virago535/en500/gv650 hangisi
Reklamlar
-
Dostlar merhabalar kuba sl200 kullanıcısıyım ve motosikletimi satıp büyültmek istiyorum maddiyat olarak en fazla 17-18 i zorlayabilirim daha fazlasına mümkünatı yok çıkamam. bu 3 motosikletin kendine göre avantajları var ancak bir türlü hangisini alsam beni daha çok rahat ettirecek onun peşindeyim sürekli motosiklet sorunlarıyla uğraşmak istemiyorum. modeli ve neden olduğunu belirtip beni bilgilendirirseniz ssevinirim
Reklamlar
-
Virago eski. Sağlam motosiklettir. Ama sonuçta eski. Ve boyunuzu da bilmiyorum ama biraz küçük kalabilir.
En500 v motor değil. Tabi size kalmış bi tercih ama v motor olmayan cruiser ı neyleyim diyorum ben.
Gv650 güzel olmakla birlikte virago ve en500 tarzı bir motosiklet değil. Yanılmıyorsam power cruiser diyorlardı. Yani top speed i yüksek olan racing olacakmış da son anda vazgeçmişler gibi bi motosiklet. Eğer bu tarz ilginizi çekiyorsa tercih edilebilir.
17-18'e kaldı mı bilmiyorum uzun zamandır bakmadım ama dragstar en iyi tercih olacaktır. Sorun çıkarır mı? Büyük ihtimalle çıkarır. Ama temizini bulmanız da mümkün elbette.
Eski bir cruiser sevdalısı olarak şunu söyleyebilirim paranız çok değilse ve eski modele yönelmek zorunda kalıyorsanız maalesef biraz sorunla karşı karşıya gelmeniz gerekecek. Ben de aynı durumdaydım sl200 sattıktan sonra aynı motosikletlere baktım. Hatta dragstar almaya çok yaklaşmıştım ama sonra hem bütün paramı vercem hemde tamirle vs ugrascam ne gerek var diyip hep aklımda olan crf250L aldım. İyi ki almışım. Umarım aradığınızı bulursunuz.
-
İlle de eski motor alacaksanız o fiyatlarda Suzuki Marauder 800 var. Öncelikli tercihiniz o olsun. Sonra çok ilginizi çekiyorsa Virago'ya bakarsınız.
GV650 'nin oturuş pozisyonu ve V motor bloğu dışında cruiser ile ilgisi yok. Sport-cruiser, hibrit tarz. Geçmişte de Hyosung kullanmış biri olarak bu marka ve yeni distribütörüne bu saatten sonra artık herhangi bir güven duyulmaz diyorum. Yüzlerini yeterince belli ettiler. EN500 de bir cruiser alacak olsam aklıma dahi getirmeyeceğim bir model olurdu.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
İlle de eski motor alacaksanız o fiyatlarda Suzuki Marauder 800 var. Öncelikli tercihiniz o olsun. Sonra çok ilginizi çekiyorsa Virago'ya bakarsınız.
GV650 'nin oturuş pozisyonu ve V motor bloğu dışında cruiser ile ilgisi yok. Sport-cruiser, hibrit tarz. Geçmişte de Hyosung kullanmış biri olarak bu marka ve yeni distribütörüne bu saatten sonra artık herhangi bir güven duyulmaz diyorum. Yüzlerini yeterince belli ettiler. EN500 de bir cruiser alacak olsam aklıma dahi getirmeyeceğim bir model olurdu.
Marauder'e ben de uzunca bi süre bakmıştım. Hoşuma da gidiyordu ama yakından 2 3 tane gördüm ve hepsi dandik gibiydi. Bana kötü bakılmışı mı denk geldi acaba yoksa bi dragstar, shadow ve intruder kadar kaliteli değil mi? Kaliteden kastım hani bi demire baktığınızda biri sac gibi, biri böyle kallavi durur ya onu kastediyorum.
-
çok enteresan karşılaştırma,
virago kısa güçlü ama eski.
kawa v twin değil titrer virago ile akraba değildir.
gv 650 rüzgarın oğludur, basarsın önünü alamayacak kadar hızlıdır. saçma sapan hareketler yapar. üstteki 2 arkadaş ile askerden arkdaş bile olamaz.
yani tarzını belirle sen seç biz karışmayalım.
-
AsirMahfi adlı üyeden alıntı
Marauder'e ben de uzunca bi süre bakmıştım. Hoşuma da gidiyordu ama yakından 2 3 tane gördüm ve hepsi dandik gibiydi. Bana kötü bakılmışı mı denk geldi acaba yoksa bi dragstar, shadow ve intruder kadar kaliteli değil mi? Kaliteden kastım hani bi demire baktığınızda biri sac gibi, biri böyle kallavi durur ya onu kastediyorum.
En yeni Marauder 2000 ya da 2001 model olması lazım. Yani en genci şu an 17 yaşında. Muhtemelen sizin baktıklarınız yıllanmış olmasından ve bu yıllanma ile ilgili sahiplerinin hiçbir olumlu gelişme yapmamasından kaynaklanıyordur. Marauder dediğimiz motor bugünkü M800 'lerin ilk hali. Muscle kasa, güçlü bir cruiser. Sürüş keyfi de 650 Dragstar ile, 600/750 Shadow ile kıyaslanacak bir noktada değil. Çok güzel bir motosiklet. Bobber projesi için araştırıyordum ben de. Sürme şansı da buldum. Sonra tabii iş-güç derken bobber planları rafa kalktı.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler