Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

DÖRT KURYE, DÖRT MOTOR, DÖRT HAFTA, DÖRTBİN KM

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adventure sport’u bimemde cruiser kullanıcılarına alternatif tam getirdiniz sonra geri götürdünüz. Bide mesela 125cc scooter getirseniz? Gerçekten ucuz tarafta. Kışın ikinci motor, kullanmaya yeni başlayana alternatif falanda güzel olur.
    Çok yakın süreçte hepsi olacak. Şu anda en büyük sıkıntı euro-4 normuna uyum sürecinde yapılan çalışmalar. İnşallah 2019 yılında bir çok farklı segment sektörde hazır olacak. Taleplerin farkındayım ve sizlerden daha fazla istiyoruz. AS200 modeli de euro-4 kurbanı oldu.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    18 Mart 2017
    Scooter modellerini bende merakla bekliyorum.

  3. #23
    DesAres - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2017
    Şehir
    İstabul
    Motosikleti
    Tricity
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok yakın süreçte hepsi olacak. Şu anda en büyük sıkıntı euro-4 normuna uyum sürecinde yapılan çalışmalar. İnşallah 2019 yılında bir çok farklı segment sektörde hazır olacak. Taleplerin farkındayım ve sizlerden daha fazla istiyoruz. AS200 modeli de euro-4 kurbanı oldu.
    Euro 4’e alışmak biraz değiş baya zaman alacaktır çünkü ;
    2019 sonuna kadar EURO 3’lü stok yapacaklar, 2023 müydü neydi o zamana satacaklar ve 10 sene parça garantisi de var.

    Yani şuan ben öğrenciyim EURO 4 bakayım dedim 9.958 TL’den aşağı EURO4 125’lik yok (HERO’nun scooterleri dışında) niye gideyim veriyim ki o kadar para A1 ehliyet alan öğrenci, 125 cc’lik alanların çoğu öğrenci nasıl Satıcaklar ? İlla satarlar da noldu 50cc artış oldu (B ehliyet, sigorta yok) diye o da yakında patlak verecektir seçimlerden sonra belli olur çok sattılar bit el atacak devlet ve satışlar azalacak.

    Dolar desen il dışında.
    Euro desen yurt dışında.
    Benzin desen adamlar zam açıklamıcaz küfür yiyoruz diyor.

    Bunlara :
    Bir de EURO4 getirdiler ama ne sesiniz çıkıyor ne soluğunuz bir firma olarak satışlarınız hiç düşmedi mi niye bu durumu dile getirmediğinizi anlamadım ?

    Şimdi mesajı görüp cevap yazmazsınız o da ayrı mesele.

  4. #24
    freelancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2016
    Ben de yedek parça fiyatlarından şikayetçiyim; her ne kadar oturmuş markalara göre biraz uyguna gelse de özellikle iyi satan modellerin yedek parçalarının pahalı olduğu görüşündeyim. Eskiden çok daha uygundu; bazı parçalara bakıyorum, ilk geldiği fiyatın üç katına yaklaşmış. Dolardan daha hızlı yükselmemiş mi sizce de?

    Bir de Ekrem beyciğim, hazır sizi bulmuşken bir konudan bahsedeyim. Bajaj'ın servis konusunda biraz sıkıntısı var, servislerin kafasına göre davranmasına ses çıkarılmıyor. Tam bir standardın oturduğundan bahsedemeyiz.

    Belki beni hatırlarsınız, Karabük Bajaj yetkili servisi konusunda yardımınızı istemiştim. Yetkilileriniz bana şaka gibi arızalı motorla Bartın'a gitmemi söylemişlerdi. Gidememiştim elbette, yolda patlamıştı motor.

    Şimdi eski konuları açmak istemiyorum; bitti, gitti. Lakin motorumu satınca tekrar Bajaj almamı engelleyen şey bu servis sıkıntısı. Garanti konusunda hiçbir şekilde güvenemeyeceğim bir yere gidemem. Başka arkadaşlardan da aynı şikayetleri duydum; hatta İstanbul, Ankara gibi büyük yerlerde oturanlardan. Satış sonrası hizmetler konusunda kişisel olarak duyarlı olduğunuzu biliyorum ancak firmada herkesin sizin gibi davranmasını istemez miyiz? Sorunlarımız için hep sizi mi rahatsız edelim? Size ulaşamayınca çözümsüz mü kalalım?

