KTM Duke 390 Mı? YAMAHA Yzf R25 Mi?
Reklamlar
-
splender adlı üyeden alıntı
Kaplumbağa-koşucu paradoksu sizin kisi. Reelde öyle bir dünya yok.
Arkadaş 14 yaşında fazla üstüne gitmeyin
Reklamlar
-
splender adlı üyeden alıntı
Kaplumbağa-koşucu paradoksu sizin kisi. Reelde öyle bir dünya yok.
insanlar zannediyor ki ben 140 la giderken mt07 de 140la gitti benden az yaktı. Tek atladıkları şey sen 140 la giderken 9 bin devirdesin mt07 6-7 bin devirde... Mt07 de 9-10 bin devir gitsin bakalım yakıcak mı r25 le aynı
-
zekeriyaimam adlı üyeden alıntı
Strok kısa çap büyük,egzantrik ona göre.Yazılımla olsaydı mt25'e çekerlerdi ayarı.
R3 te çap daha büyük daha torklu
Ateşleme haritası ve çıkış ve arka dişliyle oynansa,ulen az bağirsa yine yeter be dayioğlu..
-
ahe adlı üyeden alıntı
insanlar zannediyor ki ben 140 la giderken mt07 de 140la gitti benden az yaktı. Tek atladıkları şey sen 140 la giderken 9 bin devirdesin mt07 6-7 bin devirde... Mt07 de 9-10 bin devir gitsin bakalım yakıcak mı r25 le aynı
Ben r25 190 görene kadar ktm ile 2 sefer aynı yolu gelip gidecek arkadaşa demiştim ama
-
-
Boldpilot adlı üyeden alıntı
Valla ülkemiz insanının en büyük sıkıntısı 1 kullandığı aracın sıkıntılarını gizlemek
2 kullanmadıkları hakkında eşden dosttan duyulanla yorum yapmak
https://i.hizliresim.com/5DWLaL.jpg
Ben burda ktmnin kötü yanlarından bahsedince terörist ilan ediliyorum , duke 390 alıp 3 yıldan fazla kullancaksanız yetkili servisinden başka yere elletmicekseniz (yetkili servisde sizi iyi ellicek) kullanılır.
Malzeme kalitesi malzeme kalitesi diyor herkes , bajajın motorlarından pek bi fark göremedim ben şekil olarak güzel olmaları hariç.Elektronik aksamda sıkıntı çıkabiliyor , yabancı forumlara girin çoğu kişi yağ basınç uyarısı alıyor , 1-2 tanede hata kodu var onlarlada çok karşılaşan olmuş , bende karşılaştım sargı ve konjektör değişti vs..
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:36 ----------
Sana yorum yapan arkadaş r25in devir çevirmeden yürümediğini bilmiyor sanırım çok takma .90 la gidince hepsi az yakıyor ama kaçımız 90 la yol yapıyoruz ben ybr 125le bile 110 110 gidiyordum.
aynen öyle bende duke250 için kötü yorum yapınca baya yüklendiler bana.
Sanki ben başka markaların reklamını yapıyorum hiçbirisinin bana faydası yok ben ne görüyorsam onu söylüyorum bana kimsenin katkısı yok ben neden kötü yanlarını söyleyince sıkıntı çıkıyor anlamıyorum.
-
Huseyin9595 adlı üyeden alıntı
aynen öyle bende duke250 için kötü yorum yapınca baya yüklendiler bana.
Sanki ben başka markaların reklamını yapıyorum hiçbirisinin bana faydası yok ben ne görüyorsam onu söylüyorum bana kimsenin katkısı yok ben neden kötü yanlarını söyleyince sıkıntı çıkıyor anlamıyorum.
Bu arada duke 250 nasıldı ben bir kaç kere sürdüm öyle kullandım diyemem.Yani nasıl bir kötü tecrübe yaşadınız
-
ahe adlı üyeden alıntı
Galiba dalga geçiyosunuz anlamıyorum fakat bu size son yorumum ben o değerlere düşeceğini biliyorum dediğim gibi alt devirlerde bende o değerlere inebiliyorum veya hep aynı devirde uzun yolda gidilirse de düşülebilir o değerlere ortalama tüketim demek şehir içinde o trafikte kırmızı ışıkta dur kalk bazen devirli kullanarak aralardan geçme veya sollama olaylarını kapsıyor.
