En sağlam Çinli motor hangisi?
Reklamlar
-
07 Haziran 2018, 07:20
#21
Kuba Rainbow da önemli bir ayrıntı var. Vites göstergesinde döner şanzıman gösteriyor ama değil. Yani dursanda 4 ten boşa geçmiyor, geri geri inmen lazım. Benim en çok canımı sıkan ayrıntıydı. Bari şemada bari öyle gösterme demi, biz de ona güvenerek aldık.
Reklamlar
-
07 Haziran 2018, 09:03
#22
Ben snapy diyorum.evet rainbowun artıları var ama şekil olarak snapy diğerlerine göre daha güzel duruyor(led parklar ve stop,göstergesi çok güzel)2014 model 6 bin kmde 2 bin liraya sattım,açıkcası şuan pişmanım 2 bin liraya motor yok şuan,hız olarak gelirsek hepsi aynı gidiyor defalarca lifanlarla denedik
-
07 Haziran 2018, 15:12
#23
Mikuni adlı üyeden alıntı
Yani bu rainbow diyelim Honda cg den daha mı kötü titriyor? Benim için en önemli konu gece vakti yolda kalmamaktir.
14 olan ön dişliyi 15 yaparsanız 60,70 km hız ile sıkıntısız kullanırsınız. Öyle el ayak uyuşturacak bir titreşimi yok. Orjinal dişlileri ile 3,4. vitesi kullanıyordum 1,2 kullanmıyordum çok torklu oluyordu ön dişi 1 diş büyültünce tam istediğim gibi oldu hem rampalarda hemde düz yolda güzel gidiyor mondialin cglerine kıyasla titreşimi az diyebilirim.
-
07 Haziran 2018, 15:31
#24
Herhangi bir kuba motorla, yeni nesil olanları diyorum, yolda kalan oldu mu?
-
07 Haziran 2018, 15:39
#25
çin malına kadar düşmeyin. en azından 2. el tayvan malı sym kymco falan alın.
-
07 Haziran 2018, 16:20
#26
5 senedir bir fiil çin malı motorlara binmekteyim, hiç biriyle yolda kalmadım çok şükür. Mondial,kuba Türkiyede oturmuş bir firma ve 2.el piyasası da canlı, 2 hafta içinde 2 motor alıp sattığım oldu. İhtiyaçlarınız doğrultusunda çinli motorlar işinizi gören makul parça kalitesi ve makul parça fiyatları olan motorlardır. Japon tayvan kore fanatikliği yapmaya gerek yok , sonuçta bu motorlar al işin görülsün mantığıdır... Ama dökülecek kadar da kötü değildir.
-
07 Haziran 2018, 16:25
#27
En sağlam çinli motor senin sevgilinmiş gibi baktığın ve akşam seni eve tek parça götüren motordur.
-
07 Haziran 2018, 16:32
#28
Benim ki sağlam :D
-
07 Haziran 2018, 16:52
#29
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
MaşaAllah, göstergeyi görünce mc150 yi hatırladım çok güzel gezerdim. Gerçekten parasının hakkını performansı ve kalitesiyle size fazlasıyla veriyor.
-
07 Haziran 2018, 18:20
#30
Bende 150 lik süperboy var pulsarı satınca bunu aldım nispeten günlük kat ettiğimiz km ler birbirine yakın benim bıraz daha az hatta benim için sorun olmuyor 3750 ye almıştım peşin 4090 tl falandı fiyatı şuanda 4490-4590 civarı satıyorlar tam detaylı hesaplamadım ama toplamda 120 liralık yakıt aldım parça parça 680km de şuan içindeki benzin ile 700-750 arası zorlar gibi geliyor depso 10 lt 033 de yedeği var düşük bütçeyle alınabilecek motorlar listesine ekle çok sorun çıkaran bir model değildir çekişi falan iyi 90 km hıza kadar rahat 90 dan sonra artan titreşimi var yolun durumuna göre 120-130 km hıza çıkabiliyor 110 ideal bence tavsiye ederim 2 el fiyatlarına bakabilirsin bütçe yetmezse 100 lük olanıda düşünebilirsin ama titreşim daha fazla ve yokuşlarda bayılma yapıyor iki kişiyle
-
07 Haziran 2018, 18:44
#31
darkmotor adlı üyeden alıntı
Kuba rainbow bana göre güzel motor, ön dişliyi 15 yaptığınızda titreşim biraz kesiliyor, 60,70 bandında titreşimi pek hissetmezsin sadece aynalarda belli eder, Ayna demiri ince kalıyor titreşimden etkileniyor.Sağ tarafda tamircilerde satılan standart ayna var o pek etkilenmiyor. Amortisörleri yumuşak tümsekleri çukurları hissettirmiyor. Vites aşağı doğru atıyor, yukarı doğru küçülüyor. 2,95 lt gibi benzin alıyor. Sakin kullanırsan 140 km gider, hızlı kullanırsan 115,120 km gider. Hiç otoyola çıkmadım otoyol performansını denemek lazım fakat 80 km/h dan sonra titreşim başlıyor ön dişliyi belki bir diş daha büyültmek icap edebilir. Motor ufak ve ağırlık dengesi motora eşit dağılmış gibi , kontrolü güzel, bisiklet kullanıyorum hissi veriyor frenleri hayet yeterli.
