Bajaj Pulsar'ın Avrupa'da Bozulması ve Biten Avrupa Turu Maceram
Reklamlar
-
10 Haziran 2018, 22:40
#61
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Mavellen; bir sıkıntınız olduğunu anladığım için arayacaktım. İyi okursanız ‘numaranızı verirseniz’ dedim.
Konuşmak istemezseniz vermezseniz zaten.
Alanya servisimize sizi aratacağım.
Merak etmeyin tüm geri dönüşler bajaj ile paylaşılıyor. Onlarca anket bunun için yapılıyor zaten.
Ben pulsarı Antalyadan bir arkadaşa sattım ismide hasandı.Motoru sattıkdan sonra beni aradı.Abi arıza ışığı yakıyor motor dedi.Mümkün değil dedim.Bende sorun yoktu.Sonra antalyada servise gitmiş.Akü bağlantısı şase yapıyormuş bu neden ile arıza ışığı yakıyormuş.ALLAH dan motor yanmamış ALLAH korumuş hasanı.Ya hasan üzerinde iken o motor yansa idi ben nasıl hesap verirdim ailesine.Alanya servisin beni arasa ne olur aramasa ne olur.Bana koca o zaman lazımdı.
Reklamlar
-
10 Haziran 2018, 22:44
#62
japon japon japon demiyoruz boşuna ya,bu hintliler gitsin kendini yıkasın önce sonra motora sıra gelir belki
-
10 Haziran 2018, 22:45
#63
Dominar’da sorun var diyorsun, öyle yazmışsın. Yoksa aramaz Fatih bey.
-
10 Haziran 2018, 22:50
#64
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Dominar’da sorun var diyorsun, öyle yazmışsın. Yoksa aramaz Fatih bey.
Pulsar ile alakalı sandım.Kusura bakmayın.Dominarda gaz kesme sorunum var.Bu doğru.
Bu Antalya gazipaşadaki servisde arıza tespit cihazı yokmuş.Bunu temin edecekmisiniz.Çünki ben gazipaşada yaşıyorum.Yağ bakımlarınıda gazipaşadaki servise yaptırıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------
snappy x adlı üyeden alıntı
japon japon japon demiyoruz boşuna ya,bu hintliler gitsin kendini yıkasın önce sonra motora sıra gelir belki
Kusura bakma 400 cc absli motoru japonlar vermiyor bu paralara.Halk bu yüzden yöneliyor diğer markalara.
-
10 Haziran 2018, 22:58
#65
Öncelikle geçmiş olsun arkadaşım. Empati yapınca gurbette o şekilde kalmak ve kimsenin destek çıkmaması eminim çok sinirini bozmuştur.
Ben daha kendi servisimi tanımıyorken Oktay motoru biliyordum yani sosyal medya ve internet aleminde o kadar aktifler. Fakat bu adama yurt dışına çıkmadan böyle büyük bir laf edip sonra hiç seslerinin çıkmamasını yakıştıramadım.
Firmaya gelirsek anladığım kadarıyla Ekrem beye daha öncesinde yedek parça sponsorluğu için ulaşmışsınız kendisi olumsuz cevap vermiş fakat bloktaki sorundan sonra kendisinin haberi olmadığını söylüyor. Yani haberi yoksa gerçekten yapabileceği bir şey de yoktur..
Kemal Diner bey bizim dominar grubunun da admini asla bu sorunu örtbas etme gibi birşeyde rol aldığını düşünmüyorum.
Daha önce okuduğum bir yazıda bmw gs ile afrika turuna çıkan bir abimize yedek parça konusunu soruyorlardı. Yanlış hatırlamıyorsam kendisi parça sıkıntısı yaşadığı durumlarda ailesinden birinin uçakla en yakın yere parçayı Türkiyeden getirttiğini söylemişti. Keşke siz de bu gibi sorunların olabileceğini düşünüp motora ve servisin dediğine fazla güvenmeseydiniz.
Bajajın eline fiyat performans konusunda daha su dökebilen marka bence yok ama üst segment motosiklet kalitesi de beklememek lazım.
-
10 Haziran 2018, 23:07
#66
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Sercan bey; size mailden bazı ayrıntıları yazacağım.
Sizin arızanızdan haberim olmadı diyorum. Bana da yazmadınız? Bajajın yurt dışında servisimizin olmadığı bir yerde bir arıza yaşandığı zaman haberimiz olmaz ise nasıl bir haberimiz olacak?
Ns 200 kurye motoru değil. Olsa da şeref duyarız. Zira onlar tercih yapıyorsa doğru yapıyordur. Sizin imajınıza ihtiyacımız yok.
