Dominar 400 bayinin terbiyesizliği ve ne yapmalıyım?
Reklamlar
-
25 Nisan 2018, 21:34
#101
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
eğer o kadar elektriği yokken vurdurulursa beyin resetlenebiliyor.
Kim söylediyse inanma..
Reklamlar
-
25 Nisan 2018, 21:59
#102
akü 0 dı bişey resetlenmedi ama arka tekeri kitliyor bende aniden duruyor
-
25 Nisan 2018, 22:11
#103
levend84 adlı üyeden alıntı
TVS 200'den vazgeçtim,Ns200 almaya karar verdim...
Az yakıyor
Şehir içi kıvrak
Gazladınmı gitmem demiyor
Piyasası yaygın
Daha ne olsun..
Sana dedim o kadar ama dinletemedim. Pulsar yolunu bulunca Dominar'ı bile tokatlıyor. Şahsen içime oturdu. İşte ABS'si ile Dominar kurtarıyor. Yoksa Pulsar kral motor. Bugün lale'nin teki küt die frene geçirdi. Bende asıldım. Sonuç dibinde duracağıma olduğum yerde durdum. Temiz 1 set lastik olsa düşünemiyorum bu motoru. Tek sorunu işte Pulsar geçiyor bunu düzlükte
-
25 Nisan 2018, 22:53
#104
Dediğimiz gibi Ekrem bey işi çözmüş, ama haklı aslında kendisi de demiş, bir kişi ile kocaman şirket yönetilemez.
Kuralkan'ın tüm bayiilerine standartlar konusunda daha fazla bilgilendirme yapması gerek belki de. Çünkü Bajaj müşteri kitlesi giderek çoğalıyor. Ne kadar oturaklı hale gelirse o kadar başarılı olur. Kendi servisim Baymoto bu konuda güzel bir örnek mesela, ben çok memnunum. Evet istanbul'da belki de Bajaj'ın en büyük bayii ve servisi ama bu örnekten yola çıkılarak servis ve bayii ağında standardizasyon ve satış sonrası için daha fazla eğitim verilebilir. Mutlaka yapılıyordur ama bu tip örnekler daha fazla yapılması gerektiğini gösteriyor.
Neticede sorun halledilmiş anladığım.
-
25 Nisan 2018, 23:13
#105
Cloud adlı üyeden alıntı
Dediğimiz gibi Ekrem bey işi çözmüş, ama haklı aslında kendisi de demiş, bir kişi ile kocaman şirket yönetilemez.
Kuralkan'ın tüm bayiilerine standartlar konusunda daha fazla bilgilendirme yapması gerek belki de. Çünkü Bajaj müşteri kitlesi giderek çoğalıyor. Ne kadar oturaklı hale gelirse o kadar başarılı olur. Kendi servisim Baymoto bu konuda güzel bir örnek mesela, ben çok memnunum. Evet istanbul'da belki de Bajaj'ın en büyük bayii ve servisi ama bu örnekten yola çıkılarak servis ve bayii ağında standardizasyon ve satış sonrası için daha fazla eğitim verilebilir. Mutlaka yapılıyordur ama bu tip örnekler daha fazla yapılması gerektiğini gösteriyor.
Neticede sorun halledilmiş anladığım.