    Ben, en azından şimdilik, kaybedilmiş bir Bajaj müşterisiyim. Motorumu seviyorum, o konuda sıkıntı yok. Ancak tekrar Bajaj almamam için önümde kocaman bir sebep var. Servis sorunum olmasa yine Bajaj alır mıydım, evet. Ama yarı yolda bırakılmış biri olarak Bajaj'a tek tavsiyem, müşterilerinize sahip çıkınız. Ben sağda solda "sakın Bajaj almayın" diye gezinmiyorum ancak bir kırgınlık elbette var. Bu kırgınlık yeterince sayıda insanda oluşmaya başlarsa marka olarak değeriniz düşecektir lakin bunları size anlatmıyorum elbette, müşteri ilişkileri konusunda uzman sizsiniz. Ben forum arkadaşlarımla naçizane görüşümü paylaşıyorum, bana katılmayan olursa rahatlıkla söyleyebilir.
    san bunu beğendi.

  5. #25

    Üyelik
    05 Mayıs 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj pulsar ns200
    Vibrasyon rahatsız edecek kadar değil 125 km de kesiciye giriyor yağ soğutma koymuşlar ilk bakımı yatırdım sağından solunda yağ kaçağı terleme gibi herhangi birşey yoktur rodaji yaptık bundan sonraki motorun sınırların zorlayıp nereden kusuru var problem cikicak önümüzdeki günlerde belli olacak inşaAllah.

  6. #26

    Üyelik
    11 Mayıs 2018
    Merhaba arkadaslar ben 22 yildir bifil kuryelik yapmaktayim.Gunuk ortalama 250 300 km yol yapıyorum ve 22 yildir honda ne getirdiyse kuryeye hitabeden bende aldım kullandım 8 yada 9 adet sıfır aldığım motor eskittim birtürlü başka bir markmotora geçmeye cesaret edemedim. Bir haftadır Bajaj V15 test sürüşü yapmaktayım 6 günde yaklaşık 1500 km yol yaptım ve mükemmel buldum hiç yadırgamadım kendi motorum cbf 150 konforunu herkes bilir çok samimi söylüyorum V15 cbf hic aratmadi diyebilirim beni hiç yormadı ve abs fren sistemi mükemmel motor güç olarak çok iyi yalnız 90 100 arası kullanmak gerek hakkı budur yer tutuşu mükemmel ben km nekadar yaktığını hesaplamadım bunuda bir iki güne hesaplayıp sizinle paylasicam tahmini olarak cbf 50 tl yaktigi yere V15 30 35 tl yakarsın günlük 15 tl kazanclisin ayda 22 gün çalıştığını hesap edersek aylık 330 tl kazanclisin bu açıdan da mukemmel

  7. #27

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Alıntı freelancer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de yedek parça fiyatlarından şikayetçiyim; her ne kadar oturmuş markalara göre biraz uyguna gelse de özellikle iyi satan modellerin yedek parçalarının pahalı olduğu görüşündeyim. Eskiden çok daha uygundu; bazı parçalara bakıyorum, ilk geldiği fiyatın üç katına yaklaşmış. Dolardan daha hızlı yükselmemiş mi sizce de?

    Bir de Ekrem beyciğim, hazır sizi bulmuşken bir konudan bahsedeyim. Bajaj'ın servis konusunda biraz sıkıntısı var, servislerin kafasına göre davranmasına ses çıkarılmıyor. Tam bir standardın oturduğundan bahsedemeyiz.

    Belki beni hatırlarsınız, Karabük Bajaj yetkili servisi konusunda yardımınızı istemiştim. Yetkilileriniz bana şaka gibi arızalı motorla Bartın'a gitmemi söylemişlerdi. Gidememiştim elbette, yolda patlamıştı motor.

