Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

100 km de 4.7L Yakan 150cc

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    Sivas,İmranlı
    Motosikleti
    Mz 251 ETZ, Mondial 150 MH Drift BAJAJ DOMİNAR 40
    Karbüratör iğnesini kontrol ettim sekman ortadaki çentikte takılı yani normal ama yarın muhtemelen iğne sekmanını en üste alıp tekrar deneyeceğim 100 km yi bi değişiklik olmassa karbüratörü değiştirmeyi düşünebilirim o zaman bu şekilde binmek pek akıl kârı değil gibi


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Stock Sever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS200
    Alıntı .::YaRGıÇ::. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    karbüratorden olabilir.genelde fabrikasyon hatası çıkıyo mondillerde.karbürator değiştirmende yada söküp iğne ayarına bi bak eğer anlıyosan.yani iğne var karbüratorlerde,benzin ayarını sağlıyor.seninkinde iğne biraz açıksa fazla benzin çekiyor olabilir.başka bişey gelmiyor aklıma.ben tüm bakımlarımı kendim yaparım mesela.benim cbf 150 1 litre ile 40 km gidiyo her defasında hesapladım hiç şaşma yok + - 1-2 km olabilir

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------



    elin anahtar falan tutuyosa kendin yap.çok zor bişey değil inan.sadece üst kapak vidalarına dikkat et fazla sıkma yalama olmasın. ben yalama yaptım ilk seferinde sonra gidip helicoil attırdım.sende de aynısı olmasın. kolay gelsin
    Elimde şimleri falan itecek bikaç ekipman eksik. Mecbur götürecem tamire.
    HONDA

    #BZ3082

  3. #23

    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    Sivas,İmranlı
    Motosikleti
    Mz 251 ETZ, Mondial 150 MH Drift BAJAJ DOMİNAR 40
    Alıntı Stock Sever adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elimde şimleri falan itecek bikaç ekipman eksik. Mecbur götürecem tamire.
    Bugün karbüratör iğne sekmanını birinci çizgiye taktım yatın birde bu şekilde biraz yol yaptıktan sonra deneyeceğim netice yi buray yazarım @StockSever sende en son durumu yazarsan iyi olur farklı alternatifler buluruz belki..

  4. #24
    Stock Sever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS200
    Alıntı süleyman5808 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün karbüratör iğne sekmanını birinci çizgiye taktım yatın birde bu şekilde biraz yol yaptıktan sonra deneyeceğim netice yi buray yazarım @StockSever sende en son durumu yazarsan iyi olur farklı alternatifler buluruz belki..
    Şuan için motorumdan 2 hafta uzağım. Gidince motoruma subap ayarı yaptırıp detaylı bilgiyi paylaşırım.
    HONDA

    #BZ3082

  5. #25

    Üyelik
    22 Şubat 2016
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    xmax 400 momo abs 2014 peugeot django 150
    Rte nin dediği gibi ben giriyorum sizde girin. Satın gitsin uğraşmayın. Xmax 250 abs 4,00 4,2 litre yaktığını görünce sattım çok yakan az kaçan motora gerek yok.pcx 150 2014 led kasa ve 2015 peugeot django 150 kullandım canını çıkartmama rağmen 2.8 lt geçmedi.django karbüratörlü Hava soğutmalı sanırım, pcx 150 ile aynı yaktırdım.

  6. #26

    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    Sivas,İmranlı
    Motosikleti
    Mz 251 ETZ, Mondial 150 MH Drift BAJAJ DOMİNAR 40
    Evet bugünkü değerler şöyle karbüratör iğnesini birinci çentiğe aldıktan sonra tapa gaz 100km yaptım ve sonuç 3.9 litre yaktı ilk baştaki 4.7 lik değeri düşünürsek iyi bir sonuç tabi daha sakin kullanımda daha farklı değerler vardır illaki ama neredeyse 1 litreye yakın fark etti ve en merak ettiğim şey ise iğnenin pozisyonu performasa hiç etki etmedi doğrusu, bu arada değinmedim ama ne kadar önemli bilmiyorum üst devirlerden motoru kompresyona bırakınca kısa aralıklarla bir kaç defa patırtıyarak düşüyor bu patırtı gördüğüm diğer küçük cc lerde ya yok yada tek sefer “pat” edip bırakıyor..

    Herkese iyi bayramlar arkadaşlar

  7. #27
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    Vallaha benim motorun uzun yol ortalaması 5litre ama yinede senbilirsin :D
    https://www.instagram.com/besafes1kr/

  8. #28

    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    Sivas,İmranlı
    Motosikleti
    Mz 251 ETZ, Mondial 150 MH Drift BAJAJ DOMİNAR 40
    Alıntı caglar48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vallaha benim motorun uzun yol ortalaması 5litre ama yinede senbilirsin :D

    Bilseydim az daha üstüne koyar bende monster alırdım hocam, bilemedik

  9. #29
    bugs buny - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2015
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    BMW S1000RR.... Kawasaki H2
    BEYANLARINA GÖRE MOTORUN BAKILACAK AKLA GELEN HERYERİNE BAKILMIŞ.BİRDE SAKİN KULLANIP YAKTIĞIN LİTRE İLE ,SONRA SIKIŞTIRIP KULLANIP YAKTIĞIN LİTREYİ KARŞILAŞTIR.KULLANIMDAN KAYNAKLI OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM.

  10. #30

    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    Sivas,İmranlı
    Motosikleti
    Mz 251 ETZ, Mondial 150 MH Drift BAJAJ DOMİNAR 40
    Alıntı bugs buny adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    BEYANLARINA GÖRE MOTORUN BAKILACAK AKLA GELEN HERYERİNE BAKILMIŞ.BİRDE SAKİN KULLANIP YAKTIĞIN LİTRE İLE ,SONRA SIKIŞTIRIP KULLANIP YAKTIĞIN LİTREYİ KARŞILAŞTIR.KULLANIMDAN KAYNAKLI OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM.
    Bende öyle düşünüyorum bu değer maxımum kullanım içindi ilk rodaj döneminde 5 bin deviri geçmezken sakin kullanırken bir depo çok daha fazla gitmişti şunki 100 km yi de sakin kullanıp tekrar ölçtükten sonra bir depo tamamen bitene kadar karma kullanımda ne yakmışım ona bakıcam ve sonra bu yakıt mevzusunu tamamen kapatıcam inşallah


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)