Asya kesin olmamakla beraber 8-9 beygir civarı. Ömürleri daha da belirsiz. Kimi 1.000 km gidemiyor. Kimi 10.000 km. Kimi 20.000 km. 1.000 km de 1 kayış değiştirilir. Son sürati de km saati doğru göstermemekle beraber 90-100 km/h dir. Hava soğutmalıdır. Parçaları ucuzdur. Ancak sık parça değiştirteceği için Dylandan daha pahalıya gelir. Bakım ücretleri ucuzdur, 1.000 km de 1 bakıma götürürsün.
Dylan 15.8 beygirdir. Motoru biten Dylan görmedim, duymadım. Hepsi hala kullanılıyor. 100.000 km kullanılanı biliyorum maksimum. 40.000 km ,30.000 km 20.000 km Dylanlar biliyorum hala da kullanılıyor. 16.000 kmde kayışı değişir. Son sürati 130 km/h dir. Rampa aşağı 140 km/h ve daha fazlasını yaptım. Su soğutmalıdır. Sen sürebildiğin sürece benzinin bitene kadar tam gaz sürebilirsin gücünde en ufak bir azalma olmaz. Parçaları pahalıdır. Özellikle dış plastik kısmından bir parça değiştireyim dersen uçuk kaçık fiyatlar var. Örnek olarak ön lastik üstü çamurluk 120 lira. Motor kısımda zaten parça ihtiyacı olmuyor. Bakım ücretleri km ye göre değişiyor 50-60 lira civarı. Ancak balata,kayış gibi bitip değişmesi gereken bakımlarda 200 lira civarına çıktığıda oluyor. Ancak o bakımlar 16.000 kmden sonra gerekiyor. BAkımları da 4.000 km de 1 dir.
Birde burası biraz küçük kaldı asıl Dylan başlığı şurasıdır:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...lan-150-a.html
Çok vaktinizi alır ama Dylan hakkında çok şey öğrenirsiniz.
Benim fikrim sağa sola bakkala, pazara gitmek için alacaksanız asya almayın yine bir honda activa ve ya beat alın
oda 2. el olabilir. Asya alırsanız motordan soğuma ihtimaliniz var. Belki hiçbir sorun çıkartmayadabilir ancak çin malı motorların biri diğerini tutmuyor. 1.500 lira civarı para verip risk alırsınız. 2.el bir hondaya verdiğiniz paranın tamamı motora olur. Ama çok gezen biriyseniz ve keyif almak istiyorsanız Dylan alın. Kmsi düşük olursa tabiki daha iyi olur ama 20.000-30.000 km deki temiz DYlan lar bile Asyadan kat kat üstündür.