Mt07'den cb650f'e geçmek ne kadar mantıklı?
Reklamlar
-
07 Haziran 2018, 21:43
#41
07 ve cb650f arasindaki kalite farki, pulsar ile mondial arasindaki fark gibidir. Bariz bellidir yani.
Viraji, freni, oturus pozisyonu, plastik kalitesi kat kat ustundur cb650f'in 07den. Sesinden bahsetmiyorum bile.
32 bin km 07 kullandim, hala cok severim onu, ama cb650f ile kiyasla dendiginde yukaridakileri soylemeye devam ederim.
Reklamlar
-
07 Haziran 2018, 21:44
#42
cb650f in piyasası cbr650f kadar iyi değil.şu an üretimi devam eden en ulaşılabilir 4 silindirli motor.valla km çok uygun modeli yeni daha güçlü 4 silindirinde tadına bakmış olursun.bariz daha ağır bi tıkda sana kalitesiz gelebilir mt07 den sonra.kendi başıma gelse şahsen verirdim 4 5 çok para değil.sür 1 sene baktın beğenmedin sat mt09 planına geri dön.belki hoşunada gider,kaldıki gider sesi hissi bayaa bir farklı gelicektir.trameri kazası yatması kalkması kendi motordun kadar temiz bir motor olduğu kanaatını getirdiysen bence almalısın.
-
07 Haziran 2018, 22:05
#43
X-Slim adlı üyeden alıntı
Benim arkadaşım da 1 haftadır böyle söylüyor. Anlam veremediğim millet R25'e 4.5 5 litre yakıyor diyorlar bu nasıl yakıyor ?
r25 devirli kullanım istiyor mt her devirde gidiyor sebebi budur büyük ihtimalle. R25 7k devirde açılıyo mt07 4k devirde, uzun ömürlü olmasıda az devir çevirmesiyle alakalıdır diye düşünüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:57 ----------
Sj's adlı üyeden alıntı
07 ve cb650f arasindaki kalite farki, pulsar ile mondial arasindaki fark gibidir. Bariz bellidir yani.
Viraji, freni, oturus pozisyonu, plastik kalitesi kat kat ustundur cb650f'in 07den. Sesinden bahsetmiyorum bile.
32 bin km 07 kullandim, hala cok severim onu, ama cb650f ile kiyasla dendiginde yukaridakileri soylemeye devam ederim.
Senin tarafsız fikirlerine her zaman itimatım tam Onur hocam. Mt nin oturuş pozisyonu daha rahat geldi bana , sıcaklık ve vites göstergesi olmaması benim için eksi tarafı. Şehir içinde mt ne kadar iyiyse virajdada cb650f o kadar farklı. Ağırlığınıda hissettirmiyor yolda, kullanıcısının verilerine göre 1,5 lt fazla yakıyor mt den. ( Nevşehir gezimizde cb650f le beraber sürmüştük 1,3lt fazlası vardı)
Haricinde oldukça beğendim bende motosikleti, birde 5-7k arasında çok fazla titreşim var, öyle ya bu kadarda olur tarzı değil ama çok fazla.
Biz 4 ay önce 2016 model 17k kmde 800liralık genel bakım masrafı olan 650f i 27,750 ye almıştık. Şu anda piyasası oldukça dalgalı 2015 model 9k 30,5bin tl , 2016 12 bin km 31 bin tl ilanlarda gözüme çarpanlar.
