Bajaj Pulsar'ın Avrupa'da Bozulması ve Biten Avrupa Turu Maceram
-
10 Haziran 2018, 20:42
#41
Ya arkadaş 2 yıldır ve halen bende 200 NS kullanıyorum. Yani ben mi başka bişey kullanıyorum bu forumlarda yazanlar mı başka bişey kullanıyor çözemedim. Bende hiçbir sorun yok yıllardır çok da memnunum. Yani insanlar sorunlarını sıkıntılarını forumlarda ve sosyal medyada paylaşıyorlar evet bu anlaşılabilir bir durum ama memnun olan binlerce insan foruma veya sosyal medyaya girip memnuniyetini dile getirme gereği duymuyor. Yani kısacası misal 100 kişi bir sorunla karşılaşmış ise 10.000 kişide memnundur ama bunu dile getirme gereği duymaz burda. E olabilir herhangi bir başka marka model de olabilirdi arıza çıkaran. Bu arkadaşın Bajaj ile daha olumsuz bir geçmişi var heralde ama umarım en kısa sürede tekrar motoruna kavuşur. Ben bajajı motorumu seviyorum ancak bir NC750x/s alacak param olursa satarım.
Reklamlar
-
10 Haziran 2018, 20:46
#42
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Değerli hokahey; gereğini yaparsak bir yerden yayınlamayız merak etmeyin. Yüzlerce böyle örnek var. Bizim en iyi reklamımızı şu anda binlerce kullanıcı yapıyor zaten. Sizi eleştirmiyorum, iyi niyetli yazdığınızı biliyorum.
Pulsar 200 Ns kullacısı olarak Pulsar motorsikletim ile önceden yaptığım gezi paylaşımlarım ne kadar reklam ise yaşadığım durumu anlattığım son yazım da bir reklam. Bunu unutmayın Ekrem Bey.
-
10 Haziran 2018, 20:48
#43
Sercan bey; size mailden bazı ayrıntıları yazacağım.
Sizin arızanızdan haberim olmadı diyorum. Bana da yazmadınız? Bajajın yurt dışında servisimizin olmadığı bir yerde bir arıza yaşandığı zaman haberimiz olmaz ise nasıl bir haberimiz olacak?
Ns 200 kurye motoru değil. Olsa da şeref duyarız. Zira onlar tercih yapıyorsa doğru yapıyordur. Sizin imajınıza ihtiyacımız yok.
Sorum şu?
Siz ne istiyorsunuz?
Ürüne sahip çıkmadı diyorsanız haberim olmadı diyorum.
Ürün kötü almayın diyorsanız karar sizin.
Not: Facebook engellemem şu ana kadar 3-5 olmamıştır. Beni şikayet ettiğiniz için engelledim.
-
10 Haziran 2018, 20:54
#44
HaN85 adlı üyeden alıntı
Ya arkadaş 2 yıldır ve halen bende 200 NS kullanıyorum. Yani ben mi başka bişey kullanıyorum bu forumlarda yazanlar mı başka bişey kullanıyor çözemedim. Bende hiçbir sorun yok yıllardır çok da memnunum. Yani insanlar sorunlarını sıkıntılarını forumlarda ve sosyal medyada paylaşıyorlar evet bu anlaşılabilir bir durum ama memnun olan binlerce insan foruma veya sosyal medyaya girip memnuniyetini dile getirme gereği duymuyor. Yani kısacası misal 100 kişi bir sorunla karşılaşmış ise 10.000 kişide memnundur ama bunu dile getirme gereği duymaz burda. E olabilir herhangi bir başka marka model de olabilirdi arıza çıkaran. Bu arkadaşın Bajaj ile daha olumsuz bir geçmişi var heralde ama umarım en kısa sürede tekrar motoruna kavuşur. Ben bajajı motorumu seviyorum ancak bir NC750x/s alacak param olursa satarım.
