Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Ayıplı Mal Bajaj Pulsar 150 NS

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Öncelikle merhaba arkadaşlar yardımlarınıza ihtiyacım var
    Pulsar 150 ns 2016 model motorum var 6 bin küsür km de motosikletim sorunları bitmiyor krank kırıldı yağ pompası arızalandı gösterge bozuldu gaz diyaframı bozuk bunların hepsi garanti karşılıyor ama garsntisi 2 aya bitiyor usta soruyorum tekrarlarmı diye net bişi diyemem diyor pulsarlarda bu kronik aorun diyor garanti olmasa komple nerdeyse 2500₺ masraf cıkacaktı internette arastırmalarıma göre bi araç servise 1 yılda 5 parçası değişirse yeni modeli ile değiştirme hakkına sahiptir diyor nasıl bi yasal yol izlemeliyim dava açsam ne zamana sonuçlanır kazanabilirmiyim kaybedersem maddi olarak zarara uğrarmıyım ??


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X
    kardeşim sen önce motoru alırken servise "servis kaydı" sormayı bir akıl etmeyi öğren. sonra böyle şeylerle uğraşmazsın işte. önceki sahibinin motoru bakıma götürmeden yağsız ya da özelliğini yitirmiş yağ ile kullandığının garantisi yok. serviste 5bin, 10bin bakımının kaydı var mı? ayrıca öyle hemen "ayıplı mal" demeyle olmuyor bu işler
    Musab.25 bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Tüm bakım kağıtlaeı aervisde mevcut zaten her bakımsa yapı değişiyor en skn 5.500 de bakıma girmiş araç

  4. #4
    CrawL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    125 MH Drift
    2. el mi aldın ?

  5. #5

    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    2 el aldım usta

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:37 ----------

    Bazı arkadaşlar dicek motoru zorladın falan arkadaşlar 4 yıldır aktif motor kullanıyorum 2 yıldır kuryeşik yapıyorum redline istesemde sokamam kesici var bu pulsarlar da kronik sorun bu durumu yaşıyan bir tek ben degilim bir çok bu konulardan magdur olan var tombala misali motor satıyorlar hanginize saglam hanginize çürük çıkarsa bundan önce tvs apache kurye motorum vardı red line dibine kadar vuruyodum banamasın demiyodu pulsarıda zorlamadımda krank kırıyım
    dyavol-77 bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı ugurkaya37 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 el aldım usta

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:37 ----------

    Bazı arkadaşlar dicek motoru zorladın falan arkadaşlar 4 yıldır aktif motor kullanıyorum 2 yıldır kuryeşik yapıyorum redline istesemde sokamam kesici var bu pulsarlar da kronik sorun bu durumu yaşıyan bir tek ben degilim bir çok bu konulardan magdur olan var tombala misali motor satıyorlar hanginize saglam hanginize çürük çıkarsa bundan önce tvs apache kurye motorum vardı red line dibine kadar vuruyodum banamasın demiyodu pulsarıda zorlamadımda krank kırıyım
    Sat, kurtul kardeşim.
    The Power of The Dreams.

  7. #7
    peyloride - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF1100 L1
    150 NS karbüratörlü model ve bildiğim kadarıyla kesicisi falan yok.
    kdiner bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    03 Şubat 2017
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Honda PCX 150
    en temizi satmak. ns150 de bu sorunlarin cogu zaten kronik. o motoru tasarlayan adam bile bence o motora bir kez bile binmemistir. gaz verince silkeleyen motor mu olur? madem parca takilinca çözülüyor o zaman takip da sataydiniz ya demezler mi.
    dyavol-77 bunu beğendi.

  9. #9
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı peyloride adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150 NS karbüratörlü model ve bildiğim kadarıyla kesicisi falan yok.
    Bir kaç bin km kullandım ama kesici var diye hatırlıyorum.

  10. #10
    burakrak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2018
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Xtreme max 200
    Ns150 karbüratörlü ve neredeyse her gördüğüm ns150 konularinda kranklarin problemli olduğundan bahsettim. Krank cok saglam degil ve yuksek devirde zorlandiginda arizalaniyor. Arkadasim 2500 km'de 2. El almisti krank arizaliydi nasil zorladilarsa artik.
    ABONE OLMAK İÇİN >>> youtube.com/channel/UC2pNC9t3HM5t01YezVcCwzw

  11. #11

    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Kardesm bu motor 10 bin deviri sağlıklı ceviremiyosa o kadar para vermenin bi anlamı yok bir daha pulsar mı hayatta

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------

    Kırmızı alana yani redline bölümüne girilince kesiciye giriyor güzel kardesim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------

    Mbcengiz kardeşim satim satmasınada ben şimdi aldıgım diyata nasıl satayım hadi ben kurtuldum diğer pulsarı olanlar napsın 2 piyasa bakarsan hepsi km düşük çünkü gösterge bozulup yenisi takılıyor haliyle sıfırlanıyo piyasasıda öldü artık üretiminide durdurdular

  12. #12
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Yetiş ya Ekrem !

