Onca km tecrubesi olan kisinin ozellikle bir almanin bajaj secmesi biraz dusundurucu,artcida iyi dayanmis bu yola he
Onca km tecrubesi olan kisinin ozellikle bir almanin bajaj secmesi biraz dusundurucu,artcida iyi dayanmis bu yola he
ya şu abimize bakın 50 cc motor ve yıllar 1960 lı yıllar
http://www.ordugozlem.com/default.as...r_detay&id=666
Benim görüşüm açtığınız bu konular markaya yarardan çok zarar veriyor. Forumda halihazırda Sıfır alıp uzun kmlerce kullanan ve deneyimlerini yazanlar var, ben bizzat test ettim öyle 130hp lik endurolardan sonra uzun yol yapıp keyif alınacak bi motosiklet değil açıkçası. Naked bi motosiklet, şehir içi fiyat/performans ürünü.
Firmanın da 130 hp lik endurolardan sonra bu motoru tercih edeceksiniz gibi bir iddiası var mı bilmiyorum ancak bu konuda da(uzun yol) iddialı olmalarını açıkcası ben yadırgamıyorum, takdir ediyorum. Bu fiyata neler sunabileceklerini ispatlamaya çalışıyorlar sonuçta.
Başka bir firma bu fiyata anca bu oluyor diye bir açıklama yapsa muhtemelen sinirleniriz. Ancak bu adamlar bilakis söz söyleme dertlerinin olmadığı bir konuda bile çaba içersindeler, bunu da yerden yere vurmayalım (derim).
Kesinlikle amacım yerden yere vurmak değil. Motosiklet Naked, kullanım alanı ve amacı belli. Şehir içi için ideal, cc olarak değil ama performans olarak rakibi olan japonlarla arasında 5-6bin tl fark var fiyat/performans olarak tercih edilebilir. Oldukça titreşimli bi alet, şahsen bu konuyu görüpte artçılı uzun yol düşüncesiyle bu motosikleti tercih edeceklere acırım. Yapılmaz mı? Tabiki yapılır , ama deneyimleyen ağabeyimiz bi miktar abartılı anlatmış bence.
Bir ek yapmak istiyorum. Motosiklet naked değil Powert Cruiser olarak lanse edildi. Lakin titriyor
Bajaj markası en iyi motosiklet markası değil tamam biliyoruz, o kadar övülen japonlarda veya diğer kaliteli markalarda hiç mi sorun yaşamadı kullananlar? Bizim halkımızda ilginç bir tutum var hemen her konuda linç etme arzusu. Ya arkadaşım adam turunu yapmış mı yapmış, mutlu mu mutlu. Şahsen dominar 400 le bende ülkeler arası tura çıkmazdım ama yapana da saygı duyarım.
ybr ile dünya turu oluyor ekrem abey
hemde her ülkede yetkili servis mevcut
Reklam kokan haraketler bunlar mayk, bunlara gerenk yok...
Yorumları okuyorum da arkadaşlar kusura bakmayın ama boş yorumlar.
Amaç yola çıkmak,çıkabilmek.İster yürü,ister bisiklet kullan,ister 50 cc ile gez,ister 1000 cc ile adamlar hayallerini yaşamışlar,bu hayal ile ilgili de Dominar'ı seçmişler.
Bende bir Bajaj kullanıcısıyım.Şu an Dominar 400 kullanıyorum,bundan önce 200 NS kullanıyordum.
Japon motosiklet hiç kullanmadım,200 NS yi sattıktan sonra,2.el MT 25 almak hevesindeydim fakat baktım donanım olarak Dominar daha çok özelliğe sahip (ABS,Led Far,Kaydırmalı debriyaj vb.) üstelik 0 km,mantığımı dinleyip Dominar ı tercih ettim.
Pişman mıyım? Tabi ki hayır,MT 25 alsam pişman olur muydum?Yine hayır,ama en azından bu saydığım özelliklerin olmaması içimde uhte olarak kalırdı.
Çünkü ABS li motosiklete binmek gerçekten başka bir duyguymuş.2 kere hayat kurtardı diyebilirim.
İster Bajaj olsun,isterse başka marka hatta otomobil de olabilir,bir ürünün ekonomik ömrü diye bir şey var.
Yani belirli bir süre masrafsız,çilesiz aldığınız ürünü kullanıyorsunuz,sonrasında ufaktan masraflar çıkıyor.
Örneğin 200 NS ye 3 sene hiç sorunsuz bindim.3.sene sonunda zincir eskidi,mecbur değiştirdim.
Sonrasında gidon bilyesi,sente ayarı,yok o,yok bu derken bir toplam aldım baktım 500 TL masraf var.Yaptıracaksın bitecek mi? Hayır 3 ay sonra belki bir 500 daha,baktım böyle böyle gidecek bu iş,
bende bu şekilde motosikleti satıp,uzun dönem tamire vereceğim bütçeyi de hesaba katarak yeni bir motosiklet almaya karar verdim.
