Scooter modellerini bende merakla bekliyorum.
Euro 4’e alışmak biraz değiş baya zaman alacaktır çünkü ;
2019 sonuna kadar EURO 3’lü stok yapacaklar, 2023 müydü neydi o zamana satacaklar ve 10 sene parça garantisi de var.
Yani şuan ben öğrenciyim EURO 4 bakayım dedim 9.958 TL’den aşağı EURO4 125’lik yok (HERO’nun scooterleri dışında) niye gideyim veriyim ki o kadar para A1 ehliyet alan öğrenci, 125 cc’lik alanların çoğu öğrenci nasıl Satıcaklar ? İlla satarlar da noldu 50cc artış oldu (B ehliyet, sigorta yok) diye o da yakında patlak verecektir seçimlerden sonra belli olur çok sattılar bit el atacak devlet ve satışlar azalacak.
Dolar desen il dışında.
Euro desen yurt dışında.
Benzin desen adamlar zam açıklamıcaz küfür yiyoruz diyor.
Bunlara :
Bir de EURO4 getirdiler ama ne sesiniz çıkıyor ne soluğunuz bir firma olarak satışlarınız hiç düşmedi mi niye bu durumu dile getirmediğinizi anlamadım ?
Şimdi mesajı görüp cevap yazmazsınız o da ayrı mesele.
Ben de yedek parça fiyatlarından şikayetçiyim; her ne kadar oturmuş markalara göre biraz uyguna gelse de özellikle iyi satan modellerin yedek parçalarının pahalı olduğu görüşündeyim. Eskiden çok daha uygundu; bazı parçalara bakıyorum, ilk geldiği fiyatın üç katına yaklaşmış. Dolardan daha hızlı yükselmemiş mi sizce de?
Bir de Ekrem beyciğim, hazır sizi bulmuşken bir konudan bahsedeyim. Bajaj'ın servis konusunda biraz sıkıntısı var, servislerin kafasına göre davranmasına ses çıkarılmıyor. Tam bir standardın oturduğundan bahsedemeyiz.
Belki beni hatırlarsınız, Karabük Bajaj yetkili servisi konusunda yardımınızı istemiştim. Yetkilileriniz bana şaka gibi arızalı motorla Bartın'a gitmemi söylemişlerdi. Gidememiştim elbette, yolda patlamıştı motor.
Şimdi eski konuları açmak istemiyorum; bitti, gitti. Lakin motorumu satınca tekrar Bajaj almamı engelleyen şey bu servis sıkıntısı. Garanti konusunda hiçbir şekilde güvenemeyeceğim bir yere gidemem. Başka arkadaşlardan da aynı şikayetleri duydum; hatta İstanbul, Ankara gibi büyük yerlerde oturanlardan. Satış sonrası hizmetler konusunda kişisel olarak duyarlı olduğunuzu biliyorum ancak firmada herkesin sizin gibi davranmasını istemez miyiz? Sorunlarımız için hep sizi mi rahatsız edelim? Size ulaşamayınca çözümsüz mü kalalım?
Ben, en azından şimdilik, kaybedilmiş bir Bajaj müşterisiyim. Motorumu seviyorum, o konuda sıkıntı yok. Ancak tekrar Bajaj almamam için önümde kocaman bir sebep var. Servis sorunum olmasa yine Bajaj alır mıydım, evet. Ama yarı yolda bırakılmış biri olarak Bajaj'a tek tavsiyem, müşterilerinize sahip çıkınız. Ben sağda solda "sakın Bajaj almayın" diye gezinmiyorum ancak bir kırgınlık elbette var. Bu kırgınlık yeterince sayıda insanda oluşmaya başlarsa marka olarak değeriniz düşecektir lakin bunları size anlatmıyorum elbette, müşteri ilişkileri konusunda uzman sizsiniz. Ben forum arkadaşlarımla naçizane görüşümü paylaşıyorum, bana katılmayan olursa rahatlıkla söyleyebilir.
Vibrasyon rahatsız edecek kadar değil 125 km de kesiciye giriyor yağ soğutma koymuşlar ilk bakımı yatırdım sağından solunda yağ kaçağı terleme gibi herhangi birşey yoktur rodaji yaptık bundan sonraki motorun sınırların zorlayıp nereden kusuru var problem cikicak önümüzdeki günlerde belli olacak inşaAllah.
Merhaba arkadaslar ben 22 yildir bifil kuryelik yapmaktayim.Gunuk ortalama 250 300 km yol yapıyorum ve 22 yildir honda ne getirdiyse kuryeye hitabeden bende aldım kullandım 8 yada 9 adet sıfır aldığım motor eskittim birtürlü başka bir markmotora geçmeye cesaret edemedim. Bir haftadır Bajaj V15 test sürüşü yapmaktayım 6 günde yaklaşık 1500 km yol yaptım ve mükemmel buldum hiç yadırgamadım kendi motorum cbf 150 konforunu herkes bilir çok samimi söylüyorum V15 cbf hic aratmadi diyebilirim beni hiç yormadı ve abs fren sistemi mükemmel motor güç olarak çok iyi yalnız 90 100 arası kullanmak gerek hakkı budur yer tutuşu mükemmel ben km nekadar yaktığını hesaplamadım bunuda bir iki güne hesaplayıp sizinle paylasicam tahmini olarak cbf 50 tl yaktigi yere V15 30 35 tl yakarsın günlük 15 tl kazanclisin ayda 22 gün çalıştığını hesap edersek aylık 330 tl kazanclisin bu açıdan da mukemmel
Karabük ziyaretimde sizinle tanışmak isterim değerli freelancer.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:32 ----------
Değerli DesAres; sektörde yaşananlar ile ilgili sesimiz soluğumuz çıkmıyor derken görünmüyor olmamız bu faaliyetleri yapmıyoruz manasına gelmez. Şimdi burada bunları yazsam reklam olarak anlaşılacağını çok iyi biliyorum. Gerek yok diyoruz.
