Fiyatları ne bu motorların? Ona göre cevap verilebilir.
Fiyatları ne bu motorların? Ona göre cevap verilebilir.
Ben kendim için konuşacak olursam, düzgün ustam var ise cbf600 değil de cbf500 bakarım. Ha 600 de koymaz çünkü öğrenci değilim. Lakin 600=4silindir. Her şekil fazla yakar. Dominar ile basmaz isen 3,5lt/100km lere düşebilirsin. Lakin bunu CBF de beklemek kanımca saflık olur.
Öğrenciyim demesen, hiç düşünmeden Cbf600 derdim. Başka bir sıkıntısı yok ise 71.000 km bu alet için çok bişey değil. Bu arada cbf600 safkan bi touring dir. Kullanım amacın da ayrı bir etken tabi, cbf günlük kullanımdan ziyade keyfi ve uzun km için idealdir, dominarla kıyas bile edilemez. Sonuç olarak ikisini de boşver.
Dostum ,benim böyle bir konuda ağzım yandı,kimse senin kötülüğün için yazmaz burada ama yaşını ve km'sini almış motorlar daha az kilometreli motorlara göre daha fazla sorun çıkarabilme oranına sahipler. Zaten mantıken bu böyle ama insanın içi illa ki daha iyisini daha kuvvetlisini daha gösterişlisini istiyor. Ama öğrencisin inan iki motor da bi sıkıntı açmaya başladı mı hiç almamış olduğun günlere dönmek için dua edersin. O yüzden gerçekten iyi bakılmış, bakımları vaktinde yapılmış bir motor alman senin yararına. Alır almaz bakıma sokarsın motoru , bu devir de kimseye güven olmaz . Ne kadar ekmek o kadar köfte az fiyata iyi motor almak sadece cebini yorar. Bakımı,lastiği,abur cubur derken bir ton masraf çıkarır. Umarım kendin için doğru kararı verirsin.
cbr 600 akar dominar arkadan bakar
İki tane cbf 600'üm oldu toplamda 3 yıl kullandım.cbf 600 7 litreden asagi yakmaz 2007 muhtemelen karbüratörludur yazık olur ogrenciymişsin.dominarın test motorunu kullandım cbf600 un yanında bisiklet gibi bisey.ikisi arasında dunya kadar keyif farkı var.daha az masraf diyosan dominar al az yakar makım maliyetleri ucuz.cbf ingiliz yarış atı gibi dominarda uyuz koyde yuk tasıyan at gibi.hangisini alırsan al rabbim kaza bela vermesin.
hazır dominar var.uzun yola hazır.düşünürseniz 0533 050 41 61
Cbf 600 gerçekten çok yakışıklı bir motor Benimde hep aklımda ah biraz daha yeni olsa diyorum. Şu yeni kasa nc'lere bir ısınamadım gitti. Fakat gerçekten bu motorda kararlı iseniz öncelikle 2008 sonrası enjeksiyonludur enjeksiyonlu modellere bakın derim onlar nisbeten karburatörlüye göre daha iyidir. 6-6,5 litrelere inersiniz. Baktığınız motorun zincir dişli buji ve balataların hangi km de değiştiğine çok dikkat edin, ve satıcının bunları belgeliyebiliyor olması elzemdir. Ağır bakımları yapılmış 2008 üstü temiz bi makine üzmez kanaatindeyim.
Birde şöyle bir şey var cbf600-cbf-1000 türü motor kullanıcıları genellikle güvenilir sürücü profiline uyarlar, bakımlarını zamanında yaparlar, motoru üzmezler, titiz adamdırlar. Ben ekipmansız binen cbf-600 kullanıcısı görmedim.
Herkese yorum ve yardımları için teker teker çok teşekkür ederim üstadlarım.