sorun halledildi hocam lakin anladığım her servise güvenmemek lazım ben bu konuda sorunum çözülmüş olsada yine bajajı suçluyorum motorlar evet güzel lakin bayiler denetlenmeli müşterileri memnun göndermeli bayinin motoru satınca işi bitiyor belki ama bizim sonraki süreçlerde işimiz bitmiyor bunun bakımları var sorunları var illaki servislere gidicez.Ben şunu anlamıyorum bir iş yapıyorsun müşteri kazanmaya çalışırsın ama adam 100 tl kazanıyımda ne olursa olsun diye bakıyor o adam beni mağdur etmese belki 50 kere gidicektim ben oraya 100 lira kazandı ama 1 müşteriden oldu benden daha fazlasını kazanabilirdi karaktersiz olduğu kadarda ticaretten anlamayan bir gerizekalı kendisi
-
25 Nisan 2018, 23:16
#106
Angrypower adlı üyeden alıntı
Sana dedim o kadar ama dinletemedim. Pulsar yolunu bulunca Dominar'ı bile tokatlıyor. Şahsen içime oturdu. İşte ABS'si ile Dominar kurtarıyor. Yoksa Pulsar kral motor. Bugün lale'nin teki küt die frene geçirdi. Bende asıldım. Sonuç dibinde duracağıma olduğum yerde durdum. Temiz 1 set lastik olsa düşünemiyorum bu motoru. Tek sorunu işte Pulsar geçiyor bunu düzlükte
Ns200 Uzun solukta dominarla baş edemez hele hele kisa olmayan yokuşlarda ve sert ruzgarda dominar gibi istikrarli olamaz.
Kivrakliğa ve pratiklige lafim olmaz.
-
26 Nisan 2018, 00:14
#107
ozan1991 adlı üyeden alıntı
sorun halledildi hocam lakin anladığım her servise güvenmemek lazım ben bu konuda sorunum çözülmüş olsada yine bajajı suçluyorum motorlar evet güzel lakin bayiler denetlenmeli müşterileri memnun göndermeli bayinin motoru satınca işi bitiyor belki ama bizim sonraki süreçlerde işimiz bitmiyor bunun bakımları var sorunları var illaki servislere gidicez.Ben şunu anlamıyorum bir iş yapıyorsun müşteri kazanmaya çalışırsın ama adam 100 tl kazanıyımda ne olursa olsun diye bakıyor o adam beni mağdur etmese belki 50 kere gidicektim ben oraya 100 lira kazandı ama 1 müşteriden oldu benden daha fazlasını kazanabilirdi karaktersiz olduğu kadarda ticaretten anlamayan bir gerizekalı kendisi
Buradaki mevzu tamamen o bayiinin kişisel hatası, neticede müşteri kaybetti.Bu kafayla bayiiliği de kaybedebilir. 100 liranın hesabını yaparken bir gün 100 liraya razı hale gelir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:08 ----------
Benim ns200 düşünürken dominar alma sebebim, sürekli yaz kış otoban ve boğaz köprüsünde sürüyor oluşumdur, rüzgar da ağırlık da tork da bariz fark ettirir, henüz yeni aldım köprü geçmedim ama veriler ortada. Valla kıvraklıkta da sanıldığı kadar kötü değil dominar, ben de ns150'den geçtim, bugün ikinci kez sürdüm ve ufaktan aralara da girdim pulsar'ın girdiği her yere girdi. Evet ağırlık var ama bunu ben sadece geri manevralarda hissettim. Hız konusu da düz yol için geçerli olabilir ama Ns200 aynı hızı hangi devirde yapıyor, aynı hızda uzun süre hangisi daha az yıpranır motor olarak, bunlara da bakmak lazım.
Benim kullanım amacıma hitap ettiği için aldım, uzun sürede kullanmak niyetim.
NS200 alacakken 150'den sonra o kadar para vereceksem arkada da abs, kaydırma debriyaj, daha fazla tork farklarını hesap edip şartları zorlayarak bunu aldım.
Eğer sürekli şehir içi trafiğinde kullansaydım belki ns200 alabilirdim ama tam tersi yüzde 80 otobandayım, köprü geçiyorum.
Dominarın daha çok işimi göreceğini düşünüyorum, hele de ns150 den sonra.