Bajaj ile benim ne olumsuz geçmişim olabilir arkadaşım? Eğer pulsar 200 ns facebook sayfasını takip ediyorsan beni tanıyor olman gerekir. Bu zamana kadar motorum reklamını benim kadar iyi yapan az işi oldu. Motorumla Türkiye, Bulgaristan, Sırbistan, Slovenya, Avusturya, Çek Cumhuriyeti, Polonya, Belarus, Ukrayna, Litvanya, İsveç, Danimarka, Hollanda, Almanya'yı gezdim ve gezdiğim her yerden onlarca fotoğraf paylaştım. Ben motorumundan memnun olduğumu dile getirmiştim bu paylaşımlar vesilesiyle zaten! Her şey güllük gülistanlıktı fakat son yaşadığım durumu anlatan birşey paylaşmak istediğimde yazım adminler tarafından silindi, engellendim, ört pas ederek olayı kapatmaya çalıştılar ve bunu dile getirdim. Sadece yaşadığım şeyi noktasına virgülüne dokunmadan anlattım. Bunu dile getirmek marka karalamak mı? Markaya, marka yöneticilerine düşmanlık yapmak mı?
-
10 Haziran 2018, 20:56
#45
Bende pulsar varken markayı kötülüyenler ile tartışırdım.Çünki bizlerde öyle sorunlar yoktu.Aslında varmış.Hakkını yemişim o arkadaşların.Pulsar sorunsuz diyenler bol keseden sallamıyorum.3 tane pulsar 200 ns aldım.Sonuncusuda abs li idi.ilk ikisinde stop etme ve akü sorunu vardı.Sonuncusunda ise servis ile papaz olmuştum.Kılcal çizik olmayan motorumu darbeledikleri için.Bunu pulsar sayfasından paylaştım.Ben hiç ön yargılı değilim.Ney ise o.Pulsar sorunlu bir motordur.Kimsede sorunsuz diye iddia edemez.
Dominardada gaz kesme sorunu var.Sallıyormuyum.Dominarım var biliyorum.Arada yapıyor.Peki bu sıklaşırda motoru kullanıcısından soğutacak düzeye gelimesine gerek varmı.Çözüm bulmalılar.Hiç biryerden elde edemeyecek geri bildirimleri bu formdan alıyporlar.Kimse masal okumasın.Sezarın hakkı sezara.
-
10 Haziran 2018, 21:15
#46
bozulmayan motor var mı?büyük tura çıkanların anlı şanlı motorlarına bakın neleri bozuluyor.her markada yaşanan olağan durum
-
10 Haziran 2018, 21:19
#47
avarekasnak adlı üyeden alıntı
bozulmayan motor var mı?büyük tura çıkanların anlı şanlı motorlarına bakın neleri bozuluyor.her markada yaşanan olağan durum
30 binde blok arızası çıkıyorsa çöpe atın o aleti
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
10 Haziran 2018, 21:34
#48
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Değeri mehmetghost ve değerli egzantirix;
Ben son olarak şunu söylemek isterim.
Bugün 6000 adetten fazla pulsar ns 200 yollardadır. Dünyada da 4 milyonu aşkındır.
Hiç bir model tesadüfen beş yıldır segmentinde lider olamaz.
Ben bunca yıldır tecrübeme göre söylüyorum. Burada da 700 küsür sayfa forum sayfaları şahittir.
Pulsar ns200 modelimiz çok yanlış bir kullanım olmadı ise (yağsız kalması, devamlı redline kullanılması gibi...) mekanik olarak 100.000 km’ye kadar sorunsuz kullanılabilir.
Bu modelimizin şöyle bir özelliği var. İlk kullanıcı sayısı % 26 civarında. Yani dörtte bir kullanıcı motosiklet dünyasına pulsar ns200 ile başlıyor. Bundan kaynaklanan bazı sorunlar da olabiliyor. Ne alındığını, ondan ne beklendiğini bilmek bence en kritik nokta.
Değeri mehmetghost; tercihiniz hayırlı olsun.
