Ben Bajaj Diskover 125 ST alıcaktım Sogudum yeminle Nasl olucak şimdi Almam artık :D Bu ne bide diyolardı cok kaliteli Motorlar Üretiyolar diye En iyisi Çİn malı Alam bi tane :D
Ben Bajaj Diskover 125 ST alıcaktım Sogudum yeminle Nasl olucak şimdi Almam artık :D Bu ne bide diyolardı cok kaliteli Motorlar Üretiyolar diye En iyisi Çİn malı Alam bi tane :D
Teşekkürler iyi dileğiniz için. Dominar kullanmadığım için bir yorum yapamayacağım ama Bajaj markası'nı genel olarak biliyorum Ben gerek türkiye içinde gerek yurt dışında gezen motorsikletli gezginim artık. O yüzden servis ağı uluslarası olan, yedek parçaya her yerden erişebileceğim japon veya avrupa'lı marka tercih edeceğim bundan sonra.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------
Bajaj'ın herhangi bir çin malından üst düzey bir motorsiklet üretmediğine emin olabilirsin Babam işe, çarşıya, pazara gidip gelmek için 11 yıldır çin malı scooter kullanıyor. Bir kere yolda kaldığını hatırlamıyorum ama benim 2 yaşındaki pulsarım 2 kere yolda bıraktı. Bu son yolda bırakışı ile sadece motora dair değil, servise, yöneticilere, pulsar 200 ns facebook sayfası adminlerine dair de birçok şey öğrenmiş oldum ve bunlar bu markadan soğumam için yeter de artar. Heyecana gerek yok, bajaj ın fiyatlarına alınacak çooook motor var, onları araştırmak gerekir bence.
Ybr 125 ile Dünya turu yapan insanlar var.
Klişe olacak ama,az daha koy ybr al sözü boşuna söylenmiş değil.
Mondial Zone 150 veya Lifan Emisol 150 var Hangisini Alem Bajaj dan sogudum almam artık Diskover 125st alıcaktım boşver Benim arkadaşda var Zone 150 10binde daha hic kronik sorun cıkartmadı Zone 150 almak mantıklı gibi duruyor siz ne tavsiye edersiniz bütce 4000tl üstüme almak kask filan derken 5000tl yi bulucak toplam param 5000tl Böyle görünüşü güzel Motor seviyorum Zone 150 gayet yakışıklı Motor
Haklısın hocam, daha yüksek cc motor almaya bütçem yetmezse, pulsar ı satıp ybr alacağım. Motorun bozulacak bir aksamı yok en azından. Düşünmesi bile keyif veriyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------
Güzel arkadaşım bu konunun başlığı "Bajaj Pulsar'ın Avrupa'da Bozulması ve Biten Avrupa Turu Maceram" Bu soruyu buraya değil de bahsettiğin motorların konu başlıklarına girip araştırmak, oralara sormak daha verimli olacaktır senin için.
Çok geçmiş olsun.
Sinir bozucu. Hele ki yalınız bırakıldığın hissini yaşamak daha da sinir bozucu.
Umarım Bajaj yetkilileri, markanın marka olabilmesi için müşteri memnuniyeti kapsamında benzer durumda kalan motosiklet sevdalısı kişilere yardımcı olmanın önem arzettiğini düşünerek, mağduriyetinizin giderilmesi konusunda hassas davranırlar.
Sercan İncesu bey;
Bir de ben yazayım bakalım. Ama bu yazım çoğunlukla sana değil, bu yazı formu izleyen arkadaşlarımıza olsun.
Arkadaşımız benden bir iki defa sponsorluk istedi. Böyle bir uygulamayı hiç bir arkadaşımız için yapmadık. Prensip olarak hep şeffaf olmaya çalıştık. Ancak amatör ruhlu, öğrenci, heyecanlı bir arkadaşımız için bir şeyler yapmak istedim, olmadı. Ondan sonra herhalde köprüler atıldı.
