Sadee onun için alınmaz ama bu da bi avantaj. İki denklem eşitse, piyasası yükselecek motor o eşitliği bozar
güzel motor 3üde bende şöyle bir düşündüm hangisini alırdım diye allah kolaylık versin zor olucak.kabaca hızlı gitmeyi seviyorsan motor sesi arıyorsan 2.eli de en değerli motor mt25 ama naked gibi hissetirmez motordan dolayı en hızlısı mt25 olucaktır.tork ve güç istiyorsan 2 motorunda ortalamasını duke250 tutturuyor.2.eli 250 cc de sanırım tam oturmadı ayrıca eski kadrandan ötürü hiç sevemedim.28.000tl ye duke390 veriyorlardı kampanyalı çıkabiliyorsan onu al tabi.honda olayı aslında tutar gibi duruyor ama risk var tabi bu işte.2.elinin parçalarının oturması biraz zaman alır.neticede honda elinde tabi kalmaz ama henüz piyasa da yok.cb250 için çok küçük diyorlar eğer öyleyse kawasaki z250sl gibi olucak sonu.çok sevilmesine rağmen ufak olmasından dolayı o kadarda tutmadı tutunamadı.neticede 250 cc illede büyütmek istersin eğer öleyse mt25 tavsiye ederim.
Bu galiba ilk cb250r kıyaslaması . Ben sadece ilk olduğu için yorumları okumaya geldim . Duke 250 alır yürür
Hem fiyat hem işletme maliyeti olarak cb250r. Tek silindir olması titreşim yapar ama ne kadarını sürücüye iletir onu da test edip görmek lazım. Duke de tek silindir ama cb250r dan daha güçlü. Bi de cb250r ın göstergesi nasıl acaba. Yol bilgisayarı falan koymuşlar mı? Yoksa eğer duke250 derim ben
Ben de bu ikilemde kaldım. Önce 2.el mt25 baktım, sonra sıfır mt25'e yöneldim. FAkat o lastikler ve cb250r alabileceğim paraya absiz 2017 mt25 alabildiğimden ötürü cb250r'a yöneldim. İyi ki yönelmişim. 830 km oldu çok memnunum. LAstikleri ıslakta da kuruda da gayet tatmin edici. Sıfır kmden beri ortalamam 2.9lt. İlk depomda 3.1'di, son depomda 2.8'di. Sağır alışmaması için gaz ve kompresör olayına dikkat ederek kullanıyorum. Az yaksın diye özellikle dikkat etmiyorum anlayacağınız.
Bu arada herkesin ilgisini çeken bir motor. Çoğu motorcu soruyor memnun musun diye ya da motordan ilgilenmeyen birisi dahi olsa tasarım çok güzelmiş diyor. Alışılagelmiş bir tasarım olmaması insanların ilgisini de çekiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:20 ----------
Var yol pcsi, ortalama tüketi ve hız, anlık tüketim, trip a ve b şeklinde ayrı istatistik de alıyor hatta.
2 aydır cb250r kullanıyorum alırken de mt25 ve bunun arasında çok gidip geldim ama abs olması dunlop lastikler servis ağı derken cb250r da karar kıldım. çok tecrübem yok ama zincirden çok ses gelmesi dışında hiç bir sorun yaşamadım. En büyük sıkıntı vites göstergesinin olmaması ve yeni bir motor olduğu için henüz aksesuarlarının olmaması top casei bile anca 3 hafta önce taktırabildim
Taktırmayın abi arka çantayı, gerekirse depo üstü çanta alın. Walla tasarımı rezil oluyor :(
duke 200 vardı arkadaşta bir amortisör 400 € ona gör dikkat edin
Crf250L...
Trollemiyorum çok ciddiyim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)