Süspansiyon,
rake açısı,
lastik boyutları,
ağırlık merkezi (ön-arka konumu daha önemli motorda),
şasi rijitliği,
Sürücünün boyu( kısa boy daha avantajlı)
titreşim(yol tutuşu azaltır)
Bunların hepsi etkilidir.
Süspansiyon,
rake açısı,
lastik boyutları,
ağırlık merkezi (ön-arka konumu daha önemli motorda),
şasi rijitliği,
Sürücünün boyu( kısa boy daha avantajlı)
titreşim(yol tutuşu azaltır)
Bunların hepsi etkilidir.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
Süspansiyonmuş yok ohlinsmiş yok çelikmi çilekmi ne fren hortumuymuş
Pistte yarışmıyoruz arkadaşlar.
En iyi viraja giren motosiklet en iyi lastikli,Aklı selim ve motorunun limitlerini bilen sürücüye sahip motordur.
Suzuki AN125 47000Km,Sym Gts 250ievo 4000km,CBR 125 6500Km, ,Kawasaki Ninja 250R 14000km
Yamaha Xmax250 ABS 7000km, KTM Duke 200 ABS 3100km Yamaha Xmax250 8000km, Xj6n 18000km Xmax 250 Yollarda..
Merkezkaç kuvveti ile ağırlığa bağlı sürtünme kuvveti arasındaki ilişki kütleden bağımsızdır. Şu lise seviyesindeki bilgilerinizi biraz hatırlayın. Motor ne kadar ağırsa merkezkaç kuvveti o kadar fazladır ama diğer yandan sürtünme kuvveti de kütle ile doğru orantılıdır. Bu ikisi birbirine eşitlendiğinde kütleleri birbirini götürür.
Yol tutuş konusu bu kadar basit değildir. İşin içine amortisör karakteri ve ağırlık merkezi gibi faktörler de girer.
araba güvenşi arabaya bin boswer moturu sen
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)