anlaşırsak Alacağım motosiklete 31 bin tl desek, 2,500 lira akrapoviçin değeri 2bin tl de nakit vereceğim. Motosikletim 26,500e gitmiş olacak üzerindeki extralarla. Gayette iyi teklifte bulunmuşum 😊
-
07 Haziran 2018, 22:09
#44
Boldpilot adlı üyeden alıntı
r25 devirli kullanım istiyor mt her devirde gidiyor sebebi budur büyük ihtimalle. R25 7k devirde açılıyo mt07 4k devirde, uzun ömürlü olmasıda az devir çevirmesiyle alakalıdır diye düşünüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:57 ----------
Senin tarafsız fikirlerine her zaman itimatım tam Onur hocam. Mt nin oturuş pozisyonu daha rahat geldi bana , sıcaklık ve vites göstergesi olmaması benim için eksi tarafı. Şehir içinde mt ne kadar iyiyse virajdada cb650f o kadar farklı. Ağırlığınıda hissettirmiyor yolda, kullanıcısının verilerine göre 1,5 lt fazla yakıyor mt den. ( Nevşehir gezimizde cb650f le beraber sürmüştük 1,3lt fazlası vardı)
Haricinde oldukça beğendim bende motosikleti, birde 5-7k arasında çok fazla titreşim var, öyle ya bu kadarda olur tarzı değil ama çok fazla.
Monster 1200e de vites ve benzin gostergesi koymamislar. Allah belanizi versin bu nedir diyemedim bunlarin olmadigini farkettigimde cok gecti. Ama sonra surmeyi biliyorsan bunlarin ikisi de yani olsa nolur olmasa nolur seyler.
Cekis kontrol gibi, modlar gibi. Olmayinca neden yok demiyorsun.
-
07 Haziran 2018, 22:14
#45
Sj's adlı üyeden alıntı
Monster 1200e de vites ve benzin gostergesi koymamislar. Allah belanizi versin bu nedir diyemedim bunlarin olmadigini farkettigimde cok gecti. Ama sonra surmeyi biliyorsan bunlarin ikisi de yani olsa nolur olmasa nolur seyler.
Cekis kontrol gibi, modlar gibi. Olmayinca neden yok demiyorsun.
hocam vites neysede benzin göstergesi sıkıntı değilmi km ye bakarakmı benzin alıyorsun
Sevmek için yaşlanmayı,frene basmak için yolun bitmesini bekleme..
-
07 Haziran 2018, 22:18
#46
Bacaklarının arasında motoru sallıyor. Ses geliyorsa devam ediyor
-
07 Haziran 2018, 22:19
#47
Angrypower adlı üyeden alıntı
Bacaklarının arasında motoru sallıyor. Ses geliyorsa devam ediyor
Ulen tam aynısını yazacaktim benden çok yaşa...
-
07 Haziran 2018, 22:20
#48
ozan1991 adlı üyeden alıntı
hocam vites neysede benzin göstergesi sıkıntı değilmi km ye bakarakmı benzin alıyorsun
Sacmasapan hallere giriyorum daha cok. Isik yandi benzin alayim. Ama daha once 3 gun surdukten sonra yanmisti. E simdi ertesi gun yandi. Lan yoksa ben surmezken motoru biri mi kullaniyo gibi durumlara giriyorum.
Benzin seviye gostergesi mondiallerde bile var, ducati monsterda yok.
-
07 Haziran 2018, 22:23
#49
Bende düşündüm.25bin km kullandım Mt-07 kullandım.Cb 650F'e geçmenin gereksiz olduğunu düşündüm.Mt-09 Tracer aldım.
-
07 Haziran 2018, 22:24
#50
Sj's adlı üyeden alıntı
Sacmasapan hallere giriyorum daha cok. Isik yandi benzin alayim. Ama daha once 3 gun surdukten sonra yanmisti. E simdi ertesi gun yandi. Lan yoksa ben surmezken motoru biri mi kullaniyo gibi durumlara giriyorum.
Benzin seviye gostergesi mondiallerde bile var, ducati monsterda yok.
Bende hararet göstergesi fetişi var hocam, arabadada motosiklettede hararet göstergesinde oluyo gözlerim. Daha önce hararet yüzünden 5-6 kez arabayla yolda kalmamın etkisi vardır. Hararet göstergesi olsun başka bişey olması önemli değilciyim ama kullanıcıları hararet problemi olmadığını söylüyor.
