 devir fark ile ideal seyir devri 7000 devir yani aşağı yukarı işte sabit 100 ile gidersin. ön dişli 14 olunca o devirde o hızı yapıyor yaklaşık ve titreşimi biraz daha az hissettiriyor ön dişliyi 13 numaradan 14 numaraya çıkarmak.

    tvs apache orjinal dişliler ile;

    5. vites 9 bin devirde 119 civarı yapıyor
    5. vites 8 bin devirde 105 civarı yapıyor
    5. vites 7 bin devirde 92 civarı yapıyor
    5. vites 6 bin devirde 79 civarı yapıyor

    ön dişli 1 numara büyüttüğünde;

    5. vites 9 bin devirde 126 civarı yapıyor
    5. vites 8 bin devirde 112 civarı yapıyor
    5. vites 7 bin devirde 99 civarı yapıyor

    100 km yolda 3 litrenin altında tüketimi var tvs apache nin.
    Bizden başka herkes seviyeli boşver kardeş ama hangi seviyedeler ona birşey demek istemiyuorum sende şimdi apaçhe'yi kattın sanada yürür seviyeli olanlar uyma sen olara anlatamassın
    fatih.met bunu beğendi.
    Gerçek güç sıçrayışta değil , sarsılmaz duruştadır .

  3. #43

    Üyelik
    10 Şubat 2016
    Motosikleti
    honda cb500f
    Sym wolf 12500 civari sifir var sahibinden de bulabilirsin

  4. #44

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    TVS bak. TVS apache iyidir. yolda bırakmaz taş gibi motor.

    sadece seçeneklerden motor diyorsan pulsar derim. cf moto ile kıyaslama bile.

  5. #45
    xabdullah42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RKS 150-S
    Alıntı Onur34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sym wolf 12500 civari sifir var sahibinden de bulabilirsin
    bu sym çok fazla duymadım teknik servis titreme falan nasıl gorunusude guzelmıs uzun yola cıkılır mı

  6. #46
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı xabdullah42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu sym çok fazla duymadım teknik servis titreme falan nasıl gorunusude guzelmıs uzun yola cıkılır mı
    Tek silindir ortalamanın altında yakar. 250cc ortalama performansı var. Yani söylenen diğer seçeneklerden çok çok daha iyi. Pulsar, apache ile kıyaslanacak motor değil.

    Pulsar dan vs az titrer konforludur.

  7. #47
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı xabdullah42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu sym çok fazla duymadım teknik servis titreme falan nasıl gorunusude guzelmıs uzun yola cıkılır mı
    Sym Wolf kaliteli bir motordur, daha bu haftasonu İstanbul-Ankara yapıp döndüm. En nihayetinde tek silindirli bir makine, yüksek devirlerde titreme yapacaktır. Tvs Apache'den daha teknolojik bir yapısı olduğundan motor bir arıza verdiğinde tamiri, şusu busu Tvs Apache kadar az maliyetli ve kolay olmayabilir. Bajaj kadar yaygın servis ağı ve yedek parçaya erişimi kolay olmadığından temkinli olmakta fayda var. Ama uygun devirde sürüp hayvani gaz açmazsan 100 km.de 2,7 lt yaktırman mümkün, ben her türlü ayılığı, apaçiliği yaparak en fazla 4,9 lt/100 km yaktırabilmiştim. Daha da fazla yaktıramadım zaten. Ankara'ya giderken en fazla 158 km gördüm ibrede, onun dışında 110-130 km gibi hızlarda çok rahat seyahat etmen mümkün.
    levend84 bunu beğendi.

  8. #48
    serconline - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Mt25 ABS
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sym Wolf kaliteli bir motordur, daha bu haftasonu İstanbul-Ankara yapıp döndüm. En nihayetinde tek silindirli bir makine, yüksek devirlerde titreme yapacaktır. Tvs Apache'den daha teknolojik bir yapısı olduğundan motor bir arıza verdiğinde tamiri, şusu busu Tvs Apache kadar az maliyetli ve kolay olmayabilir. Bajaj kadar yaygın servis ağı ve yedek parçaya erişimi kolay olmadığından temkinli olmakta fayda var. Ama uygun devirde sürüp hayvani gaz açmazsan 100 km.de 2,7 lt yaktırman mümkün, ben her türlü ayılığı, apaçiliği yaparak en fazla 4,9 lt/100 km yaktırabilmiştim. Daha da fazla yaktıramadım zaten. Ankara'ya giderken en fazla 158 km gördüm ibrede, onun dışında 110-130 km gibi hızlarda çok rahat seyahat etmen mümkün.
    abicim senin yorumlarına bakıyorumda herkes kendi kullandığı motoru övüyor tavsiy ediyor sen ederken bile artı eksilerini yazıyorsun harbiden tebrik ediyorum seni
    Gerçek güç sıçrayışta değil , sarsılmaz duruştadır .

