Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda Transalp XL 600-650 Alacağım Öneri Bekliyorum

    REKLAM ALANI
  1. #1
    guleyc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC700X
    Merhabalar,

    Uzun süredir bir Honda TA bakıyorum, fakat aklımda çok fazla soru işaretleri var.

    Şuan 2 motor arasında kaldım.

    1. Honda Transalp XL 600 - 1998 model - 110 bin km - 11bin TL: https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...7245935/detay/
    2. Honda Transalp XL 650 - 2003 model - 45 bin km - 13bin TL: https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...7729366/detay/

    1. hakkında pek bir bilgim yok, 2.'yi deneme fırsatım oldu.

    2003 model TA
    - Motor 45bin kilometrede, sesini dinledim tekleme tükleme yapmıyor, düzgünce çalışıyor.
    - Soğukken tek marşa çalışıyor fakat jikle açmazsa stop ediyor ardına. Bu normal bir durum mu bu araçlar için de?
    - Sıcakken ve soğukken deneme şansım oldu. Motora elimi sürdüm sıcakken, çok sıcaktı ve hararet göstergesinde değerler normal gösteriyordu. Satıcı da sıcak olduğundan şikayet ediyordu, fanları ve soğutmayı sordum, çalışıyor dedi sadece.
    - Motor etrafındaki vidalara baktım, motor bakım görmüş ve vidalar yalama olmamış.
    - Motorun arka lastiği bitmiş, ilk yapacağım şey onu değiştirmek zaten.
    - Egzoz pek renk değiştirmemiş.
    - Bazı noktalar paslanmış.
    - Elcikler ve ayna orjinal değil, görünürde araç büyük kaza atlatmış gibi görünmüyor grenajında 1-2 kılcal ağaç çiziği var sadece.
    - Esenler - Atak Motor diye bir yere götürülüyormuş bakımları için.
    - Plakayı sorgulattığımda kaza raporu çıkmadı. Ruhsatta yazan plaka-şase no ve motor no'yu eşleştirdim, bi problem çıkmadı. Fakat internetten araştırdığım kadarıyla olan bi problemmiş bu, farklı bir model honda çıktı.
    - Satan kişi esnaf, 1 yıldır kendisindeymiş araç. Arka fren diski, fren balataları, 4 buji, yağı, yağ filtresi, hava filtresinin temizliği gibi yaz bakımları yapılmış, 2000-3000 lira kadar para harcadığını söylemişti.

    Bu motorları bilen, fikir sahibi olan var mı? Hangi motoru almalıyım?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    inshroud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2016
    Gönlüm birincisinden yana olsa da bu fiyatlarla ikincisini tercih ederim. Model yılı ve kilometre farkı bu tercihte etken. TA, uzun yıllar üretilmiş, her yeni modelinde bir önceki kasanın hatalarını iyileştirmiş ve kendini kanıtlamış bir model. Her ikisini de çok uzun süre olmasa da kullandım, 650'nin yakıt sarfiyatı biraz daha düşük ve parçaları daha ulaşılabilir durumda. Bu da tercihte bir etkendir.
    Tahminimce hangisini alırsanız alın sizi memnun edecektir.

    Ekleme: sıcaklık konusu normal, kış aylarında hissedilmiyor olsa da yazın bacağa biraz sıcağı geliyor (özellikle dur-kalklarda) şasi numarası uyumsuzluğu konusunda bilgim yok ama muayenede direkt olarak ruhsat üstündeki şasi numarası ile motosikletin üstündeki numarayı eşleştiriyorlar, dikkat edin, sıkıntı çıkmasın.
    guleyc bunu beğendi.

  3. #3
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Kırmızı olan leş görünüyor. km doğru ise 110 bin yürümüş. Yakında motor ister.

    Mavi olan dışardan fena değil. Bide yakından inceleyip motorunu dinlemek lazım.
    guleyc bunu beğendi.

  4. #4
    Kızıl pars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Bisiklet
    İlla bu ikisinden biri olacaksa yeni olanı, pek çok açıdan avantajlı.