Sorum şu?
Siz ne istiyorsunuz?
Ürüne sahip çıkmadı diyorsanız haberim olmadı diyorum.
Ürün kötü almayın diyorsanız karar sizin.
Not: Facebook engellemem şu ana kadar 3-5 olmamıştır. Beni şikayet ettiğiniz için engelledim.
Sn.Ekrem bey Pulsar serisi hangi sınıfa giriyor? Spor segment diyorsunuz!!! SuperSport mu Superbike mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:59 ----------
kinyas0 adlı üyeden alıntı
-Sizin arızanızdan haberim olmadı diyorum. Bana da yazmadınız? Bajajın yurt dışında servisimizin olmadığı bir yerde bir arıza yaşandığı zaman haberimiz olmaz ise nasıl bir haberimiz olacak?
+Ben size yedek parçaya erişmek konusunda sıkıntı yaşadığımı belirttim ve siz bana dönüş yapacağınızı söyleyip dönüş yapmadınız ki ben size yeniden yedek parça ihtiyacım olduğunu söyleyeyim. Zaten yedek parça konusunda iki kez destek olmayacağınızı söylemiş birisine üçüncü kez "yedek parçaya ihtiyacım var, sponsor olur musunuz?" diye sormanın bir manası var mı sizce???
-Ns 200 kurye motoru değil. Olsa da şeref duyarız. Zira onlar tercih yapıyorsa doğru yapıyordur. Sizin imajınıza ihtiyacımız yok.
+Bir önceki mesajınızda bizim reklamımız binlerce zaten bajaj kullanıcısıdır demiştiniz. Ben de bir bajaj kullanıcısı olarak motorun iyisiyle kötüsüyle reklamını yapmış bulunduğumu belirttim. Sizin reklamınız olan bir Bajaj kullanısına sizin imajınıza ihtiyacımız yok demenize gerek yok ama neyse.
-Siz ne istiyorsunuz? Ürüne sahip çıkmadı diyorsanız haberim olmadı diyorum.
+Ben arızayı yaşadığım gün Oktay motor ile görüştüm. Oktay motorla görüşmemin sebebi ben yurt dışında arıza yaşarsam bana yeni bir motor parası bile vereceğinin sözünü vermiş birisi. Yani servis konusunda destek olacağının sözünü vermiş birisi. O gün Oktay motor sizinle görüşeceğini ve bana dönüş yapacağı söylemişti ve hala dönüş yapılmadı. Tıpkı 1.5-2 ay önce attığım yedek parça yardımı konusunda size dönüş yapacağım deyip dönmediğiniz gibi... İlgisiz, arkasını dönünce unutan bir tavır, yönetici, servis...
Müşkül durumda olduğumu servisinle irtibata geçeceğini belirten servise belirttim. Yetmez mi bu ? Kullanıcı olarak fazla ne yapmalıyım? Yüz tane mesaj mı atmalıyım? Yalvarmalı mıyım?
-Ürün kötü almayın diyorsanız karar sizin.
+Ben bu postu ürünü kötülemek için açmadım. Marka fanatikliği veya düşmanlığı yapacak birisi değilim. Ben sadece yaşadığım süreci eski paylaşımda olduğu gibi tüm detayıyla anlattım ve yurt dışında gezen bir motorsikletli gezgin olarak pulsar 200 ns yurtdışı turu yapmayı düşünen arkadaşlara, eğer yurt dışında problem yaşarlarsa karşılacakları problemler ve yaşayacakları süreç hakkında kendi tecrübe ve deneyimlerimden yola çıkarak tavsiyelerde bulundum. Hepsi bu.
Sercan kardeşim ben sana inanıyorum...başından geçen büyük bir talihsizlik diyeceğim ama değil. Kaçınılmaz bir son. Maalesef ama gerçek. Üzgünüm.
-
10 Haziran 2018, 23:38
#67
mavellen adlı üyeden alıntı
Sen beni ne diye arayacaksın.Ben senin ile konuşmak istiyormuyum?Evet ben 4 tane bajaj aldım soğuttunuz beni.Benim gibi müşteride zor bulursunuz.
Bak şunu ilave edeyim.Artık pulsarım yok.Pulsarla alakalı konu açılmaz ise yorum yazmam.Dominarım var ve o başlıkda yazıyorum.Sende pekala okuyorsundur yazdıklarımı.Dominar hakkında geri bildirim bilgi paylaşım yapıyoruz.Yeni kullanıcılarada bu konuda yardım dahi ediyoruz.