Arkadaşlarım bilirler ki elimden geldiği kadar tüm bajaj kullanıcılarına kurumsal destek harici elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışırım. Bazen bakım desteği, küçük hediyeler...
Geçen sene bu arkadaşımızın bir paylaşımını yapmıştım. Seyahati ile ilgili. Bir çok bajaj kullanıcısının paylaşımını kendi haberleri olarak, (hatta bir çok kullanıcımın abi niçin benim paylaşımımı kullanmıyorsun diye bana kızarak yaşadığım durumdur) severek kullanırım. Tabi imkanlar nispetinde. Bu arkadaşımızın paylaşımını da öyle kullandım. 15 gün kadar önce facebook’tan bir ikaz göndermiş arkadaşımız. İzinsiz kullanım yapmışım diye. Tabi köprüler atıldıktan sonra. Hemen sildim, arkadaşın kendisine de yazdım. Sizden habersiz böyle bir şey yapmadığımı biliyorsunuz dedim. Bir daha da yapmam dedim.
Bugüne kadar bir çok arkadaşımız Avrupa seyahatine çıktı. Bajaj şu anda Avrupa’da Ukrayna ve Polonya’da var. Zamanla çoğalacak. Olmayan yerlerde elbette bajaj servisi de yok. Böyle bir garantimiz de yok. Buna rağmen Avrupa seyahatine çıkan bir çok arkadaşımıza küçük küçük bakım desteği, yedek parça desteği verdik. Ama bu arkadaşımın benden böyle bir talebi de olmadı.
Ya da siz seyahate çıkarken kimden nasıl bir destek sözü aldınız? Bunu açıklamanız lazım.
İşin daha garip tarafı ben bu arkadaşın arızasını da bilmiyorum. Baktım ve bana bu konuda mesajı yok.
Şimdi markayı, modeli yerden yere vurabilir. Ama unutmasın pulsar ns 200 beşinci yıldır segmentinde Lider.
Benim tavsiyem, henüz hayatın başındasınız ve sosyal medyayı bir silah gibi kullanma alışkanlığını edinmeyin. Ama sadece bir tavsiye.
Bütün bunlara rağmen aşağıdaki Mail adresime arıza durumun hakkında bilgi verebilirsin. Yapacağım bir şey varsa seve seve yaparım. Zira Facebook’dan Sizi engelledim. Ben bunca yıldır ilk defa böyle bir ikazı hem de haksız olarak sizin vasıtanız ile aldım. Yazıda da belirtmişsiniz. Bedava sizin üzerinizden reklam yapıyormuşuz..
Bunlar hoş şeyler değil.
Geçmiş olsun der, tahsil hayatınızda başarılar dikerim.
Bu vesile ile yurtdışı seyahatine çıkacak arkadaşlarım için bakım desteği ve bazı tecrübe bilgileri aktarmaya her zaman hazır olduğumu tekrar hatırlatmak isterim.
ekrem_ata@kuralkan.com.tr
ekrem bey, bu tür hadiseler marka değerini zedeler. bence arkadaş ile birebir ilgilenip sorununa çözüm bulunmalı. gerekirse sosyal medyadan yayınlayin. markanızın arkasında olduğunuzu pekiştirin.
saygılarımla.
Değerli hokahey; gereğini yaparsak bir yerden yayınlamayız merak etmeyin. Yüzlerce böyle örnek var. Bizim en iyi reklamımızı şu anda binlerce kullanıcı yapıyor zaten. Sizi eleştirmiyorum, iyi niyetli yazdığınızı biliyorum.
kinyas0 Geçmiş olsun.kul yapısıdır olabilir Yeterki can'a gelmesin arıza yapmayacak diye bi kural yok lakin çevremde pulsar kullanan arkadaşlar çok haddinden fazla diyebilirim bir çoğuda irili ufaklı şikayetçi hatta ve hatta sıfır alıp 5bin km kullanıp krank dağıtan arkadaşımda vardı isyanlarda haliyle hint malı ister istemez bi japonla aşık atamaz ne kadar ekmek o kadar köfte misali 1 hafta önce şahsımda motor aldım ilk zamanlarda bajaj vardı kafamda nitekim uzunca araştırmalarımın neticesinde sorun yaşayan çokdu bende bi çılgın yapıp benelli tnt250 aldım.Bu iş birazda şans işi özellikle uzak doğu ürünlerinde neyse tekrar geçmiş olsun tekerin düz bassın inşallah.