Ben yurt dışına çıkana kadar 17 bin km boyunca nerdeyse tüm bakımlarımı Bajaj'ın iyi servislerinizden biris olan Oktay Motor'da yaptım. Hatta yurt dışına çıkmadan önceki son ağır bakımımı yine Oktay motor da yaptım ve Oktay abi beni, motoruma nasıl baktığımı, ne titizlikle kullandığımı bildiği için "ben senin motoruna nasıl baktığını, nasıl kullandığını bildiğim için rahatlıkla söylüyorum ki yurt dışında motorunla ilgili bir sorun yaşarsan motoru orada at, ben sana motorunun parasını vereceğim" diyebildi. Motoru nasıl kullandığım konusunda kefilim ve referansım bizzat Bajaj'ın en iyi servislerinden birisi olan Oktay motor'dur. Burada bahsetmek istediğim şey motoru sakin, redline'a sokmadan, yormadan, yağsız bırakmadan kullanan birisiyim ve ben bu motoru büyük bir özveri ve titizlikle kullanmama rağmen 2500'üncü km de okuyucu diye bir bölüm arızalandığı için yolda bıraktı ve 30 bininci kmde tüm bakımlarını eksiksiz ve zamanından önce yaptırarak kullanmama rağmen motor bloğu arızalandı. Elbet 100.000 km sorunsuz kullanan vardır ama bu garanti değil. Bunun garanti olmadığının bir örneği 30.000 km de motor bloğu bozulan pulsarımdır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:19 ----------
avarekasnak adlı üyeden alıntı
bozulmayan motor var mı?büyük tura çıkanların anlı şanlı motorlarına bakın neleri bozuluyor.her markada yaşanan olağan durum
Arkadaşım bence sen yazdığımı birkaç kez daha okumalısın. Ben sadece bozulan motor bloğundan bahsetmedim. Motor bloğumun bozulmasıyla birlikte yaşadığım hoş olmayan şeylerden de bahsettim.
*Ben yurt dışına çıkmadan önce servisin bajaj markasına ve bajaj motorsikletine güvenerek, motor sıkıntı çıkartırsa sırtımızda taşırız seni deyip sonra sessiz kalmasını,
*hem benim gezilerimi paylaşırken tebrikler kralsın denilip, yedek parçaya erişebilmem konusunda müşkül durumda olmamdan ötürü bu durumu bajaj yöneticileri ile görüşmemin ardından iplenmememi,
*motorumla yaşadığım sorunu pulsar 200 ns sayfasında yayınlamak istediğimde, postumun silinip, admine postumun silinme sebebini sorduğumda bana cevap vermeyip üzerine bir de beni engellenmesini, olayın bu şekilde ört pas edilmeye çalışılmasını,
*Pulsar 200 ns facebook sayfasının Bajaj markasının sosyal medya silahı olduğunu, objektif değil, bajaj yanlısı paylaşımlara onay vererek pulsar ı olduğundan daha az sorunlu bir motormuş gibi göstermeye çalıştıklarından bahsettim.
Bence bu konulara da odaklanmalısın.
-
10 Haziran 2018, 21:44
#49
https://www.facebook.com/Jaresd
Bu arkadaş japon motosikletiyle Avrupayı fethedip döndü. Her adımını takip ettim rutin bakım ve lastik patlaması dışında birşey yaşamadı.İster japon fanboyu deyin ister marka bağımlısı Ucuz mal alacak kadar zengin değiliz.
Viraj dönerken önümde stop eden 2017 model 900km ns200ü görünce bajaja notumu vermiştim.
-
10 Haziran 2018, 21:50
#50
Boldpilot adlı üyeden alıntı
https://www.facebook.com/Jaresd
Bu arkadaş japon motosikletiyle Avrupayı fethedip döndü. Her adımını takip ettim rutin bakım ve lastik patlaması dışında birşey yaşamadı.İster japon fanboyu deyin ister marka bağımlısı Ucuz mal alacak kadar zengin değiliz.
Viraj dönerken önümde stop eden 2017 model 900km ns200ü görünce bajaja notumu vermiştim.