    Şimdi eski konuları açmak istemiyorum; bitti, gitti. Lakin motorumu satınca tekrar Bajaj almamı engelleyen şey bu servis sıkıntısı. Garanti konusunda hiçbir şekilde güvenemeyeceğim bir yere gidemem. Başka arkadaşlardan da aynı şikayetleri duydum; hatta İstanbul, Ankara gibi büyük yerlerde oturanlardan. Satış sonrası hizmetler konusunda kişisel olarak duyarlı olduğunuzu biliyorum ancak firmada herkesin sizin gibi davranmasını istemez miyiz? Sorunlarımız için hep sizi mi rahatsız edelim? Size ulaşamayınca çözümsüz mü kalalım?

    Ben, en azından şimdilik, kaybedilmiş bir Bajaj müşterisiyim. Motorumu seviyorum, o konuda sıkıntı yok. Ancak tekrar Bajaj almamam için önümde kocaman bir sebep var. Servis sorunum olmasa yine Bajaj alır mıydım, evet. Ama yarı yolda bırakılmış biri olarak Bajaj'a tek tavsiyem, müşterilerinize sahip çıkınız. Ben sağda solda "sakın Bajaj almayın" diye gezinmiyorum ancak bir kırgınlık elbette var. Bu kırgınlık yeterince sayıda insanda oluşmaya başlarsa marka olarak değeriniz düşecektir lakin bunları size anlatmıyorum elbette, müşteri ilişkileri konusunda uzman sizsiniz. Ben forum arkadaşlarımla naçizane görüşümü paylaşıyorum, bana katılmayan olursa rahatlıkla söyleyebilir.
    Karabük ziyaretimde sizinle tanışmak isterim değerli freelancer.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:32 ----------

    Alıntı DesAres adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Euro 4’e alışmak biraz değiş baya zaman alacaktır çünkü ;
    2019 sonuna kadar EURO 3’lü stok yapacaklar, 2023 müydü neydi o zamana satacaklar ve 10 sene parça garantisi de var.

    Yani şuan ben öğrenciyim EURO 4 bakayım dedim 9.958 TL’den aşağı EURO4 125’lik yok (HERO’nun scooterleri dışında) niye gideyim veriyim ki o kadar para A1 ehliyet alan öğrenci, 125 cc’lik alanların çoğu öğrenci nasıl Satıcaklar ? İlla satarlar da noldu 50cc artış oldu (B ehliyet, sigorta yok) diye o da yakında patlak verecektir seçimlerden sonra belli olur çok sattılar bit el atacak devlet ve satışlar azalacak.

    Dolar desen il dışında.
    Euro desen yurt dışında.
    Benzin desen adamlar zam açıklamıcaz küfür yiyoruz diyor.

    Bunlara :
    Bir de EURO4 getirdiler ama ne sesiniz çıkıyor ne soluğunuz bir firma olarak satışlarınız hiç düşmedi mi niye bu durumu dile getirmediğinizi anlamadım ?

    Şimdi mesajı görüp cevap yazmazsınız o da ayrı mesele.
    Değerli DesAres; sektörde yaşananlar ile ilgili sesimiz soluğumuz çıkmıyor derken görünmüyor olmamız bu faaliyetleri yapmıyoruz manasına gelmez. Şimdi burada bunları yazsam reklam olarak anlaşılacağını çok iyi biliyorum. Gerek yok diyoruz.

    Sektör lehine olacak her faaliyetin içinde olmaya çalışıyoruz.

    euro-4 de bir tercih değil zorunluluktur. Bu standartların bizlere sağladığı faydalar çok. Şu anda tüm bajaj ürünlerinde abs standart olarak sunuluyor. Tüm motorlarımız enjeksiyon sistemine sahip. Bunun haricinde emisyon değerinden tutun, plastiklerin geri dönüşümüne kadar bir yığın standartlar sunulmak zorunda. Elbette maliyet olarak yansıyor ama bundan kaçışımız yok.

