Yamaha MT 25 2018 Model Farkları
Reklamlar
-
29 Haziran 2018, 14:28
#1
Euro 4 normları gereği Yamaha MT 25’e Abs geldi.Bunu herkes biliyor ancak çoğu kimsenin bilmediği bir kaç değişiklik daha mevcut.İnternet alemine amme hizmetim
2017 modelde 22 nm tork varken 2018 modelde bu 26 nm torka yükseltimiş.Yani bu yaklaşık %19’luk bir artışa tekabül ediyor.Mt 25 için denilen: “alt devirler cansız yaa” söylemi kısmen geride kaldı diyebiliriz.
2017 modelde motor freni daha fazlayken yani gazı kestiğinizde öne yığılma çokken 2018 modelde motor freni azaltılmış.Şöyleki, gazı kestiğinizde o öne yığılma azalmış ve direksiyon hakimiyeti arttırılmış.Lastiğin kilitlenmesi bir nebze azaltılmış.
Ve en önemlisi 2018 model eskisine oranla 1 litre daha az yakıyormuş.
Bilgilerinize arz ederim.
Reklamlar
-
29 Haziran 2018, 15:00
#2
Ne diyim ktm vr honda düşünsün.Alana da hayırlı olsun
-
29 Haziran 2018, 15:25
#3
bunu sayfasında bende sordumda kimsenin haberi yok.hatta yamaha yanlış yazmış falan dedim tork değerlerini ama araştırınca rekor artış varmış 250cc de.şu an bile en iyi 250cc iken bunun yanında eski hissetiricek sanırım.muhtemel yapılan en iyi 250 cc olduğunu rahatlıkla söyleyebiliriz.z300 de bile 29nm tork vardı gerçekten çok yakın değerler aradaki hacim farkına rağmen.2018 r25 de sanırım bu motora geçiş yapıcaktır.normalde r25 mt25 için tüketim değerleri açıklanmadı sayfasında ama 2018 yeni motorda gösterilen değer sanırım 3.7 verilmiş.gerçi bende memnunum yakıttan r25 ile 4.3 4.5 arası yakıyorum ama 4 ve altına rahatlıkla indirmek mümkün olur euro 4 de.24.500 tl mt25 2018 modeli r25 2018 olursa galiba 27 bin tl rahatlıkla zorlicaktır.bu arada 2018 modellerinin neden gelmediğini bilen varmı ? tracer 700 r25 gibi gibi
-
29 Haziran 2018, 15:51
#4
250cc ler 20 asgari ucret olmus.Yorumsuz
-
29 Haziran 2018, 15:55
#5
300cc'nin değerleri ile karışmış olmasın?
Eski zxr, cbr250rr gibi 45 beygirlik motorlarda bile bu kadar tork yok
-
29 Haziran 2018, 18:40
#6
YasinC adlı üyeden alıntı
300cc'nin değerleri ile karışmış olmasın?
Eski zxr, cbr250rr gibi 45 beygirlik motorlarda bile bu kadar tork yok
yok baya ciddiler.bende yanlış dedim geçtim ama her yerde bu veriler var.alındığı devir aynı 10bin ama tork farkı var.zaten.22.4nm tork vardı standart 250cc torku,şu an 26.7 sanırım nerdeyse 27nm olmuş.en kral ktm duke 250 de 24nm var diye biliyorum onuda geçtim 2 silindirde bunu sunmaları efsane.kullanıcıları bekliyoruz valla bakalım ilk kim alacak.
-
29 Haziran 2018, 18:56
#7
zekeriyaimam adlı üyeden alıntı
Ne diyim ktm vr honda düşünsün.Alana da hayırlı olsun
Her motosikletin bir alıcısı vardır. Ben şuan CB250 ye aşık oldum diyebilirim. Her şeyi son hızda görüyorsunuz, yorumlarınızı da buna göre yapıyorsunuz. Çok düz mantık. MT25 in motor bloğu tasarımı ne kadar güzel ve mühendislik harikası olsada, görsel tasarımı berbat ötesi benim için.. Zaten 250cc fiyatları almış başını gitmiş, benzin desen öyle.. Alım gücümüz de ortada.. 1 senedir birikim yapıyorum ancak 18 bin civarı biriktirebildim. Ve ben birikime başladığımda R25 17 küsrdü.. Şuan durum ortada.. Durumun iyiye gitmeyeceği belli, daha da kötüye gideceği ise neredeyse garanti gibi...