Boldpilot hiç öyle olurmu.Çamur atıyorsun pulsarlar satış lideri.Bu neye benzedi biliyormusunuz.Benzine zaman geldi.Olsun ben hep 50 liralık alıyorum.Satış lideri.Lakin sorunlu.Soruna endekslenen yok.Satış lideri.Birşey söyle laf hazır.Satış lideri.
-
10 Haziran 2018, 21:57
#51
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Sercan bey; size mailden bazı ayrıntıları yazacağım.
Sizin arızanızdan haberim olmadı diyorum. Bana da yazmadınız? Bajajın yurt dışında servisimizin olmadığı bir yerde bir arıza yaşandığı zaman haberimiz olmaz ise nasıl bir haberimiz olacak?
Ns 200 kurye motoru değil. Olsa da şeref duyarız. Zira onlar tercih yapıyorsa doğru yapıyordur. Sizin imajınıza ihtiyacımız yok.
Sorum şu?
Siz ne istiyorsunuz?
Ürüne sahip çıkmadı diyorsanız haberim olmadı diyorum.
Ürün kötü almayın diyorsanız karar sizin.
Not: Facebook engellemem şu ana kadar 3-5 olmamıştır. Beni şikayet ettiğiniz için engelledim.
-Sizin arızanızdan haberim olmadı diyorum. Bana da yazmadınız? Bajajın yurt dışında servisimizin olmadığı bir yerde bir arıza yaşandığı zaman haberimiz olmaz ise nasıl bir haberimiz olacak?
+Ben size yedek parçaya erişmek konusunda sıkıntı yaşadığımı belirttim ve siz bana dönüş yapacağınızı söyleyip dönüş yapmadınız ki ben size yeniden yedek parça ihtiyacım olduğunu söyleyeyim. Zaten yedek parça konusunda iki kez destek olmayacağınızı söylemiş birisine üçüncü kez "yedek parçaya ihtiyacım var, sponsor olur musunuz?" diye sormanın bir manası var mı sizce???
-Ns 200 kurye motoru değil. Olsa da şeref duyarız. Zira onlar tercih yapıyorsa doğru yapıyordur. Sizin imajınıza ihtiyacımız yok.
+Bir önceki mesajınızda bizim reklamımız binlerce zaten bajaj kullanıcısıdır demiştiniz. Ben de bir bajaj kullanıcısı olarak motorun iyisiyle kötüsüyle reklamını yapmış bulunduğumu belirttim. Sizin reklamınız olan bir Bajaj kullanısına sizin imajınıza ihtiyacımız yok demenize gerek yok ama neyse.
-Siz ne istiyorsunuz? Ürüne sahip çıkmadı diyorsanız haberim olmadı diyorum.
+Ben arızayı yaşadığım gün Oktay motor ile görüştüm. Oktay motorla görüşmemin sebebi ben yurt dışında arıza yaşarsam bana yeni bir motor parası bile vereceğinin sözünü vermiş birisi. Yani servis konusunda destek olacağının sözünü vermiş birisi. O gün Oktay motor sizinle görüşeceğini ve bana dönüş yapacağı söylemişti ve hala dönüş yapılmadı. Tıpkı 1.5-2 ay önce attığım yedek parça yardımı konusunda size dönüş yapacağım deyip dönmediğiniz gibi... İlgisiz, arkasını dönünce unutan bir tavır, yönetici, servis...
Müşkül durumda olduğumu servisinle irtibata geçeceğini belirten servise belirttim. Yetmez mi bu ? Kullanıcı olarak fazla ne yapmalıyım? Yüz tane mesaj mı atmalıyım? Yalvarmalı mıyım?
-Ürün kötü almayın diyorsanız karar sizin.
+Ben bu postu ürünü kötülemek için açmadım. Marka fanatikliği veya düşmanlığı yapacak birisi değilim. Ben sadece yaşadığım süreci eski paylaşımda olduğu gibi tüm detayıyla anlattım ve yurt dışında gezen bir motorsikletli gezgin olarak pulsar 200 ns yurtdışı turu yapmayı düşünen arkadaşlara, eğer yurt dışında problem yaşarlarsa karşılacakları problemler ve yaşayacakları süreç hakkında kendi tecrübe ve deneyimlerimden yola çıkarak tavsiyelerde bulundum. Hepsi bu.