  8. #28

    Üyelik
    13 Mayıs 2018
    Ekrem bey v22 ler cıkıcakmı

  9. #29

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Alıntı The mistocle adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekrem bey v22 ler cıkıcakmı
    Böyle bir bilgi yok değerli The mistocle.

  10. #30

    Üyelik
    31 Mayıs 2016
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    honda wing go, kenbo 125cc cup
    Ekrem ata bey 250 cc ile 500 cc arası enduro, racing yada naked sport touring yeni modeller gelicekmi gelicekse ne zaman gelir?

  11. #31

    Üyelik
    05 Mayıs 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj pulsar ns200
    Alıntı patpop adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Titreşim var mı? Son hız denemesi yaptın mı diyecem ama motosiklet rodaj da sanırsam?
    ABS dışında kaydırmalı debriyaj tarzı teknolojik bişi var mı?
    125 km de kesiciye giriyor vibrasyon var fakat çok hafif pek hissetmiyorsun ekstra yağ soğutma var 90 km hızda tam akıcı ama hizla ak istediğinde çok iyi tepki veriyor ve hızlanıyor . Cbf 150 kullanan bir arkadaşım bindi ve motora hayran kaldı dediği şey cbf150 artık tarih olur. Abs turu koltuk lastik amortisör yağ sogutmasi yani kısaca tam yakit kurye motoru .

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:28 ----------

    Ns160 kullanan bir kardesim bakıma gelmiş 15000 km bakımı sıkıntı varmı diye sordum hiç bir sıkıntısı olmadı dedi nede 160 diye sordum ns200 ağırlık fazla bu çok ideal istedim gibi yatırıp kaldırıyorum seri benim işimi fazlasıyla hale diyor bana yetiyor az yakıyor bana ideal motor dedi.

  12. #32
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Motosikleti
    KTM DUKE 200
    Bajaj artık f/p ürünü olmaktan çıktı
    Yedek parça fiyatları olsun motorun fiyatı olsun
    Hava fitresi olmuş ns200 te 50 tl, duke 200-390 da 45 tl.

  13. #33
    freelancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2016
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karabük ziyaretimde sizinle tanışmak isterim değerli freelancer.
    Sizinle bireysel olarak sohbet etmekten memnun olurum Ekrem bey; buyurun bir çayımızı, kahvemizi için.

  14. #34

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Alıntı patpop adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekrem ata bey 250 cc ile 500 cc arası enduro, racing yada naked sport touring yeni modeller gelicekmi gelicekse ne zaman gelir?
    Değerli patpop; 2019 yılında bazı sürpriz modellerimiz olacak. İnşallah fuarda beraber görürüz.

  15. #35

    Üyelik
    11 Mayıs 2018
    Herkeze yeniden merhaba hayırlı ramazanlar bugün itibariyle haftasonunu saymazsak kuryede kullandığım V15 modeli 8 günde 2100 km yol yaptim ve en ufak bir sikin yasamadim yakit olarak kendi motorum olan cbf 150 ile kiyaslarsak son zamla 90 tlye fullenen cbf le V15 ( ayni fiyata fulleniyo) cbf le 500 520 arasi yol yapiyorum V15 le ayni şartlarda 700 km yol yaptim daha ustune cikabilirdi ama risk alamadim bence çok iyi haftada birgün bedafaya geliyor aylığa vurursa dahada yüksek bir meblağ kâr elde edebiliriz devir hesap devri.Herkeze kazasız belasız vede cezasiz hayirli bol kazanlar dilerim.

  16. #36

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Parex49 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkeze yeniden merhaba hayırlı ramazanlar bugün itibariyle haftasonunu saymazsak kuryede kullandığım V15 modeli 8 günde 2100 km yol yaptim ve en ufak bir sikin yasamadim yakit olarak kendi motorum olan cbf 150 ile kiyaslarsak son zamla 90 tlye fullenen cbf le V15 ( ayni fiyata fulleniyo) cbf le 500 520 arasi yol yapiyorum V15 le ayni şartlarda 700 km yol yaptim daha ustune cikabilirdi ama risk alamadim bence çok iyi haftada birgün bedafaya geliyor aylığa vurursa dahada yüksek bir meblağ kâr elde edebiliriz devir hesap devri.Herkeze kazasız belasız vede cezasiz hayirli bol kazanlar dilerim.
    14 lt benzin ile 700km??Çok iddialı tüketim.

