Honda CB500F tüm Türkiye’de indirime girdi!
Reklamlar
-
03 Temmuz 2018, 12:15
#21
28 30 bin arasında kendine çok rahat yer edinir.34 zaten fantezi 32 de kimse vermez bence.herkes motoru beğeniyor onda sıkıntı yok ama fiyatlandırmayı mt07ye yakın tutunca orda pis patladılar.yarın 28e versinler cb500 cbr500 direk alırım açıkcası.cbr500 de de indrim var oda 34bin tl oldu bu arada.gerçi bakınca da adamlar da haklı absli 250ccler 24 27 bn tl arasına satılıyor nabsınlar.
Reklamlar
-
03 Temmuz 2018, 13:22
#22
Ben 2017 aldım.Çok memnunum benim beklentilerimi karşılıyor. Her gören soruyor ilgileniyor. Tek sıkıntısı aksesuar bulması zor. Bir kaç sezon binmeye devam ederim diye düşünüyorum.
-
03 Temmuz 2018, 13:46
#23
31 yaşında işe gidip gelen ama trafikte sıkışmayayım, azcık beni tehlikeden dışarı atsın,kıçını arı ısırmış at gibi yapıştırıp gitmesin, yakıtı yormasın, sağlam olsun birde A2 ehliyetimle kullanabileyim dediğimde cevap olarak bana 500r veya f mantıklı geliyor. Sadece takıldığım nokta PARAM YOK
Güç yetse alabilirdim ama gömmek için de bahane aramazdım. Fakat zevkler renkler ilişkisi yine burada da mevzuya doğrudan dahil oluyor.
-
03 Temmuz 2018, 23:10
#24
o paraya az km nc 750 daha mantıklı seçim olur
-
03 Temmuz 2018, 23:27
#25
Motor bloğu çok sağlam , yakıtı az.
Mt07 de alsanız mt10 da alsanız cb500f de alsanız ortalama hızınız 130 olur Naked motosikletin handikapı bu. Mt09 da kullandım mt07 de fz8 de ara sıra guruptaki diğer arkadaşlarla gaz açayım uzayalım kapışalımı, ara sırada top speed denemelerini çıkarırsanız hepsiylede ortalama hızım 130 olmuştur. 32 bin verilirmi bilmem ama Dominar almayacaksanız cb500f ideal bi naked motosiklet.
Benelli Leoncino bu servis ağıyla, olmayan yedek parçasıyla 38 bin olduğu piyasada cb500f'e 32 bin süper fiyat.
-
04 Temmuz 2018, 01:37
#26
Bu motora sallayan arkadaşlar sallarken bir alternatif gösterirse çok memnun olucam, kızdığımdan söylemiyorum yanlış anlaşılmasın, yaz sonuna doğru bu motoru almayı düşünüyorum bu yüzden alternatif var mı merak ettim, ben bayağı bir araştırdım ama bulamadım.
Araştırırken hep şöyle mesajlar görüyorum:
Bunu alacağıma r25 mt25 alırım.
500 lük gibi gitmiyor.
Gücünü almışlar.
R25 bunu tokatlıyor.
Yav arkadaş herkesin amacı başka bendede 660 cc motor var ee 600rr 300 yapıyor benimki 60 cc fazla ama 200 basmıyor hemen satayım ben bunu o zaman.
Memlekette herkes yarışçı olmuş. Tek motosiklet modeli racing veya yüksek devir çeviren motorlar değildir arkadaşlar. Ben mesela torklu düşük devir çeviren motorlara bayılıyorum bu yüzden tenere aldık.
Normal gidiş devri 3500 4000 devir bu başka motorda 7000 olabilir 12000 olabilir hepsinin bir karakteri var. Tüm motorlar her an moto gpye girecek gibi gitmek zorunda değil.
-
04 Temmuz 2018, 02:51
#27
-
04 Temmuz 2018, 08:50
#28
MlhCnsz adlı üyeden alıntı
Bu motora sallayan arkadaşlar sallarken bir alternatif gösterirse çok memnun olucam, kızdığımdan söylemiyorum yanlış anlaşılmasın, yaz sonuna doğru bu motoru almayı düşünüyorum bu yüzden alternatif var mı merak ettim, ben bayağı bir araştırdım ama bulamadım.
Araştırırken hep şöyle mesajlar görüyorum:
Bunu alacağıma r25 mt25 alırım.
500 lük gibi gitmiyor.
Gücünü almışlar.
R25 bunu tokatlıyor.
Yav arkadaş herkesin amacı başka
bendede 660 cc motor var ee 600rr 300 yapıyor benimki 60 cc fazla ama 200 basmıyor hemen satayım ben bunu o zaman.
