CG TEAM (Değişik kafalar) - Yarış modu
Reklamlar
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Bir işi gönülden severek yapmak çok önemli, bu arkadaşlar güvenli sürüş kavramından zerre nasiplerini almamışlar ama yine de kel kör bir şeyler yapmaya çalışıyorlar. Yani para yok, imkan yok, vizyon yok, eğitim yok, ekipman yok belki ama pek çoğumuzdan daha keyif alarak biniyorlar motora.
Hocam doğu kültürlerinde insanlar daha uçlarda yaşar doğaldır.
Ama bahsettiğim işin neticesi ve ortaya birşey çıkması.Kötülemek manasına değil potansiyelin değerlendirilmesi manasına.
Yoksa bende Tem'de geçen Cg motorla 3 arkadaş gördüm (3 evet) arkadaki dünya ile iletişimini kesmiş cep telefonu ile uğraşırken , öndeki ikisi şen şakrak konuşuyorlardı.
( Bense Tem'de genelde arkasından tazı kovalayan tavşan gibi sürüyorum )
Reklamlar
-
mgora adlı üyeden alıntı
Hocam doğu kültürlerinde insanlar daha uçlarda yaşar doğaldır.
Ama bahsettiğim işin neticesi ve ortaya birşey çıkması.Kötülemek manasına değil potansiyelin değerlendirilmesi manasına.
Yoksa bende Tem'de geçen Cg motorla 3 arkadaş gördüm (3 evet) arkadaki dünya ile iletişimini kesmiş cep telefonu ile uğraşırken , öndeki ikisi şen şakrak konuşuyorlardı.
( Bense Tem'de genelde arkasından tazı kovalayan tavşan gibi sürüyorum )
İnan yolda görsem hiç tribe girmem "Gençler n'aabıyonuz? eğleniyor muyuz?" diye selam verir muhabbete girerim. Ama yarışmam
-
-
5:48 de inceyi görenler fav
-
Youtube kanalı zaten adamlar efsane 140 journos çok başarılı videoları var.Kurguları,sahneler arası geçişleri çok iyi.
-
Abi bi de bu arkadaşlara bişey olmuyor. Gözümün önünde teker yaparken düştü. Kalçasının üstünde basketbol topu gibi 3-4 defa sekti. Kalktı motora bindi gitti.
-
Blackhoney adlı üyeden alıntı
Abi bi de bu arkadaşlara bişey olmuyor. Gözümün önünde teker yaparken düştü. Kalçasının üstünde basketbol topu gibi 3-4 defa sekti. Kalktı motora bindi gitti.
Kesinlikle öyle,geçen yaz iki cegeli cocuk yaşlar en fazla 16 arkali onlu giderken ondeki eleman dengesizlik yapti arkadaki bodozlama vurdu,ikiside perşembe pazari gibi dagildi,ondekinin ayagindaki terlik firlamis karsi yola..kalkti ayaga terligi giyip,birbirlerine söverek basti gittiler..hayret yahu...
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Bir işi gönülden severek yapmak çok önemli, bu arkadaşlar güvenli sürüş kavramından zerre nasiplerini almamışlar ama yine de kel kör bir şeyler yapmaya çalışıyorlar. Yani para yok, imkan yok, vizyon yok, eğitim yok, ekipman yok belki ama pek çoğumuzdan daha keyif alarak biniyorlar motora.
Ölümüne yarışan insanlardan bahsedyoruz. 1980 lerde ölümüne araba süren f1 pilotlarından tek farkı bütçe eksikliği bunların. bugün bunlara apaçi diyoruz ama, bu adamların elinde bütçe olsa gece gündüz çalışır ortaya muhteşem bir yarış makinesi çıkarırlar...
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
Ölümüne yarışan insanlardan bahsedyoruz. 1980 lerde ölümüne araba süren f1 pilotlarından tek farkı bütçe eksikliği bunların. bugün bunlara apaçi diyoruz ama, bu adamların elinde bütçe olsa gece gündüz çalışır ortaya muhteşem bir yarış makinesi çıkarırlar...
Bu adamların yaptıklarını tasvip etmiyorum ama adamlar ortaya sağlam ruh koymuş. 125'lik tiri viri diyeceğimiz motorlarla Tarsus'ta Lauda-Hunt, Prost-Senna , Schumacher-Hakkinen rekabeti yakalamışlar.
-
Merak ettiğim bir şey var, acaba fakirin canı daha mı değersiz? Devlet vesaire açısından değil, gördüğüm kadarıyla fakir adam daha umursamaz oluyor, canına daha az kıymet veriyor. Daha kolay risk alıyor. Sürekli risk alarak yaşamaya alışkın olduğundan mı? İstediği herhangi bir şeyi elde edebilmek için sürekli başka şeylerden fedakarlık yapmak zorunda olduğundan mı?