  9. #49
    yasinkeleş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Günümüz fiyatlarında alınabilecek en ideal motordur.

  10. #50
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı serconline adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abicim senin yorumlarına bakıyorumda herkes kendi kullandığı motoru övüyor tavsiy ediyor sen ederken bile artı eksilerini yazıyorsun harbiden tebrik ediyorum seni
    Birçoğumuz son paramızla, belki de borçlanarak motor alıyoruz. Her zaman alıp satmamız da mümkün olmuyor. O nedenle artıları eksileri iyi bilsinler, seçimlerini ona göre yapsınlar istiyorum. Tabi ki de en iyi motor, sahip olduğun motordur demişler

  11. #51

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sym Wolf kaliteli bir motordur, daha bu haftasonu İstanbul-Ankara yapıp döndüm. En nihayetinde tek silindirli bir makine, yüksek devirlerde titreme yapacaktır. Tvs Apache'den daha teknolojik bir yapısı olduğundan motor bir arıza verdiğinde tamiri, şusu busu Tvs Apache kadar az maliyetli ve kolay olmayabilir. Bajaj kadar yaygın servis ağı ve yedek parçaya erişimi kolay olmadığından temkinli olmakta fayda var. Ama uygun devirde sürüp hayvani gaz açmazsan 100 km.de 2,7 lt yaktırman mümkün, ben her türlü ayılığı, apaçiliği yaparak en fazla 4,9 lt/100 km yaktırabilmiştim. Daha da fazla yaktıramadım zaten. Ankara'ya giderken en fazla 158 km gördüm ibrede, onun dışında 110-130 km gibi hızlarda çok rahat seyahat etmen mümkün.
    Daha önceki yorumlardada belirttim,sym guzel makina.

    Sym wolf ile 450-500 km kadar tum şehir içi şehir dışı yollarda devirli devirsiz kullandim,4.000 km dir tvs 180 kullaniyorum,titreşim mevzusunda wolfe oranla 1 tık titresimli ozellikle 110 dan sonra gidonda hafif hissediliyor ama 90-100 arasi 70km kesintisiz yol gittim elim ayagim uyuşmadi.

    wolf farkini 120den sonra gosteriyor zira 110 a kadar ara hizlanmada atla deve farki yok..17 hp gucunu ve torkunu alt devirde veriyor ve gayet yeterli.wolften 40kg daha hafif olmasi etken.

    Yakit olayindanda memnunum.

    tvs150 modelini kullanmadim bir yorum yapamam.

    Ilk onceligim sym wolftu servis ve yedek parca mevzusundan dolayi risk almadim.

    Mondial z one 180 fiyatina,0km tvs180 aldim ve çok memnunum.
    tommygun bunu beğendi.

  12. #52
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha önceki yorumlardada belirttim,sym guzel makina.

    Sym wolf ile 450-500 km kadar tum şehir içi şehir dışı yollarda devirli devirsiz kullandim,4.000 km dir tvs 180 kullaniyorum,titreşim mevzusunda wolfe oranla 1 tık titresimli ozellikle 110 dan sonra gidonda hafif hissediliyor ama 90-100 arasi 70km kesintisiz yol gittim elim ayagim uyuşmadi.

    wolf farkini 120den sonra gosteriyor zira 110 a kadar ara hizlanmada atla deve farki yok..17 hp gucunu ve torkunu alt devirde veriyor ve gayet yeterli.

    Yakit olayindanda memnunum.

    tvs150 modelini kullanmadim bir yorum yapamam.

    Ilk onceligim sym wolftu servis ve yedek parca mevzusundan dolayi risk almadim.

