Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

vırajlarda hafif motormu yoksa ağır motormu daha güvenli

    REKLAM ALANI
  1. #21
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Süspansiyon,
    rake açısı,
    lastik boyutları,
    ağırlık merkezi (ön-arka konumu daha önemli motorda),
    şasi rijitliği,
    Sürücünün boyu( kısa boy daha avantajlı)
    titreşim(yol tutuşu azaltır)

    Bunların hepsi etkilidir.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    dovahhkin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2011
    Şehir
    Bursa-Mudanya
    Motosikleti
    Xmax 250 ABS
    Süspansiyonmuş yok ohlinsmiş yok çelikmi çilekmi ne fren hortumuymuş

    Pistte yarışmıyoruz arkadaşlar.

    En iyi viraja giren motosiklet en iyi lastikli,Aklı selim ve motorunun limitlerini bilen sürücüye sahip motordur.
    eray123 bunu beğendi.
    Suzuki AN125 47000Km,Sym Gts 250ievo 4000km,CBR 125 6500Km, ,Kawasaki Ninja 250R 14000km
    Yamaha Xmax250 ABS 7000km, KTM Duke 200 ABS 3100km Yamaha Xmax250 8000km, Xj6n 18000km Xmax 250 Yollarda..

  3. #23
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı dovahhkin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Süspansiyonmuş yok ohlinsmiş yok çelikmi çilekmi ne fren hortumuymuş

    Pistte yarışmıyoruz arkadaşlar.

    En iyi viraja giren motosiklet en iyi lastikli,Aklı selim ve motorunun limitlerini bilen sürücüye sahip motordur.
    orası öyle tabi
    https://www.youtube.com/watch?v=cMVLxQ53Vgw" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:20 ----------

    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  4. #24

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Merkezkaç kuvveti ile ağırlığa bağlı sürtünme kuvveti arasındaki ilişki kütleden bağımsızdır. Şu lise seviyesindeki bilgilerinizi biraz hatırlayın. Motor ne kadar ağırsa merkezkaç kuvveti o kadar fazladır ama diğer yandan sürtünme kuvveti de kütle ile doğru orantılıdır. Bu ikisi birbirine eşitlendiğinde kütleleri birbirini götürür.

    Yol tutuş konusu bu kadar basit değildir. İşin içine amortisör karakteri ve ağırlık merkezi gibi faktörler de girer.
    jimi_hendrix bunu beğendi.

  5. #25

    Üyelik
    31 Mayıs 2012
    Şehir
    Antalya
    araba güvenşi arabaya bin boswer moturu sen


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)