Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

ABS - EURO4 / Rx3i - 2018 Beklenen motor geldi...

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı Boldpilot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yukarıda YasinC de uzunca yazmış, fikirlerinize saygım sonsuz ama bu yazdıklarınızın olması için önce motosikletin yürümesi lazım. Halen rx3i gurubundayım her yola çıkışımızda bi tanesi patlak veriyor. Whatsapp gurubunda kamyon arayan mı ararsınız, yağmurdan sonra viteslerim geçmiyor diyen mi vs vs. Hele bir tanesi kullandığım zamanlar beni hayattan soğuttu, hiç stop etme problemim yok diyor. Ulan kafayı yicem ben neden çözemiyorum vs derken ben sattım motoru. Gel zaman git zaman bu elemanla yola çıktık her ışıkta stop etti motoru.

    Yetkili servislerine gelince, Uğur motorlu araçlar ne kadar motosiklete sahip çıkıp ilgileniyorsa servisleride bi o kadar üç kağıtçı, dalavereci, bisikletçiden bozma iş bilmez adamlar. Aralarında işini iyi yapan vardır elbet ama ben Ankara'da rastlamadım.

    Bu motora binen herkes iyi motor diyemez "PARASINA GÖRE İYİ MOTOR" der buda görecelidir ben 19 bin verip ışıkta stop eden motorla arkamdan küfür yemek istemem. Bu motoru alacağınıza ns200 alın, bunun girdiği her yola ns200de girer.
    Ben bindim bildiğimi yazıyorum.
    Dostum haklısın, ben hiçbir zaman mondial iyi motordur demedim. 2013 model mr150 kullandım, benzini bitmedikçe yolda kalmadım o ayrı. Ama bil ki Bajaj da aynı. Stop ediyordu. Işıklara yanaşırken sıkıyorsun debriyajı, çat. Gidiyorsun servise, senin motoruna bakım yapılırken yanında arabasını yıkıyor servis sahibi. Yahu garantisi devam eden motorun kontrol ünitesi (beyin) arızalandı, garanti kapsamına girmiyor dediler, bunlarla uğraşmamak için gidip yenisini bin liraya yakın bir meblağ ödeyip aldım, taktırdım ve motoru sattım. Bajaj daha mı iyi sanıyorsun? Hayır, değil. Benim 2013 mondialimden daha iyi tek bir özelliği vardı bajajın, daha fazla gidiyordu...

    Forumdan bir arkadaş sıfır CBF150 aldı, mesaj yazdığımı görürse gelir zaten. Adamın motorunun şasesinin birleşme yerleri paslı çıktı sıfır motorda, koskoca hondanın çözümü sprey boya sıkmak oldu. Merak ediyorsan, onun motoru da stop ediyordu.

    Devletin arkanda duracak hocam. Sen ürün alıyorsun, ayıplı çıkıyor, adamların umrunda değil. Çünkü muz cumhuriyetiyiz biz. Ota boka garanti dışı diyiveriyolar. ADam ABD'de aracının bakımını kendi yapıyor garajında, gayet garanti kapsamında onarılıyor bir arızası olursa.
    bursalıali bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    03 Mayıs 2017
    Şehir
    Ankara
    Jant degismis
    Abs gelmis.
    Euro 4 uyumu
    Sticker degismis.

    Baskada bir degisiklik yok. Sat gitsin 19 bin liraya.

    Son yorumlarda denk gelmese yorum bile yapmayacagim

    Arkadaslar ben bulastim mondiake siz bulasmayin.
    Sorun cikarmayip kullananlar elbette vardir ama hngi modellere girerseniz girin hep parca dusmesi vide gvsemesi vardir.

    Millet japon japon diyor ya. Gercekten hakli knusugorlar. Yani bi yamaha honda kawasaki olsun. Yda itlyan menseili benelli olsun. .

    Yani bikac tane dha bilinen markalar dsinda girmyin su ise ..

    19 bin liraya yazik. Dun mail gnderdim mondiale. Umursamiolr bile sikayetlerimizi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:57 ----------

    BOLDPILOT adli arkadas guzel konusmus. Hic yzmama gerek yok okugunuz yrumunu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:03 ----------

    BEKLENEN
    ABS EURO4 JANT ile beraber 19000 lira fiyat ise alacaklara helal olsun derim. Ulkede bu motosiklete 19000 lira verende olur.

    Musteri hizmetlerini arayinda bi grusun DALGA GECER gbi knusuolr.

    Servisine gidinde gorun usta denen bse yok.

  3. #23

    Üyelik
    05 Mayıs 2018
    Şehir
    Ordu
    Yorumların çoğunu okudum kullanım şartları ve tipi hoşuma gitti ve sipariş verdim.
    İlk motorum olacak , servisimin yardım konusunda pek sıkıntı çıkaracağını düşünmüyorum.

    Yaşadığım yerler konum olarak arazi ve asfalt karışımı bir bölgede içerisinde olduğu içindir enduro tarz olarak ilgimi çekmesi ve emsallerinin fiyatı alım gücümle örtüşmediği içindir bu motora yöneldim.
    not: 2. ele kendi takıntılarım yüzünden bulaşmıyorum.

    Fiyat konusunda değer mi değmez mi ! Şuan için ülkenin bulunduğu durum daha mı iyiye yoksa daha mı kötüye gidecek belirsiz. Kişisel görüşüme göre fiyatların kaç sene içinde aşağıya doğru bir ivme kazanmayacağını düşünmüyotum.
    İthalat odaklı ihraç yapan ülkeler üretimlerini kendi öz kaynaklarından temin etmedikçe komisyoncu durumundan çıkmaları zordur. Her şeyin hayırlısı...
    Kalite konusuna gelince basit bir tanımı var müşteri beklenti ve gereksinimlerini karşılayabilir midir. İlk motorum olduğu içindir ki, kullandığım araç lar diğer araçlar ile karşılaştıracağı bir kalite arayışını belirleyecektir.

