Işıklarda ağır motoru devirmeden durabilmek üzerine, yardım lütfen.
Reklamlar
-
08 Haziran 2018, 08:38
#41
Ekstra yükseltilmiş tenere var bizde 91 cm selesi var, boy 181 kilo 83 iki ayağımda yere değiyor.
Arkada kız arkadaşım 50 kg, ben + çantalar varken dik yokuşlarda gayet stabil bi şekilde durabiliyorum.
Sorun motorun ağırlığı veya boyunuz değil. Motoru, kendini, artçını motora taşıtacaksın hepsini bi bacağına alırsan o iş yaş.
Reklamlar
-
08 Haziran 2018, 09:14
#42
Saygıdeğer agabey;
Bence sende bir problem yok moral bozma hiç problem o durduğun yerde, girme o sokak yada caddeye bence, bende eşimle birlikte motosiklet kullanıyorum, pulsar boyuma göre hafif yüksek ayağım tam olarak yere değiyor ama dik rampalarda 2 kişi kalkarken sorun yaşayabiliyorum o yüzden çok aşırı dik noktalarda, özellikle sağa sola virajlı aşırı dik yerlerde (Ankara Dikmende çok var bunlardan ) durmamaya yönelik tedbirler alıyorum ve çoğu kez girmiyorum oraya , etrafından dolanıyorum mesela.
-
08 Haziran 2018, 10:58
#43
Alışma olayı hocam .Bende 1.70 boyla xt 600 kullanıyorum ki bu motora göre boyum baya kısa ama işte alışınca çokta sorun olmuyor
-
08 Haziran 2018, 11:17
#44
https://ibb.co/koLNDT
Genel kanı ayağınızın yere değmesi gerektiği yönünde ama burada da gözüktüğü gibi gerçekten de sadece parmak ucunda durabilirsiniz bu motorda. Seleyi 87.7cm ye kadar düşürebilirseniz ayaklarınız yere tam temas edecektir.
Bu arada motoru düşürme sebebiniz tamamiyle acemiğiliğinizden kaynaklanıyor. Ben 1.70 boy 70kg ile bir çok yüksek, alçak, ağır, hafif motor kullandım ama ışıklarda hiçbiri düşmedi.
-
08 Haziran 2018, 11:51
#45
Diyebileceğim yegane şey, hep motora yeni başlayanlar için, çok çabuk açılma hevesi var, motor büyütmek için pişmek lazım, istediğiniz motora ulaşmadan önce kullandığınız motorda evreler geçirmeli, bir sene dolmadan üç motor ne diyebilirim ki, hele boyunuz kilonuz ne olursa olsun sadece deneyimlilerin kullanması gereken tenere gibi yüksek ve muadillerine göre ağır olan bir motora geçmek cidden büyük risktir ve siz de maalesef bu riskin sonularını görmüşsünüz, daha ilk başlarken sorsaydınız benim tek tavsiyem olurdu mesela ya cbf ya da mt-25'i bir sene 10bin km'ye yakın kullanıp sonra bir crf 250 ya da 450 motora geçip yüksekliğine alışmanızı onu da en az bir sene 10bin km'ye yakın kullanmanızı tavsiye ederdim, sonuçta bu iş denge işi, vücut bir şeye iyi adapte olması trafiğe, yollara alışması gerekir, siz ise hemen olaya girmişsiniz, neyse geçmiş olsun umarım bir daha böyle bir durum yaşamazsınız, eğer ki tenere'ye soğumuşsanız bence hemen biraz daha hafif bir yüksek motora geçin dediğim gibi en az bir sene uzun km'ler yapın, sonra tekrar tenereye dönün, o zaman eminim çok rahat ve sorunsuz kullanacaksınız.
-
08 Haziran 2018, 12:47
#46
Spora başlayın , fitness olabilir
-
08 Haziran 2018, 12:59
#47
Sevgili kardeşim, Motorunu daima dik eksende tut. Sağa ya da sola aşırı yükle eğilmesine engel ol.Çok hafif kaçma eğilimi başlarsa derhal bacak içi kaslarla sıkıştır.
-
08 Haziran 2018, 14:10
#48
Bu tamamen denge işi yani bunun bir tekniği yok heralde ben çoğu kez süper tenereyle 500 550 kilo kantarda artçıyla yola gittim engebeli araziye girmediğimiz sürece bir problem yaşamadık. Arazide bir kaç kez b problemi yaşadık ormanlık alana girerken olsun yoğun çakıl ve taşlıklı yerlerde olsun böyle biryere girmeden önce artçıyı motosikletten indiriyorum. Ağırlık dengesini biz kontrol edemediğimiz için bir anda çekme yapabiliyor. Onun harici hiç devrilmedim. Biraz spor yapmanızı tavsiye ediyorum. Motosiklet kondisyon işi maalesef araba gibi en güçlüsüne bineyim beni götürsün buralardan olmuyor. Sürekli kondisyonlu ve çevik olmak gerekiyor.
-
08 Haziran 2018, 14:44
#49
Dogru ama motorra oturdugunda arka suspansiyonun da bir esneme payi var ..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)