https://ibb.co/csYpNd
Euro 4 motor abs ile.
Satışta..
https://ibb.co/csYpNd
Euro 4 motor abs ile.
Satışta..
19.000 tl den satılıyor şuan zaten. Resimdeki
biraz gücsüz bi motor fiyatını haketmiyor 24 beygir tek silindirli enduro seyrhat motoru çok satmaz bence bide mondial tabi ülkemizde tutulmuyor.
Ahahahh. Eski kasasi 18-19 olmus @@@ 19 ona verecegime crf 250 rally alirim be. Millet kafayi yemis. Onu demek istedim yani
Çakma BMW :D :D :D :D :D
ben osunda busunda değilimde bu çinden motor getirtenler niye inatla tek silindir getirir hiç anlamam.. hem verimsiz hem vibrasyonu çok fazla uzun vadede yüksek km lerede gelmiyor illa motor istiyor..
adamlar v motor çift silindirli makinalarda çok iyiler , vibrasyon nerdeyse yok motor beygiri düşük olsada çift olmasından ötürü alt devirlerde gaet atak çevik gaz tepkimesi çok iyi motorları uzun ömürlü.. nerden biliyorum zamanında çok bisan roadstar bilirim borelli cmx adıylada gelmişdi sürmüşlüğümde var vibrasyon çok azdı ancak tapa gaz yüksek hızlarda az hissediyordun roadstarlarla motor yaptırmadan 50-60 bin yapanlar vardı ..
çinden motor getirten bu firmalar hiç bunları takip etmiyorlarmı merak ediyorum. 250c.c de 24 beygir birde nedir muadil çinliler bile artık 250 c.c den 30 beygiri çıkartıyor..
onun dışında kasası kim nederse desin çok albenili başarılı türkiyenin her zaman düşük hacim endurolara ihtiyacı vardı mondial çok zekice bir iş yaptı ama üstüne bari şu tek silindirli motoru koymayın 600 lük makina değilki tek silindir enduroyu kurtarsın .. enduroda tork önemlidir bu doğru ama 250c.c aldıysan belliki yükde bindiriceksin arkaya artçı hanımını arkadaşını yanlara çantaları uzun yolda gaz açdınmı seride olması lazım.
Bu biraz tipsiz olmuş. Artıları çelik jant ve Abs. Cbr yi satıp bundan mı alsamki
Mondial sen bunuda satarsin kazlara.
Arkadaşım niye üzerine binip 2 km sürmediğiniz bir motor hakkında ahkam kesiyorsunuz ki ? 400 cc Honda nx4 ü 5 sene kullanıp sattıktan sonra
3 senedir rx3i evo kullanıyorum. En az 6-7 Bursa - İstanbul ve İzmit, şu an ise üçünü Bursa -Çeşme İzmir tatilindeyim . Bu güne kadar bana hiçbir
problem çıkarmadı. Sürüş rahatlığı açısından rx3i den daha iyi 250 cc de bir tek inazuma var. Crf 250 seyahat konforu yönünden rx3i nin yanına bile yaklaşamaz. Belki bir de vstroom 250 düşünülebilir. Bugüne kadar evomla 5000 km üzeri uzun yol yaptım , şehir içi derseniz 10000 km den fazla.
Rx3i ile 50000 ve 60000 km ler yapan çok arkadaşımız. Ben henüz 15000 km deyim. Yaş 63. İhtiyarlıktan fazla gezmiyoruz. Selamlarla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:26 ----------
( Rx3i ile 50000 ve 60000 km ler yapan çok var ) şeklinde olacaktı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:31 ----------
İlk Bursa - Çeşme seyahatimde , bendeniz 127 kg hanım arkamda 85 kg üç çanta full dolu + 4. ve 5. çantalar da motosikletimin üzerine bağlı halde
temmuzun göbeğinde asfalt 35 derece,300 kilo yükle İzmir rampalarını 6. vitesden 5 e alarak yoluma devam ettim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:44 ----------
Mondial bu motorun 2015 ve 2016 sını 2000 taneye yakın sattı.
Hocam sizdede çinlilere karşı bi empati var sanırım, ben kendim kullandım Enduro için güçsüz motosiklet göstergesi en az %10 fazla gösteriyor. Diğer markalarda rakibi yok diyor kullanıcıları ama uzun yollar yapsın diye üretilen bi motosikletinde 110-120 gitmesine anlam verememiş olacaklar ki üretmiyorlar.
Ben üretimciyim bir malın nerede üretildiğinden ziyade nasıl üretildiğine bakarım. Kaliteli mal üretmek kimsenin tekelinde değil. Çinli falan diye bakmam kısaca. Öyle ahım şahım kaliteli olmadığını bende biliyorum. Ancak fiyatına göre gayet iyiydi. Birde bu motorun hitap ettiği kesim genel olarak memnun. Otobana çıkan 130-140 gidip çabuk varayım diyen değil. Eski yollardan gidip aha buranın manzarası güzel deyip orada vakit geçirip midesini memnun edenler genelde.
