Bir honda msx 125 al fabrika verileri 1.5l/100km dir .Kullan
Kraftstoffverbrauch
Ausblenden
Verbrauch Honda Messwerte gem. WMTC 1,5 l/100 km
Abgasverhalten Euro 4
CO2 g/km kombiniert ab Euro 4 34 g/km
Bir honda msx 125 al fabrika verileri 1.5l/100km dir .Kullan
Kraftstoffverbrauch
Ausblenden
Verbrauch Honda Messwerte gem. WMTC 1,5 l/100 km
Abgasverhalten Euro 4
CO2 g/km kombiniert ab Euro 4 34 g/km
Benim 2011 LPG li lancer aracımla TVS RTR 180 motosikletim çok yakın fiyat aralıklarında yakıt tüketiyor, bu nedenle istanbul içi trafik olan yerlerde yahut acil işlerimde motosikleti,diğer şehir dışı olsun yağmur çamur olsun vesaire işlerim de de otomobilimi kullanıyorum.
LPG ürettiği sıcaklık nedeni ile motora zarar verebilir benzin yanma sıcaklığı ve LPG yanma sıcaklığı bir değildir,aşırı ısı özellikle benim otomobilimdeki gibi Magvezyum alaşımli sübap kullanan araçlarda erken yıpranmasına neden olur.O yüzdendir ben otomobilde 3.000 devri geçeceğim zaman
benzinde kullanıyorum
zaten malumunuz motosiklet devirli alet düşünün ben 3.000 devirde otomobili benzine alıyorum motosiklet en az 5.000 devir zaten cayır cayır yanıyor motosiklet
ben çocukken babamın motosiklet tamirhanesine gelen MOBİYLETTE marka ENDRO model bi piknik tüplü mobilet vardı Dayı gayet güzel kullanıyordu
e yoğrumlamam bugadar.
su soğutmalı ve enjeksiyonlu motorlara LPG uygulaması daha kolay yapılabilir.
karbüratörlü motorda hava-yakıt oranını tutturana kadar uğraşıp durursunuz. sabah mükemmel çalışan motorunuz akşam boğulur, ertesi gün marşı almaz, bezdirici derecede eziyet çekersiniz.
lpg tankını arka çantaya takmayı emniyetli bulmuyorum. scooter alıp sele altındaki bölmeye montaj yapmak daha güvenli olur.
ruhsata işletmeyi unutun. yapacağınız iş ne yasal, ne yasak -arada bir şey- olacak. otomobillere lpg dönüşümü mevzuatı yayınlanmadan önce yapılan dönüşümler gibi, idare edeceksiniz.
motor ömrüne olumsuz etkisi olur mu? "benim motorum lpg ile benzinde gittiğinden daha iyi gidiyor" yarıştırmasına girerseniz motor ömründen yersiniz. dönüşümde lpg ayarlarını biraz kısık tutmalarını ister ve birazcık performans kaybına katlanırsanız, devir kesiciye girene kadar gaza abanmazsanız güle güle kullanırsanız.
son söz; yapılamayacak bir işlem değildir. sonuçta uzaya roket göndermiyoruz. bilinen ve benzerleri yüzbinlerce arabada bulunan bir sistemi motosiklete uyarlayacaklar. lakin esnaf zihniyetli ustalarımız bu zahmetli işle uğraşmak istemez. o sürede 2-3 arabanın dönüşüm işini yapıp daha fazla kazanmaya bakar.
1. ben kafaya koydum, bu işi yapacağım diyorsanız
2. bu işi kafasına koymuş, ilk 5-10 uygulamayı araştırıp öğrenmek amacıyla yapacak, bu işten para kazanmayı sonraya erteleyecek bir de usta bulursanız ben teorik destek veririm.
Honda msx benzeri ufak bir motor var ,
Lifan pony 100
99cc hem vergisi yok hemde iki kişi 100km hız ile yolculuk yaptık ağzım açık kaldı ,
O ufacık motor lokomotif gibi çekiyor ,
Neden anlattım piyasadaki en az yakan motor ,
2 litre tüketimi var, 4 litre depo ile 200 km gidiyor
Parçası ucuz ,
Yazlık fln olsa alırım bir tanede visteli motor , bana gelmez .
Lakin çok beğendim , sesi gidişi görünümü herşeyi çok güzel.
Biraz bilme çokça küreleme,
Usta'dan değil kulakdan duyma değil araştırıp yazı yazmanızı salık veririm yaş 42 ye gelmiş az ve özlü yazmak gerek .
LPG benzinden daha fazla enerji verir demişsiniz , organik kimyada metan , etan, bütan diye gider her bir karbon atam u geldiğinde bir basamak yukarı gelir , ve verdiği enerji miktarı artar . Cng<LPG<benzin<mazot/dizel şeklindedir .
Kuru yakıtda demişsin o da yanlış neyse çoksa şey yapmayım direk ummi (cahil demiyorum ) ummi ustaların lafı ile yazı yazmışsın , Genco biri yapsa düşe Kalka ögrnirde ,size tavsiyem ummi ustaların lafı ile hareket Edip yazı yazmayın sonra bilgili biri gelir sizle dalga geçer canınız sıkılır
Dostum son durum nedir? Taktırdın mı? Maliyeti, motora artı ve eksileri neler?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)