    Tavsiyler ve öneriler başkalarının deneyimleri veya manipülasyonları arasında gidip gelen insanlar için bir malı abartma ve kötüleme çabası içinde olan insanların aptal, akıllı, zeki, keriz vb.. cümleleri kullan arkadaşlar dışındakileri hariç tutarak eğitici ve öğretici kişilerin tavsiyeleri önemsemek daha bilinçli bir davranış olacaktır. Çünkü insanların gereksinimleri ve zevkleri farklılık göstermektedir.
    Neyse kısa ve öz hayırlısı olsun.
    bursalıali bunu beğendi.

  4. #24

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    motorun japonu çini italyanı hintlisi almanı olmaz. motorun mühendisliği ve malzeme kalitesi olur..

    onlarca motorum oldu almanı , italyanı, envare çeşit japonu bunlardanda çok sıkıntı çekdiklerim hatta illallah edip satmasam benzin döküp yakıcaklarım oldu..

    çinli motorum çok olmadı bir jinlunum olmuşdu oda arkadaşın motoruydu bir kaç ay durmuşdu birde regalim vardı oda boşluğumda aldığım bir motordu..
    ama çok çeşit çinlilere bindim içlerinde hep diyorum iyiside çıktı ama %90 kötüydü.. iyiye bakdığında misal bisan roadstar gibi getirten firmalar zaten köklü bisiklet motorsikletten anlayan firmalardı yada sahipleri harbi motorcu olan firmalar..

    misal orange country bakın adamların sülalesi motorcu motorcu oldukları sürdükleri bindikleri yani adamlarda o kültür olduğu için motora sadece bir ticaret para kazanma gözüyle bakmadıkları için çok tutuyorlar seviliyorlar ..

    Bizde ne zaman bazı firmaların sahipleride harbi motorcu olur çinden getirtse bile on numara motor getirtir çünkü getirmeden önce en başda kendi biner sürer üstünde bir 3-5 bin km yapar hatta çalışanlarını bile tester yapar onlarada verir aynı motordan onlardanda feed back alır.. testeder ona göre kararını verir..

    işte öyle bir firma ve firma sahibi türkiyede yok satar..çünkü adam binlerce km yaptığı için satışa koymadan önce ne sattığını o sattığı şeyin ciğerini bilir.. misal çıkıcak arızalarda incik boncuk sorunlarda yada bazı hatalı mühendislikleride sürdüğü zarf müddetince görür çinliye ona göre düzeltirtir değiştirtir önlemini alır. son kullanıcıyada sorunlarından arınmış tertemiz motor satar..

    son model bmw mercedesle fabrikaya gitmekle olmaz.. oc sahibine bakın adam 70 yaşında hala motoruyla gidiyor fabrikaya bu sembolik bir şey onunda belki vardır milyon dolarlık aracı ama şirketine motoruyla gitmek aktif olarak hayatında hala motor sürmesi ayrı birşey.. ben bizim motor getirtenlerin çoğunun bırakın motorsiklet sürmeyi motor ehliyetlerinin bile olduğunu düşünmüyorum şahsi fikrim zaten her şeyin başında en başında sorun burda başlıyor..

    üretttiğin getirttiğin şeyin yolda nasıl gittiğini virajlarda nasıl tepki verdiğini vibrasyonu ne alemde yüksek hızlarda nasıl gidiyor kronik belli kmlerden sonra ne tür arızlar yada sorunlar çıkartıyor biliceksinki henüz satmadan önlemini gerekli değişiklikleri yapıcaksın.. motoru satışa koyduğunda mutlu mesut bir müşteri kitlen olsun yoksa işte testerlar son kullanıcılar olur herkes sonra çinmalı kötü sakın almayın ben aldım pişmanoldum der durur..
    bursalıali bunu beğendi.

  5. #25
    bursalıali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    Bursa Osmangazi
    Motosikleti
    mondial RX3İ EVO-Honda Falcon NX4- FYM 250
    Sevgili Kavuklu kardeşim Mondial rx3i evoyu 0 aldım . 3 senedir ağız tadıyla biniyorum . Bu gün yaklaşık 16000 km deyim . Bu evo ile 450 km
    Bursa - Çeşme, İzmir tatil seyahatimin üçüncüsünü yapıyorum. Çocuklarım İstanbul'da bense Bursa'da yaşıyorum . Aynı rx3i evo ile en az 7 kez
    Bursa - İst yolculuğu yaptım . İzmit ve Kütahya yolculuklarımı neredeyse yazmaya bile gerek yok. Bu 16000 km nin en az altı bini 90 - 130 km
    bandındaki süratlerde yaptım. İki teker geçmişim profilimde var zaten. Lütfen bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmaya çalışmayın . Zongshen
    rx3i evonun montajı esnasında her bir civata ve somunu arasına loktayt sürülmüştür . Bu motorun civata ve somunları , eğer sen gereksiz yere onları sıkmaya uğraşmadığın müddetçe GEVŞEMEYECEKTİR. Amma ne yazık ki hiçbir servis söktüğü cıvatayı yerine sıkarken tekrar bir damla loktayt sürmeye uğraşmıyor. Motorumun bakımlarının çoğunu kendim yapıyorum. 2 ay önce muayenemi yaptırdım . Şu an demir atım evo ile tatilimin tadını çıkarmaya devam ediyorum. Hak Teala sizlere de en güzel tatilleri nasib etsin.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)