Marka değeri olarak mukayese edilemez ama yazmak istedim , 2012 model WV CC aracımın beş ay önce 55.000 km de iken mekatronik denilen 8000 tl lik dsg şanzıman parçası bozuldu , wv grubunda dsg ler sık sık bu tarz arızalar çıkardığı için kronik bir problem olduğu , kullanıcı hatası olmadığı söylenerek iyi niyet garantisinden değişimi yapıldı , kronik sorunlu parçalar garantisi bitse bile ücretsiz değiştiriliyor tabi iş markayı temsil eden distribütör firmada bitiyor , günü kurtarma peşinde olan firmar bu tarz arızaları yok sayarlar ne diyelim geçmiş olsun..
Değeri mehmetghost ve değerli egzantirix;
Ben son olarak şunu söylemek isterim.
Bugün 6000 adetten fazla pulsar ns 200 yollardadır. Dünyada da 4 milyonu aşkındır.
Hiç bir model tesadüfen beş yıldır segmentinde lider olamaz.
Ben bunca yıldır tecrübeme göre söylüyorum. Burada da 700 küsür sayfa forum sayfaları şahittir.
Pulsar ns200 modelimiz çok yanlış bir kullanım olmadı ise (yağsız kalması, devamlı redline kullanılması gibi...) mekanik olarak 100.000 km’ye kadar sorunsuz kullanılabilir.
Bu modelimizin şöyle bir özelliği var. İlk kullanıcı sayısı % 26 civarında. Yani dörtte bir kullanıcı motosiklet dünyasına pulsar ns200 ile başlıyor. Bundan kaynaklanan bazı sorunlar da olabiliyor. Ne alındığını, ondan ne beklendiğini bilmek bence en kritik nokta.
Değeri mehmetghost; tercihiniz hayırlı olsun.
pulsar 200 ns alma arifesinde bu konuya denk gelmem iyi oldu, zaten içimde hep bir kuşku vardı ulan çok iyi diyende var çok kötü diyende ancak artık tam manasıyla anladımki pulsar bana gelmez.Ben hem kuryelik yapan hemde uzun yollara giden adamım Ybr 125 ile yaptığım bütün uzun yollarda ulan yolda kalırmı acaba kuşkusu olmadan yol aldım, kafamda hep bir soru işareti, acaba yolda kalırmıyım düşüncesiyle gezemem.