-
26 Nisan 2018, 01:03
#108
Cloud adlı üyeden alıntı
Buradaki mevzu tamamen o bayiinin kişisel hatası, neticede müşteri kaybetti.Bu kafayla bayiiliği de kaybedebilir. 100 liranın hesabını yaparken bir gün 100 liraya razı hale gelir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:08 ----------
Benim ns200 düşünürken dominar alma sebebim, sürekli yaz kış otoban ve boğaz köprüsünde sürüyor oluşumdur, rüzgar da ağırlık da tork da bariz fark ettirir, henüz yeni aldım köprü geçmedim ama veriler ortada. Valla kıvraklıkta da sanıldığı kadar kötü değil dominar, ben de ns150'den geçtim, bugün ikinci kez sürdüm ve ufaktan aralara da girdim pulsar'ın girdiği her yere girdi. Evet ağırlık var ama bunu ben sadece geri manevralarda hissettim. Hız konusu da düz yol için geçerli olabilir ama Ns200 aynı hızı hangi devirde yapıyor, aynı hızda uzun süre hangisi daha az yıpranır motor olarak, bunlara da bakmak lazım.
Benim kullanım amacıma hitap ettiği için aldım, uzun sürede kullanmak niyetim.
NS200 alacakken 150'den sonra o kadar para vereceksem arkada da abs, kaydırma debriyaj, daha fazla tork farklarını hesap edip şartları zorlayarak bunu aldım.
Eğer sürekli şehir içi trafiğinde kullansaydım belki ns200 alabilirdim ama tam tersi yüzde 80 otobandayım, köprü geçiyorum.
Dominarın daha çok işimi göreceğini düşünüyorum, hele de ns150 den sonra.
hocam ben 150 lik apache den geçtim ama bugün avrupa yakasından tuzlaya gidip geldim apachemle geçemiyceğim aralardan geçip geldim ani fark ani hızlanmalar ve gelen tepki bende manevra kabiliyetinin iyi olduğunu düşünüyorum stock lastikler olduğu için zorluyamıyorum çünkü güven vermiyor arka lastik atıyor anında.Köprüden geçtim sabah 8 gibi havalar güzel gerçi ama kıpırdamadı bile motor kış ayıda olsa fazla zorlanmazdım herhalde
-
26 Nisan 2018, 01:17
#109
ozan1991 adlı üyeden alıntı
hocam ben 150 lik apache den geçtim ama bugün avrupa yakasından tuzlaya gidip geldim apachemle geçemiyceğim aralardan geçip geldim ani fark ani hızlanmalar ve gelen tepki bende manevra kabiliyetinin iyi olduğunu düşünüyorum stock lastikler olduğu için zorluyamıyorum çünkü güven vermiyor arka lastik atıyor anında.Köprüden geçtim sabah 8 gibi havalar güzel gerçi ama kıpırdamadı bile motor kış ayıda olsa fazla zorlanmazdım herhalde
Ben NS150 ile bile sanılandan daha rahat geçiyordum rüzgarlı havada 140 kg idi o da çok az sayılmaz. Ama burada şimdi 42 kg daha olacak, üstünde biz, çanta şu bu, illa ki köprü ve viyadüklerde çok fark edecektir. Bugün fark ettiğim güzel bir şey de yine NS'lere göre ağırlık merkezinin daha aşağıda ve kendisinin de daha ağır olması nedeniyle, dar alanda ayakları yere koymadan dönebilme kabiliyeti, düşük hızlardaki yine ayakları yere koymadan ilerleme kabiliyeti çok iyi, çok daha dengeli gidiyor.
Ben arka lastiğin kayma mevzusunu deneme sürüşünden bildğim için gazı hep azar azar açıyorum kalkışlarda ve virajda, ki lastiklerim de henüz yeni, ikinci günü motorun yolda. Ama kış gelene dek lastik değişmeyeceğim, masraf edecek derman kalmadı. Bu yazı belki kışı bile bu şekilde geçirebilirim.
Neyse bunları igili başlıkta konuşuruz konu iyiden iyiye saptı burada.
Netice itibariyle motor kötü değil ama kötü servis insanı o motordan soğutabilir.
