Ayıplı Mal Bajaj Pulsar 150 NS
Reklamlar
-
Öncelikle merhaba arkadaşlar yardımlarınıza ihtiyacım var
Pulsar 150 ns 2016 model motorum var 6 bin küsür km de motosikletim sorunları bitmiyor krank kırıldı yağ pompası arızalandı gösterge bozuldu gaz diyaframı bozuk bunların hepsi garanti karşılıyor ama garsntisi 2 aya bitiyor usta soruyorum tekrarlarmı diye net bişi diyemem diyor pulsarlarda bu kronik aorun diyor garanti olmasa komple nerdeyse 2500₺ masraf cıkacaktı internette arastırmalarıma göre bi araç servise 1 yılda 5 parçası değişirse yeni modeli ile değiştirme hakkına sahiptir diyor nasıl bi yasal yol izlemeliyim dava açsam ne zamana sonuçlanır kazanabilirmiyim kaybedersem maddi olarak zarara uğrarmıyım ??
Reklamlar
-
kardeşim sen önce motoru alırken servise "servis kaydı" sormayı bir akıl etmeyi öğren. sonra böyle şeylerle uğraşmazsın işte. önceki sahibinin motoru bakıma götürmeden yağsız ya da özelliğini yitirmiş yağ ile kullandığının garantisi yok. serviste 5bin, 10bin bakımının kaydı var mı? ayrıca öyle hemen "ayıplı mal" demeyle olmuyor bu işler
-
Tüm bakım kağıtlaeı aervisde mevcut zaten her bakımsa yapı değişiyor en skn 5.500 de bakıma girmiş araç
-
-
2 el aldım usta
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:37 ----------
Bazı arkadaşlar dicek motoru zorladın falan arkadaşlar 4 yıldır aktif motor kullanıyorum 2 yıldır kuryeşik yapıyorum redline istesemde sokamam kesici var bu pulsarlar da kronik sorun bu durumu yaşıyan bir tek ben degilim bir çok bu konulardan magdur olan var tombala misali motor satıyorlar hanginize saglam hanginize çürük çıkarsa bundan önce tvs apache kurye motorum vardı red line dibine kadar vuruyodum banamasın demiyodu pulsarıda zorlamadımda krank kırıyım
-
ugurkaya37 adlı üyeden alıntı
2 el aldım usta
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:37 ----------
Bazı arkadaşlar dicek motoru zorladın falan arkadaşlar 4 yıldır aktif motor kullanıyorum 2 yıldır kuryeşik yapıyorum redline istesemde sokamam kesici var bu pulsarlar da kronik sorun bu durumu yaşıyan bir tek ben degilim bir çok bu konulardan magdur olan var tombala misali motor satıyorlar hanginize saglam hanginize çürük çıkarsa bundan önce tvs apache kurye motorum vardı red line dibine kadar vuruyodum banamasın demiyodu pulsarıda zorlamadımda krank kırıyım
Sat, kurtul kardeşim.
-
150 NS karbüratörlü model ve bildiğim kadarıyla kesicisi falan yok.
-
en temizi satmak. ns150 de bu sorunlarin cogu zaten kronik. o motoru tasarlayan adam bile bence o motora bir kez bile binmemistir. gaz verince silkeleyen motor mu olur? madem parca takilinca çözülüyor o zaman takip da sataydiniz ya demezler mi.
-
peyloride adlı üyeden alıntı
150 NS karbüratörlü model ve bildiğim kadarıyla kesicisi falan yok.
Bir kaç bin km kullandım ama kesici var diye hatırlıyorum.
-
Ns150 karbüratörlü ve neredeyse her gördüğüm ns150 konularinda kranklarin problemli olduğundan bahsettim. Krank cok saglam degil ve yuksek devirde zorlandiginda arizalaniyor. Arkadasim 2500 km'de 2. El almisti krank arizaliydi nasil zorladilarsa artik.
ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw
-
Kardesm bu motor 10 bin deviri sağlıklı ceviremiyosa o kadar para vermenin bi anlamı yok bir daha pulsar mı hayatta
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------
Kırmızı alana yani redline bölümüne girilince kesiciye giriyor güzel kardesim
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------
Mbcengiz kardeşim satim satmasınada ben şimdi aldıgım diyata nasıl satayım hadi ben kurtuldum diğer pulsarı olanlar napsın 2 piyasa bakarsan hepsi km düşük çünkü gösterge bozulup yenisi takılıyor haliyle sıfırlanıyo piyasasıda öldü artık üretiminide durdurdular
-
-
Ekrem abimize ulaşmak için cok ugrastım facebook üzerinden mail üzerinden dönüş alamadm inş bu konuyu ekrem abimiz görür
-
Valla ben sıfır alıp 2 yıl 17650km kullandım ve pırıl pırıl satıp dominar aldım.Ne krank kırdı ne baika bi büyük sorun çıktı.133km gördüm kesici filan engel olmadı.Ama o kmyi anlık ve sadece 2 yılda 2 kez denedim.Genelde 90 - 110km aralığında sürdüm.Memnun olarak sattım. Garantiden bir tek hava emme bprusu burcu takıldı hepsi o.Bir de kışın sadece göstergede geç açılma oluyordu. Ama genel olarak oldukça memnun kullandım. O memnuniyet bana yeniden Bajaj aldırdı. Yani kullanıma da bağlı demek ki. 17 hp motor aldım diye ilk sahibi fazla zorlamışsa krankın kırılması size patlamış olabilir.
-
Cloud kardeşim bu motorlar pazar dan elma alır gibi birşey cogunun başına geliyor şans işi gibi birşey olmuş ya ilk part mallarda böyle sıkıntı var diye tahmin ediyorum ortalama hızı 110 da gidiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:34 ----------
Ben cbf alıp rodajda bile zorlayan 50 bin km kadar sürdüm krank kırmadı ustam zorlama ile alakası yok tahminimce
-
peyloride adlı üyeden alıntı
150 NS karbüratörlü model ve bildiğim kadarıyla kesicisi falan yok.
kesici var abi, karburatörlü ama motoru eline almasınlar diye kesici koymuşlar...
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
ugurkaya37 adlı üyeden alıntı
Cloud kardeşim bu motorlar pazar dan elma alır gibi birşey cogunun başına geliyor şans işi gibi birşey olmuş ya ilk part mallarda böyle sıkıntı var diye tahmin ediyorum ortalama hızı 110 da gidiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:34 ----------
Ben cbf alıp rodajda bile zorlayan 50 bin km kadar sürdüm krank kırmadı ustam zorlama ile alakası yok tahminimce
cbf150 candır ya. cross gibi kullandım. tapagaz 200 km. gittim, bana mısın demiyor hayvan!
-
zorlama ile yağ yakar ama krank o kadar basit kırılmaması lazım...
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
hokahey adlı üyeden alıntı
cbf150 candır ya. cross gibi kullandım. tapagaz 200 km. gittim, bana mısın demiyor hayvan!
Bajaj kötülüme gibi bi derdimde yok usta bazıları diyo zorlamışsın cbf zorlayınca niye krank kırmıyo umarım beni anlamışsındır titreşimli apache bile bundan sağlam ya
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:48 ----------
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
zorlama ile yağ yakar ama krank o kadar basit kırılmaması lazım...
Aynen ustam yag eksiltir yağsız kalınca krank kırar motor ama yağıda değişti bakımlo motosiklet inş bi muhattap bılırum bajaj yetkilisinden
-
ugurkaya37 adlı üyeden alıntı
Kardesm bu motor 10 bin deviri sağlıklı ceviremiyosa o kadar para vermenin bi anlamı yok bir daha pulsar mı hayatta
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------
Kırmızı alana yani redline bölümüne girilince kesiciye giriyor güzel kardesim
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------
Mbcengiz kardeşim satim satmasınada ben şimdi aldıgım diyata nasıl satayım hadi ben kurtuldum diğer pulsarı olanlar napsın 2 piyasa bakarsan hepsi km düşük çünkü gösterge bozulup yenisi takılıyor haliyle sıfırlanıyo piyasasıda öldü artık üretiminide durdurdular
Ns150 nin zaten pulsarlikla ilgisi yok. Pulsar denilen sey bana gore 200ns veya rs. Sifir alip 2 bin km kullanip sattim. Ben de gosterge degistirmistim hatta. Krank kirma muhabbeti olur olmaz sattim gitti. Zarar ettirmedi bana ama kar da edemedik ayri konu. Uzun yola cikip krank kirilsa ne olacak? Yolda kalma ihtimali olan motorla dahi uzun yola cikmak buyuk risk. Facebook grubunda ayni motorun birkac kez garantiden krank degistirenler oldu. Garanti yapti diye sorun hallolmuyor bana gore. Garanti iki yil. sonra kirildi ne olacak?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)