-
10 Haziran 2018, 22:05
#52
ben bu isi anlamadim burada bir abide var 40 binde ısınsın diye kesiciye vuruyor dklarca hala sağlam tekerde gidiyo bam bam acimiyo ben bu ise akil erdiremedim
-
10 Haziran 2018, 22:10
#53
Boldpilot adlı üyeden alıntı
https://www.facebook.com/Jaresd
Bu arkadaş japon motosikletiyle Avrupayı fethedip döndü. Her adımını takip ettim rutin bakım ve lastik patlaması dışında birşey yaşamadı.İster japon fanboyu deyin ister marka bağımlısı Ucuz mal alacak kadar zengin değiliz.
Viraj dönerken önümde stop eden 2017 model 900km ns200ü görünce bajaja notumu vermiştim.
Yakın zamanda 2017 Rs200 daha 700 kmlerde kafa kafaya takas geldi. Arada 2-3 bin tl fark var. Kabul etmedim. Şimdi daha iyi anlıyorum iyiki de kabul etmemişim. Bir abiminde bajajdan canı yandı bulaşmamak lazım. Bu arada Bajajın sosyal medyadaki takip ettiğim tüm sayfalarını bıraktım. Sorunsuz bir motor yapacakları zamana kadar görüşmemek üzere.
-
10 Haziran 2018, 22:10
#54
EUOGLU adlı üyeden alıntı
ben bu isi anlamadim burada bir abide var 40 binde ısınsın diye kesiciye vuruyor dklarca hala sağlam tekerde gidiyo bam bam acimiyo ben bu ise akil erdiremedim
Ona bakarsan ben bunlardan seyhan 150c almıştım halen duruyor 300 binde rektefiye olmadı.Bu kıyaslama olamaz.Kimse malına söz söyletmez.Pulsar sayfasını baştan sona okuyabilen adam.Varmıydı yoksa hurafemi olup olmadığından emin olur.
-
10 Haziran 2018, 22:13
#55
06Serhat adlı üyeden alıntı
Yakın zamanda 2017 Rs200 daha 700 kmlerde kafa kafaya takas geldi. Arada 2-3 bin tl fark var. Kabul etmedim. Şimdi daha iyi anlıyorum iyiki de kabul etmemişim. Bir abiminde bajajdan canı yandı bulaşmamak lazım. Bu arada Bajajın sosyal medyadaki takip ettiğim tüm sayfalarını bıraktım. Sorunsuz bir motor yapacakları zamana kadar görüşmemek üzere.
rs200 hakkında birşey diyemem, kullanan bir arkadaşım vardı genel anlamda memnundu fakat satıp fz6 fazer s2 aldı.
Bizim insanımız kullandığı malın kötü yanlarını açıklayamıyor yada açıklamak istemiyor.
Şahsen ben yaşadığım ve çevremde gözlemlediğim problemleri her zaman açıklıyorum, insanlar zor şartlarda para kazanıp alıyor bu aletleri ne aldıklarını bilmek hakları.
-
10 Haziran 2018, 22:15
#56
Mavellen; evet pulsar ns 200 satış lideri.
Beş yıl bir ürün tesadüfen lider olmaz. Bunun için ifade ettim. Satış ve satış sonrası hizmetler ile beraber.
Bir ürün sıkıntılı olsa yüzlerce kurye kullanmaz.
Bir ürün sıkıntılı olsa o kullanıcı senin gibi dördüncü sefer yine bajaj almaz.
Yarın telefon numaranı verirseniz sizi arayacağım.
ekrem_ata@kuralkan.com.tr
Hayırlı kandiller...
