Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Bilgi Bilgi Bilgi !

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    31 Mayıs 2018
    Alıntı artemis99 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birader bu ne atar, bir şey demedik ki? sen kafanı bu detaylarla doldurmuşsun kafam bulaşık suyuna döndü kendin diyorsun. Motosiklet kullanmayı biliyor musun, bilmiyorsun. Öğrenmen gereken sadece bu. Forumda bir konu açayım herkes faydalansın gibi ulvi bir görev edinmene gerek yok. Foruma gelen sorusunu sorar bir iki gün gündemde kalır sonra konu forumun tozlu sayfalarının arasında kaybolur. Takip ediyorsan bunu anlamış olman lazım. Şu yazdığın paragrafı bir dönüp kendin okudun mu acaba? noktalama işaretleri kullanmamışsın bunu okuyan paragrafın yarısında kopar gider. Kime neyin faydasından söz ediyorsun?
    abicim yine yanlıyorsun 1.si atarlanmıyorum anlamış oldugun yanlışlıgı düzeltmeye çalısıyorum atarlanmak demek degil bu
    2.si ben 1 haftadır arıyorum bu sordugum soruları hiç biryerde adam akıllı bilgi yok ilk mesajımı okursan anlarsın 1800 tl maaş alan ama bu işe gönül vermiş dar gelirli ama heveslşi biriyim dedim gidipte yzf r125 yada r25 in görünüşüne bakıp 15 17 bin tl para verip motoru alıp üstüne binmeden daha 5 bin lira masraf çıakrınca motora binmeden bu işten sogunca senin sahiplenmiş oldugun ulvi görev gereki bu formlardaki bilgi mesajlarını balştalamak işine yarıycak mı ?
    3.sü "hııı şuraya bi konu açıyımda hııııııhaahah iki mesaj yazsınlar bi işe yarasın hıııaaaa" tarzı bişeymi sandın beni konu tozlu sayfalarda nasıl kayboluyosa olsun ama yeterki şurada motor bilgisi olan iki kişiden ben birşey ögreneyim yarın birinin ihtiyacı olur belki karşıma çıkar ona reklam yapıcama bi kaç bilgi veririm
    4.sü motosikletten kastın ne ben motosiklet sürmeyi biliyorum yine ilk mesajı okumamışsın
    5.si evet noktalama işaretlerine dikkat etmiyorum zaten bu konuyu okuyan İNSAN benim yazdıklarımdan bilgi edinmiyecek benim sordugum soruların cevaplarından bilgi edinecek o yüzden benim tdk ya uyarak mesaj yazmama gere kyok ama bunu düşünmen iyi olmuş
    6.sıda az öncede dedigim gibi kime neyin faydası olacagını sen bilemezsin işine gelmiyosa yazma formda başka konuları takip et mesela bak bi kardeşimiz eşi ile birlikte gece 12 de bi kaza yapmış forma yazmıştı üstündeki ekipmanların markasını yazmıs kaza görüntüsünü koymuş neo oda reklammı yapıyo şimdi ben kazayı gördüm adamın yaralarını gördüm üstündeki aksesuarın markasını gördüm dedim demekki bu düşmeye x marka kask yetiyo abi eldivende a marka olsun bak baya saglammıs
    neyse dar görüşlü olma dostum bilgi herzaman degerlidir nerede olursa olsun ister tozlu raflarda ister internet sayfalarında elbet birinin bi işine yarar bişey bilyiorsan paylaş bilmiyorsan vaktimi boşa alma iş yerinden yazıyorum birsürü işim var acele yazıyorum o yüzden yazım biraz bozuk ola bilir kusura bakma


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Öncelikle merhaba ve hoşgeldiniz.
    Marka model güç tork şasi vs kıyaslamalarından önce söyleyeceklerim aslında hem bildiklerinizin pekişmesi hem de aydınlatıcı ve daha da kafa bulandırıcı olacaktır sanırım ama doğru ne ise onu defalarca da olsa söylemek gerekir:

    1- Tüm marka model teknik bilgilerine sahip olan biri bile, motor alacakken kafası sizinki gibi karışır. Neden mi? Teknik bilgi farklı, sürüş testi yapıp " işte tarzım bu " demek bambaşka bir şey.
    O yüzden, ben bu tip arayıştaki dostlara, bol bol buluşmalara katılınmasını ve orada mümkün olduğunca farklı tarzların en azından selesine oturulmasını, bu da mümkün değilse, ilgi alanlarınızdaki satılık ilanlarındaki motor sahiplerini arayıp sürüş deneyimini tatmanızı tavsiye ederim. İtiraz eden çıkacaktır ama bu bence elzem. Çünkü, ülkemizde test imkanı pek yok.

    2- Aslında alacağınız model kafanızda bellidir ama siz hatayı minimuma indirmek istiyorsunuz. Ne alırsanız alın, aklınız ötekinde kalacaktır. Çünkü sürüş deneyiminiz eksik.
    3- ne kadar az silindir, o kadar az masraf ama tek silindir ani tork, çift silindir daha az titreşim. Lakin ben çift silindir severim. Ama crf250'ye de laf söyletmem ;) ama seçimleriniz arasında geneli tek silindir. O cc lerde de bu çok fark yaratmayacaktır.
    4-çelik şase vs olayına takılmanız bence pek anlam içermiyor. Çünkü, ducati multistrada 1000+cc olmasına rağmen motor bloğu şase bağlantı aparatı olarak da kullanılıyor. Telelever BMW şaseler de keza aynı.. Zaten geneli kendini ispatlamış marka modellerden bahsediyoruz. Hem zaten kazaların geneli yan darbe ve yatmalardan kaynaklı. Siz, frenaj ve lastik kalitesine yöbelmelisiniz bu konuda.

    Son olarak, ne almanız konusunda marka model belirtmicem. Hoşunuza gideni alın ama aldığınız makina temiz olsun.
    Ss görünümlü motosiklet tarzım değil zaten ama, ne kadar araştırsanız da, 3 ay içinde yeni arkadaşlıklar, gruplar, "sbi yetmiyor " bahaneleriyle "tarz ve geride kalmama " egosu ( ss kullanıp da egosuz olanı görmedim. Zaten motosiklet ayrı bir ego tatmini olarak görülüyorken ss'ci kardeşlerimiz daha bir kalkış-ses-hız gösterişi peşinde olarak dikkat çekiyor )

    Katılan olur, olmaz ama telefonda ancak bu kadar yazabiliyorum. Daha detaylı bilgi için özelden ulaşırsanız, yardımcı olmaya çalışırım.

    Not: Bu yazdıklarım kişisel fikirlerimdir. Diğer yorumlar eksik ya da yanlış demek değil, aksine ek bilgi niteliğinde yazılmıştır.

    Kazasız sürüşler dilerim..
    Arayıcı66 bunu beğendi.

  3. #23

    Üyelik
    31 Mayıs 2018
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle merhaba ve hoşgeldiniz.
    Marka model güç tork şasi vs kıyaslamalarından önce söyleyeceklerim aslında hem bildiklerinizin pekişmesi hem de aydınlatıcı ve daha da kafa bulandırıcı olacaktır sanırım ama doğru ne ise onu defalarca da olsa söylemek gerekir:

    1- Tüm marka model teknik bilgilerine sahip olan biri bile, motor alacakken kafası sizinki gibi karışır. Neden mi? Teknik bilgi farklı, sürüş testi yapıp " işte tarzım bu " demek bambaşka bir şey.
    O yüzden, ben bu tip arayıştaki dostlara, bol bol buluşmalara katılınmasını ve orada mümkün olduğunca farklı tarzların en azından selesine oturulmasını, bu da mümkün değilse, ilgi alanlarınızdaki satılık ilanlarındaki motor sahiplerini arayıp sürüş deneyimini tatmanızı tavsiye ederim. İtiraz eden çıkacaktır ama bu bence elzem. Çünkü, ülkemizde test imkanı pek yok.

