Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

R25 MOTOR KİTLEDİ !! MOTORUN HOR KULLANMANIN SONUCU

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    benzer sorun cbr250'de de var.

    sorun; bu motorları kullananların, motoru 1000cc , kendilerini de motogp pilotu zannetmesi ve bu şekilde kullanmasıdır.

    250cc motora 250cc gibi davranmak lazım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250 sl gitti MT 25 geldi
    Çocuğu gömdünüz hemen motorda yağ yok öyle binmiş
    Bağımsızlık benim karakterimdir.

    ATATÜRK

  3. #23
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kesici motorun dayanamayacağı devirlere çıkmaması için yok mu kesiciye girdiği devri motor kaldıramıyorsa adam ne yapsın :D
    Motor yükde değilken yani boşta gaz vermek motora zarar verir. Kesici olsun olmasın. Vitesteykende kesiciye sokmak zordur. Kesici var nası olsa diye aç gazı bekle 5 dk motor alev alır. Yani devir kesici senin maximum çıkabileceğin deviri sınırlaren o devirde ne kadar süre kalacağını sınırlandırmaz. İşte bu noktada motorun ruhunu sökmeye başlıyosun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:59 ----------

    Alıntı zapalka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benzer sorun cbr250'de de var.

    sorun; bu motorları kullananların, motoru 1000cc , kendilerini de motogp pilotu zannetmesi ve bu şekilde kullanmasıdır.

    250cc motora 250cc gibi davranmak lazım.
    Emin ol hiç bir yarışcı motoruna böyle eziyet etmez. Boşta vutututu yaptırana kadar gaz vermek bizim yeni nesilin ilgi çekmek için kullandığı icad.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:01 ----------

    Alıntı zapalka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benzer sorun cbr250'de de var.

    sorun; bu motorları kullananların, motoru 1000cc , kendilerini de motogp pilotu zannetmesi ve bu şekilde kullanmasıdır.

    250cc motora 250cc gibi davranmak lazım.
    Emin ol hiç bir yarışcı motoruna böyle eziyet etmez. Boşta vutututu yaptırana kadar gaz vermek bizim yeni nesilin ilgi çekmek için kullandığı icad.
    zapalka bunu beğendi.

  4. #24

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Alıntı matrax33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor yükde değilken yani boşta gaz vermek motora zarar verir. Kesici olsun olmasın. Vitesteykende kesiciye sokmak zordur. Kesici var nası olsa diye aç gazı bekle 5 dk motor alev alır. Yani devir kesici senin maximum çıkabileceğin deviri sınırlaren o devirde ne kadar süre kalacağını sınırlandırmaz. İşte bu noktada motorun ruhunu sökmeye başlıyosun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:59 ----------


    Emin ol hiç bir yarışcı motoruna böyle eziyet etmez. Boşta vutututu yaptırana kadar gaz vermek bizim yeni nesilin ilgi çekmek için kullandığı icad.
    ironi yapmıştım bende biliyorum bilmesem drift 85 binde hala sağlam olmazdı 😂

  5. #25
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Alıntı zapalka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benzer sorun cbr250'de de var.

    sorun; bu motorları kullananların, motoru 1000cc , kendilerini de motogp pilotu zannetmesi ve bu şekilde kullanmasıdır.

    250cc motora 250cc gibi davranmak lazım.
    Niye öyle düşündünüz ki!1000cc Makinesi olan sanki hep motoru kesiciye sokup kask kolda motoru limitlerinde kullanıyormuş gibi.Ayrıca motogp pilotu olmak kötü birşey mi ki sanki kendilerini motogp pilotu sanıyorlar diye motogp yarışçılarını aşağılar gibi konuşuyorsunuz.Sanki motogp pilotu olmak böyle motorla maymunluklar yapmakmış gibi.

  6. #26
    valeros46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Adam motoru yağsız kullanmış siz motora b.k atıyorsunuz. Yok kronik, yok hepsi böyle... Bi yürüyün gidin... R25 fiyatı CBR250R seviyesinde olsaydı öve öve bitiremeyecektiniz. Fiyatı pahalıysa pahalıdır, almazsın.

  7. #27
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Sorun sürücüden kaynaklanıyor. Elindeki motorun görüntüsüne aldanıp sadece 250 ccc olduğunu gözardı edersen ve sürekli dip gaz gidersen olacağı budur. Bu yüzden 600 cc üzeri hacme sahip motorlar ( ss hariç) her zaman daha uzun ömürlü ve daha sorunsuz olurlar. Bunlarda istediğin gücü red line da değil orta devirlerde elde edebilirsin.

