Çare Piaggio xevo 250, hem klas italyan motoru hem az yakar hem de xmax vb gibilerine bir ton para dökmek zorunda kalmadan takımla seyahat edebilirsin.
Çare Piaggio xevo 250, hem klas italyan motoru hem az yakar hem de xmax vb gibilerine bir ton para dökmek zorunda kalmadan takımla seyahat edebilirsin.
Sanıyorum işyerinde kendine ait bir masan vardır. masanın görünmeyen bir yerine ayakkabı kutusu içine takım için giyebileceğin bir ayakkabı bulundur. sonrasında ise kendine bir adet dilsiz uşak al. işyerinde kıyafet değiştirip sıkıntından kurtul, en azından motora daha güvenle binersin.
Takım elbiseyle çalışan bir plaza boy olarak;
Sabah çıkarken gömleği giyip pantolonu ve ayakkabıyı poşetlerde çantaya koyuyorum. İşyerinde otoparkta motosikletliler için giyinme odası var. Orada pantolonu ve çizmeyi değiştiriyorum. Ceket ofiste. Herşeyi motorun çantasına atıyorum ve elimde hiç bir şey olmadan ofise çıkabiliyorum. Oda yokken içinde askı bulunan büyük tuvalet kabinlerinde değiştirirdim. Tamam giy çıkar dert edilebilir ama neticede yapılabiliyor. Ayrıca scooter kullanmak kolaylık olurdu ama zorunlu hissetmiyorum.
Aynen benim yaptığım bu sadece üst değiştirme yeri faklı.İş yerinde değiştirmek en güzeli. Hem şöyle sessiz sakin bir lavabo+tuvalet imkanı varsa insan kendini güne hazırlanmış hissediyor. Akşam takım elbiseden iş yerinde kurtulup özgürlüğe daha erken adım atmak da cabası
Hijyen açısından tuvalet yerine sunucu odası, dosya arşiv odası ya da varsa mescit tavsiyemdir.
Bazı yerlerde tek tip giydikleri için temizlik çalışanları veya mutfak çalışanlarının giyinebilmesi için yerler oluyor.
Bu efsaneymiş.İşyerinde otoparkta motosikletliler için giyinme odası var.
Neresi merak ettim.
Hamdım, piştim, hala hamım.
İşim gereği ben de resmi kıyafet giymek zorundayım. Sıcaklık 3 derecenin altına düşmediği sürece hafta için hergün işe motosiklet ile gidiyorum. Son dört senedir bulduğum çözüm şöyle:
Revit montu; mevsime göre ceketsiz olarak gömlek üstüne veya gömlek üstü giydiğim windstopper ceketin üstüne giyiyorum.
Revit axis pantolonu kumaş pantolonumun üstüne giyiyorum. (sıcaklık 30 derecelere varmadığı sürece problem olmuyor.)
Forma Hyper botları giyiyorum. Bunlar motosiklet botu gibi gözükmüyor. işyerinde rahat bir ayakkabım var, ihtiyaç olursa değiştiriyorum.
Hem scooter hem de motosiklette aynı yöntemi uyguladım. Motosiklette yaklaşık 45-50 lt çanta varsa, kask, mont, pantolon, eldiven rahat sığıyor. bunlar xmax'a zaten rahat sığıyor.
Bak orayı unutmuşum, havalar kötüleyince ben de üst pantolonu şeklinde bir ürün kullanıyorum. Ben spidi marka bir tane almıştım modeli bilmesem de. Ama özelliği bacaklardan boydan boya fermuarlı olması. Bu sayede çıkarıp giymesi baya kolay oluyor. Kendinden diz korumaları da var zaten dizlik de gerekmiyor. Belki yazlık versiyonu alınıp dizlik işine hiç girmeden de devam edilebilir.
Avatarıma uygun bir başlık.. Müsait olunca ekleme yapacağım şimdilik mesajım burada dursun
Yorumlardan çıkardığım kadarıyla çoğu kişi bu sorundan çekiyor.
Anlaşılan benim Yamaha Xmax 400, suzuki burgman, piaggio x10 gibi bir üst seviye ve konforlu scooterları tercih ederek, kolay takıp çıkarılan ekipmanlara yönelmem gerekiyor.
Yorumlar için teşekkürler.
Saygılar.
Bende bu dertten müzdaribim. MT-25'e biniyorum.Kumaş pantolon,gömlek kravat kombiniyle sırıtıyor.Üzerime spor mont alıyorum ayakkabıyı şirkette değişiyorum oda motordan inince sırıtıyor. Motoru değiştirmek yada iş yerinde üst değiştirme harici güzel fikirler işime yarayabilir.
Ben kurumsaldayken nasıl yapıyordum.. odamda 3-4 çift ayakkabı bırakıyordum. ceket ve kravatlar zaten odada. kumaş pantolonun üstüne motosiklet kotunu geçirip çizmelerimi giyiyordum. gömlek içimde. üstüne sırt koruması ve mont. işe gidince çizmeyi kotu çıkart ayakkabıyı giy 2 dakikamı almıyordu. düzgün yapınca kumaş pantolon ve gömlek buruşmuyor.
böyle bir imkanınız yoksa ve emniyetinizden taviz verecekseniz işe motorla gitmeyin.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)