Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

TVS Apache RTR 150 ++ Mondial Z-One 150+ HANGİSİ ?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    11 Mayıs 2018
    Merhaba degerli ustalarım Arkadaşa dedigim gibi Motor bakıyoruz fakat max bütce 5.500TL Bu fiyata 2el bu motorları bulduk Apache ve Zone 150 lik
    Böyle Kalıplı olucak motor bide az yakıcak yani boy 1.80 felan arkadaşn Ben CBR 125 Alıyorm fakat O Düşük bütce ile alıcak Ne Motorlar var başka ? böyle kalıplı olsun iri motor olucak Bu Motorlardan hangisini tavsiye edersniz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    ikisi arasından tvs tabiki 5.500 e de temiz bulursun fazla piyasası yok

  3. #3

    Üyelik
    05 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki VanVan 125 L6

  4. #4

    Üyelik
    11 Mayıs 2018
    Anladım TVS yi alıcak gibiyiz Fakat böyle Kalıplı İri Motor varmı Başka 5.500TL ye max Yani iri olucak Varsa başka yazarmısınz Markalarını bi bakalım

  5. #5
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    cbf daha kalıplı aslında cbf150 beğenirmisin bilmiyorum görüntü olarak itici olsada kalite var

  6. #6

    Üyelik
    11 Mayıs 2018
    Görüntüde Önemli ya şimdi CBF cok kötü dış görünüş de önemli aslnda Mondial zone 150 daha güzel ama işte Cin malı dediler bide fazla yakıyor gibi Ama TVS Apache RTR 150 de güzel dış görünüş acısından

  7. #7
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Tereddütsüz TVS'yi tercih ederdim.
    Posta12 bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    11 Mayıs 2018
    Aynen Onu alıcak gibi fakat hani başka yokmu böyle kalıplı iri motor 5.500TL ye ?

  9. #9
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    kuba superlight 200 al kalıplı

  10. #10
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    ben olsam 3 seçeneğim olurdu;

    tvs apache

    mondial 150mr vulture

    rks titanic

    ......... dostum mondial vulture olabilir, valla apache ile arkasında kalınca biraz üzüldüm. köpek gibi gidiyor makine.

    ama bilmiyorum, benim apache 67 bin kilometrede ve şanzıman ilk gün ki gibi.
    snappy x bunu beğendi.

  11. #11
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben olsam 3 seçeneğim olurdu;

    tvs apache

    mondial 150mr vulture

    rks titanic

    ......... dostum mondial vulture olabilir, valla apache ile arkasında kalınca biraz üzüldüm. köpek gibi gidiyor makine.

    ama bilmiyorum, benim apache 67 bin kilometrede ve şanzıman ilk gün ki gibi.
    fatih senin apache gitmiyor olabilir mi
    Sevmek için yaşlanmayı,frene basmak için yolun bitmesini bekleme..

  12. #12
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    59
    Motosikleti
    Mobylette Bionik 52
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben olsam 3 seçeneğim olurdu;

    tvs apache

    mondial 150mr vulture

    rks titanic

    ......... dostum mondial vulture olabilir, valla apache ile arkasında kalınca biraz üzüldüm. köpek gibi gidiyor makine.

    ama bilmiyorum, benim apache 67 bin kilometrede ve şanzıman ilk gün ki gibi.
    fatih usta sen yeni kasa apaçi kullandın mı ? eskiye kıyaslayabilir misin bende yeni motor arayışına girdim.

  13. #13
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Alıntı snappy x adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fatih usta sen yeni kasa apaçi kullandın mı ? eskiye kıyaslayabilir misin bende yeni motor arayışına girdim.
    benim apache yi kullandı bende onun apacheyi kullandım ama net bişey söylenmez benim ki daha 3000km deydi fatihi baya yıpratmış motoru km yüksek
    Sevmek için yaşlanmayı,frene basmak için yolun bitmesini bekleme..

  14. #14

    Üyelik
    13 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial mash -Hero dash- Hero Thriller- Cbr 250
    Kardeşim hero hunk bulabilirsen iyidir pişman olmazsın

  15. #15
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim apache yi kullandı bende onun apacheyi kullandım ama net bişey söylenmez benim ki daha 3000km deydi fatihi baya yıpratmış motoru km yüksek
    0-60 km hızlanmasını 3 kez test ettim ve iki sefer 4 saniyeyi yakaladım ve bir kere 4,1 saniyede çıktım 60 kilometre hıza yani günümüz 1600cc standart arabalar 10 saniyede 100 km hıza çıktıklarını göz önünde tutar isek kalkışta benim motorun atikliği oldukça iyi hatta 60 km hıza kadar 1600cc arabaların çoğunu geçiyor.