    Isınma muhtmelen normaldir, çalışan motor bloğuna el sürmek genede mümkün olmaz.
    Ama yazın hararet yaparsa müşürü ya da devir daimi bozulmuş olabilir.

    Bu tür eski motorlarda biraz binmeden, yol yapmadan anlaşılmayacak sorunlar olabiliyor.
    Örneğin kronik bir şekilde hararet yapıyor, yağ eksiltiyor, vites geçişinde sallıyor vs.
    Yani başına iş ama ihtimali mevcut.
    Hamdım, piştim, hala hamım.

  5. #5
    MahmutBiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    1200Z Super Ténéré
    Alıntı guleyc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,

    Uzun süredir bir Honda TA bakıyorum, fakat aklımda çok fazla soru işaretleri var.

    Şuan 2 motor arasında kaldım.

    1. Honda Transalp XL 600 - 1998 model - 110 bin km - 11bin TL: https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...7245935/detay/
    2. Honda Transalp XL 650 - 2003 model - 45 bin km - 13bin TL: https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...7729366/detay/

    1. hakkında pek bir bilgim yok, 2.'yi deneme fırsatım oldu.

    2003 model TA
    - Motor 45bin kilometrede, sesini dinledim tekleme tükleme yapmıyor, düzgünce çalışıyor.
    - Soğukken tek marşa çalışıyor fakat jikle açmazsa stop ediyor ardına. Bu normal bir durum mu bu araçlar için de?
    - Sıcakken ve soğukken deneme şansım oldu. Motora elimi sürdüm sıcakken, çok sıcaktı ve hararet göstergesinde değerler normal gösteriyordu. Satıcı da sıcak olduğundan şikayet ediyordu, fanları ve soğutmayı sordum, çalışıyor dedi sadece.
    - Motor etrafındaki vidalara baktım, motor bakım görmüş ve vidalar yalama olmamış.
    - Motorun arka lastiği bitmiş, ilk yapacağım şey onu değiştirmek zaten.
    - Egzoz pek renk değiştirmemiş.
    - Bazı noktalar paslanmış.
    - Elcikler ve ayna orjinal değil, görünürde araç büyük kaza atlatmış gibi görünmüyor grenajında 1-2 kılcal ağaç çiziği var sadece.
    - Esenler - Atak Motor diye bir yere götürülüyormuş bakımları için.
    - Plakayı sorgulattığımda kaza raporu çıkmadı. Ruhsatta yazan plaka-şase no ve motor no'yu eşleştirdim, bi problem çıkmadı. Fakat internetten araştırdığım kadarıyla olan bi problemmiş bu, farklı bir model honda çıktı.
    - Satan kişi esnaf, 1 yıldır kendisindeymiş araç. Arka fren diski, fren balataları, 4 buji, yağı, yağ filtresi, hava filtresinin temizliği gibi yaz bakımları yapılmış, 2000-3000 lira kadar para harcadığını söylemişti.

    Bu motorları bilen, fikir sahibi olan var mı? Hangi motoru almalıyım?
    Baktığınız modeller çok eski teknoloji...
    Transalp yakıtı ve gücü nedeniyle ülkemizde az tercih edildi. Tavsiyem 2 3 lira daha koyup vstrom almanız
    Transalp yeni kasada eski kasadada çalışma ısısı oldukça yüksek satıcının söylediği doğru olabilir özellikle trafikte yaz aylarında işkence oluyor.
    Bunun haricinde ikinci el motorda 100 binde motor ister 40 binde motor ister demek çok büyük yalnış olur. Bu tamamen önceki bakımları ve kullanıcılarına bağlı. Zaten ikinci el alacağınız tüm motorlarda motor isteme riski mevcut..

    Eğer bu söylediklerim bir engel değilse söyledikleriniz olabilecek şeyler ve transalplerin hepsinde mevcut. Şimdiden hayırlı olsun.
    Kızıl pars bunu beğendi.

  6. #6
    osiosborn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2016
    45000km orjinal olmayabilir. Muayene ve bakım km'lerini kontrol edin.

  7. #7
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Ben de çok düşündüm, özellikle 600 ü, fakat benzinde ki artış hızına ayak uyduramadığımdan vazgeçtim.

