kinyas0 adlı üyeden alıntı
+Oktay abi (Oktay motor) ile benim hiç bir sorunum. Oktay abinin ben yurt dışına çıkmadan önceki gün "ben senin motoruna nasıl iyi baktığını, nasıl titiz kullandığını bildiğim için rahatlıkla söylüyorum ki yurt dışında motorunla ilgili bir sorun yaşarsan motoru orada at, ben sana motorunun parasını vereceğim" demesini belirtmemin sebebi gerçekten oktay abi'den böyle birşey beklemek değil. Bu cümleyi belirtmemin asıl sebebi motorsikletimin bozulma sebebinin bakımsızlıktan, redline da kullanmaktan vs. kaynatmaktan olmadığını, motorumu çok özverili şekilde kullandığımı Bajaj'ın en başarılı servisi tarafından referans göstermekti. Yoksa Oktay abi altı üstü bir Bajaj servisi. Bajaj yetkilisi değil. Ondan böyle bir beklentim yok. Dediğim gibi, Oktay motor'un adını, motor bloğundaki arızanın benim kullanımımdan veya bakımımdan kaynaklanmadığını referans göstermek adına söyledim. Oktay motor ben yurt dışındayken motorla ilgili sorularıma her zaman interaktif şekilde destek veren birisi. Özellikle geçen hafta yaşadığım problemde motorun arızasını whatsappdan gönderdiğim video ile nokta atışı tahminde bulundu. Bu sorunun giderilmesi için iyi niyetli bir şekilde, bajaj markasından ayrı, şahsi olarak bir teklifte bulundu. Türkiye'den Polonya'ya olan uçak biletimi almamı ve yedek parça ücretini ödememi, benden işçilik ücreti almayacağını söyledi. Bu herkesin yapacağı bir iyilik değil ama Oktay Abi'ye en yakın tarihli bir gidiş dönüş bileti almak, onu 2-3 gün ağırlamak, yedirip, içirip, gezdirmenin maliyeti buradaki servise vereceğim işçilik parasına eşdeğer olacağı için Oktay Abi'nin iyi niyetle sunduğu teklif mantıklı gelmedi. Bu konuyu servise kişisel indirmek istemiyorum, çünkü benim beklentim, temennim bu teklifi Oktay abinin gerçekten abilik yapıp kişisel olarak fedakarlık yapmasından ziyade, Bajaj Türkiye'nin firma olarak bu duruma el atmasıydı, en azından motivasyon olarak bir şekilde destek olmasıydı.
Kemal Diner Bey benim şahsen tanıştığım arkadaşım. Paylaşımı silen kişinin kendisi olmadığını söyledi ve kendisinin sözüne güveniyorum. Paylaşımımın silinmesinin ardından Kemal Bey'e neden sildiğini sordum ve kendisi silmediğini, kendisinin ikinci admin olduğunu, asıl silen kişinin Semih Karaağaç isimli asıl adminin olduğunu söyledi. Ben de bunun üzerine Semih Karaağaç'a facebook üzerinden mesaj atıp silinme sebebini öğrenmek istediğimde engellendim. Olayı şahsiyete indirmeye gerek yok lütfen. Sonuç olarak bu paylaşımım o grupta sebep göstermeksizin böyle bir paylaşım yapmama izin verilmedi. Acaba daha nice böylesi paylaşımlar engellendi diye insan oturup düşünüyor ister istemez...
Her motor arıza yapar. Bajaj da yapar, öteki markalar da yapar. Yedek parçanın olmadı ülkede gezip arıza yaşayınca yedek parça sıkıntısı yaşayacağımı bilerek yola çıktım zaten en baştan. Benim kızdığım nokta bu değil, geziler, turlar, avrupa dan bajaj ile fotoğraflar paylaşmama izin verilip, bajaj'ın avrupa'da yaşadığı sorunu anlatan paylaşıma gelince silinip, engellenmem, iki periyodik, bir ağır bakım, bir trafik kazası ve bu son motor arızasından doğan yedek parça ihtiyacıma erişmek her defasında zor süreçti benim için. Tüm bu süreçte Bajaj Türkiye'den birkaç kez destek talep etmeme rağmen reddedilmek yerine, yedek parçaya erişmem konusunda bir kolaylık sağlansa iş bugün bu noktaya gelmeyecekti inanki. Zaten Avrupa'da Bajaj'ın servisinin, yedek parçasının olmadığı bir coğrafyada tek başıma sürüyorum. Bunun stresi yaşayarak kendimi yalnız hissederek sürüyorum normal zamanlarda bile. Bir de yardıma ihtiyacım olduğu bir kaç anda sözde global olan markanın desteğini görememek gerçekten üzücü.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:04 ----------
Avrupa ve Japon markaları neredeyse dünyanın her yerinde. Suzuki, yamaha, honda, bmw, ducati vs...