  8. #28

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Kusura bakmayın ama ben bu videoda 2 tane salak görüyorum. Gerisi hikaye.
    yasdal bunu beğendi.

  9. #29

    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Alıntı whitedeamon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Niye öyle düşündünüz ki!1000cc Makinesi olan sanki hep motoru kesiciye sokup kask kolda motoru limitlerinde kullanıyormuş gibi.Ayrıca motogp pilotu olmak kötü birşey mi ki sanki kendilerini motogp pilotu sanıyorlar diye motogp yarışçılarını aşağılar gibi konuşuyorsunuz.Sanki motogp pilotu olmak böyle motorla maymunluklar yapmakmış gibi.
    valla ben sizin neden böyle yazdığınızı anlamadım

    tekrar okursanız , kolunda kask,motoru kesiciye sokmak, motogp yarışçılarını aşağılamak, motorla maymunluk yapmak terimlerinin hiçbiri yok. nereden uydurdunuz anlamadım.

    mesele şu ; bu motorlar sürekli yüksek hızda gidilecek motorlar değil. youtube veya sosyal medyayı açarsanız bu tip motorları kullananların hep top-speed denediklerini göreceksiniz. bu motor top speed deneyi yapılacak motor değil.

    kendi motorumdan örnek verirsem ; 2012 model cbr250 nin uzun yolda gidilebilecek konforlu maksimum hızı 120 km/h'tir. bu hızın üstü, bu motor için hem güvenli değil hem de 250cc'ye uygun değil. 120'den sonra motor değişik bir ses çıkarmaya başlıyor, sürekli 130-140 civarı giderseniz motor resmen "dur, hızını yavaşlat" diye sana bağırıyor. ama sosyal medyaya veya foruma bakarsan herkes rossi, "istanbul-izmir arası 140-150 gittim banamısın demedi" yorumlarından geçilmiyor. sonra da "aaa motor yağsız kaldı, lan motorun yağını mı çaldılar dur yağ tıpasına bakalım" gibi saçma sapan sebepler arıyolar.

    motogp demek bundandır, 250 cc motoru yarış motoru sanmaktır.

    bye
    bursalıali bunu beğendi.

  10. #30
    yasdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph 1200 Jawa Classic /1971 ve E-bike sukutır
    Videoyu açtım bi tane aynaları olmayan eldivensiz keko çekiyor. Tık kapattım. Motoru da yakar, kendini de bu tipler.
    bursalıali bunu beğendi.

  11. #31
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Alıntı zapalka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla ben sizin neden böyle yazdığınızı anlamadım

    tekrar okursanız , kolunda kask,motoru kesiciye sokmak, motogp yarışçılarını aşağılamak, motorla maymunluk yapmak terimlerinin hiçbiri yok. nereden uydurdunuz anlamadım.

    mesele şu ; bu motorlar sürekli yüksek hızda gidilecek motorlar değil. youtube veya sosyal medyayı açarsanız bu tip motorları kullananların hep top-speed denediklerini göreceksiniz. bu motor top speed deneyi yapılacak motor değil.

    kendi motorumdan örnek verirsem ; 2012 model cbr250 nin uzun yolda gidilebilecek konforlu maksimum hızı 120 km/h'tir. bu hızın üstü, bu motor için hem güvenli değil hem de 250cc'ye uygun değil. 120'den sonra motor değişik bir ses çıkarmaya başlıyor, sürekli 130-140 civarı giderseniz motor resmen "dur, hızını yavaşlat" diye sana bağırıyor. ama sosyal medyaya veya foruma bakarsan herkes rossi, "istanbul-izmir arası 140-150 gittim banamısın demedi" yorumlarından geçilmiyor. sonra da "aaa motor yağsız kaldı, lan motorun yağını mı çaldılar dur yağ tıpasına bakalım" gibi saçma sapan sebepler arıyolar.

    motogp demek bundandır, 250 cc motoru yarış motoru sanmaktır.

    bye
    Peki dediğin gibi olsun uzatmanın anlamı yok.Zaten o yok dediğin terimleri açıkça yorumda belirtteceğin konusundada birşey söylemedim.Okuyan anlamıştır benim ne demek istediğimi siz anlamadıysanız yapacak birşey yok olabilir.
    zapalka bunu beğendi.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)