  8. #8
    guleyc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC700X
    Alıntı MahmutBiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Baktığınız modeller çok eski teknoloji...
    Transalp yakıtı ve gücü nedeniyle ülkemizde az tercih edildi. Tavsiyem 2 3 lira daha koyup vstrom almanız
    Transalp yeni kasada eski kasadada çalışma ısısı oldukça yüksek satıcının söylediği doğru olabilir özellikle trafikte yaz aylarında işkence oluyor.
    Bunun haricinde ikinci el motorda 100 binde motor ister 40 binde motor ister demek çok büyük yalnış olur. Bu tamamen önceki bakımları ve kullanıcılarına bağlı. Zaten ikinci el alacağınız tüm motorlarda motor isteme riski mevcut..

    Eğer bu söylediklerim bir engel değilse söyledikleriniz olabilecek şeyler ve transalplerin hepsinde mevcut. Şimdiden hayırlı olsun.
    çok haklısınız, sanırım şuanlık motor almayı erteleyeceğim. elimdeki paranın tamamını motora verip geri kalanını borç yapmak hiç mantıklı gelmiyor şuan.

    Alıntı osiosborn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    45000km orjinal olmayabilir. Muayene ve bakım km'lerini kontrol edin.
    cevap için teşekkür ederim, ben de orada kıllanmıştım, motosikletin muayene kağıdı piyasada yok. artık muayene kağıdı istemiyorlar diye de uğraşmamış. zaten noter de motorun muayenesi yok diye satışı vermedi. büyük ihtimal 145 bin km'de falandır. biri de arka disk değiştiğine göre fazla km'den gitmiştir demişti.

    Alıntı Metehan07-70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de çok düşündüm, özellikle 600 ü, fakat benzinde ki artış hızına ayak uyduramadığımdan vazgeçtim.
    ona çare yok hocam, 600+ cc için 1-2 litre yukarıda olması şuanlık ortalama 10 liraya kadar fazla yakar demek. benzini çok yakmasını diğerlerine oranla daha az kafaya takıyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:30 ----------

    hatta şimdi plakasını pttavm diye bir uygulamadan km öğrenmek için sorguladım 2003 model olanın, meğer motosiklet değil otobüsmüş sisteme göre.

  9. #9
    Selected - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2018
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    PULSAR NS150
    Sormamda sakınca yoksa neden transalp?

  10. #10
    guleyc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC700X
    Alıntı Selected adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sormamda sakınca yoksa neden transalp?
    İyi diye duymuştum daha öncesinde, kesinlikle illa transalp değil. BMW 650 Dakar da çok güzel 2000 modelleri TA fiyatına.

  11. #11
    Kızıl pars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Bisiklet
    Eğer tamirhane gibi bir ortamın yoksa ve bu işlerden anlayan biri değilsen eski motor seni çok yorabilir.

    Basit konuların ilerisinde bilgi - beceri ister.
    Mesela ben lastiği söküp takarım, balata da değiştiririm ama bunlar yetmez.
    Eski motorun varsa sorunların şekli ve karmaşıklığı artar.

    Örneğin akü şarj olmuyor ise aküsünü söküp şarj etmek ve muhtemelen arıza şarj dinamosundadır demek
    Debriyaj kaçırıyor acaba balatası mı bitti yoksa hortumunu mu değiştirmek gerekiyor gibi düşünmek
    sana uzaksa eski motor almamanı tavsiye ederim.
    Hamdım, piştim, hala hamım.

  12. #12

    Üyelik
    11 Haziran 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Suzuki DL 650 Vstorm (2004)
    ilk motosikletin sahibini tanıyorum. çok iyi niyetli ve güzel şeyler yapan biridir. ayıplı mal satmayacağını %95 oranında söyleyebilirim. 110 000 km? bana göre transalp için kilometre bile sayılmaz. ama burda başlık açtığına göre ooooooo 110bin km, ölmüştür o motor :D modeli eski olduğu için tabiki sıkıntıları çıkacaktır. neyse efenim.