Sektör lehine olacak her faaliyetin içinde olmaya çalışıyoruz.
euro-4 de bir tercih değil zorunluluktur. Bu standartların bizlere sağladığı faydalar çok. Şu anda tüm bajaj ürünlerinde abs standart olarak sunuluyor. Tüm motorlarımız enjeksiyon sistemine sahip. Bunun haricinde emisyon değerinden tutun, plastiklerin geri dönüşümüne kadar bir yığın standartlar sunulmak zorunda. Elbette maliyet olarak yansıyor ama bundan kaçışımız yok.
Ekrem bey v22 ler cıkıcakmı
Ekrem ata bey 250 cc ile 500 cc arası enduro, racing yada naked sport touring yeni modeller gelicekmi gelicekse ne zaman gelir?
125 km de kesiciye giriyor vibrasyon var fakat çok hafif pek hissetmiyorsun ekstra yağ soğutma var 90 km hızda tam akıcı ama hizla ak istediğinde çok iyi tepki veriyor ve hızlanıyor . Cbf 150 kullanan bir arkadaşım bindi ve motora hayran kaldı dediği şey cbf150 artık tarih olur. Abs turu koltuk lastik amortisör yağ sogutmasi yani kısaca tam yakit kurye motoru .
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:28 ----------
Ns160 kullanan bir kardesim bakıma gelmiş 15000 km bakımı sıkıntı varmı diye sordum hiç bir sıkıntısı olmadı dedi nede 160 diye sordum ns200 ağırlık fazla bu çok ideal istedim gibi yatırıp kaldırıyorum seri benim işimi fazlasıyla hale diyor bana yetiyor az yakıyor bana ideal motor dedi.
Bajaj artık f/p ürünü olmaktan çıktı
Yedek parça fiyatları olsun motorun fiyatı olsun
Hava fitresi olmuş ns200 te 50 tl, duke 200-390 da 45 tl.
Herkeze yeniden merhaba hayırlı ramazanlar bugün itibariyle haftasonunu saymazsak kuryede kullandığım V15 modeli 8 günde 2100 km yol yaptim ve en ufak bir sikin yasamadim yakit olarak kendi motorum olan cbf 150 ile kiyaslarsak son zamla 90 tlye fullenen cbf le V15 ( ayni fiyata fulleniyo) cbf le 500 520 arasi yol yapiyorum V15 le ayni şartlarda 700 km yol yaptim daha ustune cikabilirdi ama risk alamadim bence çok iyi haftada birgün bedafaya geliyor aylığa vurursa dahada yüksek bir meblağ kâr elde edebiliriz devir hesap devri.Herkeze kazasız belasız vede cezasiz hayirli bol kazanlar dilerim.
Ben Dominar’a daha 90₺ benzin koymadım. Stop edene kadar mı sürüyorsunuz? V15’i de kullandım ama o kadar az yaktıramadım. Gerçekten 60km/sa ortalaması hiç geçilmemiş ki bu istanbul içinde bence gereksiz riske girmek demek. Herhalde hiç cadde dışında E5, otoban bağlantı yolu yada otobanda sürülmedi bu motor?
İyi akşamlar Ekrem Bey,
Avenger kullanıcısıyım çok memnunum.
Avenger 220 cc veya 400 cc gelecekmi?
Ben de geçen gün Dominar'ın rodaj bakımında V15'i daha yakından inceledim. Hatta bu motorla ilgilenen tecrübeli bir abimiz, kendi görüşünün V15'teki işçiliğin hiç bir Bajaj motorunda olmadığı yönünde olduğunu söyledi, bana bazı detaylar gösterdi motosikletin üstünde, hakikaten dikkat ettim de kimi detaylar Domi'de bile yok, bu alet bundan bu fiyata galiba dedim abinin sunumundan sonra. Hatta bu benden bile yaşlı abimiz( ) "Bu alete bir de tel jant koyacaklardı ki tadından yenmezdi" dedi. (Buradan Bajaj'a duyurulur tel jant talebi).
İleride bir sonraki motor olarak olur mu olur arkadaş
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------
Kardeş, ben daha bugün ibrede tek çizgi varken 13lt Dominar deposunu 60 tl'ye fulledim, cbf'de kullandım 90 tl'ye depo fullemesi nasıl olur, cbf'in deposunu filan mı büyüttünüz. Yoksa 60 yazacaktınız da 90 mı oldu yanlışlıkla.
Cbf deposu 13 lt EVET 14 lt de alıyor 14 üstüne çıkıyor.Biz 13 aldığını varsayalim
ist benzin lt fiyatı 6.26x13=81.38 hesap ortada
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)