    Mondial z one 180 fiyatina,tvs180 aldim ve çok memnunum.
    6000-7000 devire kadar Wolf güzel, zaten 6.vites, 6000 devirde motor 110 ile stabil gidiyor. Ancak 7000 devir üstünde titreşim var, motosiklet botu giymesem normal spor ayakkabı giysem ayaklarım uyuşurdu. Gidon titreşimi 7000 devirden sonra bile eski motorum RKS.deki gibi ellerimi uyuşturmuyor ama aynalarda görüş bulanıklaşıyor. Wolf'ün sınıfına göre en büyük artısı yakıt tüketiminin düşüklüğü ama 7000 devirden sonra yakıt tüketimi de artmaya başlıyor. Wolf'ün egzozu nikelajlı sanırım, ayna gibi çelik ve istisnasız her Wolf'te belirli bir km.den sonra 20-25 cm.lik bir alanda sararma oluşuyor ve kötü görünüyor, Wolf alıp da motoru temiz tutanlar, görselliğe önem verenler 15 TL.lik bir metal cilasıyla ayda bir o sararan kısmı da cilalayıp temizlemeyi göze alsın.

  13. #53
    serconline - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Mt25 ABS
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birçoğumuz son paramızla, belki de borçlanarak motor alıyoruz. Her zaman alıp satmamız da mümkün olmuyor. O nedenle artıları eksileri iyi bilsinler, seçimlerini ona göre yapsınlar istiyorum. Tabi ki de en iyi motor, sahip olduğun motordur demişler
    Bende bundan bahsediyorum ama bazı seviyesi yüksek hatta çok yüksek olan arkadaşlar bunları düşünmüyor biz doğruları söylediğimiz zamanda suçlu oluyoruz insanları yanlış yönlendirmek kadar kötü birşey olabilirmi çok zengin değiliz sonuçta elimizdeki parayla olabilecek en iyi motosikletleri seçmeye çalışan insanlarız ama bazı arkadaşlar dediğim gibi zevk ve hobi amacıyla alınıp binilecek motosikletleri uzun yola şehir dışına bile tavsiye edebiliyor bu mantığı anlamadım anlamayıda düşünmüyorum
    tommygun bunu beğendi.
    Gerçek güç sıçrayışta değil , sarsılmaz duruştadır .

  14. #54
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı serconline adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende bundan bahsediyorum ama bazı seviyesi yüksek hatta çok yüksek olan arkadaşlar bunları düşünmüyor biz doğruları söylediğimiz zamanda suçlu oluyoruz insanları yanlış yönlendirmek kadar kötü birşey olabilirmi çok zengin değiliz sonuçta elimizdeki parayla olabilecek en iyi motosikletleri seçmeye çalışan insanlarız ama bazı arkadaşlar dediğim gibi zevk ve hobi amacıyla alınıp binilecek motosikletleri uzun yola şehir dışına bile tavsiye edebiliyor bu mantığı anlamadım anlamayıda düşünmüyorum
    Valla ben Rks Titanic 150-S ile İstanbul-Bodrum , İstanbul-Bursa yaptım defalarca. O heyecan ve gazla yolculukları yapıyorsunuz ama ömrünüzden ömür gidiyor çok daha fazla yoruluyorsunuz. Konfor beklentisi yoksa Msx 125 ile de şehir dışına çıkılır bence. Tabi ki şehir dışı seyahatte Pulsar bence biraz daha avantajlı olacaktır ama en nihayetinde arabadan farklı olarak ruh işi bu, kimisi Msx ile keyif alır kimisi Gs 1200 ile. Şu anki motorumla da 2 ayda 7000 km yapacak kadar geziyorum, iyi hoş güzel ama yine de insan daha az yorularak daha uzun mesafelere ulaşmak istiyor. Şu anki imkanım buna yetiyor, gelecekte ne olur Allah bilir.

  15. #55
    serconline - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Mt25 ABS
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla ben Rks Titanic 150-S ile İstanbul-Bodrum , İstanbul-Bursa yaptım defalarca. O heyecan ve gazla yolculukları yapıyorsunuz ama ömrünüzden ömür gidiyor çok daha fazla yoruluyorsunuz. Konfor beklentisi yoksa Msx 125 ile de şehir dışına çıkılır bence. Tabi ki şehir dışı seyahatte Pulsar bence biraz daha avantajlı olacaktır ama en nihayetinde arabadan farklı olarak ruh işi bu, kimisi Msx ile keyif alır kimisi Gs 1200 ile. Şu anki motorumla da 2 ayda 7000 km yapacak kadar geziyorum, iyi hoş güzel ama yine de insan daha az yorularak daha uzun mesafelere ulaşmak istiyor. Şu anki imkanım buna yetiyor, gelecekte ne olur Allah bilir.
    Abicim msx'ile yapılmaz yapılmaz yapılmaz bu kadar iyi niyetli olma şidi atıyorum kız arkadaşımla ben bosruma gidicem msx ile nasıl giderim bunu açıklasın birisi bana gidip pulsarı satıp msx alıcam

