Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

50cc Meselesi ?

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İNTEGRA gitti şuan 50cc (150cc)arora vesta scooter
    Alıntı Blackeagletr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motolux Rossi 50 King 139 bakın. Ruhsatta 50ccdir, orjinalde 125ccdir fabrikasyon, sonradan modifikasyon değildir. Youtubeda geniş incelemeler var. Bir bakın derim. Ben çok memnun kaldım.
    esasında bunları yazmamamak lazım,işin farkına varırlarsa 50cc lerede vergi sigorta getirir bu zihniyet

    neticede eşeğin aklına karpuz kabuğu düşürmemek gerek


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    haojue da135 s - küba dragon 50
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    125cc ama ruhsatta 50cc geçiyor diyenler sonradan modifiye etmiştir ve 2. eldir.

    Hiçbir ithalatçı öyle bir riske girmez. Hayatını karartırlar adamın.

    50cc ise 50cc dir.
    hocam senin dregondaki stop etme sorunu çözüldümü nasıl bu aralar baska sorunlar varmı kaç km oldu genel olarak memnunmusun

  3. #23
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı YERUÇAĞI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    boşversene sen
    50cc 50 cc,ymiş
    bilmeden konuşma...
    Peugouta çemkirmen gerek. Bana veya başkasına değil...

    Not : Senin gibi nerede nasıl konuşacağını bilmezler yüzünden forumdan hergeçen gün daha fazla soğuyorum...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:01 ----------

    Alıntı MotoLed adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam senin dregondaki stop etme sorunu çözüldümü nasıl bu aralar baska sorunlar varmı kaç km oldu genel olarak memnunmusun
    İndiksüyon bobininin kablolarının çok ince ve dandik pabuçla tutturulduğunu görüp, kalın kablo ve çelik pabuçla lehim yaparak tutturduktan sonra bir sorun yaşamadım. Bu yöntemi izleyen herkesin problemide çözüldü.

    Benim motor bir nevi test motoru oldu

    Şimdilerde yeğenim kullanıyor Dragon 50 yi.

    Kış geldiği için açık hava filtresini söküp eski haline getirmiştik. Birazda kilosu var. Birtek bundan dolayı çekiş sorunu yaşıyor. Önümüzdeki ay tekrar açık hava filtresine döneriz.

    Sizde sorun var mı?

  4. #24

    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    haojue da135 s - küba dragon 50
    stop etme sorunu bendede vardı dediğin yöntemle bende çözdüm, bu aralar sabahları soğukta çalışmada zorlanma var onuda debriyaj baskı balata sıkı olduğundan kitleme yapıyormuş (bu sorun tüm çinli modellerde mevcut esasında bu yönden bir sorun değilde standart bir durum diyebilirim.) neticede debriyaj baskı balata ayarı yapıcam ,birde cdi değişecek kontak kapaksamda motor çalışmaya devam ediyor bunlar dışında şuanlık bir sorun yok , forumda online olduğunuzu görünce hem hal hatır sormak hemde model hakkında genel bi bilgi almak istedim. saygılarımla, iyi günler dilerim size.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:13 ----------

    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peugouta çemkirmen gerek. Bana veya başkasına değil...

    Not : Senin gibi nerede nasıl konuşacağını bilmezler yüzünden forumdan hergeçen gün daha fazla soğuyorum...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:01 ----------



    İndiksüyon bobininin kablolarının çok ince ve dandik pabuçla tutturulduğunu görüp, kalın kablo ve çelik pabuçla lehim yaparak tutturduktan sonra bir sorun yaşamadım. Bu yöntemi izleyen herkesin problemide çözüldü.

    Benim motor bir nevi test motoru oldu

    Şimdilerde yeğenim kullanıyor Dragon 50 yi.

    Kış geldiği için açık hava filtresini söküp eski haline getirmiştik. Birazda kilosu var. Birtek bundan dolayı çekiş sorunu yaşıyor. Önümüzdeki ay tekrar açık hava filtresine döneriz.

    Sizde sorun var mı?
    stop etme sorunu bendede vardı dediğin yöntemle bende çözdüm, bu aralar sabahları soğukta çalışmada zorlanma var onuda debriyaj baskı balata sıkı olduğundan kitleme yapıyormuş (bu sorun tüm çinli modellerde mevcut esasında bu yönden bir sorun değilde standart bir durum diyebilirim.) neticede debriyaj baskı balata ayarı yapıcam ,birde cdi değişecek kontak kapaksamda motor çalışmaya devam ediyor bunlar dışında şuanlık bir sorun yok , forumda online olduğunuzu görünce hem hal hatır sormak hemde model hakkında genel bi bilgi almak istedim. saygılarımla, iyi günler dilerim size.

  5. #25
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    @MotoLed, kill switchten kapatınca stop ediyor mu?

    Eğer etmiyorsa yine bir kablo sorunu vardır. Ben Cdi dan olduğunu sanmıyorum.

    Birde kill switch bağlantılarını kontrol edin. Birkaç kişide kendi kendine temas yapıp stop ediyordu. Bende de olmuştu.

    Hava hortumu çok yumuşak. Seleye oturunca baskı yapıp havayı kesebiliyor.

    Açık hava filtresi takarsanız orjinal hortumu kesmeyin.

    Karbüratörü boğazıyla birlikte söküp öne çevirin. İstediğiniz zaman orjinal hale getirme şansınız olsun.

  6. #26

    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    haojue da135 s - küba dragon 50
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @MotoLed, kill switchten kapatınca stop ediyor mu?

    Eğer etmiyorsa yine bir kablo sorunu vardır. Ben Cdi dan olduğunu sanmıyorum.

    Birde kill switch bağlantılarını kontrol edin. Birkaç kişide kendi kendine temas yapıp stop ediyordu. Bende de olmuştu.

    Hava hortumu çok yumuşak. Seleye oturunca baskı yapıp havayı kesebiliyor.

    Açık hava filtresi takarsanız orjinal hortumu kesmeyin.

    Karbüratörü boğazıyla birlikte söküp öne çevirin. İstediğiniz zaman orjinal hale getirme şansınız olsun.
    yok kill switchdende stop etmiyor , acaba orda bir arıza varmı diye kill switchide iptal etmiştim(şase vs gibi durumlar olabilir diye)

  7. #27

    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Şehir
    Aliağa
    Motosikleti
    <<yeni sahibine hayırlı olsun>>TVS Apache RTR 150
    Alıntı YERUÇAĞI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    boşversene sen
    50cc 50 cc,ymiş
    bilmeden konuşma

    ben salak gibi gidip vergisiz sigortasız olsun diye peugeot kısbe 50cc scooter aldım,hemde 7300 tl gibi bir para vermiştim geçen yıl,,senin sndığın gibi bütün 50cc motorları aynı sandığımdan kalitelidir diye peugeot kısbe aldım,(ALMAZ OLAYDIM)

    kalkışları kağnı öküz arabasından farksız,gaz verdikten 2-3 saniye sonra anca kalkmaya başlıyordu,oda öyle sanıldığı gibi öne atlayıp gitmesi gibi değil,,ağır ağır,hatta durur vaziyette tam gaz verdiğimde ayaklarımı yere koyup motorun kalkmasını engelleyebiliyordum,yani motoru tutabiliyordum resmen varyatör debriyaj kacıryor gitmiyordu motor,(İNANMAYAN VARSA GETİRSİN peugeot KISBE MOTORUNU TUTAYIMDA GÖRSÜN)

    2 kişi ile rampa çıkamıyorduk ama düzde gidiyordu,rampaya sardımı yarı yolda kalıyor debriyaj ve varyatörden ses geliyor kayış resmen kaçırıyor rampayı çıkmıyordu,bir müddet sonra motorun varyatöründen öğürme sesleri gelmeye başladı,her durup kalkışta bu ögürme sesi aşırı derecede geliyordu,direk servise götürdüm

    servis bana bu scooter 50cc fransada düz yolda öğrencilerin okula gidip gelmesi amacıyla yapılmış,2 kişi kullanıma uygun değil dedi,,tabi ben sinirlendim,çinli 50cc lerde böyle bişey olmuyor dediğimde,bana aynen şunu söyledi

    (çinli 50cc lerin hiç biri 50cc değil,70-80-100 cc olduklarını ama kağıt üstünde 50cc yazdığını söyledi,ama peugeot dünyaca ünlü prestijli firma oldugu için böyle yapmadığını 50cc yazmışsa gerçek 50cc oldugunu,ayrıca yamaha honda gibi japon firmalarınında motorlarına ne yazdılarsa gerçektede o cc ve güce sahip oldugunu söyledi

    bunun üzerine yaptığım araştırmalarda motogusto b08 ,yuki picasso 50 ve arora vesta 50 cc ve motolüx rossi 50 scooterlerin kağıt üstünde 50cc ama gerçekte 110-125 cc motora sahip olduğunu öğrendim
    hemen gidip ön teker çapının büyük olmasından ötürü arora vesta 50 aldım,,arora vesta 50 scooterde 2 kişi peugeot kısbe tek kişi olarak yola çıktık,,arorada 2 kişi olduğumuz halde peugeot kısbe bize yetişemiyordu,hatta arorada gazı açtığımızda peugeot arkada kaybolup gidiyordu,,