Bana en çok koyan senin servisinin motorumu zedelemesi idi.Alanya servissininde ne kadar alakasız davranması idi.Sen yorumları okumana rağmen birşey demedin.Okuduğuna eminim.Birde ilave edeyim.Dominarda ara ara gaz kesme oluyor neden kaynaklanıyorum bilmiyorum.Zannedersem yakıt ekipmanlarından gibi geliyor.Ben yazayımda söylenmedi denmesin.Hani olurda hindistan ile istişare yaptığınız zamanlarda bu sorunları fabrikaya bildirirsiniz.
Sonra kendi elektrikçime gittim.Sensörleri söktü okuttu bozukmu değilmi test etti.Daha sonra farkettikki arka tekerde abs okuyan beyaz renkteki çember yamulmuş ve teker bijonu gevşemiş.ALLAHa emanet gidiyormuşum.Bu sorun senin servisinde yağ değişimi yaptıkdan sonra aynı gün olmuştu.
Senin servisinde arıza tespit cihazı var.Yazık değilmiydi bana.Dominarda almazdımda fiyat performans kelepir oldu.Birde şunu ilave edeyim.Dominarda arada bir gaz kesme oluyor.Çok nadir yapıyor.Yakıt elemanlarından şüpheleniyorum.Hani olurda fabrika ile istişareleriniz olduğunda onlara geri bildirimde bulunursunuz.
Zamaninda ayni alanya servisini ben de mailden ve forumdan kendisine ayni sikayetlerle bildirmistim. Dönüş bile yapmadı. Ben de iki defa aldim. Daha da alir miyim bajaj. Asla. Yahu 4 senedir rekorlar kiran pulsar 4 senedir stop eder ekrani resetler. Bunun kullanicilari amaan arada stop ediyor sogukta da resetliyor zaten o kadar olur diyen arkadaslar. Milyonlar satsa ne olur. Ayrica arkadasi tebrik etmek lazim. İyi cesaret.
-
10 Haziran 2018, 23:42
#68
Baştan sona okudum. İlk önce genç kardeşimize geçmiş olsun. İyi bir tecrübe yaşamış. Şahsen en büyük korkularımdan birisi, motorun uzun yolda bozulması. Hem de yurt dışında.
Kendimi arkadaşın yerine koyuyorum ve bozulma anında yaşadıklarını gayet iyi anlıyorum.
Ekrem Bey'in savunması da çok ilginç. En çok satan marka diyor. En çok satması çok kaliteli olduğu anlamına gelmez.
Şahin ve doğanlar da muhteşem satış rakamlarına ulaştılar. Ancak ne kadar tırt araç olduklarını da her kes kabul ediyor en azından.
Çıkan arıza, basit ateşleme, kablo, soket, buji vb.olsa anlarım. Ancak motor bloğunda hasar oluşuyor. Bunun kullanıcı hatası olması bana göre biraz zor.
Kullanan arkadaş, üniversite öğrencisi, belli ki donanımlı bir arkadaş. Cahil bir insan değil. Dolayısı ile motoru düzgün kullanacağından, trafik kurallarına uyacağından eminim. Buna rağmen motor da ciddi bir arıza oluşması, bana direkt malzeme kalitesi hakkında fikir verir.
Tekrar geçmiş olsun.
-
10 Haziran 2018, 23:57
#69
@kinyas0
Geçmiş olsun. Dağ başında yolda kaldıktan sonra bir de vebalı muamelesi görmek üzücü. Fakat çok emin olmayın. Bu paylaşımlarınız da silinebilir.
Bajaj firmasının sponsorluk teklifinizi reddetmesinden sonra bu yolculuğa çıkmanız bir macera olmuş.Çünkü, servis desteği olmayan bir motosiklet olsa olsa başa bela olur.
Bajaj markası Türkiye'de satış lideriymiş. İsterse Jüpiter'de de satış lideri olsunlar. Alıcı gözle bakacağım marka değildir. Aradığınız yetkili servis size geri dönüş yapmayarak herkesçe övülen bir Bajaj servisinin bile rahatlıkla müşteriye sırt çevireceğini göstermiş.
Kullandığınız motor Yamaha,Honda gibi bir şey olsaydı ne olurdu? Arıza olması tabii ki mümkün. Fakat parça, servis vs. sorunu yaşamazdınız.
"Düşenin dostu olmaz" atasözünü yaşamışsınız. Avrupayı gezerken paylaşımlarınızı yayınlarlar. Sıkıntı çıkınca paylaşımlarınızı silerler, sizi engellerler... Dünya hali işte
-
11 Haziran 2018, 00:07
#70
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Amerikayaıyeniden keşfetmeye gerek yok...Rahmetli dedemin bir sözü vardı, hala kulaklarımda çınlar; Otomobilde Alman, motorda Japon, kadında Rus, gerisi hikaye...