Hocam sitede 4.8LT depo yazıyor yanlış mı yoksa ?
Yeni modellerin deposunu mu yükseltmişler acaba ?
-
07 Haziran 2018, 18:46
#32
Benim personelim kuba cr1 var. dedigi kadariyla essek gibi biniyormus motora ama hala bana misin dememis. Km si de 25.000 civari olmasi lazim. Degerlendirebilirsin.
-
07 Haziran 2018, 19:10
#33
Bende mondial 125 ZNU vardi ilk ciktiginda almistim. Sifir almistim. Ilk bir sene cok guzeldi.
Sonra vibrator özelligi geldi. Motosiklet guncelliyormus kendini zaten
Baktim olmuyor yasa basa tasa oturmama felsefeme mondialide kattim.
TABI SU BIR GERCEK paran yoksa mecbur gidiosun bu markalara.
Fakat suda bir gercek. Paran yoksa yasama bu ulkede arkadas.
Aradan epey bi sene gecti 3-5 sene biraz para yaptim
Yani bi kawasaki versys falan bakiodum.
Fakat parayi yemekten gezmekten eglenmekten almadim cahillik aptallik boyle birseydir
Yani 2-3 yil luks yasadim denilebilir. Yani arabam oldgu halde rent a cardan ozel soforlu vito aliyordum sabaha kadar gez eglen
SONRA PARA BITTI. SIMDI MOTOSIKLETIM BILE YOK.
Yani demek istedgim su fok baliklari cok yalniz
-
07 Haziran 2018, 19:41
#34
Kavuklu adlı üyeden alıntı
Bende mondial 125 ZNU vardi ilk ciktiginda almistim. Sifir almistim. Ilk bir sene cok guzeldi.
Sonra vibrator özelligi geldi. Motosiklet guncelliyormus kendini zaten
Baktim olmuyor yasa basa tasa oturmama felsefeme mondialide kattim.
TABI SU BIR GERCEK paran yoksa mecbur gidiosun bu markalara.
Fakat suda bir gercek. Paran yoksa yasama bu ulkede arkadas.
Aradan epey bi sene gecti 3-5 sene biraz para yaptim
Yani bi kawasaki versys falan bakiodum.
Fakat parayi yemekten gezmekten eglenmekten almadim cahillik aptallik boyle birseydir
Yani 2-3 yil luks yasadim denilebilir. Yani arabam oldgu halde rent a cardan ozel soforlu vito aliyordum sabaha kadar gez eglen
SONRA PARA BITTI. SIMDI MOTOSIKLETIM BILE YOK.
Yani demek istedgim su fok baliklari cok yalniz
Gavuklu gardaş,,, bu diyardan motoru olanda göçüyor olmayanda...dert etmene gerek yok..
-
07 Haziran 2018, 20:42
#35
Sağlam Çinli'den ziyade bakımdı, benzindi, düştün mü parça değişimiydi gibi konulara kaynak ayırman gerekiyor. 1,5 sene sene 17000 km kullandığım Rks Titanic-S'i 2016'da 4500 TL'ye sıfır aldım. Kullandığım 1,5 sene boyunca 2505 TL yakıt almışım, kaza ya da mallığım nedeniyle değişen parçalar için 1140 TL + işçilik para ödemişim, 504,40 TL.lik lastik almışım, 3 değişimde bu lastikleri 150 TL.ye değiştirmişim, 950 Tl de rutin bakımlara ödemişim. Velhasıl 4500 TL.ye aldığım motora 1,5 senede (ekipman hariç) 5250 TL para harcamışım ki ekstralar illa ki vardır gözümden kaçan. Bu işlere girişiyorsan hesabı kitabı iyi yap. (Not: Kur değişimleri hesaba katılmamıştır, kur değişimleri de hesaba katılırsa tam mokoko pozisyondayım)
-
08 Haziran 2018, 04:25
#36
Bu rks motor dedikleri sözde Macar malı diyorlar. Bunların tamamında balansör olduğu doğru mu?
-
08 Haziran 2018, 08:22
#37
Mikuni adlı üyeden alıntı
Bu rks motor dedikleri sözde Macar malı diyorlar. Bunların tamamında balansör olduğu doğru mu?
Bazı modellerde alınmış lisanslar var, ortaklık var ama hepsi çin'de üretiliyor. Ancak bu lisansı alan ve ortaklık yapan firmalar Çindeki firmalar, rks'nin o lisanslarla anlaşmalarla uzaktan yakından alakası yok, yanlış anlaşılma olmasın, onlar gidip satın alıyor sadece...
Mesela mondial destro 250 vardı, yıllar sonra regal raptor olarak geri dönmüştü birbirinin klonu bir sürü v motor, sıralı motor var...
-
10 Haziran 2018, 07:48
#38
En sağlam Çinli motor haojue dir.
-
10 Haziran 2018, 14:50
#39
Haojue doğru ama artık satılmıyor.saglam olan hiçbir şeye rağbet yok.
-
10 Haziran 2018, 15:04
#40
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
Zaten motosikletinize hayranlık duymamak mümkün değil. Bir önceki motorum olan Mh drift 125 kullanırken idol olmuştunuz benim için.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)