-
29 Haziran 2018, 19:36
#8
harabe35 adlı üyeden alıntı
Her motosikletin bir alıcısı vardır. Ben şuan CB250 ye aşık oldum diyebilirim. Her şeyi son hızda görüyorsunuz, yorumlarınızı da buna göre yapıyorsunuz. Çok düz mantık. MT25 in motor bloğu tasarımı ne kadar güzel ve mühendislik harikası olsada, görsel tasarımı berbat ötesi benim için.. Zaten 250cc fiyatları almış başını gitmiş, benzin desen öyle.. Alım gücümüz de ortada.. 1 senedir birikim yapıyorum ancak 18 bin civarı biriktirebildim. Ve ben birikime başladığımda R25 17 küsrdü.. Şuan durum ortada.. Durumun iyiye gitmeyeceği belli, daha da kötüye gideceği ise neredeyse garanti gibi...
Tork değerinin yüksekliği alt devirlerdeki atiklikle alakalı.Ve şöyle düşün; 2. Viteste giderken motor yırtınmıyor vites yükselt diye...cb250 ye baktım şekil şemal güzel ama çok küçük ya
-
29 Haziran 2018, 20:48
#9
Keoma adlı üyeden alıntı
Tork değerinin yüksekliği alt devirlerdeki atiklikle alakalı.Ve şöyle düşün; 2. Viteste giderken motor yırtınmıyor vites yükselt diye...cb250 ye baktım şekil şemal güzel ama çok küçük ya
Dostum zaten motor bloğuna tek kelime lafım yok(fazla yakması hariç).. Çok küçük diyosun ya :D gülüyorum. Tasarım olarak motosikletin arkası kısa, artçılı binmek için iyi değil evet. Ancak sele yüksekliği MT25 ten 2mm yüksek. Depo genişliği de MT25 ten daha fazla. Çok küçük çok küçük herkesin ağzına yapışmış. Bi yanyana getirsin imkanı olan birileri MT 25 ile görelim ne kadar çoook küçükmüş..(Lansmanda motosikletin üzerine bindim, boy 1.83 kilo 80. Son derece rahattı bacak mesafesi vs.)
-
29 Haziran 2018, 21:47
#10
2015 mt25 onerirmisininiz fiyat 16 civarı ,ybrden geçiş yapmayı düşünüyorum
-
29 Haziran 2018, 21:59
#11
harabe35 adlı üyeden alıntı
Dostum zaten motor bloğuna tek kelime lafım yok(fazla yakması hariç).. Çok küçük diyosun ya :D gülüyorum. Tasarım olarak motosikletin arkası kısa, artçılı binmek için iyi değil evet. Ancak sele yüksekliği MT25 ten 2mm yüksek. Depo genişliği de MT25 ten daha fazla. Çok küçük çok küçük herkesin ağzına yapışmış. Bi yanyana getirsin imkanı olan birileri MT 25 ile görelim ne kadar çoook küçükmüş..(Lansmanda motosikletin üzerine bindim, boy 1.83 kilo 80. Son derece rahattı bacak mesafesi vs.)
Bak buraya benim resmi atıyorum.1.80 boy.Tabi tercih ve zevk meselesi...
Ama konu cb ile karşılaştırma değil, mt’nin 2017-2018 modeli ile karşılaştırma
http://i.hizliresim.com/DD9nPy.jpg
-
29 Haziran 2018, 22:17
#12
Az corba gibi olmus...kusura bakma ama bu motor ciddi yarim porsiyon tadinda ..cb 250 r
-
29 Haziran 2018, 22:30
#13
Hem %19 tork artışı var hemde 1 litre az yakıyor ama yamaha bunun reklamını yapmıyor?