E sende dedeni dinleseydin simdi rus yengeyle dolaşıyo olcaktık.😁😂🤣
-
11 Haziran 2018, 00:50
#71
Şu motorları söküp takmasını bilen adam gidipte bajaja 16 bin TL vermez. Çoğu insan parçası ucuz diye alıyor. Parça kalitesi çin malının 1 tık üstünde. Kronik sorunu çok olmasına rağmen koskoca servisler bunlar kronik sorun diye hiçbirşey yapmıyorlar. Zaten bajaji kullanıcısından başka öven yok. Zamanında benim kuralkanın servislerinden dilim yandığı için bulaşmadım bile.Facebook grubunda kötüleyen 3-5 kişi de susturuluyor
-
11 Haziran 2018, 00:54
#72
Geçmiş olsun. Bu tür markaların albenisi çok oluyor ama işte malesef böyle sorunlar yaşatıyorlar. Benim sormak istediğim balkanlar ve avrupa da servisi yaygın olan motosiklet markası hangisidir? Bir de model özelinde çok göze çarpan model var mıdır? Örneğin ben bosna-hersek, makedonya ve karadağ gezilerimde zebil gibi, eski yeni fark etmez volkswagen golf görmüştüm. Motosiklette böyle bir model özeli var mıdır?
-
11 Haziran 2018, 01:05
#73
alimcanbey adlı üyeden alıntı
Öncelikle geçmiş olsun arkadaşım. Empati yapınca gurbette o şekilde kalmak ve kimsenin destek çıkmaması eminim çok sinirini bozmuştur.
Ben daha kendi servisimi tanımıyorken Oktay motoru biliyordum yani sosyal medya ve internet aleminde o kadar aktifler. Fakat bu adama yurt dışına çıkmadan böyle büyük bir laf edip sonra hiç seslerinin çıkmamasını yakıştıramadım.
Firmaya gelirsek anladığım kadarıyla Ekrem beye daha öncesinde yedek parça sponsorluğu için ulaşmışsınız kendisi olumsuz cevap vermiş fakat bloktaki sorundan sonra kendisinin haberi olmadığını söylüyor. Yani haberi yoksa gerçekten yapabileceği bir şey de yoktur..
Kemal Diner bey bizim dominar grubunun da admini asla bu sorunu örtbas etme gibi birşeyde rol aldığını düşünmüyorum.
Daha önce okuduğum bir yazıda bmw gs ile afrika turuna çıkan bir abimize yedek parça konusunu soruyorlardı. Yanlış hatırlamıyorsam kendisi parça sıkıntısı yaşadığı durumlarda ailesinden birinin uçakla en yakın yere parçayı Türkiyeden getirttiğini söylemişti. Keşke siz de bu gibi sorunların olabileceğini düşünüp motora ve servisin dediğine fazla güvenmeseydiniz.
Bajajın eline fiyat performans konusunda daha su dökebilen marka bence yok ama üst segment motosiklet kalitesi de beklememek lazım.
+Oktay abi (Oktay motor) ile benim hiç bir sorunum. Oktay abinin ben yurt dışına çıkmadan önceki gün "ben senin motoruna nasıl iyi baktığını, nasıl titiz kullandığını bildiğim için rahatlıkla söylüyorum ki yurt dışında motorunla ilgili bir sorun yaşarsan motoru orada at, ben sana motorunun parasını vereceğim" demesini belirtmemin sebebi gerçekten oktay abi'den böyle birşey beklemek değil. Bu cümleyi belirtmemin asıl sebebi motorsikletimin bozulma sebebinin bakımsızlıktan, redline da kullanmaktan vs. kaynatmaktan olmadığını, motorumu çok özverili şekilde kullandığımı Bajaj'ın en başarılı servisi tarafından referans göstermekti. Yoksa Oktay abi altı üstü bir Bajaj servisi. Bajaj yetkilisi değil. Ondan böyle bir beklentim yok. Dediğim gibi, Oktay motor'un adını, motor bloğundaki arızanın benim kullanımımdan veya bakımımdan kaynaklanmadığını referans göstermek adına söyledim. Oktay motor ben yurt dışındayken motorla ilgili sorularıma her zaman interaktif şekilde destek veren birisi. Özellikle geçen hafta yaşadığım problemde motorun arızasını whatsappdan gönderdiğim video ile nokta atışı tahminde bulundu. Bu sorunun giderilmesi için iyi niyetli bir şekilde, bajaj markasından ayrı, şahsi olarak bir teklifte bulundu. Türkiye'den Polonya'ya olan uçak biletimi almamı ve yedek parça ücretini ödememi, benden işçilik ücreti almayacağını söyledi. Bu herkesin yapacağı bir iyilik değil ama Oktay Abi'ye en yakın tarihli bir gidiş dönüş bileti almak, onu 2-3 gün ağırlamak, yedirip, içirip, gezdirmenin maliyeti buradaki servise vereceğim işçilik parasına eşdeğer olacağı için Oktay Abi'nin iyi niyetle sunduğu teklif mantıklı gelmedi. Bu konuyu servise kişisel indirmek istemiyorum, çünkü benim beklentim, temennim bu teklifi Oktay abinin gerçekten abilik yapıp kişisel olarak fedakarlık yapmasından ziyade, Bajaj Türkiye'nin firma olarak bu duruma el atmasıydı, en azından motivasyon olarak bir şekilde destek olmasıydı.