    ikinci motosiklet 2003 model 45bin km de????!!???!11? (ahahahhahhahahhahaha) 2003 model 45bin (kırkbeşbin) km'de. senede yaklaşık 3000 km yapmış yani. transalp gibi bi motosiklet için hiç normal gelmedi. ben vstrom'umu alalı yaklaşık 1,5 ay oldu 2000 km yol yapmışım. şu anda motorum 118bin km'de.. geriye çeksem 45bin diye itelerim o kadar da bakımlı, öehm neyse konumuza dönelim.

    bence bu paralara alınabilecek en iyi motosiklet vstromdur (kendi motorum diye demiyorum eehhehe) frenleri tutmuyo diyenler olur, binersin bakımlı vstrom'a frenleri denersin (orijinal frenler mümkünse) konforunu falan beğenirsen alırsın. ha transalp efsanedir ama vstrom bana göre 2 gömlek üstündür. üstün olmasa zaten TA alırdım :D

    yakıt konusunda vstrom'un yakıtı uzun yolda 4-5 litre arası. gazlarsan 7 ye kadar çıkarabiliyosun. şehir içinde insan gibi kullanırsan 5-5,5 litre arasında değişiyor.

    inanın vstrom cazgırlığı yapmıyorum sadece insanlar para veriyolar değişik bi fikir olarak sunuyorum, yoksa senin alacağın vstrom'dan banane :D (son kısmı üstüne alınanlar bilir :D )

    gönlüne yatanı al geç kardeşim.

  13. #13
    guleyc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC700X
    Alıntı schizo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk motosikletin sahibini tanıyorum. çok iyi niyetli ve güzel şeyler yapan biridir. ayıplı mal satmayacağını %95 oranında söyleyebilirim. 110 000 km? bana göre transalp için kilometre bile sayılmaz. ama burda başlık açtığına göre ooooooo 110bin km, ölmüştür o motor :D modeli eski olduğu için tabiki sıkıntıları çıkacaktır. neyse efenim.

    ikinci motosiklet 2003 model 45bin km de????!!???!11? (ahahahhahhahahhahaha) 2003 model 45bin (kırkbeşbin) km'de. senede yaklaşık 3000 km yapmış yani. transalp gibi bi motosiklet için hiç normal gelmedi. ben vstrom'umu alalı yaklaşık 1,5 ay oldu 2000 km yol yapmışım. şu anda motorum 118bin km'de.. geriye çeksem 45bin diye itelerim o kadar da bakımlı, öehm neyse konumuza dönelim.

    bence bu paralara alınabilecek en iyi motosiklet vstromdur (kendi motorum diye demiyorum eehhehe) frenleri tutmuyo diyenler olur, binersin bakımlı vstrom'a frenleri denersin (orijinal frenler mümkünse) konforunu falan beğenirsen alırsın. ha transalp efsanedir ama vstrom bana göre 2 gömlek üstündür. üstün olmasa zaten TA alırdım :D

    yakıt konusunda vstrom'un yakıtı uzun yolda 4-5 litre arası. gazlarsan 7 ye kadar çıkarabiliyosun. şehir içinde insan gibi kullanırsan 5-5,5 litre arasında değişiyor.

    inanın vstrom cazgırlığı yapmıyorum sadece insanlar para veriyolar değişik bi fikir olarak sunuyorum, yoksa senin alacağın vstrom'dan banane :D (son kısmı üstüne alınanlar bilir :D )

    gönlüne yatanı al geç kardeşim.
    cevap için çok teşekkür ederim, suzuki vstrom dl650 benim de hoşlaştığım, herkesin tavsiye ettiği motorlardan biri fakat pahalı, bu iş direkt bütçeye bakıyor doğrusu.

    - bmw f650gs'ye baktım, 2000'li modelleri güzel özelliklerle donatılmış fakat kronik arızası varmış, devirdaim keçesi değişmeliymiş 30-40 bin km'de bir. parça fiyatları euro bazında, yakışıklı motor ve biraz masrafı ani. 3-4 lt yakıtı varmış üstelik. hesap yapsak 5-6 lt transalpe göre BMW - 30bin km'de 1200lt, TA - 30bin km'de 1800lt. Aradaki fark 6 tl benzin fiyatına göre 3600 TL eder. 3600 TL benzin tasarrufu BMW yedek parçasına yatırılabilir. Tek silindir, ABS gibi + yanları, titreşimi var ve parça tedariği zor - yanları şuan aklıma gelenler. (fakat tabi, taksitle dünyayı satın alabilecek arkadaşlar bmw'nin bakım ücretlerini görünce uzak durmayı tercih edebilirler)

    - kle500'e baktım, onun da manyetik volan problemi varmış, parçası onun da bulunmuyor.