Çok geçmiş olsun.4 motor aldım bu bajajdan bu altımdaki de ALLAH nasip ederse son motor.Ekrem atanın işi reklam yapmak satmak.Sorun çözmek felan kesinlikle değil.Bir pazarlama ışığı görürse hemen gelir konuya yazar.Haricinde buralarda olmaz.Tamamen iş kişisel değil Ekrem ataya ve kuralkana kesinlikle güvenmiyorum.Yolda bırakırlar satarlar ilgilenmezler.Şimdi çıkar 10 araba laf söylerse aynen iade ederim zatı muhteremlerine.Bajaj güzel marka arkadaşlar.Hintlilerde sıkıntı yok.Sıkıntı beceriksiz kuralkanda.Teknolojik motor var bu motora bakacak adam yok.Dayamaya çalıştı 18 binden dominarı.Yemedi ama gittim 16 bine aldım.Nekadar ekmek o kadar köfte.Sen bu başlığı açarak hiçbirşey ütemessin.Yarabbi şükür derler.İş ciddi boyuta gelirse emin ol ta polonyaya gelir tamir ederler.Ben dominarı alırken arkasındaki kuralkanın nasıl bir firma olduğunu bilerek aldım.Boşver kim kime dum duma.Bu başlıkda kapanır gider senin yanına kar kalır.Heralde günlerdir sövyorsundur malum zatlara.Sövmemek içinde evliya olmak lazım.Dağın başında kal gelde sövme.Jant kırılıyor dediklerinde yasal hakkımız var tekzip yayınlayacaksınız öyle değil böyle.Yaz yaz kompozisyon olur.Ürküteceğin kuşa değmez.O servislerde biliyorum.Adam blok vidasını komprosörü dayayıp kankırta kankırta söküyor.Yerine takacağındada tork makinasıl yok abi kuralkan henüz tork makinasının varlığını bilmiyor.Bana sitem edecek delikanlılar önce şapkanızı önünüze koyup düşünün.Kuralkan türkiyede müşterilerini rezil ediyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:20 ----------
Neden hemen savunmaya geçtin.Ben sana inanmıyorum.Motoru bozulan delikanlıya inanıyorum.
[/COLOR]bakımları yapıldığı takdır de 100.000 km sorunsuz çalışacağını yazmışsınız fakat daha 30.000 km yi görmeden motoru eline alan arkadş sayısı 1 2 kişi değil bunu hatırlatayım. acemiler diyeceksinizşimdi hepsi mi acemi? hiçbiri mi motosiklet kullanmayı bilmiyor? hadi hepsi acemi diyelim jant kıılmasının acemilik ile ne alakası var? rahmetli barkın abi nin sizin yüzünüzü ifşaladığı için kaç defa mahkemelik olduğunu da biliyoruz. bu arada hiç bir kullanıcı yurt dışına çıkarken kullandığı markadan yurt dışına çıkabilir miyim diye garanti almıyor.
saygılar.
Ekrem ata bey öncelikle teşekkürler bajaj modeli evet cok sattı pazar payi muazzam şöyle bi ayrıntı var bu kadar cok tercih edilmesinin sebebi sağlamlık değil uygun fiyat zamanında cok iyi hatırlıyorum r25 cbr250 vs vs markalar 13-14bin tl civarında dolaşırken bajaj pulsar modelini 6-7bin civari bi rakamdı yakin çevremdeki arkadaşlarımın satin alma sebebi f/p oranı uygun fiyat hemde çinli değil hintli furyası oldu.Nitekim tabiki markanın kötü olduğu anlamına gelmez fakat şuda bi gerçek çevremde sorun yaşayan azımsanamayacak fazla neyse zevkler renkler tartışılmaz.😊
Ekrem Bey şimdi de ben yazayım,
Bir çok Bajaj kullanıcısının paylaşımını "kendi haberleri" olarak paylaştığını söylediniz fakat benim yaptığım gezimi bana sormadan, benim iznim olmadan paylaştınız. Ben size lütfen paylaşın demişim gibi veya benim iznim dahilinde paylaşmışsınız gibi bir imaj yansıtmaya çalışmayın. Hafızam yeterince kuvvetlidir. Pulsar 200 NS sayfasının admini Kemal Diner Bey'den bana gelen "Ekrem Ata senin paylaşımını yapmış" mesajını gördüm ve sayfanızı kontrol edince paylaşımınızı gördüm. Akabinde bana yazdığınız mesajı gördüm. Bunun ispatını isterseniz mesaj kutumda sizin benim paylaşımımı yaptıktan sonra bana attığınız mesajı, Kemal Diner Bey'in bana yazdığı mesajı ekran resmi alarak buraya paylaşıp ispat edebilirim.