Kemal Diner Bey benim şahsen tanıştığım arkadaşım. Paylaşımı silen kişinin kendisi olmadığını söyledi ve kendisinin sözüne güveniyorum. Paylaşımımın silinmesinin ardından Kemal Bey'e neden sildiğini sordum ve kendisi silmediğini, kendisinin ikinci admin olduğunu, asıl silen kişinin Semih Karaağaç isimli asıl adminin olduğunu söyledi. Ben de bunun üzerine Semih Karaağaç'a facebook üzerinden mesaj atıp silinme sebebini öğrenmek istediğimde engellendim. Olayı şahsiyete indirmeye gerek yok lütfen. Sonuç olarak bu paylaşımım o grupta sebep göstermeksizin böyle bir paylaşım yapmama izin verilmedi. Acaba daha nice böylesi paylaşımlar engellendi diye insan oturup düşünüyor ister istemez...
Her motor arıza yapar. Bajaj da yapar, öteki markalar da yapar. Yedek parçanın olmadı ülkede gezip arıza yaşayınca yedek parça sıkıntısı yaşayacağımı bilerek yola çıktım zaten en baştan. Benim kızdığım nokta bu değil, geziler, turlar, avrupa dan bajaj ile fotoğraflar paylaşmama izin verilip, bajaj'ın avrupa'da yaşadığı sorunu anlatan paylaşıma gelince silinip, engellenmem, iki periyodik, bir ağır bakım, bir trafik kazası ve bu son motor arızasından doğan yedek parça ihtiyacıma erişmek her defasında zor süreçti benim için. Tüm bu süreçte Bajaj Türkiye'den birkaç kez destek talep etmeme rağmen reddedilmek yerine, yedek parçaya erişmem konusunda bir kolaylık sağlansa iş bugün bu noktaya gelmeyecekti inanki. Zaten Avrupa'da Bajaj'ın servisinin, yedek parçasının olmadığı bir coğrafyada tek başıma sürüyorum. Bunun stresi yaşayarak kendimi yalnız hissederek sürüyorum normal zamanlarda bile. Bir de yardıma ihtiyacım olduğu bir kaç anda sözde global olan markanın desteğini görememek gerçekten üzücü.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:04 ----------
Bilalancer adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun. Bu tür markaların albenisi çok oluyor ama işte malesef böyle sorunlar yaşatıyorlar. Benim sormak istediğim balkanlar ve avrupa da servisi yaygın olan motosiklet markası hangisidir? Bir de model özelinde çok göze çarpan model var mıdır? Örneğin ben bosna-hersek, makedonya ve karadağ gezilerimde zebil gibi, eski yeni fark etmez volkswagen golf görmüştüm. Motosiklette böyle bir model özeli var mıdır?
Avrupa ve Japon markaları neredeyse dünyanın her yerinde. Suzuki, yamaha, honda, bmw, ducati vs...
-
11 Haziran 2018, 01:25
#74
mavellen adlı üyeden alıntı
Boldpilot hiç öyle olurmu.Çamur atıyorsun pulsarlar satış lideri.Bu neye benzedi biliyormusunuz.Benzine zaman geldi.Olsun ben hep 50 liralık alıyorum.Satış lideri.Lakin sorunlu.Soruna endekslenen yok.Satış lideri.Birşey söyle laf hazır.Satış lideri.
Harika bir noktaya vurgu yapmışsın.
Balık baştan kokuyor.
Aynı zihniyetin uzantısı gibi değil mi?