    peugeot kısbe nin 2 kişi ile çıkamadığı yokuşu arora vesta ile 3 kişi binerek çok rahat çıktık ,hatta yokuşun ortasında durup tekrar kalktık,,bunu gördükten sonra hemen üçüne beşine bakmadan peugeot kısbe ucubesini satıp kurtulduk

    ve 1 yıldır arora vesta 50cc scooteri kullanıyorum ,yolda honda spacy 110 cc scooterleri yavaşta olsa geçiyorum,,servisinden söylenen 125cc motoru var ama kağıt üstünde 50cc olduğu sözününde gerçek oldugunu böylece anladım

    bu yazdıklarımın hepsi yaşadığım tecrübelerdir,öyle kafadan atma sallama değil,ayrıca arora vesta scooterimle 110 km süratlere çıktığım oluyor,2 kişi ile 90 çok rahat yapıyor

    arora vesta 50,yuki pikasso 50,motolüx rossi 50,motogusto b08,,bu scooterlerin hepsinin motoru 110 cc nin üstündedir ,ama 50cc olarak geçiyor o ayrı konu
    bu firmalar nasıl yapıyorlar ediyorlar bilmem ama 50cc diye satılan motorları sadece kağıt üstünde 50cc ama gerçekte çok farklılar,,youtubede bu konu hakkında videolar var neyin ne olduğunu açık açık söylüyorlar araştırırsanız görürsünüz

    TEKRAR YAZIYORUM BU SÖYLEDİKLERİM YAŞADIĞIM TECRÜBELERİN SONUCUDUR ,SALLAMA DEĞİL
    yllar önce, çalıştığım yerde markasını bile hatırlayamadığım bir 50 cc scooter vardı... yokuş aşağı 50 km/saat hıza zor ulaşıyordu... kağıt üzerinde 50 cc ama gerçekte 125 cc diyen arkadaşın az önce videosunu gördüm.... 105 km/saat hızı zorluyordu... ben de sizin gibi düşünüyorum... çinliler sanki 135 cc bir motor üretmiş ve 50 cc, 100cc, 125 cc ve 150 cc bütün modellere aynı motoru çakıyormuş gibi bir his var içimde...
    YERUÇAĞI bunu beğendi.

  8. #28

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    bu tamamen bir tahmindir bir şey bildiğimden değil .. sanırım bazı firmalar kendi markaları güme gitmesin diye yan markalar yada kendilerinden bağımsız kurdukları alternatif markalar isimlerle yüksek hacim 50cc işine girdiler..

    çünkü getirtilen özellikle 50 gibi görünüp 100-125cc olan markaların çoğu piyasada yeni türemiş hatta bazıları bu 50cc furyası ile beraber aynı anda piyasaya girmiş markalar.. yani marka zaten bu iş için oluşturulmuş kapanmayı göze alarak oluşmuş kapanana kadar vurucağımızı vuralım mantığı olabilir..

    türkiyede büyük markaların hepsi gerçek 50cc yolluyor motoran,küba,mondial,vespa,pegout v.b .. bunların hepsi gerçek 50cc yolluyor.. bu 100-125 cc yollıyan markalara bakın bazılarının merkez iletişim adresleri bile yok haklarında hiç bir bilgi yok..

    kısaca çinlilerin gerçek 50cc lik blokları bc70 sanırım kodlu bir blokdur. bu blok 80cc lik motorlarla aynı bloku destekler kullanır.. yani gerçek bir 50cc yi en fazla 80cc yapabilirsiniz..

    devletinde bu işlerden sanmayınki haberi yok.. devlet sanırım zaten firmalara bir bildiri yada haber yolattı ki bütün firmalar 2019 dan sonra gerçek 50cc getirticekleri söyleniyor .. yani şu an piyasada olan 100-125cc lik motorlar son motorlar hatta gerçekde 100-125cc olarak getirtilen motorlar çok rahat devletin bir emri bir yazılı beyan ile sistemde 100 yada orjianli herneyse 125 cc ye çevrilebilinir sizin ruhsatınızda istediği kadar 50cc yazsın devletin sisteminde 100-125 cc geçerse o zaman trafik sigortasıda zorunlu olur mtv de zorunlu olur..