-
10 Haziran 2018, 22:15
#57
Pulsar pişmanliktir,japon alın kafanız ağrımasın ağrirsa da kaliteli yetkili servisi var en azından ,ingilizde alabilirsiniz tabi bunlar baya tuzlu o yüzden ybrye devam:D
-
10 Haziran 2018, 22:25
#58
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Mavellen; evet pulsar ns 200 satış lideri.
Beş yıl bir ürün tesadüfen lider olmaz. Bunun için ifade ettim. Satış ve satış sonrası hizmetler ile beraber.
Bir ürün sıkıntılı olsa yüzlerce kurye kullanmaz.
Bir ürün sıkıntılı olsa o kullanıcı senin gibi dördüncü sefer yine bajaj almaz.
Yarın telefon numaranı verirseniz sizi arayacağım.
ekrem_ata@kuralkan.com.tr
Hayırlı kandiller...
Sen beni ne diye arayacaksın.Ben senin ile konuşmak istiyormuyum?Evet ben 4 tane bajaj aldım soğuttunuz beni.Benim gibi müşteride zor bulursunuz.
Bak şunu ilave edeyim.Artık pulsarım yok.Pulsarla alakalı konu açılmaz ise yorum yazmam.Dominarım var ve o başlıkda yazıyorum.Sende pekala okuyorsundur yazdıklarımı.Dominar hakkında geri bildirim bilgi paylaşım yapıyoruz.Yeni kullanıcılarada bu konuda yardım dahi ediyoruz.
Bana en çok koyan senin servisinin motorumu zedelemesi idi.Alanya servissininde ne kadar alakasız davranması idi.Sen yorumları okumana rağmen birşey demedin.Okuduğuna eminim.Birde ilave edeyim.Dominarda ara ara gaz kesme oluyor neden kaynaklanıyorum bilmiyorum.Zannedersem yakıt ekipmanlarından gibi geliyor.Ben yazayımda söylenmedi denmesin.Hani olurda hindistan ile istişare yaptığınız zamanlarda bu sorunları fabrikaya bildirirsiniz.
Sonra kendi elektrikçime gittim.Sensörleri söktü okuttu bozukmu değilmi test etti.Daha sonra farkettikki arka tekerde abs okuyan beyaz renkteki çember yamulmuş ve teker bijonu gevşemiş.ALLAHa emanet gidiyormuşum.Bu sorun senin servisinde yağ değişimi yaptıkdan sonra aynı gün olmuştu.
Senin servisinde arıza tespit cihazı var.Yazık değilmiydi bana.Dominarda almazdımda fiyat performans kelepir oldu.Birde şunu ilave edeyim.Dominarda arada bir gaz kesme oluyor.Çok nadir yapıyor.Yakıt elemanlarından şüpheleniyorum.Hani olurda fabrika ile istişareleriniz olduğunda onlara geri bildirimde bulunursunuz.
-
10 Haziran 2018, 22:30
#59
Boldpilot adlı üyeden alıntı
rs200 hakkında birşey diyemem, kullanan bir arkadaşım vardı genel anlamda memnundu fakat satıp fz6 fazer s2 aldı.
Bizim insanımız kullandığı malın kötü yanlarını açıklayamıyor yada açıklamak istemiyor.
Şahsen ben yaşadığım ve çevremde gözlemlediğim problemleri her zaman açıklıyorum, insanlar zor şartlarda para kazanıp alıyor bu aletleri ne aldıklarını bilmek hakları.
Cok doğru söylüyorsun. Sırf şu Abs beni cezbediyor. Makinaların sıkıntıları olmasa düşünmeden alırım. 5 yıla yakındır halen sorunsuz model üretemediler. Can sıkıcı ufak tefek sorunlar oldumu insanı soğutuyor.
-
10 Haziran 2018, 22:35
#60
Mavellen; bir sıkıntınız olduğunu anladığım için arayacaktım. İyi okursanız ‘numaranızı verirseniz’ dedim.
Konuşmak istemezseniz vermezseniz zaten.
Alanya servisimize sizi aratacağım.
Merak etmeyin tüm geri dönüşler bajaj ile paylaşılıyor. Onlarca anket bunun için yapılıyor zaten.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler