2009-2015 suzuki gsxr1000
Reklamlar
-
Dostlar
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...46242475/detay
Bu ilandaki motoru yada benzerini almayı düşünüyorum.Sizlerinde bi görüşlerini düşüncelerini alayım diyorum.Aynı fiyatlara 2012-2016 cbr 1000rr da bulunabiliyor.Cbr daha rahat elden çıkar gsxr biraz daha zor.Şuan malum suzukinin piyasasaki durumuda konumuda belli.Sizlerin görüşleri nedir bu konuda.
Yarışı kazanmak istiyorsan, yarışın içinde olmalısın.
Reklamlar
-
O paraya daha genç daha az km yapmış motosiklet almayı düşünürdüm.
-
wing41 adlı üyeden alıntı
O paraya daha genç daha az km yapmış motosiklet almayı düşünürdüm.
Mesela ne gibi hocam ?
-
whitedeamon adlı üyeden alıntı
Mesela ne gibi hocam ?
Eğer farklı bir tarz düşünmüyorsanız, 600rr 1000rr daha mantıklı gibi duruyor. Bir de ss motosikletlerde ilk alımından itibaren tanıdık ellerde olması çok önemli bence. Bu makineleri alan adamlar yanlama teker yapma full red line sürme gibi durumlara daha yatkın oluyor.
-
43 bin km az değil, o paranın üstüne 3-5 daha koyup daha modelli ve km düşük bir motor alın bence. Ses takıntınız yoksa 2012 ve üstü R1 bakın, hem piyasası diğerlerine göre biraz düşüktür hemde tcs+mod var, litrelik motora alışana kadar baya yardımcı olur sana
-
54RR adlı üyeden alıntı
43 bin km az değil, o paranın üstüne 3-5 daha koyup daha modelli ve km düşük bir motor alın bence. Ses takıntınız yoksa 2012 ve üstü R1 bakın, hem piyasası diğerlerine göre biraz düşüktür hemde tcs+mod var, litrelik motora alışana kadar baya yardımcı olur sana
Hocam söylediklerinize birebir katılsamda R1 yakıt olarakta beni üzer aklıma geldi ama pekde ısınamadım R1'e.Suzukidede mod var onun için düşündüm onu.1000rr olursada düz motora binmiş olcaz 😂
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:49 ----------
wing41 adlı üyeden alıntı
Eğer farklı bir tarz düşünmüyorsanız, 600rr 1000rr daha mantıklı gibi duruyor. Bir de ss motosikletlerde ilk alımından itibaren tanıdık ellerde olması çok önemli bence. Bu makineleri alan adamlar yanlama teker yapma full red line sürme gibi durumlara daha yatkın oluyor.
Hocam 600rr düşünmüyorum ama ss konusunda kararlıyım.1000rr aklımdaki makinalar arasında.
-
whitedeamon adlı üyeden alıntı
Hocam söylediklerinize birebir katılsamda R1 yakıt olarakta beni üzer aklıma geldi ama pekde ısınamadım R1'e.Suzukidede mod var onun için düşündüm onu.1000rr olursada düz motora binmiş olcaz
Daha önce ne kullandın bilmiyorum ama litrelik motor gerçekten tecrübe isteyen nalet bir makina. Ne kadar çok güvenlik sistemi olursa o kadar iyi. Düz 1000lik alıyorsan da arka lastiğini en kalitelisinden tak
İnsanlar sevilmek için yaratıldılar. Eşyalar kullanılmak için. Dünyadaki kaosun nedeni; eşyaların çok sevilip insanların ise kullanılmasıdır.
-
54RR adlı üyeden alıntı
Daha önce ne kullandın bilmiyorum ama litrelik motor gerçekten tecrübe isteyen nalet bir makina. Ne kadar çok güvenlik sistemi olursa o kadar iyi. Düz 1000lik alıyorsan da arka lastiğini en kalitelisinden tak
Aynen öyle hocam tcs olan zx10r düşündüm onularında fiyatları uçuk.Bu yüzden sizlerden akıl alıyorum.
-
whitedeamon adlı üyeden alıntı
Aynen öyle hocam tcs olan zx10r düşündüm onularında fiyatları uçuk.Bu yüzden sizlerden akıl alıyorum.
İşte ucuz tcs li motor bir tek R1 var 6 seviye çekiş kontrol, bunu 4 yada 3 e düşütdünmü ince ince yan da verir azıcık gülümsetir
İnsanlar sevilmek için yaratıldılar. Eşyalar kullanılmak için. Dünyadaki kaosun nedeni; eşyaların çok sevilip insanların ise kullanılmasıdır.
-
54RR adlı üyeden alıntı
İşte ucuz tcs li motor bir tek R1 var
6 seviye çekiş kontrol, bunu 4 yada 3 e düşütdünmü ince ince yan da verir azıcık gülümsetir
Zx10da pnun yarısı kadar seviye var 😂
-
9 Yıl gsx r 1000 kullandım.Hiç üzmedi al kardeşim pişman olmazsın.
-
fireblade e adlı üyeden alıntı
9 Yıl gsx r 1000 kullandım.Hiç üzmedi al kardeşim pişman olmazsın.
Hocam biraz bilgi verebilir misiniz? Tecrübelerinizden yararlanmak isterim.
-
1 ay oldu 2009 gsx-r 1000 alalı. Tabi tercih meselesi 08-11 kasa 1000rrlara dünya para çekiyorlar hayatta vermem o paraları onlara.K9 da 3 sürüş modu var. Hemide daha çılgın.
İlandaki 10 model güzel sevdiğim kasadır kendisi tabi gidip bakmak lazım.
-
Alonedark93 adlı üyeden alıntı
1 ay oldu 2009 gsx-r 1000 alalı. Tabi tercih meselesi 08-11 kasa 1000rrlara dünya para çekiyorlar hayatta vermem o paraları onlara.K9 da 3 sürüş modu var. Hemide daha çılgın.
İlandaki 10 model güzel sevdiğim kasadır kendisi tabi gidip bakmak lazım.
İlanı biraz temsili koymuş gibi oldum hocam takip ettiğim ilanların içinde tabi.Suzukiye ayrı bir ilgim var benimde.Hayırlısıyla güzel bir makine denk getirsem iyi olacak.
-
whitedeamon adlı üyeden alıntı
İlanı biraz temsili koymuş gibi oldum hocam takip ettiğim ilanların içinde tabi.Suzukiye ayrı bir ilgim var benimde.Hayırlısıyla güzel bir makine denk getirsem iyi olacak.
İlandaki 600 ve 1000 lerin çoğuna gidip baktık. Karar verdiğinde banada danış. Gidip boş döndüğümüz cihazlar var onlara denk gelme.
-
Alonedark93 adlı üyeden alıntı
İlandaki 600 ve 1000 lerin çoğuna gidip baktık. Karar verdiğinde banada danış. Gidip boş döndüğümüz cihazlar var onlara denk gelme.
Hocam yardım için size minnettarım.Düşündüğüm ilanları isterseniz mesaj olarak atarım isterseniz buraya yazarım hem başkalarınada ışık tutmuş oluruz.
-
30 bin km kadar kullandım .
2009 ve 2010 modelleri kronik buji kesme problemi var , o yıllara ait olup motoru açılmamış gsxr1000 bulmak zor . 2011 hatta mümkünse sonrası şart . Buji kesme dediğim basit bir hadise değil , bujinin ucu kopup silindir yuvasına düşüyor . Silindir üst kapağa çakıyor saniyede bilmem kaç bin defa . Benim blok egrilmisti .
Onun dışında surusu gidişi oturuş pozisyonu 10 numara. Honda gibi her köşe başında 20 tnse olan bir motor değil ki zaten 1000rr in yağ yakma problemi 2014e kadar çözülmedi motoru açılmamış kitlememis 1000rrda bulamazsın.
-
ryangt adlı üyeden alıntı
30 bin km kadar kullandım .
2009 ve 2010 modelleri kronik buji kesme problemi var , o yıllara ait olup motoru açılmamış gsxr1000 bulmak zor . 2011 hatta mümkünse sonrası şart . Buji kesme dediğim basit bir hadise değil , bujinin ucu kopup silindir yuvasına düşüyor . Silindir üst kapağa çakıyor saniyede bilmem kaç bin defa . Benim blok egrilmisti .
Onun dışında surusu gidişi oturuş pozisyonu 10 numara. Honda gibi her köşe başında 20 tnse olan bir motor değil ki zaten 1000rr in yağ yakma problemi 2014e kadar çözülmedi motoru açılmamış kitlememis 1000rrda bulamazsın.
Hocam verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.1000re'ları 2012de çözdüler diye biliyordum ben ama şimdi sizden duydım 2014de olduğunu.
-
ryangt adlı üyeden alıntı
30 bin km kadar kullandım .
2009 ve 2010 modelleri kronik buji kesme problemi var , o yıllara ait olup motoru açılmamış gsxr1000 bulmak zor . 2011 hatta mümkünse sonrası şart . Buji kesme dediğim basit bir hadise değil , bujinin ucu kopup silindir yuvasına düşüyor . Silindir üst kapağa çakıyor saniyede bilmem kaç bin defa . Benim blok egrilmisti .
Onun dışında surusu gidişi oturuş pozisyonu 10 numara. Honda gibi her köşe başında 20 tnse olan bir motor değil ki zaten 1000rr in yağ yakma problemi 2014e kadar çözülmedi motoru açılmamış kitlememis 1000rrda bulamazsın.
10 tane il gezdik blok açılmamış diyorlar bir gidiyoruz hooop heryer açık. Cok aradım buldum şuan blok açılma yok kondisyonu yerinde.
-
Valla hocam artık hasar kaydı olsun ama fiyatı kayıtsızlara göre baya uygun olsun yine alır satarkende uyguna satarım diye düşünmeye başladım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------
Alonedark93 adlı üyeden alıntı
10 tane il gezdik blok açılmamış diyorlar bir gidiyoruz hooop heryer açık. Cok aradım buldum şuan blok açılma yok kondisyonu yerinde.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...29186073/detay
Buna baktınız mı acaba ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)