Bajaj Türkiye'nin yani Kuralkan'ın bu konulara Ekrem bey aracılığıyla daha fazla eğileceğini umarım.
-
26 Nisan 2018, 03:04
#110
ekrem ata adlı üyeden alıntı
Değerli ozan1991; mağduriyetiniz giderilecek, gereği yapılacaktır. Özür dileriz...
Bana iletişim bileğilerinizi yazar mısınız?
ekrem_ata@kuralkan.com.tr
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:36 ----------
Arkadaşlarıma şunu da ifade etmek isterim.
Elbette şahıslara bağlı bir sistem sağlıklı işlemez. Bunun için burada değilim. Uzun zamandır da katılım yapmadı isem yürüyen bir sistemin varlığı sebebi iledir.
Satış sonrası en çok yatırım yaptığımız alandır.
Her şeye rağmen yaşananlar için de sizlere çok yakın olmak için bu mecralarda devredeyiz.
Abi süpersin ya Ekrem ATA olaya müdahil olmuş mu, ne yazmış acaba diye okudum yorumları tek tek, alıntı da yaptım zamanını çalıyorum belki, seviliyorsun abi dominar almamda ki 1. faktörsün
-
26 Nisan 2018, 10:02
#111
levend84 adlı üyeden alıntı
Nerdesin bro epeydin yoktun forumda...
Konu sahibi arkadaşin durumuna cidden uzuldum,burada mevzu 100tl değil,asil mesele satilan ürün arkasinda durulmamasi,satiş sonrasi destek vs..
İş güç babuş, forumun eski muhabbetini de göremiyorum artık zaten.
Hep bi ciddiyet hep bi mantıklı konular falan, goygoycu tayfa emekli oluca katılmak içimden gelmiyor :p
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
-
26 Nisan 2018, 10:07
#112
MrMud adlı üyeden alıntı
İş güç babuş, forumun eski muhabbetini de göremiyorum artık zaten.
Hep bi ciddiyet hep bi mantıklı konular falan, goygoycu tayfa emekli oluca katılmak içimden gelmiyor :p
çok garip üyeler var, haklısınız
-
26 Nisan 2018, 11:17
#113
istanbu_gezg adlı üyeden alıntı
körler sağırlar birbirini ağırlar
sende gel,eglenceli olur.
abs'nin faidelerinden bahsedersin.
-
26 Nisan 2018, 12:00
#114
Depoda benzin pompası varsa aküden elektrik alamadığı için vurdurmayla çalıştıramazsınız.Aküde benzin pompasını çalıştıracak kadar elektrik varsa vurdurarak çalışır.
-
26 Nisan 2018, 13:17
#115
blacktulip adlı üyeden alıntı
sende gel,eglenceli olur.
abs'nin faidelerinden bahsedersin.
sende millete sataşırsın sanada ekmek çıkar ;)
-
26 Nisan 2018, 13:48
#116
istanbu_gezg adlı üyeden alıntı
sende millete sataşırsın sanada ekmek çıkar ;)
iyi en azindan abs muhabbeti yapmiyosun artik,ogreticez sana bu isleri yavas yavas ;)
-
26 Nisan 2018, 23:14
#117
moonspell07 adlı üyeden alıntı
Bazı markaların, Bazı Servisleri ile sıkıntı yaşayınca insan marka dan soğuyor.Alakasız olacak ama 2014 yılında hepsiburada dan aldığım çamaşır makinasının kurulumu için sırf garantisi işlesin diye Servis çağırdım hortumların vidalarını sıkıp fişi takıp Servis ücreti talep ettiler. Vestel bayiden almadığım için vermem gerekiğini söylediler.verdim ve anında müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım. Biz hemen Servisi arıyoruz gidip ücreti iade alın dediler. Teli kapattım 2 dakika geçmeden Servis aradı yanlış anlaşılma olmuş filan gittim aldım ücreti mi. Yani hakkını aramazsan gasp ediyorlar. Sorun çözüldü evet ama midem bulandı asla arçelik beko vestel gibi markalardan ürün almam. Paranla rezil oluyorsun
Hocam konuyu yanlış bir noktaya bagladiginizi düşünüyorum .öncelikle böyle olaylar kesinlikle insanı markadan sogutuyor.vestel de hem ürün olarak hem de servisleri olarak eskiden beri müşterilerine sıkıntı yaşatıyor.fakat konuyu arcelige baglamissiniz.benim gözümde Arçelik ürünleri B veya C kalitedir ama servisi A plus tır servisler müşteri şikayetleri konusunda baya tirsar ..on yıl kullandım ürünlerini sonra hepsini Alman markalarına çevirdim o ayrı .ama servislerin müşteri hizmetleri tartisilmaz..ucuz demiyorum...markanın temsilcisi falan değilim bu arada..