Ancak kafam iyice karıştı alacağım CBF 600 çok temiz sevdiğim bir insandan almadan önce CBF 600 kullanıcısı olan bir usta tanıdığım var ona göstereceğim zaten. Sadece beni yakıt olarak düşündürmekte aklımda şu soru var şuan da ;
CBR 250 ile 10LT benzinle 250KM yol gidiyorum şehir içi sakin kullanım ara ara hırçınlaşmalar. Ben 10LT ile CBF 600’de kaç km giderim?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------
Üstadlarım bu arada bütce 13.000TL
cbr 250 motorun var ve sen bu yüksek km'li motorlara mı bakıyorsun. Haşat etmediysen eğer, bence cbr250'nin kıymetini bilip binmeye devam et derim.
O cbf seni yakıt olarak üzecektir hele de karbüratörlüsüyse. dediğim gibi ille de cbf600 diyorsan az km'de bir şey ara hiç değilse ya da az km'de dominar bak, yukarıda bir arkadaş yazmış, 2008 sonrası enjeksiyonlu diye hatta abs'li de onlar sanırım, bari onlara bak.
Şöyle bir durum var;
CBR 250 ile 100-120km/h sabit seyir ile giderken motor Kaç Rpm çevirecek 6-7-8K ??
CBF 600 ile 100-120km/h sabit seyirde Kaç Rpm çevirecek..4-5K ??
Tek handikap 600ile şehir içi yoğun Trafikte bu oran değişecektir.
Not:13 bin bütçe ile Hiç düşünmeden Ns200 al,garantili,temiz temiz kullan..
Karbüratörlü üstadım ve şöyle birşey var benim CBR 250 müthiş temizlikteydi 40.000KM dayanmıştı dün itibariyle anlık olarak satmış bulundum 2013 modeldi iyi bir rakam verildiği için satmış bulundum biraz da
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------
Ortalama birşey çıkartmaya çalışıyorum Levent abi ben mesela 100-120 arası 6-7k da giderek gördüm o litreyle km yi
Valla daha önce de yazdım yineleyeyim, ben kısıtlı bütçe ile o kadar km yapmış alet almazdım. Ben sırf hastası olduğum Transalp'leri yüksek km'de diye ve çok yakacak diye almaktan vazgeçip yeniden Bajaj aldım sıfır olarak. hele hele Transalpin bakım masraflarını filan okuyunca, amanın dedim. Öğrenci adamsın 13bin bütçeyle bence daha az yakacak ve daha az km'de motorlar bulabilirsin. ABS takıntın yoksa japonlar arasında az km'de ve az yakan motorlara bak bence 13 bine Dominar da bulmak zor neticede 1,5 yıllık motosiklet az km'de o fiyata bulunur mu bilemedim. o fiyata bulabileceğin cbf600 de işte çok km'de eski model olabilir ancak.
Bu arada abs'li NS200 de düşünülebilir en azından yeni model ve cbr250 kadar kaçacak ve o kadar yakacak en fazla, yeni modellerinden ben de almak üzereyken dominar aldım, bu ara acaba ns200 mü almalıydım demiyor değilim hani.Tam genç işi, öğrenci işi alet. Ben orta yaşa dayanmama rağmen kardeşi NS150'yi 2 yıl 17600 km kullandım ve çok memnun kalarak sattım, tertemizdi. Ve en kötü trafik ve kullanımda bile 3 lt'yi geçmiyordu yakıtı. Dominar daha çok yeni ama NS150'yi biraz daha kullansa mıydım diyorum ara ara.
Anlıyorum dostum,İlk önceliğimiz Yakıt,ardından mekanik yorgunluk,ve son olarak işletme giderleri.
Şu aşamada sana en uygun makina Ns200,hiç heves etme 4silindire,sesine,gidişine...
Ayrıca alacağın 600lük makinaya 2 yıl binsen 30k yapsan olacak toplam 100K,haliyle masraf çıkartacak,satması biraz zaman alacak vs.vs.buradan sana 600'ü al diyebilirim ama bir arıza durumunda meşakkatini sen çekeceksin
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)