    çok zor şeylerde değil bunlar artık her şey yazılım digital ortamlar bir sisteme girip klavyede hacim bilgisini düzeltmeye bakar.. devletin 5 dakkasını almaz.. ondan sonra ilk tüvde kimse motorunu muayeneden geçiremez tüv de çünkü motorlar orjinal 100 yada 125cc görünücekleri için devletin sisteminde...
    tüv mtv , trafik sigortası ve ruhsatta 50cc yazdığı için ruhsat değişikliği istiycekdir..

    hep diyorum güzel rks winner olur rx1 olur bu kasada bir 50cc getirtsinler fiyatıda makul uygun olsun ben ikinci motor alırım bir tane.. dediğim birebir rks winner yada rx1 ile aynı kasalar ebat uzunluk genişlik olarak olucak.. mobiletten bozma kasalar değil..

    şu anda piyasadaki 50cc lik manuellere bakıyorum bir ikisi dışında hepsi mobilet biyonikden ileri gidememiş onların modern versiyonu kasalar..
    ufoz bunu beğendi.

  9. #29

    Üyelik
    13 Haziran 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    falcon flash 100
    Tabi ya gümrükler yol geçen hanı herkes bana ne ben maaşımı bankamatikten ne olursa olsun alıyorum bana ne kim ne getirirse getirsin diyor.

    Büyük köklü tırnakları ile kazıyarak bu güne gelmiş motosiklet firmaları da bu haksız rekabet karşısında Allah'ın dan bulsunlar biz şimdi bunları şikayet edipte ispiyoncu durumuna düşmeyelim. Hem de bu işi yapanların ekmeği ile oynamış oluruz ekmekle oynanmaz günahtır diyorlar.

    Onun için gönül rahatlığı ile falanca ustanın abi bu 50 cc yazıyor ama aslında 125 cc dediği motosikletleri ( motorlu bisikletleri ) alın ve binin.

  10. #30

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Sizin dediğinize göre kullanıcılar biliyor, DEVLET bilmiyor değil mi? 50cc die yutturuyorlar ama orjinalde 110-125cc. Bırakın bu işleri gidin pisiklete falan binin...

  11. #31

    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Şehir
    Aliağa
    Motosikleti
    <<yeni sahibine hayırlı olsun>>TVS Apache RTR 150
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizin dediğinize göre kullanıcılar biliyor, DEVLET bilmiyor değil mi? 50cc die yutturuyorlar ama orjinalde 110-125cc. Bırakın bu işleri gidin pisiklete falan binin...
    sizce 50 cc motosikletin (motorlu bisiklet) hızı, en fazla kaç olur?

  12. #32

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Alıntı quattromeb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sizce 50 cc motosikletin (motorlu bisiklet) hızı, en fazla kaç olur?
    Son hız göreceli bir kavram. Ben sana şunu diyeyim; 45km/sa üzerinde gittiğinde polis cezayı kitler. Bunu düşünerek sürmek gerekir ki o motorlardaki fren ve süspansiyon sistemi daha yüksek hızlar için yapılmadı. Kendi hayatını riske etmek ne kadar doğru bir davranış?

    Benim MT-25'te hızını alınca 190 yapıyor. Peki ne kadar durabiliyor???

  13. #33
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı quattromeb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sizce 50 cc motosikletin (motorlu bisiklet) hızı, en fazla kaç olur?
    Benim Dragon50 stok haliyle sahil yolunda 80 yapıyor. Belki biraz daha yapar ama hiç güven vermiyor o hızlarda.

    En ideal ve keyif verici kullanımı 40-50 km/s arasındaki hızlar.

    100-110 yaptığını söyleyende var ama akıl karı iş değil...

  14. #34

    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İNTEGRA gitti şuan 50cc (150cc)arora vesta scooter
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peugouta çemkirmen gerek. Bana veya başkasına değil...

    Not : Senin gibi nerede nasıl konuşacağını bilmezler yüzünden forumdan hergeçen gün daha fazla soğuyorum...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:01 ----------


    pejo yüzünden sana çemkirdiğimi nerden çıkardın
    ben sana bilip bilmeden konuştuğun için çıkıştım,halada sözümdeyim,,nerde nasıl konuşacağımı biliyorum kardeşim ve tam yerindede sana konuşmuşum,cuk diye oturdu,,bak senin 50cc 50cc dir farklı motor olmaz dedin,al kaç kişi benim söylediğimi doğruladı

    yaa demek öyleymiş,bilmiyordum öğrendim sağol diyeceğine ukelalık yapıyorsun,,ben sana ne diyim artık

  15. #35
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Bak @yeruçağı...