    - tenereler de pahalı, seven de tam seviyor.

    - honda cbf600'e de baktım, onlar da pahalı

    ve artık enduro seviyesinden çıktığım kararsızlıkta son noktaları yaşadığım durum. en sonunda tabanvay gibisi yok deyip yürümeye devam edeceğim gibi görünüyor.

  14. #14
    inshroud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2016
    Baktığınız motosikletlerin hepsi ağız sulandıran cinsten. Benim de zamanında kaldığım ikilemde kalmışsınız. Elimizde TA, V Strom, f650gs, kle500 ve tenere varsa eğer, bunların hepsi doğru seçim enteresan bir şekilde. Yukarıda kısa bir yorum yapmıştım ama bir iki şey daha yazayım. KLE500 ve (ne yazık ki) V Strom haricinde hepsiyle haşır neşir oldum. Burada V Strom'u ayrı bir yere koymak lazım, çok güzel bir motosiklet olduğunu biliyorum ama deneme fırsatım olmadığı için kapsam dışında kalıyor. Bunların arasında tereddüt etmeden TA derim (nitekim ben de TA kullanıyorum) ama yine de sizin kafanızı daha fazla karıştırmak için V Stromu tekrar hatırlatıyor ve üstüne tuz biber olsun diye "Versys" diyorum.

    Zevkleriniz ve ihtiyaçlarınız benimle örtüştüğü için durum hoşuma gitti. Ben araştırdım, uğraştım, tepiştim, birsürü motosiklete bindim ve Transalp aldım. Memnuniyetle kullanıyorum (2011 model XL700VA) ama yine de daha çok bütçem olsaydı Versys alırdım. TA, bu motosikletler arasında arabaların Cadillac'ı gibi bir his veriyor bana. Versys biraz daha atılgan, biraz daha yaramaz, üstelik hemen hemen aynı rahatlıkta. F650 gs ise insanı hep ayakta kullanmaya iten, "şöyle uzun, bitmeyen bir çöl olsaydı da hoplaya zıplaya zangır zangır titreye titreye gitsem" diye düşündüren bir motosiklet. Keza Tenere de F650gs gibi daha enduro gelir bana hep. (Kendi kullanım tecrübelerimden)

    Son tahlilde; 3 motosiklet: TA, VStorm ve Versys. Fiyat/performans olarak sıralamasını bir türlü yapamadığım 3 motosiklet. Tabi bunlar haricinde Crossrunner, Africa Twin, Tiger 800, Varadero, F800 gibi burada bahsetmediğimiz mükemmel motosikletler var ama o sonraki iş.

    Gönül işin içine girince 3 motosiklet arasında sıralamam (fiyat ve işletme giderlerinden bağımsız olarak) Versys, TA, VStorm şeklinde olurdu.

  15. #15
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Ktm 640 al sen. Titreşimi dert etmezsen geri kalan herşey mikemmel. Anlatmaya gerek yok.

    Seçenekler içinde ise 2 bin fazla verilip 650 almak daha mantıklı. Hemde düşük km.

  16. #16
    guleyc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC700X
    Alıntı inshroud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Baktığınız motosikletlerin hepsi ağız sulandıran cinsten. Benim de zamanında kaldığım ikilemde kalmışsınız. Elimizde TA, V Strom, f650gs, kle500 ve tenere varsa eğer, bunların hepsi doğru seçim enteresan bir şekilde. Yukarıda kısa bir yorum yapmıştım ama bir iki şey daha yazayım. KLE500 ve (ne yazık ki) V Strom haricinde hepsiyle haşır neşir oldum. Burada V Strom'u ayrı bir yere koymak lazım, çok güzel bir motosiklet olduğunu biliyorum ama deneme fırsatım olmadığı için kapsam dışında kalıyor. Bunların arasında tereddüt etmeden TA derim (nitekim ben de TA kullanıyorum) ama yine de sizin kafanızı daha fazla karıştırmak için V Stromu tekrar hatırlatıyor ve üstüne tuz biber olsun diye "Versys" diyorum.