Bir de bazı arkadaşlar bajaj i kotuluyorsunuz Honda Yamaha olsa vs demiş.
Benim 2012 den beri kullandığım ybr em var yağ değişimini bile çoğu zaman kendim yapıyorum bir kez tamir görmedi .şimdi dominar alsam mı diye düşünürken böyle şeylerle karşılaşınca elimizde patlar mı diye tirstim onun için zaten milletin aklında sorular olan bir marka bir de böyle aksiliklerle anılır olunca eleştiriler artıyor ..milletin bence maksadı markayı karalamak değil bu durumlari düzeltin demek istediğini düşünüyorum .bir de o bayi parasını iade etti tamam distribütör bu bayiyle ilgili nasil bir yaptirim uyguladı biliyor muyuz ..bence uygulamadı..
-
26 Nisan 2018, 23:56
#118
Muvakkit adlı üyeden alıntı
Hocam konuyu yanlış bir noktaya bagladiginizi düşünüyorum .öncelikle böyle olaylar kesinlikle insanı markadan sogutuyor.vestel de hem ürün olarak hem de servisleri olarak eskiden beri müşterilerine sıkıntı yaşatıyor.fakat konuyu arcelige baglamissiniz.benim gözümde Arçelik ürünleri B veya C kalitedir ama servisi A plus tır servisler müşteri şikayetleri konusunda baya tirsar ..on yıl kullandım ürünlerini sonra hepsini Alman markalarına çevirdim o ayrı .ama servislerin müşteri hizmetleri tartisilmaz..ucuz demiyorum...markanın temsilcisi falan değilim bu arada..
Bir de bazı arkadaşlar bajaj i kotuluyorsunuz Honda Yamaha olsa vs demiş.
Benim 2012 den beri kullandığım ybr em var yağ değişimini bile çoğu zaman kendim yapıyorum bir kez tamir görmedi .şimdi dominar alsam mı diye düşünürken böyle şeylerle karşılaşınca elimizde patlar mı diye tirstim onun için zaten milletin aklında sorular olan bir marka bir de böyle aksiliklerle anılır olunca eleştiriler artıyor ..milletin bence maksadı markayı karalamak değil bu durumlari düzeltin demek istediğini düşünüyorum .bir de o bayi parasını iade etti tamam distribütör bu bayiyle ilgili nasil bir yaptirim uyguladı biliyor muyuz ..bence uygulamadı..
Benim de dediğim o önceden yazmıştım arada kaynadı. Forum üyeleri diyor ki en sıkıntılı bayiymiş eeeee ? Ekrem Ata o kadar yazıyı görmüyor mu (görüyor ama Bir cevap bile yazmıyor) sonuç bayi önceki ve şimdiki sorunlara rağmen hala işine devam ediyor. Bu resmen şunun gibi oldu sen çok ses çıkardın (al 100 TL’ni sus) çok kişi gördü hemen araya giriyim o kadar kişiye kötü algı oluşturmayayım ama bayide hiçbir şey yokmuş gibi devam etsin.