Ama şu sorun var, hiçbirinde kask yok mesela. En azından ellişer liralık kask alıp taksalar da gözlerine toz toprak, böcek kaçmasa. Ne bileyim, ayakkabısız motora binmek nedendir mesela, yaptığı 200gr ağırlıktan dolayı mı? Adana-Mersin ve diğer iller arası her yarış için koşa koşa yaptıkları yola harcanılan parayla bir sürü şey alamazlar mıydı? Bilemiyorum Altan, bilemiyorum. Kafamda deli sorular.
-
freelancer adlı üyeden alıntı
Merak ettiğim bir şey var, acaba fakirin canı daha mı değersiz? Devlet vesaire açısından değil, gördüğüm kadarıyla fakir adam daha umursamaz oluyor, canına daha az kıymet veriyor. Daha kolay risk alıyor. Sürekli risk alarak yaşamaya alışkın olduğundan mı? İstediği herhangi bir şeyi elde edebilmek için sürekli başka şeylerden fedakarlık yapmak zorunda olduğundan mı?
Ama şu sorun var, hiçbirinde kask yok mesela. En azından ellişer liralık kask alıp taksalar da gözlerine toz toprak, böcek kaçmasa. Ne bileyim, ayakkabısız motora binmek nedendir mesela, yaptığı 200gr ağırlıktan dolayı mı? Adana-Mersin ve diğer iller arası her yarış için koşa koşa yaptıkları yola harcanılan parayla bir sürü şey alamazlar mıydı? Bilemiyorum Altan, bilemiyorum. Kafamda deli sorular.
Ben de durumun bütçeyle alakalı olduğunu sanmıyorum. Ki ülkede plakasız motor kullanmak çok sıkıntı değil, İstanbul'da bile her gün görüyorum.
Adamlar tamirci, hurdadan bir 600cc bulup toplayamazlar mı, bence toplarlar, plakasız yine kamyonete yükleyip götürürler otobana. Bence asıl soru: Neden CG
instagram.com/gerivites
youtube.com/user/nimbus8222
-
thedarkfire adlı üyeden alıntı
Tamam güzel cg seviyorlar eyvallah ama arkadaşım bi kask takın mont giyin dizlik falan eldiven kullanın canınıza yazık değil mi?
200-205 ile düşsen onların pek faydası olmaz, kurtuluş mucize oluRR.
-
gerivites adlı üyeden alıntı
Bence asıl soru: Neden CG
Daha da kafa karıştıran bir şey var ortada. Motorların tahminen hiçbiri Honda CG125 değil. Çoğu Kuba, Peugeot gibi ucuz mobiletler-mobiletimsiler. Tamam, parçası ucuz, sistem basit, modifikasyon kolay filan da; hakikaten, neden bu tip? Geçmişten gelen bir alışkanlık mı acaba? Ülkedeki ilk apaçiler zamanında ucuz diye CG'ye yöneliyorlardı da bu yüzden mi oldu? CG'nin motor bloğu oldukça güvenilir bildiğim kadarıyla ama aynı şeyi Kuba mobilet için söyleyemem. Bilen biri bizi aydınlatsın lütfen
-
gerivites adlı üyeden alıntı
Ben de durumun bütçeyle alakalı olduğunu sanmıyorum. Ki ülkede plakasız motor kullanmak çok sıkıntı değil, İstanbul'da bile her gün görüyorum.
Adamlar tamirci, hurdadan bir 600cc bulup toplayamazlar mı, bence toplarlar, plakasız yine kamyonete yükleyip götürürler otobana. Bence asıl soru: Neden CG
Neden Cg??
Nedeni basit,150 cc stok makinaya girtlak atip 20-30hp aliyorlar basit ve universal parça kullaniyor..
Neden litrelik veya 600luk makinayla bu işe girmiyorlar??
Buda basit,4silindir makinayi her usta custom yapamaz,zaten uğraşmak istemezler..
Velhasil amaç,80kg bir iki tekerden 200km/h yapabilecek bir kamikaze yapmak..
Bu yariş motor yarişi degil,esas amaç ustalarin maharet yarişi...kazanan ne motor nede pilot,,kazanan o makinanin ustası...
Nokta.
-
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
200-205 ile düşsen onların pek faydası olmaz, kurtuluş mucize oluRR.
Aynen, çünkü Kuba mobiletle 205'i görmek ofiste sıradan bir gün olurdu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------
levend84 adlı üyeden alıntı
Nedeni basit,150 cc stok makinaya girtlak atip 20-30hp aliyorlar basit ve universal parça kullaniyor..
Videolarda bu aletler 30 beygirmiş gibi uzamıyor bana sorarsanız. Çoğunun son hızı 100'ü pek aşmıyordur, en azından ben yoldaki diğer araçlara hızlarını oranlayınca böyle bir kanıya vardım. GPS ile hızlarını ölçmek lazım diyecektim ki CriminalS geldi aklıma, 150 MH Drift ile GPS üzerinde 180 yaptığı... duygulandım.
-
freelancer adlı üyeden alıntı
Aynen, çünkü Kuba mobiletle 205'i görmek ofiste sıradan bir gün olurdu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------
Videolarda bu aletler 30 beygirmiş gibi uzamıyor bana sorarsanız. Çoğunun son hızı 100'ü pek aşmıyordur, en azından ben yoldaki diğer araçlara hızlarını oranlayınca böyle bir kanıya vardım. GPS ile hızlarını ölçmek lazım diyecektim ki CriminalS geldi aklıma, 150 MH Drift ile GPS üzerinde 180 yaptığı... duygulandım.
Yarişan motor için bu oranlar..
bir video vardi kawasaki z250 160ile giderken yaninda cg li cocuk beraber gidiyorlardi
Videoda dikkat edilirse ´´Onu ustalarla taniştirdim´´diyor.. bu olay Ustalarin yarişi...
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Neden Cg??
Nedeni basit,150 cc stok makinaya girtlak atip 20-30hp aliyorlar basit ve universal parça kullaniyor..
Neden litrelik veya 600luk makinayla bu işe girmiyorlar??
Buda basit,4silindir makinayi her usta custom yapamaz,zaten uğraşmak istemezler..
Velhasil amaç,80kg bir iki tekerden 200km/h yapabilecek bir kamikaze yapmak..
Bu yariş motor yarişi degil,esas amaç ustalarin maharet yarişi...
Nokta.
O zaman sebep bütçe değil isteseler ekipman da alırlar yani. Ne bileyim ben botu giymediğimde çıplak hissediyorum adamlar gerçek anlamda çıplak biniyor
instagram.com/gerivites
youtube.com/user/nimbus8222
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Yarişan motor için bu oranlar..
bir video vardi kawasaki z250 160ile giderken yaninda cg li cocuk beraber gidiyorlardi
Videoda dikkat edilirse ´´Onu ustalarla taniştirdim´´diyor.. bu olay Ustalarin yarişi...
Evet, en büyük sorun da benim bulduğum videolarda hiçbirini çeken arkadaşlar kamerayı takometreye çevirip ne hız yaptıklarını gösterme gereği duymamış.
-
freelancer adlı üyeden alıntı
Evet, en büyük sorun da benim bulduğum videolarda hiçbirini çeken arkadaşlar kamerayı takometreye çevirip ne hız yaptıklarını gösterme gereği duymamış.
Yarişan çoğu makinalarda olan parçalar;
Şasi
Alt motor
1lt benzin bazilarinda depoda olmuyor pet şişe kafi.
Çiplak Gidon
Sele gorevi goren ince saçtan yapilan tava(yatmaya elverişli)
Tekerlek(Mecbur en ince yanaklisindan)
Ön arka maşa
Max yürür ağirlik 75-80kg
Stok halden en az 30kg hafifletilmiş ve rafine edilmiş makina..
75 motor
45 pilot
30hp
Toplam 120Kg =190-200km/h
-
videoyu izledim olayın maddi imkanla parasızlıkla bir ilgisi yok dikkat edilirse arkadaşların altında arabaları pickupları var motorla gidiyoruz motorları pickupın üstüne atıp dönüyoruz diyor arkadaş bunlar lüks imkanlardır..
kaldıki bugün cg fiyatına çok rahat ikinci elden 90 lı yıllardan kalma zzr ler ,gsxrlar,yzfler ,cbr lar dolu var ölü fiyatına scooter fiyatına satıyorlar istediği kadar leş olsunlar bu adamlar tamirci altından girer üstünden çıkarlar. tekrar dikkat edilirse katılanlarda normal super sport makinalarda var ..
bence bu işin maddiyatla en ufak bir ilgisi yok bu işi bir tutku, yaşam tarzı ,hayata bakış açısı olmuş böyle görmüşler böyle büyümüşler.. bu insanlar altlarına super sport alsalar full koruma giyinseler şu aldıkları zevkin keyfin çeyreğinin çeyreğini almazlar ..
savunmak için demiyorum ama adanada tarsus antep bu yörelerde bu iş artık gelenek görenek adet gibi bir şey olmuş artık..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)