körler sağırlar birbirini ağırlar
körler sağırlar birbirini ağırlar
Kardeşim İstanbul'daki en sorunlu bajaj bayisini bulmuşsun. Forumda konusu bile var oranın.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...gisizligi.html
Ozaman Ekrem ata Burda olup görmesine rağmen bu sorunların kaynağına olan bayiye yaptırım yapmıyor ise bu konudaki arkadaşa yardım edip milletin gözüne girse ne yazar kim bilir kaç kişiye daha yaptılar aynısını ama buraya yazmadılar.
Yani tek konudaki arkadaşa yardımla kalmayıp birde bayiye iyi bir ceza yada kapatsa daha iyi sonuçlar olur. Böylelikle bir daha o bayinin mağdur edeceği kişi kalmaz. Yani bayilik isteyen başka kimse yok sanki bunlara mı bayilik verip para kazandırcaksınız ?
Yorum yapmayacaktim ama MOTOREF le ilgili diğer başlığı okuyunca dayanamadım
Hayır yazmış diğer başlığa da Ekrem bey yok ifadelerini alıyoruz Bayinin vs vs
Ekrem bey demek iyi alamamissiniz .ne bajaj kullanicisiyim ne de Ekrem beyi tanırım böyle bir bayi var ortada sizin adınızı lekeleyen ama bisekilde anlasiyorsunuz ve iptal etmiyorsunuz sonra buraya gelip sizlerin yorumları şikayetleri bizler için çok önemli hemen olaya el atıyoruz vs vs Hocam benim gibi zaten alayım mı almayayım mi tereddutu olanlar için kötü imaj bunlar ...neyse alan memnun satan memnun bize çok bişey düşmüyor
Arkadaşlar bayiden telefon geldi gelip servis ücretini geri alabilirsin diye.Gidip aldım bende paramı bana kime söyledin niye prosödürü beklemedin biz zaten kayıt oluşturmuştuk filan dedi bunun gibi bayilerin markayı karalamasına izin verilmez inş.
Ekrem beye ilgilendiği için teşekkür ediyorum sanırım sorunlu bir bayi bulduk.Bakım için başka bir bayi bakıcam artık herkese teşekkürler.
Motorefle ilgili konuyuda okudum bunlar belkide bana bilerek zayıf akü taktılar servis parası alabilmek için ben ekrem beye ulaşmasam 100 liraya yatıcaklardı insanları dolandırarak para kazanıyorlar sizlerde gitmeyin bence bu bayiye ben nerden bulduysam o kadar bayi içinde
şimdi bajaj düşmanları hemen doluşmuş :D konu yamaha olsa sana hakaret edecek karekterde adamlar bile aramızda var,
Bazı markaların, Bazı Servisleri ile sıkıntı yaşayınca insan marka dan soğuyor.Alakasız olacak ama 2014 yılında hepsiburada dan aldığım çamaşır makinasının kurulumu için sırf garantisi işlesin diye Servis çağırdım hortumların vidalarını sıkıp fişi takıp Servis ücreti talep ettiler. Vestel bayiden almadığım için vermem gerekiğini söylediler.verdim ve anında müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım. Biz hemen Servisi arıyoruz gidip ücreti iade alın dediler. Teli kapattım 2 dakika geçmeden Servis aradı yanlış anlaşılma olmuş filan gittim aldım ücreti mi. Yani hakkını aramazsan gasp ediyorlar. Sorun çözüldü evet ama midem bulandı asla arçelik beko vestel gibi markalardan ürün almam. Paranla rezil oluyorsun
Tam olarak dediğin gibi insanı dolandırıyorlar.
Geçen gün şehir dışından ns200 aldım, kapıma kadar getirdiler motoru saolsunlar. Plaka ruhsat işlemlerini ben halletim. Daha sonra plakayı takmak için plakalık lazım oldu, motoru aldığım yeri aradım sordum kendilerinin gönderme şansı var mı diye; onlarda herhangi bir bajaj bayisine gidip ücretsiz olarak temin edebileceğimi söylediler. Bende aldım motoru bana çok yakın olduğu için bakımlarımı da orda yaptırırım diye düşündüğüm servise gittim, adam kendi reklamının basılı olduğu plakalık için 5 tl para istedi... Başka bir motorcuya gittim o da parasını teklif ettiğim halde ücretsiz olarak verdi. Tamam desin ki takarım 5 tl paranı alırım işçilik parası eyw. Veya reklam olmayan dümdüz plastik bir plakalık için 5 tl değilde 15tl istesin ona da eyw. Ancak böyle en ufak şeyde bile insanları enayi yerine koymaya çalışıyorlar ya insanın kanına dokunuyor. Bir dahada o servise ne bir arıza için giderim ne de bakıma.
Ben de Wolf almadan önce açıkçası Dominar düşünüyordum, hatta evimin dibinde Baymoto adlı çok da iyi bir bayi ve servisleri var ve Dominar'ı alayım diye her türlü kolaylığı sağladılar lakin güvenemedim ekonomik şartlara ve maddi anlamda daha fazla risk alamadım. Motosiklet konusunu geçtim çoğu markada tepe yönetime bırak ulaşmayı tanımayız bile. Bajaj alsam bir sıkıntı yaşasam bir şekil Ekrem Bey ile sorunumu çözeceğimi biliyorum. Sorun oluşmadan çeşitli mekanizmalarla olayın olmasını engellemek daha kurumsal bir yaklaşım ama yine de vatandaş sıkıntısı gideriliyor mu ona bakıyor. 100 TL büyük para değil belki ama olsun ozan1991 kardeşimiz sorununu çözdürdü ya önemli olan o. Diğer markaların yöneticilerinin de forumu daha yakından takip etmesi dileğiyle..
Mondial rx3i evoya garanti kapsamında olmamasına rağmen motor bloğu gönderdi. Tamda dediğin gibi bir markayı iyi yapan 0 km motosiklette akü problemi yaşayıp bunu bi şekilde çözmek değil , bu problemi hiç yaşamamak.İstisnalar olur elbette ama herkes aküden şikayetçi , bir çoğu stop etme , ekran resetlemeden vs. şikayetçi..
Yinede maddi imkânlarımızı göz önünde bulundurursak ülkemizin fiyat/performans ürünü bajaj.
bu arada istanbul da bana güvenilir bildiğiniz bajaj bayilerini söyleyebilirmisiniz farklı bir bayi bulmam lazım motoref in önünden geçmem bir daha
Boldpilot yorumunun altına imzamı atarım, demek istediğim aslında marifet; sorun daha oluşmadan engellemek. Akü konusu Ns 200 ve Rs 200'lerin forumunda da okuduğum kadarıyla bir çok kullanıcının yaşadığı bir problemmiş. Rx3i Evo'da Mondial'in yaptığı değişim ise günümüz Türkiye piyasasında aslında büyük bir lütuf. Motosiklet piyasasında rekabetin servis ve hizmet konusunda artıp tüm markaların kalitelerini ve satış sonrası hizmetlerini daha da geliştirmesi dileğiyle..
Bajaj dan önce de bmw felan tamir ediyordu. öyle yıkamacı yağlamacıdan bozma servis değildir oktay motor...
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)