Ama yol yabdi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:21 ----------
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Sizin imajınıza ihtiyacımız yok.
Yok, bu olmadı işte.
O seminerler, eğitimler falan hep boşa gitti.
Bırakın da sosyal medyayı başkası yönetsin, siz satışınıza bakın.
"Sen beni ne diye arayacaksın.Ben senin ile konuşmak istiyormuyum?"
Eee burda da arkadaş haklı. Siz ancak görüşme talebinizi iletirsiniz? Uygun görürse görüşür.
"Numaranı verirsen arıycam?" tarzı yönetici konumunda olan bi insan için, çok da uygun düşmemiş sanki.
-
11 Haziran 2018, 01:30
#75
kinyas0 adlı üyeden alıntı
-
-Siz ne istiyorsunuz? Ürüne sahip çıkmadı diyorsanız haberim olmadı diyorum.
+Ben arızayı yaşadığım gün Oktay motor ile görüştüm. Oktay motorla görüşmemin sebebi ben yurt dışında arıza yaşarsam bana yeni bir motor parası bile vereceğinin sözünü vermiş birisi. Yani servis konusunda destek olacağının sözünü vermiş birisi. O gün Oktay motor sizinle görüşeceğini ve bana dönüş yapacağı söylemişti ve hala dönüş yapılmadı.
Bu mesajınız üzerine Oktay motora yakışmadı yazmıştım ama şimdi bana çok yardımcı oldular diyorsunuz yani ya Oktay motor kuralkana bildirmedi durumu ya da kuralkanın umrunda olmadı.
Ekrem beyin haberim yok demesinden de sorunun Oktay motorda ortaya çıktığını düşünmüştüm.
Yani Oktay motor kuralkana bildirmiş mi bildirmemiş mi açıklarsanız iyi olur çünkü bildirmediyse firmanın haberdar olma şansı anladığım kadarıyla yok.
-
11 Haziran 2018, 01:50
#76
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Mavellen; bir sıkıntınız olduğunu anladığım için arayacaktım. İyi okursanız ‘numaranızı verirseniz’ dedim.
Konuşmak istemezseniz vermezseniz zaten.
Alanya servisimize sizi aratacağım.
Merak etmeyin tüm geri dönüşler bajaj ile paylaşılıyor. Onlarca anket bunun için yapılıyor zaten.
Olmaz işte o "numaranızı verirseniz,sizi arayacağım".
"Numaranızı verirseniz sizinle telefonla görüşmek isterim" dir, onun doğrusu.
Arkadaşımızda onu anlatmak istiyor sanıyorum. Ama, siz şimdi gerginsinizdir belki, ondan dolayı tam kavrayamadınız durumu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:41 ----------
metinkilic adlı üyeden alıntı
Ekrem Bey'in savunması da çok ilginç. En çok satan marka diyor. En çok satması çok kaliteli olduğu anlamına gelmez.
Triumph, Ducati falan az satıyor mesela (kendi segmentindeki motorlara kıyasla.)
Tu kaka Triumph, Dandik Ducati.
(Slogan olur valla )
-
11 Haziran 2018, 01:56
#77
Değerli black;
Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim.
Beş yıldır bu forumda şahsi bir kararımla buradayım. Sosyal medyayı arkadaşlarımız yönetiyor zaten. Ama burada sadece benim cümlelerim var.
Benim dilimi bilen arkadaşlarım nasıl bir kişiliğe sahip olduğumu bilirler. Burada da nadiren olumsuz bir ifade kullanmışımdır.
Benim bir yıl önce yapmış olduğum paylaşımı facebook’a Şikayet eden bir kullanıcının pulsar ns 200 modelimizin imajını düzeltmesine ihtiyacımız yok cümlesi bilerek tercih edilmiştir ve gerçekten böyledir.
Sosyal medya üzerinden almadığım kurs yoktur merak etmeyin. Ama bu forumda firmaların soğuk resmî dili haricinde bir anlayışla zamanım elverdiği ölçüde bulunuyorum. Yüzlerce ismen tanıdığım dostlarım da böyle oluşmuştur.
İfadeleriniz doğru, ama detaylar da bu şekilde.
Hayırlı geceler...
-
11 Haziran 2018, 02:39
#78
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Değerli black;
Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim.
Beş yıldır bu forumda şahsi bir kararımla buradayım. Sosyal medyayı arkadaşlarımız yönetiyor zaten. Ama burada sadece benim cümlelerim var.
Benim dilimi bilen arkadaşlarım nasıl bir kişiliğe sahip olduğumu bilirler. Burada da nadiren olumsuz bir ifade kullanmışımdır.