-
07 Haziran 2018, 22:25
#51
Boldpilot adlı üyeden alıntı
Bende hararet göstergesi fetişi var hocam, arabadada motosiklettede hararet göstergesinde oluyo gözlerim. Daha önce hararet yüzünden 5-6 kez arabayla yolda kalmamın etkisi vardır. Hararet göstergesi olsun başka bişey olması önemli değilciyim ama kullanıcıları hararet problemi olmadığını söylüyor.
O zaman Monster tam sana göre. Ducati'de de o fetiş var Gel sana bir Monster 796 alalım. Desmo bakımı gelince diğer sözde akıllı kullanıcılar gibi satışa koyarız
-
07 Haziran 2018, 22:32
#52
Angrypower adlı üyeden alıntı
O zaman Monster tam sana göre. Ducati'de de o fetiş var
Gel sana bir Monster 796 alalım. Desmo bakımı gelince diğer sözde akıllı kullanıcılar gibi satışa koyarız
Valla adam nerden takas teklif etti, daha dün akşam plan yapıyordum 2 senede 20-25 bin km binsem bi ağır bakım daha yapar yola devam ederim diye 😊
-
07 Haziran 2018, 22:35
#53
Yeter arkadaş yeter. Al şu motoru kendi gazınla da bizi gaza getirme. 4 gündür 4 dönüyorum evde MT sevdasına. Motordaki uzun tur camım ile çantasını falan söktüm demiri ile birlikte. Naked'a benzesin tekrardan yakışıklı olsun die. Abuk sabuk nalburlara alet edavat içinde 50tl fişekledim. Neymiş, Naked makine istiyormuşum. Hastayım die de cumartesiden beridir binemiyorum. Nereye saracağıma şaşırdım
-
07 Haziran 2018, 22:43
#54
Boldpilot adlı üyeden alıntı
Bende hararet göstergesi fetişi var hocam, arabadada motosiklettede hararet göstergesinde oluyo gözlerim. Daha önce hararet yüzünden 5-6 kez arabayla yolda kalmamın etkisi vardır. Hararet göstergesi olsun başka bişey olması önemli değilciyim ama kullanıcıları hararet problemi olmadığını söylüyor.
Hondada hararetten dolayi yolda kalmazsin orasi kesin bilgi. Hatta japonda genel olarak motor cok sicak diye bozulup yolda kalman coook dusuk ihtimal. Avrupalida olur. Olur yani
-
07 Haziran 2018, 22:43
#55
Angrypower adlı üyeden alıntı
Yeter arkadaş yeter. Al şu motoru kendi gazınla da bizi gaza getirme. 4 gündür 4 dönüyorum evde MT sevdasına. Motordaki uzun tur camım ile çantasını falan söktüm demiri ile birlikte. Naked'a benzesin tekrardan yakışıklı olsun die. Abuk sabuk nalburlara alet edavat içinde 50tl fişekledim. Neymiş, Naked makine istiyormuşum. Hastayım die de cumartesiden beridir binemiyorum. Nereye saracağıma şaşırdım
geçmiş olsun, nakeddan şaşma ben bi iki gündür şu garibanı deniyorum her seferinde nakedcı olduğuma kanaat getiriyorum 😀
-
07 Haziran 2018, 22:50
#56
Garibana bak istediği motorun smokin giymiş versiyonu. Ben gidiyorum çoluk çocuk ile pc oyunu oynayayım. Böyle olmuyor. Motorumunda yarın gidip bir halini hatırını sorayım
-
07 Haziran 2018, 22:59
#57
mt07 hafif ve cidden beğendiğim bir motor ancak cb650f deneme sürüşü yapmıştım cidden 4 silindirin sesi ve gücü bence çok cazip, ağır olmasına çok takılmamak lazım zira kontrolü çok rahat ve kolay, aklımvar cb650f de ama malum ekonomik şartlar beni uzaklaştırdı, böyle arada 3-5 bin ekstra olacak ben hemen alırdım.