Tabikide sabit gidilse oralarda dolaşırsınız fakat hiç trafiğe düşmemek gerekiyor veya hiç ani gaz tepkisi vermemek gerekiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:07 ----------
ahe adlı üyeden alıntı
Bu arada duke 250 nasıldı ben bir kaç kere sürdüm öyle kullandım diyemem.Yani nasıl bir kötü tecrübe yaşadınız
Ayakları çok titriyordu. Alt devirler çok güzel fakat yüksek devirler ölü gibi en fazla yokuş aşağı 142 görebildim. 100den sonra makina gitmiyordu. rc200 kullandım tabiki o naked değildi fakat arada 50cc ve 6 beygir farkı vardı rc200 bin kat daha iyi gidiyordu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------
duke 390 ile 2 kere gidip gelirim diyen kişi ironi yapıyor tabiki de o kadar fark yok aralarında fakat duke 390 top speedine çıkana kadar r25 baya gerilerde kalır makina köpek gibi gidiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------
BİDE BU TARZ KONU AÇAN ARKADAŞLAR SANIRIM CAN SIKINTISINA SORUYOR VEYA EĞLENMEK İÇİN GERİ DÖNÜP BAKMIYOR BİLE SANIRIM GÖRDÜĞÜM KADARIYLA YORUMUDA YOK
-
Huseyin9595 adlı üyeden alıntı
Galiba dalga geçiyosunuz anlamıyorum fakat bu size son yorumum ben o değerlere düşeceğini biliyorum dediğim gibi alt devirlerde bende o değerlere inebiliyorum veya hep aynı devirde uzun yolda gidilirse de düşülebilir o değerlere ortalama tüketim demek şehir içinde o trafikte kırmızı ışıkta dur kalk bazen devirli kullanarak aralardan geçme veya sollama olaylarını kapsıyor.
Tabikide sabit gidilse oralarda dolaşırsınız fakat hiç trafiğe düşmemek gerekiyor veya hiç ani gaz tepkisi vermemek gerekiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:07 ----------
Ayakları çok titriyordu. Alt devirler çok güzel fakat yüksek devirler ölü gibi en fazla yokuş aşağı 142 görebildim. 100den sonra makina gitmiyordu. rc200 kullandım tabiki o naked değildi fakat arada 50cc ve 6 beygir farkı vardı rc200 bin kat daha iyi gidiyordu.
Hocam işe git gel kullanıyorum zaten ben sabah izmirliler bilir gaziemir trafiğini neyse uzatmaya gerek yok
Duke250 için o kadar atıp tutuyolardı demekki çoğu kişi KTMfanboymuş
-
Biliyorum izmiri kız arkadaşım bucada yurtta kalıyor dokuz eylülde okuyor devamlı istanbuldan oraya gidiyorum
-
Huseyin9595 adlı üyeden alıntı
Biliyorum izmiri kız arkadaşım bucada yurtta kalıyor dokuz eylülde okuyor devamlı istanbuldan oraya gidiyorum
Abo izmir farklı bir yer buca farklı biryerdir hahahah İstanbulda buca tam olarak nereye benziyor hep merak etmişimdir
-
bence kağıthane civarlarına benziyor orda hasanağa var kağıthanede hasbahçe var kafelerde benziyor bence :D
güzel şehirde ulaşım biraz sıkıntı sanki yada ben istanbuldan geldiğim için pek beğenemedim :D
Gezdim çoğu yerini izmirin ama alsancak en sevdiğim yer oldu fakat her kafenin önünden geçerken içeri çağıran elemanları sevmedim :D
-
Mexico adlı üyeden alıntı
Beyler size Yamaha'nın parça fiyatlarından sadece bir örnek vereyim, sizde şu KTM'nin "parçası ve bakımı pahalı" efsanesinden kurtulun.
Yamaha Nmax 125. Aldığı yağ miktarı 900 ml. Tek silindir, 12-13 bg sıradan bir scooter. Bin bakımında sadece yağ değişti ve 100 lira civarı ödedim.
Nmax'den önce Duke 200 kullanıyordum ve bir küsur litre yağ alıyordu. Bisikletciden bozma servisinde 120 lira ödedim toplam. Yağ 1 litre fazla ama toplam fiyat yakın.
NEYSE, SADECE BİR PARÇA ÖRNEĞİ VERİYORUM YAHAMA'DAN. NMAX'IN PLASTİK YAĞ SEVIYE ÇUBUĞU TAM 75 TL. BILDIGINIZ PLASTİK, SIRADAN BIR YAĞ ÇUBUĞU 75 TL. INANMAYAN ARAR SORAR SERVISI.
Aynı efsane malesef Piaggio için de var, o italyan parçası pahalı. Sonra kalite kokan XEVO yu bırakıp koşarak, xmax veya kore scooter ı alırlar ve sonra şikayetler başlar, Piaggio sahibi ise ömür boyu kullanır.
-
Mt25/R25'e 6.5 yaktıkmak gerçekten büyük başarı ya o motorda ciddi bi sıkıntı var ya gerçekten sürüş tarzınız çok anormal.
Mt25 sıfır aldım 2500km bindim sattım. Bırakın 6.5 i 5.1 bile gördüğümü hatırlamıyorum. Tamamı istanbul şehiriçi/Tem ve gayet devirli kullanmama rağmen 4.4 4.6 civarında gezdim hadi çok çok zorlayın 5 yakın.
1200cc 260kg motorla 7 7.5 yakıyorum ben. mt25 için imkansıza yakın rakamlar bunlar sürekli 1. 2. vites kesiciye dayayıp mı gidiyosunuz napıyosunuz
-
Bolca açıklama yaptım tekrardan aynı şeyleri size de söyleyecek değilim yazdıklarımı görerek okuyabilirsiniz.
1200cc motorunuzla diye işe girerek karşımdaki kişiyi tanımama yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim.
Bi r1 le o değerlerin daha aşağısında gezmek gerekiyor yani sizin demenizle.
-
Mt25 bildiğim 2500km kullandığım motor, burada kullanan kaç kişide yazdı hepimizinde söylediği rakamlar aşağı yukarı aynı. Mt25/R25 ortalama 4.5 litre civarında yakar hadi dedik ki çok zorlayın 5 yaksın.
Sonuçta burası forum insanlar bilgi almak için giriyor. Niye yanlış öğrenip ona göre karar alsın. Mt25/R25 için 6.5 yakmaz yakıyosada ciddi bi sorun vardır. 1200cc motor örneğini örnek için verdim. Marka modelde söylemedim. Sizce 260 kg( yani 90kg daha ağır), 1200cc ( neredeyse 5 katı hacimde) bir motorla hemen hemen aynı yakması mantıklı mı? R1 ya da benzeri motosiklet hiç kullanmadım kaç yakar bir fikrimde yok. Ha illa at bi rakam diyorsan muhtemelen 10 litre civarında yakıyordur. 25 litre yakmıyordur.
-
bende CBr500R var arkadaş da MT07 de vardı peş peşe gittik aynı yolda yaklaşık (350 +350 KM ) deger
MT07 giderken %26 fazla yaktı arkadaş devirli kullandı .(misal 140 la giderken 6 yerine 5 vites de )
Dönüşte %19 fazla yaktı ama bu sefer 140 da iken 6 vitesde motoru kullandı.
-
nyk adlı üyeden alıntı
Mt25 bildiğim 2500km kullandığım motor, burada kullanan kaç kişide yazdı hepimizinde söylediği rakamlar aşağı yukarı aynı. Mt25/R25 ortalama 4.5 litre civarında yakar hadi dedik ki çok zorlayın 5 yaksın.
Sonuçta burası forum insanlar bilgi almak için giriyor. Niye yanlış öğrenip ona göre karar alsın. Mt25/R25 için 6.5 yakmaz yakıyosada ciddi bi sorun vardır. 1200cc motor örneğini örnek için verdim. Marka modelde söylemedim. Sizce 260 kg( yani 90kg daha ağır), 1200cc ( neredeyse 5 katı hacimde) bir motorla hemen hemen aynı yakması mantıklı mı? R1 ya da benzeri motosiklet hiç kullanmadım kaç yakar bir fikrimde yok. Ha illa at bi rakam diyorsan muhtemelen 10 litre civarında yakıyordur. 25 litre yakmıyordur.
tamam arkadaşım haklısın.
-
splender adlı üyeden alıntı
Kaplumbağa-koşucu paradoksu sizin kisi. Reelde öyle bir dünya yok.
Öyle bir dünya var fanboy bey bi ara yolunuz düşerse göstereyim.
-
Yine R25 tayfa sidik yerışı başlamış. Neden 200 km ye kadar son hıza gelen her motora Beygir, Tork fark etmeksizin topyekûn savaş ilan ediyorsunuz siz ?
Yakında 3 harfli sahiplerine benzeyeceksiniz iyice. Ducati scrambler 200 km yi zar zor gören bir motosiklet. 75 beygir. ister kalkışta ister son hızda ister otobanda yanına yaklaşabilir mi R25 scrambler ın ya da aynı örnek ile SV650A ' nın. Niye böylesiniz siz. 150 KG 44 beygir TEK SİLİNDİR ( senden önce gelen TORK ) bir motosiklet ile sizin motorunuz nasıl aynı gidebilir.
Bir açın Tork nedir ? Beygir nedir ? Merak edin biraz. R25 en iyi giden 250 lik olabilir. Ama o kadar büyütmeyin işte A2 sınıfı sınırında 45-48 hp motorlar ile kıyaslamayın kendinizi. Adam niye alsın daha çok para verip daha az giden motosikleti ?
El insaf yahu her ay 3-4 kez aynı başlık. Yeter bıktık, sıkıldık artık !!!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)