    ......ama benim motor sendeyken boğuldu hatırlıyor musun? yakıt deposunda pislik var galiba o yüzden gazlayamadın sen. düz yolda şu yıpranmış haliyle 120 km hızı geçiyor hatta bu sabah 124 km hız yaptım işe giderken. 119 km hızda red line oluyor zaten.

    150 mr vulture apacheye göre daha hafif bir motor ve beygiri daha çok. apache 14 beygirden düşük ve 150 mr vulture 14 beygirden fazla.

    Alıntı snappy x adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fatih usta sen yeni kasa apaçi kullandın mı ? eskiye kıyaslayabilir misin bende yeni motor arayışına girdim.
    yeni kasa kullandım iki tane, birisi ozanın motordu ve diğeri forumdan olmayan bir arkadaşınki idi ve performans olarak fark yok diyebilirim ama ozan'da ki apache'de performans düşüktü.

    şöyle söyleyeyim 1. vites 5 bin devirde giderken birden gaz açtığında motor tekere gelecek gibi olur fakat ozandaki apache hiçte o torq'u vermiyordu ve usulca hızlanmaya devam ediyordu. amortisörlerdenmidir bilmem ama beni geriye doğru atmadı motor.

    bendeki apache ise 1. viteste 5. devirde gaza tam yüklenince baya geri atıyor hatta artçı var ise sıkı tutunması lazım çünkü baya öne atılıyor motor.

    benim çevremde motora fazla binen insan yok ve bazen bir yere kadar götürsene beni diyorlar ve bende kabul ediyorum ve yola çıkıyoruz; bilerek 1. viteste yada 2. viteste 5 bin devirden sonra gaza asılır gibi yapıp bırakıyorum ve arkada adam hemen sıkı tutunmaya başlıyor

  16. #16
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    0-60 km hızlanmasını 3 kez test ettim ve iki sefer 4 saniyeyi yakaladım ve bir kere 4,1 saniyede çıktım 60 kilometre hıza yani günümüz 1600cc standart arabalar 10 saniyede 100 km hıza çıktıklarını göz önünde tutar isek kalkışta benim motorun atikliği oldukça iyi hatta 60 km hıza kadar 1600cc arabaların çoğunu geçiyor.

    ......ama benim motor sendeyken boğuldu hatırlıyor musun? yakıt deposunda pislik var galiba o yüzden gazlayamadın sen. düz yolda şu yıpranmış haliyle 120 km hızı geçiyor hatta bu sabah 124 km hız yaptım işe giderken. 119 km hızda red line oluyor zaten.

    150 mr vulture apacheye göre daha hafif bir motor ve beygiri daha çok.
    mondial almazdım ben yinede ne bilim.

    o yüzden dedim ben o gün kullanamadım senin motoru sık boğuluyosa o yüzden geride kalmışsındır belki diye düşündüm
    Sevmek için yaşlanmayı,frene basmak için yolun bitmesini bekleme..

  17. #17
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mondial almazdım ben yinede ne bilim.

    o yüzden dedim ben o gün kullanamadım senin motoru sık boğuluyosa o yüzden geride kalmışsındır belki diye düşündüm
    yedek depoya geçince oluyor hep.

    çin mallarını küçümsüyorsun ama hafifliği ile baya atik oluyorlar hele hatasız bir motor bloğu var ise çok güçlü oluyorlar sınıfına göre. 3250 liraya ikinci el apache alırken mondial drift 125 3400 liraydı sıfırı fakat tip ve sağlamlık önemliydi o yüzden apache almıştım.

    gerçi mh drift 125 pek çirkin değil ama kafası çok küçük gibi.

  18. #18

    Üyelik
    11 Mayıs 2018
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yedek depoya geçince oluyor hep.

    çin mallarını küçümsüyorsun ama hafifliği ile baya atik oluyorlar hele hatasız bir motor bloğu var ise çok güçlü oluyorlar sınıfına göre. 3250 liraya ikinci el apache alırken mondial drift 125 3400 liraydı sıfırı fakat tip ve sağlamlık önemliydi o yüzden apache almıştım.

    gerçi mh drift 125 pek çirkin değil ama kafası çok küçük gibi.
    Ustam Baktık da cok titriyor dediler Motora bzm buralarda"da yok ama Bir arkadaşa Mondial Zone 150 var Motor cok güzel Sıfır Titreme yani hic yok uzun yol yap felan yani sıkıntı cıakrtmayan bir motor hem titreşim yok yani ama Saglamlık bakımından Apachi daha iyi tabi fakat cok fena titriyor ayakların uyuşur dediler arkadaşa onu tavsiye ettim bakıyoruz hala ama :D yardımcı olrmsn ustam nasl motor titreme coksa almıyalım boşuna

  19. #19
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    0-60 km hızlanmasını 3 kez test ettim ve iki sefer 4 saniyeyi yakaladım ve bir kere 4,1 saniyede çıktım 60 kilometre hıza yani günümüz 1600cc standart arabalar 10 saniyede 100 km hıza çıktıklarını göz önünde tutar isek kalkışta benim motorun atikliği oldukça iyi hatta 60 km hıza kadar 1600cc arabaların çoğunu geçiyor.

    ......ama benim motor sendeyken boğuldu hatırlıyor musun? yakıt deposunda pislik var galiba o yüzden gazlayamadın sen. düz yolda şu yıpranmış haliyle 120 km hızı geçiyor hatta bu sabah 124 km hız yaptım işe giderken. 119 km hızda red line oluyor zaten.

    150 mr vulture apacheye göre daha hafif bir motor ve beygiri daha çok. apache 14 beygirden düşük ve 150 mr vulture 14 beygirden fazla.



    yeni kasa kullandım iki tane, birisi ozanın motordu ve diğeri forumdan olmayan bir arkadaşınki idi ve performans olarak fark yok diyebilirim ama ozan'da ki apache'de performans düşüktü.

    şöyle söyleyeyim 1. vites 5 bin devirde giderken birden gaz açtığında motor tekere gelecek gibi olur fakat ozandaki apache hiçte o torq'u vermiyordu ve usulca hızlanmaya devam ediyordu. amortisörlerdenmidir bilmem ama beni geriye doğru atmadı motor.

    bendeki apache ise 1. viteste 5. devirde gaza tam yüklenince baya geri atıyor hatta artçı var ise sıkı tutunması lazım çünkü baya öne atılıyor motor.

    benim çevremde motora fazla binen insan yok ve bazen bir yere kadar götürsene beni diyorlar ve bende kabul ediyorum ve yola çıkıyoruz; bilerek 1. viteste yada 2. viteste 5 bin devirden sonra gaza asılır gibi yapıp bırakıyorum ve arkada adam hemen sıkı tutunmaya başlıyor
    fatih aynı şeyi servisçide demişti banada söylediği çözümler çokta gerçekçi gelmemişti adama bıraksam 4000km deki motoru baştan aşağı yeniliycekti yok debriyaj balatası değişelim yok dişli değişelim buji değişelim sebebini öğrenemeden sattım zaten
    Sevmek için yaşlanmayı,frene basmak için yolun bitmesini bekleme..

  20. #20
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yedek depoya geçince oluyor hep.

    çin mallarını küçümsüyorsun ama hafifliği ile baya atik oluyorlar hele hatasız bir motor bloğu var ise çok güçlü oluyorlar sınıfına göre. 3250 liraya ikinci el apache alırken mondial drift 125 3400 liraydı sıfırı fakat tip ve sağlamlık önemliydi o yüzden apache almıştım.

    gerçi mh drift 125 pek çirkin değil ama kafası çok küçük gibi.
    Atik doğru, çevik doğru, hızlı (aynı hacimdeki japona göre) genellikle çok doğru. Gidişinde sorun yok, sorun dönüşüyle duruşunda. Durmuyor meret. Bir yıla kalmadan parça sorunu başlıyor, garanti ve servisi sorunlu, orjinal yedek parça sorunlu, parça fiyatları bazen japonu aratıyor v.s...

    Drift125' i bilemiyorum ama genellikle mondial in genel sorunları bunlar. Z-One kullanan biri olarak kesinlikle önermediğimi de belirtirim. Yakıtı makul ve gücü tatmikkar olsa da ilk alındığı andan beri oluşup süregelen arızaları ile kendisinden uzaklaştıran motosiklet Z-one. Tipi şekli de güzel, yine de

    Seçenekleriniz arasında TVS Apache daha güzel bir seçim olarak duruyor.

    Siz seçiminizi kendiniz en azından bir kez binerek verin, servis ve bakım konusunu da göz ardı etmeden kararınızı verin derim.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)