  13. #13

    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Ekrem abimize ulaşmak için cok ugrastım facebook üzerinden mail üzerinden dönüş alamadm inş bu konuyu ekrem abimiz görür

  14. #14

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Valla ben sıfır alıp 2 yıl 17650km kullandım ve pırıl pırıl satıp dominar aldım.Ne krank kırdı ne baika bi büyük sorun çıktı.133km gördüm kesici filan engel olmadı.Ama o kmyi anlık ve sadece 2 yılda 2 kez denedim.Genelde 90 - 110km aralığında sürdüm.Memnun olarak sattım. Garantiden bir tek hava emme bprusu burcu takıldı hepsi o.Bir de kışın sadece göstergede geç açılma oluyordu. Ama genel olarak oldukça memnun kullandım. O memnuniyet bana yeniden Bajaj aldırdı. Yani kullanıma da bağlı demek ki. 17 hp motor aldım diye ilk sahibi fazla zorlamışsa krankın kırılması size patlamış olabilir.

  15. #15

    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Cloud kardeşim bu motorlar pazar dan elma alır gibi birşey cogunun başına geliyor şans işi gibi birşey olmuş ya ilk part mallarda böyle sıkıntı var diye tahmin ediyorum ortalama hızı 110 da gidiyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:34 ----------

    Ben cbf alıp rodajda bile zorlayan 50 bin km kadar sürdüm krank kırmadı ustam zorlama ile alakası yok tahminimce

  16. #16
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı peyloride adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150 NS karbüratörlü model ve bildiğim kadarıyla kesicisi falan yok.
    kesici var abi, karburatörlü ama motoru eline almasınlar diye kesici koymuşlar...
    peyloride bunu beğendi.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  17. #17
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Alıntı ugurkaya37 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cloud kardeşim bu motorlar pazar dan elma alır gibi birşey cogunun başına geliyor şans işi gibi birşey olmuş ya ilk part mallarda böyle sıkıntı var diye tahmin ediyorum ortalama hızı 110 da gidiyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:34 ----------

    Ben cbf alıp rodajda bile zorlayan 50 bin km kadar sürdüm krank kırmadı ustam zorlama ile alakası yok tahminimce
    cbf150 candır ya. cross gibi kullandım. tapagaz 200 km. gittim, bana mısın demiyor hayvan!

  18. #18
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    zorlama ile yağ yakar ama krank o kadar basit kırılmaması lazım...
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  19. #19

    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Alıntı hokahey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf150 candır ya. cross gibi kullandım. tapagaz 200 km. gittim, bana mısın demiyor hayvan!
    Bajaj kötülüme gibi bi derdimde yok usta bazıları diyo zorlamışsın cbf zorlayınca niye krank kırmıyo umarım beni anlamışsındır titreşimli apache bile bundan sağlam ya

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:48 ----------

    Alıntı jimi_hendrix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zorlama ile yağ yakar ama krank o kadar basit kırılmaması lazım...
    Aynen ustam yag eksiltir yağsız kalınca krank kırar motor ama yağıda değişti bakımlo motosiklet inş bi muhattap bılırum bajaj yetkilisinden

  20. #20

    Üyelik
    03 Şubat 2017
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Honda PCX 150
    Alıntı ugurkaya37 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardesm bu motor 10 bin deviri sağlıklı ceviremiyosa o kadar para vermenin bi anlamı yok bir daha pulsar mı hayatta

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------

    Kırmızı alana yani redline bölümüne girilince kesiciye giriyor güzel kardesim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------

    Mbcengiz kardeşim satim satmasınada ben şimdi aldıgım diyata nasıl satayım hadi ben kurtuldum diğer pulsarı olanlar napsın 2 piyasa bakarsan hepsi km düşük çünkü gösterge bozulup yenisi takılıyor haliyle sıfırlanıyo piyasasıda öldü artık üretiminide durdurdular
    Ns150 nin zaten pulsarlikla ilgisi yok. Pulsar denilen sey bana gore 200ns veya rs. Sifir alip 2 bin km kullanip sattim. Ben de gosterge degistirmistim hatta. Krank kirma muhabbeti olur olmaz sattim gitti. Zarar ettirmedi bana ama kar da edemedik ayri konu. Uzun yola cikip krank kirilsa ne olacak? Yolda kalma ihtimali olan motorla dahi uzun yola cikmak buyuk risk. Facebook grubunda ayni motorun birkac kez garantiden krank degistirenler oldu. Garanti yapti diye sorun hallolmuyor bana gore. Garanti iki yil. sonra kirildi ne olacak?


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)