Memlekette herkes yarışçı olmuş. Tek motosiklet modeli racing veya yüksek devir çeviren motorlar değildir arkadaşlar. Ben mesela torklu düşük devir çeviren motorlara bayılıyorum bu yüzden tenere aldık.
Normal gidiş devri 3500 4000 devir bu başka motorda 7000 olabilir 12000 olabilir hepsinin bir karakteri var. Tüm motorlar her an moto gpye girecek gibi gitmek zorunda değil.
Kulvarında tek. Mt gibi 250cc olmasına rağmen deli gibi yakmıyor. Uysal bi şekilde 3.5lt ortalama bile yaparsın. Tüm devirlerinde güç var o yüzden şehir içi çok iyi. Zaten güçsüz olmasının sebebi A2 ehliyetine uymak ki alanında en iyi ve mantıklısı bence. Duke'lar zaten başka bir dünya. Hint üretimi olduğunda tak tuk blok yiyorlardı. Çoğu üst cc motorla da bir yere kadar kafa tutabilirsin belki bi yerden sonra beygir araya giriyor zaten.
-
04 Temmuz 2018, 09:20
#29
nc750Xi de 40bine çekmişler
-
04 Temmuz 2018, 09:27
#30
Arkadaşlar az satması bir eksiklikten kaynaklanmıyor, satış stratejisi, piyasa, insanların zevki ile ilgili.
CB serisi aslında çok ideal, 500 cc çift silindir, uygun fiyat, yakıtı ekonomik vs.
Hatta CB500x gelse idi NC o kadar satamazdı.
Ben NC alırken bayi net bir şekilde X'e yönlendiriyordu, S'i bile sana tavsiye etmem demişti mesela.
Hamdım, piştim, hala hamım.
-
04 Temmuz 2018, 11:10
#31
Kızıl pars adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar az satması bir eksiklikten kaynaklanmıyor, satış stratejisi, piyasa, insanların zevki ile ilgili.
CB serisi aslında çok ideal, 500 cc çift silindir, uygun fiyat, yakıtı ekonomik vs.
Hatta CB500x gelse idi NC o kadar satamazdı.
Ben NC alırken bayi net bir şekilde X'e yönlendiriyordu, S'i bile sana tavsiye etmem demişti mesela.
500X gelse idi iyi bir satış rakamına ulaşacağını düşünüyorum, neden gelmediğini de anlamış değilim açıkcası.
-
04 Temmuz 2018, 22:30
#32
toreador adlı üyeden alıntı
Çok ilginç geliyor, hala beygir gücü ile fiyat oranı kuranlar oluyor. Biraz da eğlenceli; repertuvarda kaç tane motosiklet bilgisi var da bu kıyaslama yapılabiliyor?
500 CC motosiklet bloğu, zaten Honda'nın yakıt ekonomisi odaklı bir çalışmasıydı, bundan da F, R ve X olmak üzere 3 tane tür çıkardılar; belki bilmiyorsunuzdur ancak yurtdışında oldukça da talep gören motosikletler.
MT-07 almadan önce ilgimi çeken bir model de CBR500R idi, kime danışsam yorumu "gitmiyor" idi. Gitmiyor deniyor da, videolara baktığımda gayet de gidiyor, gitme kriteri nedir bu noktada? Herkes gazı açtığında yüksek bir ivmeyle hızlanmak istemeyebilir.
"Az yakıyor ama gitmiyor, keşke xx beygir olsaydı". Zaten o kadar beygir olsaydı, o kadar yakmazdı, bu oranı kurmak için ortaokul düzeyi fen bilgisi yeterli.
Şu noktadan sonra alır mıyım, almam. Ancak sınıf geçişinde önümdeki seçeneklerden biri olduğunda, uzun uzun irdelemiştim 500 CC kategorisi Honda'ları. Muntazam kullanan, torununa miras bırakabilir.
Şehir içinde hafif, düşük yakıt tüketimi olan, servis ağı geniş,bu fiyat aralığında 2. bir seçenek biliyor ve saklıyorsanız bence ayıp; saklamayın arkadaşlarınızdan.
Öncelikle fiyat/performans kavramındaki performans kısmı bende ilk olarak cc/tork/beygir e arkasından da ağırlık, süspansiyonlar ve fren performansına tekabül ediyor. Neden MT 07 sahibisin merak ettim çok mu konforlu acaba yada ters maşa taş gibi süspansiyonlara mı sahip ya da evladiyelik olduğu için mi? Yoksa fiyatına göre iyi bir hp ve tork verdiği için mi?
Bu arada gerçekten 55-60 civarı beygir olsaydı o kadar düşük yakıt tüketimine sahip olmaz mıydı? Tüh ben orta okul fen bilgisi seviyesine bile ulaşamamışım ki bu durumdan bihaberim. Zekanın böylesi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)