    "Hiçbir ithalatçı öyle bir riske girmez."
    den ne anladığını bilmiyorum.

    Sen ithalatçıyı KAÇAKÇI olarak anlıyorsan bu senin sorunun...

    Konuşman kabaydı. Hala kaba ve terbiyesizce.

    Tekrar ediyorum...
    Eşşeğine kim çüş dediyse ona çemkir...

  16. #36

    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İNTEGRA gitti şuan 50cc (150cc)arora vesta scooter
    Alıntı quattromeb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yllar önce, çalıştığım yerde markasını bile hatırlayamadığım bir 50 cc scooter vardı... yokuş aşağı 50 km/saat hıza zor ulaşıyordu... kağıt üzerinde 50 cc ama gerçekte 125 cc diyen arkadaşın az önce videosunu gördüm.... 105 km/saat hızı zorluyordu... ben de sizin gibi düşünüyorum... çinliler sanki 135 cc bir motor üretmiş ve 50 cc, 100cc, 125 cc ve 150 cc bütün modellere aynı motoru çakıyormuş gibi bir his var içimde...
    aynen haklısın,,geçende bakım için arora vesta 50cc diye geçen scooterimi servise götürdüm,usta bir sonraki 6000 bakımda varyatörün ve bagaların değişmesi gerektiğini söyledi bana,bende honda spacy 110 cc lerin varyatör ve bagaları buna olursa onlardan takabilirmiyiz dedim

    bana,spacy 110 buna uymaz ufak geliyor,honda fizy 125 liğin varyatör ve debriyajı birebir uyuyor onu takarız dedi

    bu ne demek,senin scooterin 125cc demek ,daha başka izahı varmı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:56 ----------

    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bak @yeruçağı...

    "Hiçbir ithalatçı öyle bir riske girmez."
    den ne anladığını bilmiyorum.

    Sen ithalatçıyı KAÇAKÇI olarak anlıyorsan bu senin sorunun...

    Konuşman kabaydı. Hala kaba ve terbiyesizce.

    Tekrar ediyorum...
    Eşşeğine kim çüş dediyse ona çemkir...
    yav he he hiç bir ithalatçı öyle bişey yapmaz hepsi 50cc biz bilmiyoz her şeyi sen biliyosun bukadar inceleme yapanlar test edenler bloğu açıp silindiri pistonu ölçenler hepsi yanlış sen doğrusun...tamam tamam senin eşeğin kancık olsun sen haklısın ben bişey söylemedim

  17. #37

    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Şehir
    Aliağa
    Motosikleti
    <<yeni sahibine hayırlı olsun>>TVS Apache RTR 150
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Son hız göreceli bir kavram. Ben sana şunu diyeyim; 45km/sa üzerinde gittiğinde polis cezayı kitler. Bunu düşünerek sürmek gerekir ki o motorlardaki fren ve süspansiyon sistemi daha yüksek hızlar için yapılmadı. Kendi hayatını riske etmek ne kadar doğru bir davranış?

    Benim MT-25'te hızını alınca 190 yapıyor. Peki ne kadar durabiliyor???
    dediğiniz doğru da benim söylemek istediğim farklı... bana göre 50 cc bir motosiklet en fazla 60 km/saat hız yapar o da yokuş aşağı falan... eğer 50 cc bir motosiklet 105 km/saat hıza çıkıyorsa bence 50 cc değildir...

    45 km/saat olayını anlamadım... açıklayabilir misiniz?

  18. #38

    Üyelik
    01 Temmuz 2020
    Motosikleti
    motolux
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peugouta çemkirmen gerek. Bana veya başkasına değil...

    Not : Senin gibi nerede nasıl konuşacağını bilmezler yüzünden forumdan hergeçen gün daha fazla soğuyorum...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:01 ----------



    İndiksüyon bobininin kablolarının çok ince ve dandik pabuçla tutturulduğunu görüp, kalın kablo ve çelik pabuçla lehim yaparak tutturduktan sonra bir sorun yaşamadım. Bu yöntemi izleyen herkesin problemide çözüldü.

    Benim motor bir nevi test motoru oldu

    Şimdilerde yeğenim kullanıyor Dragon 50 yi.

    Kış geldiği için açık hava filtresini söküp eski haline getirmiştik. Birazda kilosu var. Birtek bundan dolayı çekiş sorunu yaşıyor. Önümüzdeki ay tekrar açık hava filtresine döneriz.

    Sizde sorun var mı?
    Kablolar derken boydan boyamı değiştirdiniz, yoksa sadece pabuçlarımı değiştirdiniz.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)