    Zevkleriniz ve ihtiyaçlarınız benimle örtüştüğü için durum hoşuma gitti. Ben araştırdım, uğraştım, tepiştim, birsürü motosiklete bindim ve Transalp aldım. Memnuniyetle kullanıyorum (2011 model XL700VA) ama yine de daha çok bütçem olsaydı Versys alırdım. TA, bu motosikletler arasında arabaların Cadillac'ı gibi bir his veriyor bana. Versys biraz daha atılgan, biraz daha yaramaz, üstelik hemen hemen aynı rahatlıkta. F650 gs ise insanı hep ayakta kullanmaya iten, "şöyle uzun, bitmeyen bir çöl olsaydı da hoplaya zıplaya zangır zangır titreye titreye gitsem" diye düşündüren bir motosiklet. Keza Tenere de F650gs gibi daha enduro gelir bana hep. (Kendi kullanım tecrübelerimden)

    Son tahlilde; 3 motosiklet: TA, VStorm ve Versys. Fiyat/performans olarak sıralamasını bir türlü yapamadığım 3 motosiklet. Tabi bunlar haricinde Crossrunner, Africa Twin, Tiger 800, Varadero, F800 gibi burada bahsetmediğimiz mükemmel motosikletler var ama o sonraki iş.

    Gönül işin içine girince 3 motosiklet arasında sıralamam (fiyat ve işletme giderlerinden bağımsız olarak) Versys, TA, VStorm şeklinde olurdu.
    Versys deyince bende de akan sular durur, yolculuğa çıkmayı istediğim motorların başında yeralır. Vstorm önerisi çok fazla ve arazi için değil o papuçlar diyen de çok fazla insan var. Motor için ayırdığım bütçe 11 bin lira. 190 boyunda olunca da daha önce totalde 25bin km yaptığım 150-250cc bandındaki motorlar zaten küçük geliyordu, artık büyütmek istediğim ve ileride ara sıra uzunyol, arazi tür gezi amaçlı kullanabileceğim bir motor arıyorum.

    -dipnot; saydığım motorların çoğu zaten safkan arazi motoru değil, fakat araziye de çıkabilir motorlar-

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------

    Alıntı Ekarademir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ktm 640 al sen. Titreşimi dert etmezsen geri kalan herşey mikemmel. Anlatmaya gerek yok.

    Seçenekler içinde ise 2 bin fazla verilip 650 almak daha mantıklı. Hemde düşük km.
    Tam bir arazi duruyor ktm 640 adv, fakat istanbul'da yok. toplamda 5 ilan var sitede.

    2. seçenek 45bin değil, 145bin olmalı. üstelik galiba pek iyi bakılmamış, satıcının söylediği bazı şeyler de birbirini tutmayınca vazgeçtim almaktan 2. seçeneği.

  17. #17
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Ktm 640ın belli bi sınıfı tarzı yok. Sadece ktm nin ürettiği ve o bırakıncada bitmiş bişey. Tipe baksan touring gibi. 28 lt depo var. Ama ağırlığa baksan endurp. 148 kg. Diğer toueinglerden çok hafif. Ktmdeki tork 600lüklerde başka motorda yok. Hızlı kalkınca gondola binmiş gibi içimi bulandırıyor. Yetişebilende çıkmadı.

    Hafifliği ve kıvraklığı ile şehir içinde commuter gibi. Uzun yoldada çok rahatım. İnceleme yazısını bırakayım. Bunuda düşün seçenekler arasında.

    http://mustafa.atesel.com/ktm-640-adventure-test/

  18. #18
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    bence transalp doğru karar
    kaç model kaç km bilmem ama temiz bakımlı ta pişman etmez
    yolda bırakmaz
    arkadaşların v strom dediğine bakma o suzuki enduro değildir en azından transalp kadar değildir


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler