Aynen herkes Lpg durumunda,sıvı soğutmalı(su soğutmalı) motorları tercih ediyor...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:27 ----------
Evet millet sonunda istediğim şekilde bir motorsikleti buldum.
YUKI 250-4 BENZİN VE LPG(SIRALI SİSTEM)
Link:
https://letgo.onelink.me/O2PG/d5ccb7c8
Ama çok büyük bir hüsrana uğradım,nerdeyse bütün hayallerimi yıktı.200 km/10lt diyor yani 100 km/5lt,bu motor,yani günlük 15 tl gibi bir yakıt ücreti çıkartıyor bana....
Ama bir yandanda sanki iyi bir şeymiş gibi geldi bana Çünkü motorun teknik özellikleri;
Boyutlar (U-G-Y mm) : 2330x840x1140
Ağırlık : 162 kg (yüksüz)
Motor Tipi : Çift silindir, hava soğutmalı, 4 zamanlı
Silindir Hacmi : 233 ml
Maksimum Güç : 14.3 Kw, 19.4 HP / 8500r/min
Maksimum Tork : 15 N.m / 7000r/min
Maksimum hız : 110 km
Çalıştırma : Elden marşlı
Şanzıman : 5 vites
Ateşleme : Elektronik CDI
Ön - (Arka) Lastik : 110/90-16 * (130/90-16)
Fren Ön - (Arka) : Disk - (Kampana)
Yakıt Sarfiyatı : <2.4 lt - 100 km
Yağlama Tipi : Basınç / Püskürtme
Yakıt Tankı : 14 lt
Şimdi 100 km/3.5 lt yakan ve 20 beygirlik eski bir motor olmasına rağmen 100 km'lik yolu 15 TL(100km/5lt) gibi bir fiyata gidebiliyor.Daha yeni enjeksiyonlu ve 150cc'lik aynı zamandada sıvı soğutmalı bir motora uygularsak,100km/3.0 lt(LPG) gibi bir fiyata gideceğini tahmin ediyorum...
Fikirleriniz nelerdir?