Kendi minimal bütçemle her zorluğu göze alarak yola çıktım fakat sonrasında aksilikler oldu ve yedek parçaya ihtiyacım doğdu ve bu konuda iki kez sizden destek olmanızı talep ettim. Bana perşembe günü (konuşmanın birkaç gün sonrası) dönüş yapacağınızı söylemiştiniz. O perşembenin üzerinden haftalar geçmesine rağmen olumsuz bile olsa bir dönüş yapmamıştınız. Bu olayın ardından yaklaşık bir ay sonra ben motorumla Danimarka, İsveç, Almanya, Hollanda, Polonya'yı kapsayan bir Kuzey Avrupa turu yapmıştım ve bu gezimi pulsar facebook grubunda paylaşmıştım. Ben hala sizden yedek parça konusunda olumlu veya olumsuz bir cevap bekliyorken bana cevap vermek yerine bahsettiğim bu gezi paylaşımıma "Sercan Bey, tebrikler" vs. yazdınız. Şaka olsa gerek bu. Bu kadar ciddiyetsizlik olmaz. Ben Bajaj Türkiye dünyayı istememiştim. Yedek parçaya erişebilmek konusunda sıkıntı yaşadığımı ve bu konuda destek olmanızı istemiştim sadece ama siz bana dönüş yapmak yerine yaptığım 5 ülkelik Kuzey avrupa gezi paylaşımıma iştahlı bir şekilde tebrikler yazmayı tercih ettiniz. Literatürde bunun adına salağa yatmak denir. Yeniden bedava reklam kokusu almak denir, emeğe saygısızlık etmek denir Bu olayın üzerine geçenlerde motorumun bozulmasının ardından oluşan acil yedek parça ihtiyacım için size tekrar mesaj atmamımı bekliyordunuz gerçekten??? Siz önce iki ay önce sizden istediğim yedek parça sponsorluk talebime dönüş yapın bence! Eminim yine mesaj atsaydım yine "perşembe günü kesin dönüş yapacağız size" derdiniz
Ekrem Ata Bey'in eksik bilgisine ve yanlış yönlendirmesine güvenerek Bajaj'ın Polonya'da olduğunu düşünmeyin sakın arkadaşlar. Polonya'da on aydır yaşayan ve yedek parça bulabilirmiyim umuduyla Bajaj Polonya' yetkilileri ile defalarca birebir görüşmüş bir arkadaşınız olarak söylüyorumki Polonya'da Bajaj markası teorik olarak var. Teorik diyorum çünkü sadece organizasyon aşamasındalar. Herhangi bir satış, servis ağı, yedek parça vs. söz konusu değil. Geçen ay ilk kez Dominar 400 modelinin test sürüşlerine başladılar. Ayrıca sadece Dominar 400 modelinin test sürüşü var. Pulsar, boxer, discovery vs. diğer hiçbir model yok bile. Ekrem Bey bunun için de ispat isterse kendilerine Bajaj Poland yetkililerinin telefon numaralarını görüşmek için verebilirim.
Ben markayı yerden yere vurmadım. Sadece yaşadığım durumu noktasına, vürgülüne dokunmadan anlattım. Yaşadığım durumu anlatmak sizin için markayı yerden yere vurmak gibi algılıyorsanız bence bu benim değil sizin sorununuz. Haklısınız, Pulsar 5 yıldır segmentinde lider. Sadece kurye arkadaşlara satılan motorla övünmenin dışına çıkamaması, Çözülmeyen kronik sorunları, bitmeyen arızalar ve problemleri, konforsozluğu, Avrupa ve Balkan ülkelerinde servis ağının olmaması, global bir firma olmasına rağmen, distrübütörün olmadığı yurt dışı ülkelerinde problem yaşayan son kullanıcıları kaderiyle başbaşa bırakması, sorun yaşayanların sorununu dile getirmek istediğinde sosyal medyadan engellemek suretiyle susturulmaya çalışıp sorunu ört pas etmeye çalışması ile lider.