    msx125
    Motor Hava soğutmalı, 2 supaplı, tek silindirli
    Motor hacmi (cc) 125 cc
    Maks. Güç (kW@dev/dak) 7,2 Kw @ 7.000 devir/dakika (9.8 PS)
    Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 11 Nm @ 5.250 devir/dakika
    Şanzıman 4 vitesli
    Boyutlar (UxGxY) (mm) 1755 x 730 x 1000
    Dingil mesafesi (mm) 1.200
    Sele yüksekliği (mm) 765 mm
    Yerden yükseklik (mm) 160 mm
    Yakıt kapasitesi 5,7 lt.
    Boş Ağırlık 105 kg


    ------------------------------------

    Bajaj Pulsar 200NS
    Motor Hacmi 199.5 cc
    Motor Özelliği Tek silindir, 4 valf, 3 Buji, 6 vites
    Motor Gücü 23.52 hp @ 9500 rpm.
    Tork 18.3 Nm @ 8000 rpm.
    Gerçek güç sıçrayışta değil , sarsılmaz duruştadır .

  16. #56
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Yazacaklarım dan sonra dövmeyin boşuna da eski Pulsar sahibiyim 11300km falan kullandım.
    Ben aldığımda doğru dürüst servisi vs yoktu. Sonra sonra toparladı. Pulsar 200ns performansı sınıfına göre iyi ancak 140 ile falan gidilecek bir motor değil. 125-130 gibi zaten uçuşa geçiyorsun. Zaten rüzgar var ise isteği gidiyordu. Aldığımın ertesi haftası yeni sıfır akü aldım. Garantiden verecekleri o dandik aküyü çekmedim hiç.

    Yolcu selesi zaten taş kıvamındaydı da sürücü için olan tarafta tahta kıvamındaydı. Tabi bunların hepsi 2017 model ve sonrasında baya baya iyileşmiş. Az yakmasını zaten söylemeye gerek yok.

    Kısacası şehir içi için iyi güzel hoşta uzun yola gitmem ben o motorla. Yokuşta kamyonlarla vs uğraşmaya değmez. Şehirler arası için min. 300cc şart. Boşuna avrupa da böyle bir yasa yok. Gerçekten yokuşta bayılması tırların, kamyonların arasında kalmanız ciddi tehlike arz ediyor.

    Mümkün mertebe torku yüksek bir motor lazım uzun yol için kanaatimce. Şimdi 55-60kg biri gelip nasıl çekmiyo yaa demesin ben 190 boy 125kg biriyim.

  17. #57

    Üyelik
    29 Kasım 2016
    Şehir
    ANGARA
    Motosikleti
    SYM JET 14
    2 .el temiz 1 yılda olsa garantisi devam eden 200 ns öneririrm

  18. #58
    serconline - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Mt25 ABS
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazacaklarım dan sonra dövmeyin boşuna da eski Pulsar sahibiyim 11300km falan kullandım.
    Ben aldığımda doğru dürüst servisi vs yoktu. Sonra sonra toparladı. Pulsar 200ns performansı sınıfına göre iyi ancak 140 ile falan gidilecek bir motor değil. 125-130 gibi zaten uçuşa geçiyorsun. Zaten rüzgar var ise isteği gidiyordu. Aldığımın ertesi haftası yeni sıfır akü aldım. Garantiden verecekleri o dandik aküyü çekmedim hiç.

    Yolcu selesi zaten taş kıvamındaydı da sürücü için olan tarafta tahta kıvamındaydı. Tabi bunların hepsi 2017 model ve sonrasında baya baya iyileşmiş. Az yakmasını zaten söylemeye gerek yok.

    Kısacası şehir içi için iyi güzel hoşta uzun yola gitmem ben o motorla. Yokuşta kamyonlarla vs uğraşmaya değmez. Şehirler arası için min. 300cc şart. Boşuna avrupa da böyle bir yasa yok. Gerçekten yokuşta bayılması tırların, kamyonların arasında kalmanız ciddi tehlike arz ediyor.