    Ayrica V15 in deposu 13lt.

    Şartlardan kasıt nedir?

    60km/h ile sabit bile gidilse bu değerin yakalanmasi zor gibi..
    Angrypower bunu beğendi.

  17. #37

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Ben Dominar’a daha 90₺ benzin koymadım. Stop edene kadar mı sürüyorsunuz? V15’i de kullandım ama o kadar az yaktıramadım. Gerçekten 60km/sa ortalaması hiç geçilmemiş ki bu istanbul içinde bence gereksiz riske girmek demek. Herhalde hiç cadde dışında E5, otoban bağlantı yolu yada otobanda sürülmedi bu motor?
    levend84 ve mavellen bunu beğendiler.

  18. #38
    Ebabil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2018
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW G310R
    İyi akşamlar Ekrem Bey,
    Avenger kullanıcısıyım çok memnunum.
    Avenger 220 cc veya 400 cc gelecekmi?

  19. #39

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    V15’i 1 günlük kullanmıştım ve v15 sayfasına yazmıştım. Benim çok hoşuma gitmişti. Lakin 80-90’ı geçecek diyenler kullanmasınlar. Zira 110’a ulaşması biraz sürüyor ayrıca 90’dan sonra titreşim başlıyor. Gidişi, dengesi, duruşunu ben çok sevdim. Cafe,park,deniz kenarına nereye bırakırsan bırak ilgi çekiyor. Dominar’ı almak istememiştim ben. V15 daha çok hoşuma gitmişti ama ödemeyi yapmıştım bir kez
    Ben de geçen gün Dominar'ın rodaj bakımında V15'i daha yakından inceledim. Hatta bu motorla ilgilenen tecrübeli bir abimiz, kendi görüşünün V15'teki işçiliğin hiç bir Bajaj motorunda olmadığı yönünde olduğunu söyledi, bana bazı detaylar gösterdi motosikletin üstünde, hakikaten dikkat ettim de kimi detaylar Domi'de bile yok, bu alet bundan bu fiyata galiba dedim abinin sunumundan sonra. Hatta bu benden bile yaşlı abimiz( ) "Bu alete bir de tel jant koyacaklardı ki tadından yenmezdi" dedi. (Buradan Bajaj'a duyurulur tel jant talebi).
    İleride bir sonraki motor olarak olur mu olur arkadaş

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------

    Alıntı Parex49 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkeze yeniden merhaba hayırlı ramazanlar bugün itibariyle haftasonunu saymazsak kuryede kullandığım V15 modeli 8 günde 2100 km yol yaptim ve en ufak bir sikin yasamadim yakit olarak kendi motorum olan cbf 150 ile kiyaslarsak son zamla 90 tlye fullenen cbf le V15 ( ayni fiyata fulleniyo) cbf le 500 520 arasi yol yapiyorum V15 le ayni şartlarda 700 km yol yaptim daha ustune cikabilirdi ama risk alamadim bence çok iyi haftada birgün bedafaya geliyor aylığa vurursa dahada yüksek bir meblağ kâr elde edebiliriz devir hesap devri.Herkeze kazasız belasız vede cezasiz hayirli bol kazanlar dilerim.
    Kardeş, ben daha bugün ibrede tek çizgi varken 13lt Dominar deposunu 60 tl'ye fulledim, cbf'de kullandım 90 tl'ye depo fullemesi nasıl olur, cbf'in deposunu filan mı büyüttünüz. Yoksa 60 yazacaktınız da 90 mı oldu yanlışlıkla.
    mavellen bunu beğendi.

  20. #40

    Üyelik
    11 Mayıs 2018
    Cbf deposu 13 lt EVET 14 lt de alıyor 14 üstüne çıkıyor.Biz 13 aldığını varsayalim
    ist benzin lt fiyatı 6.26x13=81.38 hesap ortada


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)