-
07 Haziran 2018, 23:14
#58
Dostum bende şöyle bir geçişi kıyaslayım yakın olduğundan. Benim önceki motorum Husqvarna Nuda 900 idi malum 7000 devirlerde 100 nm tork veren çift silindir bir aygırdı. Şimdi Bandit 650 kullanıyorum son hız 4 silindir itibarıyla elbette daha yüksek ama tork olarak ciddi anlamda çöküş var. Ancak ben bandit ile inanılmaz mutluyum hem şehir içi hem şehir dışında. Full depo 250 kilo geliyor üstelik motor Nuda 200 civarlarındaydı ağırlık olarak. Yalnız şöyle bir durum var ben cbr650f'de kullandım, Bandite göre belirli devirlerde garip bir titreşim ve zırıltı var naked olanda da F olanda da var idi bu durum. Bunun dışında yeni nesil bir motor olması itibarıyla Banditten teknik ve işçilik anlamında daha kaliteli bana göre ama ben ısınamadım Suzukiyi tercih ettim.
-
07 Haziran 2018, 23:20
#59
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Dostum bende şöyle bir geçişi kıyaslayım yakın olduğundan. Benim önceki motorum Husqvarna Nuda 900 idi malum 7000 devirlerde 100 nm tork veren çift silindir bir aygırdı. Şimdi Bandit 650 kullanıyorum son hız 4 silindir itibarıyla elbette daha yüksek ama tork olarak ciddi anlamda çöküş var. Ancak ben bandit ile inanılmaz mutluyum hem şehir içi hem şehir dışında. Full depo 250 kilo geliyor üstelik motor Nuda 200 civarlarındaydı ağırlık olarak. Yalnız şöyle bir durum var ben cbr650f'de kullandım, Bandite göre belirli devirlerde garip bir titreşim ve zırıltı var naked olanda da F olanda da var idi bu durum. Bunun dışında yeni nesil bir motor olması itibarıyla Banditten teknik ve işçilik anlamında daha kaliteli bana göre ama ben ısınamadım Suzukiyi tercih ettim.
Eski motorlar yok artik, agirlik => titresim varsa bile onu tolere edebilen essek yuku nedeniyle keyif oldu yillarca motorlar.
Gunumuzde hafiflik populer. Ama bir seyleri hafifletirken onla beraber gelen titresime cozum bulmak icin orasina burasina lastik yapistirip duruyor adamlar. O da bir yere kadar.
Hatta italyanlar. Neyse japon konusuyoruz.
-
07 Haziran 2018, 23:34
#60
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Dostum bende şöyle bir geçişi kıyaslayım yakın olduğundan. Benim önceki motorum Husqvarna Nuda 900 idi malum 7000 devirlerde 100 nm tork veren çift silindir bir aygırdı. Şimdi Bandit 650 kullanıyorum son hız 4 silindir itibarıyla elbette daha yüksek ama tork olarak ciddi anlamda çöküş var. Ancak ben bandit ile inanılmaz mutluyum hem şehir içi hem şehir dışında. Full depo 250 kilo geliyor üstelik motor Nuda 200 civarlarındaydı ağırlık olarak. Yalnız şöyle bir durum var ben cbr650f'de kullandım, Bandite göre belirli devirlerde garip bir titreşim ve zırıltı var naked olanda da F olanda da var idi bu durum. Bunun dışında yeni nesil bir motor olması itibarıyla Banditten teknik ve işçilik anlamında daha kaliteli bana göre ama ben ısınamadım Suzukiyi tercih ettim.
Hocam nasıl kıydınız nuda900 e 😢 ona bide leovince egzoz takıcaksın... Polisler terörist diye peşimize düşer gerçi 😀
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)