arkadaşlar, römork çeki demiri mekanizmalarını incelerseniz römorkun kayması ve takla atma durumlarında araçtan kurtulacak şekilde yapıldıklarını görürsünüz. fotoğraflarını gönderdiğiniz şeyler motosikletin arkasına sağlamca bağlanmış durumda. yokuş inerken fren yapmanız durumunda sizi ciddi sıkıntılara sokabilir.
aşağıdaki linkte göreceğiniz üzere, yerli imalatçımız bu detayı düşünmüş.
http://kocaermakina.com.tr/23/urun/K...siklet-Romorku
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------
aşağıda link gönderdiğim yabancı üreticinin, motosikletler için yaptığı çeki demiri fotoğraflarını incelerseniz demek istediklerimi daha iyi anlayacaksınız.
motosikletin ilerlediği doğrultuya X ekseni dersek, yol XY düzlemi olacaktır. Z ekseni de bu düzleme dik doğrultuda olacaktır.
çeki demiri mafsalı Y ekseninde dönebilmeli - herkesin bildiği ve kolayca yapabileceği bir şey
linkteki çeki demiri, motosikleti virajlarda yatırdığında YZ düzleminde de dönebiliyor. Bunu gerçekleştirmek için ilave bir mafsal yapmış.
mafsal, yoldaki engebelerden geçebilmek için bir miktar esnemeli fakat XZ düzleminde hareket etmeye zorlanırsa yerinden çıkmalı, bağlantıyı koparmalı.
bu konuda çaba harcayan arkadaşlara faydalı olmayı dilerim.
https://theusatrailerstore.com/swive...solace-camper/