Benim bir yıl önce yapmış olduğum paylaşımı facebook’a Şikayet eden bir kullanıcının pulsar ns 200 modelimizin imajını düzeltmesine ihtiyacımız yok cümlesi bilerek tercih edilmiştir ve gerçekten böyledir.
Sosyal medya üzerinden almadığım kurs yoktur merak etmeyin. Ama bu forumda firmaların soğuk resmî dili haricinde bir anlayışla zamanım elverdiği ölçüde bulunuyorum. Yüzlerce ismen tanıdığım dostlarım da böyle oluşmuştur.
İfadeleriniz doğru, ama detaylar da bu şekilde.
Hayırlı geceler...
Sizin bir yıl önce yapmış olduğum paylaşımı facebook’a telif hakkı ihlalinden dolayı şikayet edip içeriği kaldırtan bir kullanıcıyım. Siz benim Türkiye'den Polonya'ya yaptığım yolculuğumun hikayesini geçen yıl kasım ayı gibi paylaşmıştınız. Neden aradan bir yıl geçtikten sonra şikayette bulunduğumu sordunuz mu kendinize? O zaman aramızda bir problem yokken işlerin neden şimdi bu raddeye geldiğini düşündüğünüz mü bana kızmadan önce? Bence bunun üzerine düşünürseniz birbirimizi daha iyi anlayabileceğiz.
Polonya'da yaptığım bir kazadan, birkaç ara bakım, bir de ağır bakım ve bu son motor arızasından dolayı yedek parça ihtiyacım oluştu ve bu süreç beni çok yordu. Her parçaya ihtiyacım olduğunda maillerime, sorularıma geç dönüş yapan, ilgisiz, ingilizceleri iyi olmayan, zar zor anlaştığım Bajaj Poland, Bajaj Ukraine, Bajaj Russia ve bu ülkedeki seçtiğim bazı servisler ile ayrı ayrı görüşmek zorunda kaldım. Bu ülkelerdeki pulsar 200 ns'ler karbüratörlü olduğu için her parça uyumlu değil. Her parçanın enjeksiyonluya uyumlu olup olmadığını tek tek taraştırmak, eğer uysunsa o ülkenin yedek parça kodlarını bulup, stok ve fiyatları sorgulayıp, karşılaştırıp, hangi ülkeden alacağıma karar verdikten sonra en ucuz ve en hızlı şekilde kargolama sorununu halletmeye çalışmak yorucu ve stresli bir süreçti. Bildiğiniz üzere ben Türkiye'den Polonya'ya Bajaj global adına çalışmak, ülkeler arası koordinasyonu sağlamak için değil eğitim amaçlı geldim. Derslerimin, projelerimin arasında bu süreçle uğraşmak bir süreden beni yordu, yıldır ve gerçekten yedek parçaya kolayca erişebilme ihtiyacı hissettim ve bir kez daha yeniden yedek parça sponsorluğu talebi için yazmıştım...
Arka planda yalnız bırakılmama, destek görülmememe, yedek parça sponsorluğuma olumsuz dahi olsa cevap vermemenize rağmen ön planda yaptığım gezilere tebrikler vs. denmesi sinir bozucu bir durum benim tarafımdan bakarsanız. Ben de madem yalnız bırakıldım, ben de bundan sonra benimle ilgili birşey paylaşılmasına izin vermeyeceğimin mesajını size bir şekilde vermek için facebook telif ihlali bildirisi yaptım. Sadece mesaj vermekti niyetim. Yoksa bir şey olacağından değil, biliyorum. Acaba bu kişi neden uzun bir aradan sonra benim paylaşımımı şikayet etti diye yeterince düşünmediğinizi, empati yapmadığınızı görüyorum malesef. Bu yüzden birbirimizi anlayamıyoruz. Ne güzel demiş Can Yücel. En uzak mesafe ne Afrika'dır ne Çin, ne Hindistan, ne seyyareler... En uzak mesafe iki kafa arasındaki mesafedir, birbirini anlamayan...
-
11 Haziran 2018, 02:47
#79
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Değerli black;
Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim.
Beş yıldır bu forumda şahsi bir kararımla buradayım. Sosyal medyayı arkadaşlarımız yönetiyor zaten. Ama burada sadece benim cümlelerim var.
Benim dilimi bilen arkadaşlarım nasıl bir kişiliğe sahip olduğumu bilirler. Burada da nadiren olumsuz bir ifade kullanmışımdır.