Burda kötü algı oluştu zaten bir açıklama yapılması lazım. Tamam bayi böyle birşey yaptı ama biz bu şekilde ceza verdik diye. Yoksa bu motorun muadili mi yok NK 400 var.
-
27 Nisan 2018, 00:02
#119
DesAres adlı üyeden alıntı
Benim de dediğim o önceden yazmıştım arada kaynadı. Forum üyeleri diyor ki en sıkıntılı bayiymiş eeeee ? Ekrem Ata o kadar yazıyı görmüyor mu (görüyor ama Bir cevap bile yazmıyor) sonuç bayi önceki ve şimdiki sorunlara rağmen hala işine devam ediyor. Bu resmen şunun gibi oldu sen çok ses çıkardın (al 100 TL’ni sus) çok kişi gördü hemen araya giriyim o kadar kişiye kötü algı oluşturmayayım ama bayide hiçbir şey yokmuş gibi devam etsin.
Burda kötü algı oluştu zaten bir açıklama yapılması lazım. Tamam bayi böyle birşey yaptı ama biz bu şekilde ceza verdik diye. Yoksa bu motorun muadili mi yok NK 400 var.
kardesim alti sakal ustu biyik 10 bine scooter yok abs li hic yok minnacik bile yok nmax istiyordum 16 lira
16 lira 10 lira buyuk fark var
motoru aldigim bayi bir tane plakalik vermedi bile .... kymco bana bir plakalik veremeid honda bayi ucretsiz verdi
-
27 Nisan 2018, 00:36
#120
DesAres adlı üyeden alıntı
Benim de dediğim o önceden yazmıştım arada kaynadı. Forum üyeleri diyor ki en sıkıntılı bayiymiş eeeee ? Ekrem Ata o kadar yazıyı görmüyor mu (görüyor ama Bir cevap bile yazmıyor) sonuç bayi önceki ve şimdiki sorunlara rağmen hala işine devam ediyor. Bu resmen şunun gibi oldu sen çok ses çıkardın (al 100 TL’ni sus) çok kişi gördü hemen araya giriyim o kadar kişiye kötü algı oluşturmayayım ama bayide hiçbir şey yokmuş gibi devam etsin.
Burda kötü algı oluştu zaten bir açıklama yapılması lazım. Tamam bayi böyle birşey yaptı ama biz bu şekilde ceza verdik diye. Yoksa bu motorun muadili mi yok NK 400 var.
Aynı durum mondialde başıma geldi , rx3i evo kullanıyorum stop etme sorunu var. Aradım uğur motorlu araçları , gayet ilgili bir yetkili kadınla görüştüm . Ankara'da 7 tane servisi vardı o zamanlar 3 ü problemi çözemedi , telefondaki kadın bana "keşke o servise gitmeseydiniz , Çankayadaki servisimiz sorununuzu çözer"..
Ulen keşke oraya gitmeseydiniz diyeceğinize yetkili servis yapmayın 😁 Hayır işin kötü tarafı önerdiği Çankayadaki serviste patlak motor alıp toplayıp(yarım yamalak) satan bi düzenbaz.
Lanet olsun dedim sattım , yamaha kullanıyorum şimdi koca Ankara'da 1 tane yetkili servisi var. Ama adamlar işlerinde prof , gidiyorsun karşında adamakıllı bir muhattap . Üst katta sorununu anlatacağın bir yetkili alt katta ustaları çatır çutur problemini çözüyorlar.Pahalı mı ? Pahalı ama problemin çözülüyor ve garanti kapsamında değişecek parça için yana yattı çamura battı yapmıyorlar .
Birde ustanın gözünden bakmak lazım tabi , demekki bajaj garanti kapsamındaki parçalar için ustaya yokuş yapıyor ki ustada müşteriye yansıtıyor. Öyle birşey yosa ustada vardır bi puştluk , puşt adamıda yetkili servis yapmıcaksın..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)