-
29 Haziran 2018, 22:37
#14
Yeni kullanıcılar biraz kilometre çevirsin anlarız mt25 e dokunan sihirli deynek ne gibi olumsuzluklar getirmiş. Tmm iyileştirme yapmaları çok güzel ona bi lafım yok. Ama bukadar iyileştirme üzerine bide 1litre gibi büyük bi yakıt düşüşü sağlanması ( büyük yakıt tasarrufu derken bukadar fazla tork artışına rağmen yakıtın bukadar azalması buyuk bi azalma oluyo). Bakalım zaman göstericek
-
30 Haziran 2018, 11:34
#15
qqferit adlı üyeden alıntı
Yeni kullanıcılar biraz kilometre çevirsin anlarız mt25 e dokunan sihirli deynek ne gibi olumsuzluklar getirmiş. Tmm iyileştirme yapmaları çok güzel ona bi lafım yok. Ama bukadar iyileştirme üzerine bide 1litre gibi büyük bi yakıt düşüşü sağlanması ( büyük yakıt tasarrufu derken bukadar fazla tork artışına rağmen yakıtın bukadar azalması buyuk bi azalma oluyo). Bakalım zaman göstericek
Kullanıcısı az olacak galiba.24.500 fiyatı çok fazla artık
-
30 Haziran 2018, 12:14
#16
mustafa_325 adlı üyeden alıntı
şaşıracak pek bişey yok, düşük devir çeviren motosikletler az yakıyor. Düşük devirde yürümenizide tork sağlıyor.
Mt07 ve 09 un rakiplerinden az yakmasının sebebi bu.
-
30 Haziran 2018, 14:09
#17
-
30 Haziran 2018, 14:30
#18
Neden motorları küçük yaparlar ki aklım almıyor. Cb250r a Honda bayisinde bende bindim boy 184 kilo 90 altımda oyuncak gibi kaldı ybrnin iri hali gibiydi
-
30 Haziran 2018, 14:51
#19
burak burk adlı üyeden alıntı
yok baya ciddiler.bende yanlış dedim geçtim ama her yerde bu veriler var.alındığı devir aynı 10bin ama tork farkı var.zaten.22.4nm tork vardı standart 250cc torku,şu an 26.7 sanırım nerdeyse 27nm olmuş.en kral ktm duke 250 de 24nm var diye biliyorum onuda geçtim 2 silindirde bunu sunmaları efsane.kullanıcıları bekliyoruz valla bakalım ilk kim alacak.
Ben denemeden inanmam. Hacim artmadan tork artışı pek mümkün değil. Sıkıştırma oranı arttırılması ile mümkün olur. Sıkıştrma oranı artması yanma sırasında zehirli gazların açığa çıkmasına sebep olur. Orda da euro4 e yakalanıyor.
Atladığım bir konu varsa mühendis arkadaşlar söyler.
-
30 Haziran 2018, 15:42
#20
Boldpilot adlı üyeden alıntı
şaşıracak pek bişey yok, düşük devir çeviren motosikletler az yakıyor. Düşük devirde yürümenizide tork sağlıyor.
Mt07 ve 09 un rakiplerinden az yakmasının sebebi bu.
Hah şimdi taşlar yerine oturdu. Al herhangi bir motoru sıkıştırma oranını arttırıp devir kesiciyi düşür al sana tork artışı ve yakıt tasarrufu. Beygirgücündeki düşüşten bahsetmemişler hiç.
Şimdi yamahanın kendi sitesindeki verilere baktım ve ciddi tutarsızlıklar gördüm. Geçen seneki motor verilerine göre sadece tork 22 den 26 ya çıkmış ama maksimum devir 12000 ve maksimum güç 36ps olarak aynı kalmış? Hepimiz tork x devir = Güç denklemini biliyoruz. Nasıl olmuş da denklemde sadece tork değişmiş? Bakıyorum sıkıştırma oranı da aynı duruyor? Resmen birtaraflarından teknik veri uydurup yazmışlar siteye. Adam gibi videolu dyno test sonucu olmadan asla inanmam bu saçmalığa.
https://www.yamaha-motor.eu/tr/produ...turestechspecs
http://www.yamaha-istanbul.com/mt-25-abs-14161.technic
Bu iki sayfada sadece tork değeri farklı yazıyor. Büyük ihtimalle 22,6 NM olan tork değerini 26,6 NM diye yanlış yazdılar. Keoma nickli arkadaş da bunu gerçek sanıp buraya taşıdı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)