İşte bu aşamada 2.el MT 25 ve Dominar arasında gidip,geldim ve mantığımı dinleyip Dominar 400 aldım.
Çünkü 2.el MT 25 alsam,onda da masraf çıkacaktı ve belirttiğim gibi bu kadar donanıma sahip değildi.
Yani MT 25 alma isteği bende tamamen japona bineyim güdüsünden ibaretti
Bajaj ın bana kalırsa ekonomik ömrü 3 yıl,25.000 KM.Sonrasında masraflar başlıyor.
Arkadaşım kurye ve motosikleti 200 NS,179.000 KM de,4 yıldır kullanıyor ama dediğim gibi masrafları sineye çekiyor.
Ekonomik ömür öyle yada böyle her motorda böyle BMW de belki 5 yıldır,Honda da 4 yıldır bilemem.
Bana sorarsanız Dominar ile bu yolculuğu yapar mısın? Şu an Dominar ile bu yolculuğu yaparım,çünkü motorum 2.500 KM de şu an Çin hatta Hindistan'a bile giderim.
4 sene sonra yapar mısın dersen? Servisinin olmadığı ülkeye gitmeye korkarım bana göre olay bundan ibaret.
arkadaşlar adam gezmiş 10000 küsür km yol tepmiş hemde böyle rüzgar aoredinamiği pek iyi olmayan motorla selesi sert motorla arkada artçı var üstelik
ben hem adamı hem ablayı takdir ettim bu gezi için daha mantıklı seçim yapabilirler di aslında
motosiklet işi ise tamamen bütçe ile alakalı değildir çok arkadaşım var 650 cc 1000 cc garajdan çıkarmaz bazıları ise 100 cc ile dünya turu atar
bajaj ı bi defa yolda gördüm yanımızdan uzadı gitti sahibi forumda bajaj ile en çok gezen arkadaş (bizde 660 nc 700 ile gayet güzel yol yaptı otoban sürüşünde yani öyle yabana atılacak motor değil naked severler için güzel seçenek)
mt nin küçük serilerinde mantıklı bi motor f/p olarak
bu motorun üzerine honda yamaha yazsak eminim çoğu insan 35000++ para verir
marka temsilcisi elbet reklam yapacak oda bu işlerden para kazanıyor
Ürünün iyi olması motorlu taşıtta kullanıcı talep eğrisini yükseltmiyor. Kawasaki ve Suzukide iyi ürün yapıyor ancak distributoru kötü tercih edilmiyor. 2. elde ciddi değer kaybı yaşatıyor, servis y.parça vs vs nedenler var..
Bajaj veya Benelli markaları içinde önümüzdeki dönem pek farklı olacak gibi görünmüyor.. Bu satış grafiği ile gidilirse 2. el ve sıfırlar arasında ciddi marjlar açılmaya başlanacak ve sıfır alma yönünde talepler çok azalacak..
Daha öncede söylediğim gibi bu fiyat artışlarını pazar payı ve ürün gamı ile kendini ispatlamış 2. el fiyatları oturmuş Yamaha ve Honda dışında markaların taşıması çok zor. Distributorler 5 yıllık 10 yıllık projeksiyonlar belirleyerek bir markayı güçlendirebilir bunun başka yolu yok Türkiye de..
Güzel reklam yapılmış.
Yurt dışında servis ve yedek parçası olmayan motor ile geziye çıkmak bana göre cahil cesareti. Oturuş pozisyonu çok rahat falan denmiş. Ya bu arkadaş oturuş pozisyonu iyi motor hiç kullanmadı, yada abartıyor. Motoru bilmesek inanırdım da.
Neyse linç yemeden kısa keselim.
EMİN OL BAJAJ A DA BİNEN olur
çin malı cub bile 12 yıl gidiyorsa bu motorlar da gider
hadi onu geçtim şimdi diyeceğim ki millet 30 yaşında arabaya biniyor ona da mercedes bmw diyeceksin
toros u kartalı şahini anadolu hacı murat ı görmezden geleceksin
bütün araçlar uzu ömürlüdür fakat belli km den sonra masraflar artmaya başlar elektrin yürür mekanik bu japonlar almanlar da daha azdır ama eminim
ki hint malı taiwan malı kore malı da 30 yıl kullanılır (japon kadar masrafsız olmayabilir)
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Bir çok kişinin dediği gibi her motosiklet ile uzun yola çıkılır bakımını düzenli yaptırdığın sonuna kadar da sıkıştırmadan gittiğin motosiklet ile.
Ön disk yamulması ile ilgili bir gelişme var mı ? forumda okudum 4 kez değiştiren kullanıcılar var ?
Şöyle turlar düzenlemek bize ne zaman nasip olacak acaba acayip özeniyorum :D
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)