    2- Aslında alacağınız model kafanızda bellidir ama siz hatayı minimuma indirmek istiyorsunuz. Ne alırsanız alın, aklınız ötekinde kalacaktır. Çünkü sürüş deneyiminiz eksik.
    3- ne kadar az silindir, o kadar az masraf ama tek silindir ani tork, çift silindir daha az titreşim. Lakin ben çift silindir severim. Ama crf250'ye de laf söyletmem ;) ama seçimleriniz arasında geneli tek silindir. O cc lerde de bu çok fark yaratmayacaktır.
    4-çelik şase vs olayına takılmanız bence pek anlam içermiyor. Çünkü, ducati multistrada 1000+cc olmasına rağmen motor bloğu şase bağlantı aparatı olarak da kullanılıyor. Telelever BMW şaseler de keza aynı.. Zaten geneli kendini ispatlamış marka modellerden bahsediyoruz. Hem zaten kazaların geneli yan darbe ve yatmalardan kaynaklı. Siz, frenaj ve lastik kalitesine yöbelmelisiniz bu konuda.

    Son olarak, ne almanız konusunda marka model belirtmicem. Hoşunuza gideni alın ama aldığınız makina temiz olsun.
    Ss görünümlü motosiklet tarzım değil zaten ama, ne kadar araştırsanız da, 3 ay içinde yeni arkadaşlıklar, gruplar, "sbi yetmiyor " bahaneleriyle "tarz ve geride kalmama " egosu ( ss kullanıp da egosuz olanı görmedim. Zaten motosiklet ayrı bir ego tatmini olarak görülüyorken ss'ci kardeşlerimiz daha bir kalkış-ses-hız gösterişi peşinde olarak dikkat çekiyor )

    Katılan olur, olmaz ama telefonda ancak bu kadar yazabiliyorum. Daha detaylı bilgi için özelden ulaşırsanız, yardımcı olmaya çalışırım.

    Not: Bu yazdıklarım kişisel fikirlerimdir. Diğer yorumlar eksik ya da yanlış demek değil, aksine ek bilgi niteliğinde yazılmıştır.

    Kazasız sürüşler dilerim..
    zahmet edip ugrastıgın için teşekkür ederim kardeşim yazmış oldugun mesaj yeterli bilgiye sahip eline saglık frenlerin önemlioldugunu bilyiorum evet bu modellerin hepsindede gücüne göre yeterli fren performansı var diye bilyorum dogrumu bilmem
    ama o konuya dikkat edicem zaten hondaya karar verdim daha sade masrafı az ve düşme kalkma gibi hasarlarda 200 300 lira gibi ufak miktarlarla atlatılabilir aslında söyledigin gibi eş dost ortam yapıp o motosikletlerin en azından aklımda kalan modellerini bi denemek oturup bi gidonuna dokunmak lazım en azından canlı canlı çalışmasını gaz tepkisini enini boyunu görmek lazım ama öyle bi imkanım yok ben biraz çekingenimdir en yakın arkadasımda olsa malına mülküne dokunmaktan çekinirim kaldı ki elin adamından böyle bişey isteyim
    ama fikirlerin için sagol ha son olarak suan ssi olan veyahut herhangi bir motoru olan arkadasım yok ha aldıgımda olurmu olabilir ama ben malımın herzaman arkasındayımdır özellikle böyle kızım oglum sevgilim sıfatları takılabilecek araç gereçlerde bi dogan sl im vardı benim en yakın dostumdu hergün onunla en az 5 10 dakka sohbet ederdim ne kışın 45 santim karında ne buzda ne baska zamanda (köy şartlarında) beni hiç yolda koymadı bi başkasında kışın çalışmaz bende tek marşda çalışırdı yani demem oki adam bende 250li lik varken yanımdan h2 ile ne biliyim 1000rr ile veyahut ferrari ile neyse işte kalkıp gider hava atar bilmem ortama girer ben gocunmam bilmem anlata bildimmi tasfirde hata olduysa affola


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)