Benim bir yıl önce yapmış olduğum paylaşımı facebook’a Şikayet eden bir kullanıcının pulsar ns 200 modelimizin imajını düzeltmesine ihtiyacımız yok cümlesi bilerek tercih edilmiştir ve gerçekten böyledir.
Sosyal medya üzerinden almadığım kurs yoktur merak etmeyin. Ama bu forumda firmaların soğuk resmî dili haricinde bir anlayışla zamanım elverdiği ölçüde bulunuyorum. Yüzlerce ismen tanıdığım dostlarım da böyle oluşmuştur.
İfadeleriniz doğru, ama detaylar da bu şekilde.
Hayırlı geceler...
Ekrem bey sizi şahsen tanımamakla birlikte ne kadar iyimser olduğunuzu yapıcı olduğunuzu kabul etsemde size sadece 1 sorum olacak nacizane.
1. Kurumsal olarak illaki arkadaşın size ulaşması mı gerekli? Bir firma olarak malınızın arkasında iseniz başka birine ulaşması yetmez mi? Örneğin arkadaş bazı parçaları temin etmek için kievdeki servise ulaşmış onlar size yada en yakın başka bir bajaj servisine ulaşamaz mıydı?
Başarılar.
İyi geceler.
-
11 Haziran 2018, 03:22
#80
patpop adlı üyeden alıntı
Ekrem bey sizi şahsen tanımamakla birlikte ne kadar iyimser olduğunuzu yapıcı olduğunuzu kabul etsemde size sadece 1 sorum olacak nacizane.
1. Kurumsal olarak illaki arkadaşın size ulaşması mı gerekli? Bir firma olarak malınızın arkasında iseniz başka birine ulaşması yetmez mi? Örneğin arkadaş bazı parçaları temin etmek için kievdeki servise ulaşmış onlar size yada en yakın başka bir bajaj servisine ulaşamaz mıydı?
Başarılar.
İyi geceler.
Güzel bir noktaya değindiniz. Yardım etmeye istekli, niyetli olan birisinin global bir firmanın yönetici pozisyonundaki bir kişinin bu tür bağlantılar kurması zor değil. Yaklaşık 5 hafta önce motorumu ağır bakıma sokmak ve yaptığım tafik kazasından dolayı hasarlı parçalarımı değiştirmek için Bajaj Ukrayna'nin yöneticisi Andrey Zabolotny ile facebook üzerinden irtibat kurmuştum. (Andrey Zabolotny ve Ekrem Ata facebook üzerinde arkadaşlar.)
Değişmesi gereken parçaların hangi parçalar olduğunu, bu parçaların ne kadar tuttuğunu hesaplamıştık Andrey'in yardımı ile ve bu word belgesini Ekrem Ata Bey'e gönderdim. Eğer yedek parça konusunda sponsor olmak isterseniz, herşeyin daha şeffaf olması açısından arkadaş listenizdeki Bajaj Ukrayna yöneticisi Anrey Zabolotny ile irtibata geçip ayrıntıları görüşüp, durumumu teyit edebilirsiniz demiştim.
Gerçekten yardım etmek isteyen insan için bir mesaj yazmaya bakardı fakat malesef talebim reddedildi ve yine tüm işi, yükü tek tabanca Sercan Incesu tek başına halletmek zorunda kalmıştı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:04 ----------
alimcanbey adlı üyeden alıntı
Bu mesajınız üzerine Oktay motora yakışmadı yazmıştım ama şimdi bana çok yardımcı oldular diyorsunuz yani ya Oktay motor kuralkana bildirmedi durumu ya da kuralkanın umrunda olmadı.
Ekrem beyin haberim yok demesinden de sorunun Oktay motorda ortaya çıktığını düşünmüştüm.
Yani Oktay motor kuralkana bildirmiş mi bildirmemiş mi açıklarsanız iyi olur çünkü bildirmediyse firmanın haberdar olma şansı anladığım kadarıyla yok.
Oktay Abi ile görüştüm. Oktay motor ile Ekrem Ata arasındaki bir iletişim eksikliğinden kaynaklı bir durum olduğunu söyledi. Oktay motor burada konunun öznesi değil. Oktay motor'un adının geçmesinin sebebi motorsikletimin bozulma sebebinin bakımsızlıktan, redline da kullanmaktan vs. kaynatmaktan olmadığını, motorumu çok özverili şekilde kullanan birisi olduğumu Bajaj'ın en başarılı servisi tarafından referans göstermekti. Yani motor bloğu 30binde arızalandıysa sorun kesin sendedir, kesin yağına bakmamışsındır, redline'da kullanmışsındır deyip bana çamur atılmasın diye servisin adı geçirdim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler