Dominar 400 bayinin terbiyesizliği ve ne yapmalıyım?
Reklamlar
-
Arkadaşlar geçen gün dominarı aldım.İşten fırsat bulamadım için 3-4 gün otoparkta tuttum bugün öğlen saatlerinde evraklarımı tamamlayıp bir hevesle otoparka gittim.Mevzu şimdi başlıyor;
Marşa basıyorum tepki yok 3-4 denemeden sonra bayiyi aradım.Bana aküsü bitmiştir motoru yokuş aşağı vurdur çalıştırıp gel dedi.Yaklaşık 2 km motoru vurdurmaya çalıştım,gençlerden rica ettim yokuşa çıkardık 30km hıza ulaştım 3. Viteste deniyorum çalışır gibi olup duruyor.
Adamı tekrar aradım yakındaki bir motorcuya git akü takviyesi yaptır dedi.Yakında bir honda servisi vardı ona götürdüm tabi kan ter içindeyim.Adam takviye serviste 2-3 saate anca gelir istersen aküyü değiştiriyim bu seferde garanti dışı bırakırlar dedi.
Servisi aradım tekrar aküyle elamanı gönderirim ama servis ücreti alırım dedi bende çaresizce tamam dedim 10-20 lira atarım diye düşündüm.Eleman gelince ona bir patladım zaten neyse adamı aradı 100 lira servis ücreti dediler.Dedim ne 100 lirası bu sizin ayıbınız tartışmaya başladım kabul edersen aküyü taksın kuralkan dan garantiden servis ücreti istiycez dedi tamam dedim çaresizce.
Banada bir 100 liralık fiş keşti bunuda kuralkan a gönder aküyü onlar gönderiyo bizim sarj etmemize izin vermiyolar fabrikanın sorunu dedi o da topu attı üstünden şimdi mağdur olan benim 0 motorda çile çeken benim ekstradan 100 lira ödeyen benim ben ne yapıyım şimdi akıl verin lütfen soğuk sumu içiyim üstüne.
Kuralkan a illaki yazıcam ama nasıl bir sonuç alabilirim güzelcemi izah ediyim mailmi atıyım telefonmu açıyım canım çok sıkıldı
Reklamlar
-
Yazdım yazdım sildim.Ne yazacağımı bilemedim.Bayinin sana yaptığı sözün bittiği yer.ALLAH ıslah etsin.
-
servis nasıl markayı rezil eder isimli yazıyı okuyoruz....
-
Haketmedigi halde bu markanin bi tarafını kaldİran sizlersiniz kardeşim kusura bakmayın.
Sen dur daha rutin bakimlara gittiğinde senden isteyecekleri ücretleri duyunca daha çok sinir olacaksın. Onların işi motoru sana satana kadar güler yüzlü olmak sonrası öpmeye dayanıyor. Kurumsallıkla ilgileri yok.
-
Dostum sıkıntı yapmana gerek yok.Ekrem ataya olayı anlat.Her türlü sana yardımcı olur.Para iade eder yada ilk bakımını ücretsiz yapar.4 yıldır pulsar kullanıyorum.Hiç madur olmadım.
-
Servisi de yaz da bilinsin, çok ayıp.
-
fkambay adlı üyeden alıntı
Haketmedigi halde bu markanin bi tarafını kaldİran sizlersiniz kardeşim kusura bakmayın.
Sen dur daha rutin bakimlara gittiğinde senden isteyecekleri ücretleri duyunca daha çok sinir olacaksın. Onların işi motoru sana satana kadar güler yüzlü olmak sonrası öpmeye dayanıyor. Kurumsallıkla ilgileri yok.
motor olarak alternatifsiz , servis böyle yaptı diye bizmi kötüyüz?
-
istanbu_gezg adlı üyeden alıntı
motor olarak alternatifsiz , servis böyle yaptı diye bizmi kötüyüz?
Arkadaşım benim derdim fiyat politikalarıyla bunların şahsen almam hiç bir motorlarını o fiyatlara diyeceksiniz ki diğerleri daha pahalı ama kalite var kurumsallık var şimdi bu adamın zararını 100 lirasını verseler ne olur vermeseler ne olur o rezilliği yaşadıktan sonra. Kaliteden uzak hizmet veriliyor benim anlatmak istediğim o.
Isyerimde bajaj kullanan kuryeler var hepsi servisin fiyatlarından yakınıyor.
-
fkambay adlı üyeden alıntı
Haketmedigi halde bu markanin bi tarafını kaldİran sizlersiniz kardeşim kusura bakmayın.
Sen dur daha rutin bakimlara gittiğinde senden isteyecekleri ücretleri duyunca daha çok sinir olacaksın. Onların işi motoru sana satana kadar güler yüzlü olmak sonrası öpmeye dayanıyor. Kurumsallıkla ilgileri yok.
Aynı olay Honda'da yamaha da olmaz mı?Olduğu zaman bana söyler misin bu olaydan farklı ne yaparlar.Honda'nın servis elemanlarının da nasıl iş yaptığını çok iyi biliyorum.En yakın arkadaşımının yağ tapasını sıkmadıkları için fsm köprüsü çıkışında tüm yağ boşaldı mesela.Bence bu marka hakettiği yeri fazlası ile buldu.Tam bir fiyat performans markasıdır.BAJAJ
-
fkambay adlı üyeden alıntı
Haketmedigi halde bu markanin bi tarafını kaldİran sizlersiniz kardeşim kusura bakmayın.
Sen dur daha rutin bakimlara gittiğinde senden isteyecekleri ücretleri duyunca daha çok sinir olacaksın. Onların işi motoru sana satana kadar güler yüzlü olmak sonrası öpmeye dayanıyor. Kurumsallıkla ilgileri yok.
Sen devam et yiğidim, duruşun çakalları korkutuyor
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
-
Şu sıralar ufak bir vitesli motor bakıyorum. Bugün Çin markası RKS bayisine gittim. Hero bayisine gittim. Fakat Bajaj bayisine gitmedim. Hiç bir zaman da gitmem. Bilin bakalım neden?
-
MrMud adlı üyeden alıntı
Sen devam et yiğidim, duruşun çakalları korkutuyor
Elde sensin dilde sen gönüldesin baştasın FATİH in istanbulu feth ettiği yaştasın
-
MrMud adlı üyeden alıntı
Sen devam et yiğidim, duruşun çakalları korkutuyor
Nerdesin bro epeydin yoktun forumda...
Konu sahibi arkadaşin durumuna cidden uzuldum,burada mevzu 100tl değil,asil mesele satilan ürün arkasinda durulmamasi,satiş sonrasi destek vs..
-
fkambay adlı üyeden alıntı
Arkadaşım benim derdim fiyat politikalarıyla bunların şahsen almam hiç bir motorlarını o fiyatlara diyeceksiniz ki diğerleri daha pahalı ama kalite var kurumsallık var şimdi bu adamın zararını 100 lirasını verseler ne olur vermeseler ne olur o rezilliği yaşadıktan sonra. Kaliteden uzak hizmet veriliyor benim anlatmak istediğim o.
Isyerimde bajaj kullanan kuryeler var hepsi servisin fiyatlarından yakınıyor.
Yani 2018 senesinde hala kampanalı motor satan cbf baş tacı edersin
-
yaşanan olay çok üzüntü verici.
sıfır motor almış birinin tüm heyecanını alıp götüren cinsten.
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Nerdesin bro epeydin yoktun forumda...
Konu sahibi arkadaşin durumuna cidden uzuldum,burada mevzu 100tl değil,asil mesele satilan ürün arkasinda durulmamasi,satiş sonrasi destek vs..
birde motoru aldığı yerin destek olması gerekir, başak bir servis burun kıvırsa hadi neyse de aldığın yer yapınca öyle kötü oluyor
benim motoru aldığım yer plakalık takmaya bile erindi.....
-
Ekrem ATA, Bajaj Satış ve Pazarlama Müdürü ve buraya üye. Kendisine ÖM ile ulaş, eminim kısa sürede yardımcı olacaktır, ben geri çevirdiği kimseyi duymadım. Hakikaten ayıp etmiş bayii. Benim de motorum 3 gündür yatıyor aynı senin gibi yarın gidip plaka ruhsat alacağım. Aynı şeyi yaşasam direkt Ekrem bey'e ulaşıp durumu iletirdim. Bu konuda kendisi esasen başka hiç bir markada o mevkide birinin yapmayacağı kadar ilgileniyor. Bilgin olsun.
-
Bayiden bayiye, kişiden kişiye fark var. Burda koca firmayı karalamanız yanlış. Firma savunuculuğu yapmıyorum burda Bajaj ın zaten kalite olarak Japonlarla yarışma niyeti de yok. Ayrıca kardeşler şu bu büyük yamaha ve honda bayilerinde her gün yaşananları herkes biliyor. Bu olay her markada var. Benim eski Duke ün resmi 3 servisinden 2 sini denedim 2 side işlerini eksik halleden yerlerdi yani otomatiğe bağlamışlardı. Onu geçtim motoru çoğu zaman test bile edilmeden alıyordum. En azından servis adı vermeyeyim Domi'yi aldığım servisten gayet memnunum. Soğutma sıvısı 2. gün sarıya döndü 3. gün direk gidip yenisi ile değiştirttim ve 1 kuruş para vermedim. Yetkili serviste yapılan bakım ve temizliği takip ettim şahsen KTM de yapılandan daha iyiydi diyebilirim. Tabi başında beklediğim içinde olabilir bu. Ama karşılığını da hem ustalara hem de servise verdim zaten.
Kısaca bu tarz olaylar her firmada var. Önemli olan olayı sakince düşünüp sakince kararlar vermek. Sizin durumunuzda yapacağınız şey aküyü idare edecek kadar doldurtmak(bende de oldu ktm de anahtarı üstünde unutmuşum otoparkta 1 km uzakta ki motorcuya elle sürükleyip doldurttum az biraz) sonra servise gidip tamamen kontrolünü gerekiyorsa ekstra şarjını ve hatta gerekiyorsa akünün değişimini isteyeceksiniz. Direk servisten ben motoru 3 4 gün kullanmadım bana beleşe servis gönder diye bekleyemezsiniz. Zaten servis bu konu da elinden geleni yapmış ve demiş ki 100 tl kısmi borçla size akü kiralıyoruz o parayı da kuralkan verecek demiş. Bence siz fazla heyecanlanmışsınız.
-
Ben sadece izlemeye geldim
-
Şahsen benim başima boyle bor olay gelse,arabadan yada baska bir motosikletten takviye yapip motoru calistiririm.ordanda direk servise gidip derdimi anlatirim. Ya aku deisir yada baska bir yol izlerler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)