Göstergenin fazla göstermesi mt09'da bile var. Benim Benelli'de de 105'den sonra başlıyordu fazla göstermeye düzelttim. Bunda da vardır fark etmez ama zaten 250cc motor ile uzun yolda 150-160 gidebilecek motor yok. Hadi diyelim gitti 150'ye sabitleyip, uzun vadede o motor sahibine bir şey çıkartır. Rakip olarak gösterilen crf'yi daha pazar günü kullandım, tamam daha atik, daha hafif vs. ama kemer ile diz arası bölgenin hissiyatını kaybettim.
250cc daha yeni vstrom çıktı 120'yi bile zor görüyor. Bana göre de otoban için güçsüz 250cc motorlar. Avrupa'da otobana çıkmak için zaten en düşük 300cc olmak zorunda. Orada da bmw 310, versys 300 falan var. Bu Rx3'de kesin 300cc'dir yurt dışında.
Şahsen 400cc bir yol endurosu çıksa direk alırım. Bana sorarsan paralel çift silindir 400cc bir motosiklet olsa tadından yenmez ama yok.
400cc yol endurosu mevcut. Ama ülkemize getirseler bu paraya 400 cc motor mu olur diyip almayacağımızdan getirmiyorlar. Hepimiz 1000 - 750 cc süreriz (!).
işte linki:
http://www.honda.co.jp/400X/
Japonyada NC750X 740.000 yen
NC 400x 792.700 yen
yani daha pahalı 750cc den daha pahalı 400 cc motoru alır mısınız? Almazsınız. Bu yüzden 400cc ülkemizde yok.
Resimdeki motor Rx3 değil, Rx1 ve 125 cc. 19 bin olan da hali hazırdaki evo değil Abs lisi euro4 lüsü olacak.
Hocam alırken ne aldığını bileceksin. Bursalıali bey'in bahsettiği gibi, belli bir yaşın üzerindeyseniz ve hız beklentiniz yoksa, her türlü işinizi görür. Ha yık hız beklentiniz varsa, 250 cc'de yeterince giden iki bilemedin üç motor vardır ki kulvarlar çok farklı, eğer gitsin istiyorsan onlara bakacaksın. CBR250 ile uzun yol deneyimim oldu, gidilebiliyor ancak rx3 ile uzun yol gitmeyi kesinlikle tercih ederdim.
Hem enduro oldun hem gitsin istiyorsan BMW, Suzuki, Yamaha falan bakacaksın en az 500 cc olmak kaydı ile. (Denedim, NC serisi de gitmiyor klasmanına alınabilir.)
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
Yukarıda YasinC de uzunca yazmış, fikirlerinize saygım sonsuz ama bu yazdıklarınızın olması için önce motosikletin yürümesi lazım. Halen rx3i gurubundayım her yola çıkışımızda bi tanesi patlak veriyor. Whatsapp gurubunda kamyon arayan mı ararsınız, yağmurdan sonra viteslerim geçmiyor diyen mi vs vs. Hele bir tanesi kullandığım zamanlar beni hayattan soğuttu, hiç stop etme problemim yok diyor. Ulan kafayı yicem ben neden çözemiyorum vs derken ben sattım motoru. Gel zaman git zaman bu elemanla yola çıktık her ışıkta stop etti motoru.
Yetkili servislerine gelince, Uğur motorlu araçlar ne kadar motosiklete sahip çıkıp ilgileniyorsa servisleride bi o kadar üç kağıtçı, dalavereci, bisikletçiden bozma iş bilmez adamlar. Aralarında işini iyi yapan vardır elbet ama ben Ankara'da rastlamadım.
Bu motora binen herkes iyi motor diyemez "PARASINA GÖRE İYİ MOTOR" der buda görecelidir ben 19 bin verip ışıkta stop eden motorla arkamdan küfür yemek istemem. Bu motoru alacağınıza ns200 alın, bunun girdiği her yola ns200de girer.
Ben bindim bildiğimi yazıyorum.
mondial koyucakdı şuna v motor çift silindirli .. millet motordan sıfır sıkıntı çekerdi birde daha seri atak olurdu.. takmışlar kafayı şu çinden motor getirtenler çinlinin tek silindirlilerine..
şu yaşıma kadar bir sürü çin malı motor sürdüm hatta bilenler hatırlayanlar vardır dorada corvus posedion na kadar sürdüm otomatik vitesli.. tek silindirli çinliler içinde daha sorunsuz uzun ömürlü vibrasyonsuz olanına denk gelmedim.. illaki olabilir ama ben hiç denk gelmedim..
tek silindirlileri ne kadar sorunlu ise bir o kadarda v motor çift silindirlileride sorunsuz performanslı uzun ömürlü kaliteli..
Mondial hiçbir şey koyamaz çünkü motoru hazır alıyor. Motorun mevcut haline sadece ABS eklemişse bence fiyatı artacağından gereksiz olur. Bunun çift silindirli 380 cc olanı çıksın da onu getirsinler.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)