Sosyal medyayı, interneti silah olarak kullandığımı söylüyorsunuz. Sizinle aranızda duygusal(!) bağ olan Pulsar 200 NS facebook sayfasının adminlerinin benim paylaşımımı silip, bu adminlere silinme sebebini sorduğumda bana cevap vermek yerine beni engellemesi nedir?? Cevap vereyim, bunun adı sosyal medyayı silah olarak kullanmaktır! İnsanların bilgi aldığı facebook grubunda ufak tefek arızaların paylaşılmasına izin verip, büyük sorunların paylaşılmasına marka imajına, satışlarına zarar gelmemesi için izin vermemek, pulsar'ı olduğundan daha sorunsuz bir motormuş gibi göstererek insanları aldatmak, yaşadığı sorunu paylaşmak isteyen kişiyi engellemek, sosyal medyayı silah olarak kullanmaktır! Benim tavsiyem, hayatın ortasındasınız ve sosyal medyayı bir silah gibi kullanma alışkanlığı edinen pulsar 200 ns facebook sayfasının çalışanlarınızı pardon adminlerinizi uyarın. Büyük vebali, büyük günahı var bunun. Ama sadece bir tavsiye. Bajaj ile aramda köprüleri atılmasının en büyük sebebi 3-5 yedek parça değil, bu ört pas etme olayıdır.
Beni facebook'dan engellemişsiniz. Kafamdaki "Bajaj yöneticisi olan Ekrem Ata" profiline yakışan bir hareket yaptınız. Şaşırmadım. Tıpkı Pulsar 200 NS facebook sayfasının adminlerinin yaptığı gibi
Tüm bu yaşadığım olumsuz süreçte yöneticilerin, Bajaj'ın olmadığı bir ülkede gezi yaparken motoruyla ilgili sorun yaşayan kullanıcıya karşı ne kadar alakasız, ilgisiz olduğunu, Pulsar 200 NS facebook sayfasının objektik değil yanlı bir sayfa olduğunu, bu facebook grubunun Bajaj tarafından sosyal medya silahı olarak kullanıldığını, bu motorun yurt dışına çıkmaya müsait bir motor olmadığını öğrenmiş oldum ve bunu tek başıma amatör ruhla profesyonel işler yapmaya çalışan bir motorsikletli gezgin olarak diğer pulsarlı gezgin arkadaşlara böyle bir sorun yaşarlarsa başına gelecekleri söylemek benim vicdan borcumdu ve bunu paylaştım.
Bunların hiç birisi hoş şeyler değildi.
Bu saatten size hiç bir mesaj atmayacağım fakat belki siz en azından "Bajaj Türkiye" ve "Pulsar 200 NS facebook grubu" adına bir özür dilemek isterseniz mail adresim;
incesus@itu.edu.tr
Saygılar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:24 ----------
Arkadaşım yaşanan durum ortada. On aydır Avrupa'da Pulsar ile 15 ülke gezdim. Bu motor ile benim kadar ülke gezecek cesarete, zamana ve paraya sahip olan başka kimse yok. Bu üç denklemi bir araya getirmek kolay birşey değil fakat ben tüm imkanlarımı zorlayarak bir araya getirmiş birisiyim. Yaptığım geziler ve paylaşımlar markanın imajını değiştirecek, pulsar'ı "kurye motoru" imajından çıkarıp başka bir noktaya taşıyacak potansiyele sahipti. Bajaj yöneticileri daha vizyonlu olsalardı, bu potansiyeli görüp, en azından ihtiyacım olan yedek parçaya kolayca erişebilmem konusunda destek olsalardı bu Pulsarlı gezginlere cesaret verirdi. Motorsiklet bozulsa dahi Bajaj Türkiye dünyanın her yerinde, her koşulda son kullanıcısına destek verir mesajını ben dahil hepimiz almış olurduk. Global bir firmaya yakışan hareket oydu. Bu değil! Tüm sorunların üstesinden bir şekilde tek başıma geldim, hallettim. Her şey bittikten sonra sen ilgilenip çözün bulun diyorsun. Hangi çözüm?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)