    Mümkün mertebe torku yüksek bir motor lazım uzun yol için kanaatimce. Şimdi 55-60kg biri gelip nasıl çekmiyo yaa demesin ben 190 boy 125kg biriyim.
    babuş o yazdığın eksi yönlerin hiçbirisi artık yeni modellerde yok bu arada şunuda söylemem gerekecek yani normal bir motosiklet sürücüsünün artı ve eksi yönlerini bu şekilde yazarken nasıl desem normal bir ağırlığa göre yazması gerekmekte ben kendi adıma sen kendi adına konuşursak sıkıntı olur bende çok hafifimdir motosiklet 100 - 120 yaptığı zaman erden kesilir böyle bir durumda var ortalama kullanıcı arğırlıgını 60-70-80 olarak uyarlayarak yorum yapmak gerekir diye düşünmekteyim çünki ben hiç kesildiğini kamyonların arasında kaldığımı hatırlamıyorum taaki kız arkadaşımla birlikte hemen hemen 130-135 kg yapıyoruz genede ben motosikletin bayıldığına hiç rastlamadım bu arada bayılmaktan kastın nedir en ölüsü 100 le çıkarsın yokuşları en ölüsü
    Gerçek güç sıçrayışta değil , sarsılmaz duruştadır .

  19. #59

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı serconline adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abicim msx'ile yapılmaz yapılmaz yapılmaz bu kadar iyi niyetli olma şidi atıyorum kız arkadaşımla ben bosruma gidicem msx ile nasıl giderim bunu açıklasın birisi bana gidip pulsarı satıp msx alıcam

    msx125
    Motor Hava soğutmalı, 2 supaplı, tek silindirli
    Motor hacmi (cc) 125 cc
    Maks. Güç (kW@dev/dak) 7,2 Kw @ 7.000 devir/dakika (9.8 PS)
    Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 11 Nm @ 5.250 devir/dakika
    Şanzıman 4 vitesli
    Boyutlar (UxGxY) (mm) 1755 x 730 x 1000
    Dingil mesafesi (mm) 1.200
    Sele yüksekliği (mm) 765 mm
    Yerden yükseklik (mm) 160 mm
    Yakıt kapasitesi 5,7 lt.
    Boş Ağırlık 105 kg


    ------------------------------------

    Bajaj Pulsar 200NS
    Motor Hacmi 199.5 cc
    Motor Özelliği Tek silindir, 4 valf, 3 Buji, 6 vites
    Motor Gücü 23.52 hp @ 9500 rpm.
    Tork 18.3 Nm @ 8000 rpm.
    Ns200 guzel makinadir,tekerine taş değmesin kardeşim.

    Bende duzgun ns200 aradim en az 10motora baktim sorunlu,işkembesi cikmiş,2 gun sonra yolda birakcak kivamda oldugu için 9,5 10k fiyat çekiliyordu.. 0 km sinede 14-15 vermek istemedim zira o paralari verecek olsam inazuma alirdim,uzun lafin kisasi posasi çikmiş pulsar parasina 0km tvs 180 aldim ve çokta mantikli bir karar verdigimi kullandikca anliyorum.

    Benim kullandigim motor basit sistem olacak aga

    Enjeksiyondu,radyatordu,ecusu,sensörü..osu busu olmayacak,hee yoldami kaldin tamir et yürü.

  20. #60
    xabdullah42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RKS 150-S
    Arkadaşlar yorumlarınızı tek tek okudum sym wolf araştırcam demiştim baya araştırdım benim ilk motorum olacağı için 180boy 60kiloyum motor tam istediğim gibiydi aslında ama birde ne göreyim boş ağırlık 173KG ben alacagım motora koruma demiride taktırcam benzindi artçıydı derken 60kg insan nasıl taşısın bunu :D neyse vesselam planımı sonunda yaptım hepinize teşekkür ederim z one 180 alacağım tecrübe kazanacağım 2019 başlarında ise motordan şikayetçi olursam TVS 200 ABS modeli gelecekmiş 2019 başında ( bayiyi aradım ağustos sonu dedıler ama belirsizmiş 2019a kayabılırmış dendi) hem tasarım olarak hem de ABS olarak muhteşem bir motor bizleri bekliyor tabi gelirse... yani anlıcanız 6-7 ayda z one 180 ile tecrübe kasacağım ardından RTR 200 ile ömürlük motor hayatıma başlayacağım inşallah


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler