Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

UZUN YOL YAPMAKTA CESARET EDEMEMEK !

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    19 Nisan 2018
    Bu konu hakkında uzun süredir düşünüyorum ama cesaret edemiyorum ekipman olarak hazırım ama zihin olarak değilim, acaba yolda bişey olur mu korkusu var, ne yapmam lazım (CBR125R 2011 40 BİNDE ) (İSTANBUL--KARABÜK)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    cadirin varsa atla git la, niye korkuyon? bişey olcaksa evde de olur zaten.

    korlularinin uzerine git.

    not: yazdıklarım beni bağlar, tavsiye niteliğinde değildir
    igaa123 bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    19 Nisan 2018
    Alıntı hokahey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cadirin varsa atla git la, niye korkuyon? bişey olcaksa evde de olur zaten.

    korlularinin uzerine git.

    not: yazdıklarım beni bağlar, tavsiye niteliğinde değildir
    UZUN BİR YOLDA DEĞİL ANCAK, İLK UZUN YOL OLUNCA İNSAN TIRSMIYOR DEĞİL, CBR125 E GÖRE TELEFON TUTUCU BULAMADIM BENİM İÇİN ÖNEMLİ OLAN NAVİGASYON ASLINDA

  4. #4

    Üyelik
    14 Nisan 2016
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    HD Sportster 883R
    Küçük cc ile ilgili olarak cbf150 ile bir gün de 400küsür km gidip ertesi gün 400küsür km döndüm. Hatta olay dün oldu Konum var anasayfada. CC'den korkacak bir şey yok bence.

    Telefon tutucu mutlaka bulunur en kötü bu sporcuların kola taktığı ürünler cırt kablo bağı ve elektrikçi bantı ile uydurulur. (hala hazır ürünlerin olduğuna inanıyorum.)

    Ancak korku ciddi boyuttaysa rahatsız edici olabilir, hatta riskli olabilir.

    Yüksek motivasyon, yolda olmaktan keyif almak olduktan sonra çok rahat yapılır. Korkuyu yenmek adına forumdan ya da özel hayattan bir motorcu arkadaş daha bulunup iki motor gidilebilir.
    igaa123 bunu beğendi.

  5. #5
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    İstanbulda e5 e filan çıkıyormusun istanbulda her yere gidiyorum korkmadan diyorsan uzun yol daha kolay çık şeridini takip et
    igaa123 bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    19 Nisan 2018
    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstanbulda e5 e filan çıkıyormusun istanbulda her yere gidiyorum korkmadan diyorsan uzun yol daha kolay çık şeridini takip et
    HERGÜN İŞE BAŞAKŞEHİRDEN MASLAK (32 KM ) GİDİYORUM SORUN OLMAYACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:34 ----------

    Alıntı cenkyenmez adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Küçük cc ile ilgili olarak cbf150 ile bir gün de 400küsür km gidip ertesi gün 400küsür km döndüm. Hatta olay dün oldu Konum var anasayfada. CC'den korkacak bir şey yok bence.

    Telefon tutucu mutlaka bulunur en kötü bu sporcuların kola taktığı ürünler cırt kablo bağı ve elektrikçi bantı ile uydurulur. (hala hazır ürünlerin olduğuna inanıyorum.)

    Ancak korku ciddi boyuttaysa rahatsız edici olabilir, hatta riskli olabilir.

    Yüksek motivasyon, yolda olmaktan keyif almak olduktan sonra çok rahat yapılır. Korkuyu yenmek adına forumdan ya da özel hayattan bir motorcu arkadaş daha bulunup iki motor gidilebilir.
    TELEFON TUTUCU TAVSİYENİZİ DENEYECEĞİM

  7. #7

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Kardeş,gecen hafta açtigin konuda yardimci olduk sana.

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...tml?highlight=
    igaa123 bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    19 Nisan 2018
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeş,gecen hafta açtigin konuda yardimci olduk sana.

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...tml?highlight=
    HALA CESARET EDEMİYORUM

  9. #9
    Emreerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2012
    Şehir
    Münih
    Motosikleti
    BMW R 1250 GSA
    ilk motor aldığımın 1 ayı (GS1 ve GS2 eğitimleri sonrası) İstanbul-Ayvalık, Ayvalık-İstanbul yapmıştım artçımla birlikte.

    Çok değişik bir şeydi o korku ve heyecan. Sabaha kadar hiç uyuyamamıştım.

    Dikkatli olun, lastik tamir kiti yanınızda olsun, rota üzerinde inin cinin top oynadığı yollar varsa konumunuzu bir arkadaşınız ile paylaşarak gidin. (cep telefonu üzerinden anlık konum ileten yazılımlarla)

    Maslak'a gidip gelmekten 1500 kat daha risksiz bir yolculuk olacaktır zaten.
    igaa123 bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    19 Nisan 2018
    Alıntı Emreerol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk motor aldığımın 1 ayı (GS1 ve GS2 eğitimleri sonrası) İstanbul-Ayvalık, Ayvalık-İstanbul yapmıştım artçımla birlikte.

    Çok değişik bir şeydi o korku ve heyecan. Sabaha kadar hiç uyuyamamıştım.

    Dikkatli olun, lastik tamir kiti yanınızda olsun, rota üzerinde inin cinin top oynadığı yollar varsa konumunuzu bir arkadaşınız ile paylaşarak gidin. (cep telefonu üzerinden anlık konum ileten yazılımlarla)

    Maslak'a gidip gelmekten 1500 kat daha risksiz bir yolculuk olacaktır zaten.
    LASTİK TAMİR KÖPÜĞÜ YETERLİ Mİ SİZCE ?

  11. #11

    Üyelik
    18 Mart 2017
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...l-giresun.html

    Açılın ufak cc uzun yol rekoru bende.
    igaa123 bunu beğendi.

  12. #12

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı igaa123 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    HALA CESARET EDEMİYORUM
    Inan Gidip geldin sandim..
    igaa123 bunu beğendi.

  13. #13

    Üyelik
    19 Nisan 2018
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Inan Gidip geldin sandim..
    ÇOOK ÜZGÜNÜM :(

  14. #14
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    kardeşim istanbul sınırını geçtikten sonra çok trafikte olmuyor
    igaa123 bunu beğendi.

  15. #15
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Uzun yol korkusu, bence daha önce uzun yola çıkmamış arkadaşların önündeki en büyük engeldir. Keyfine varmak istediğiniz şeyden kormayın, korkunuzun nedenini bulun, giderin, tadını çıkarın.

    Yolda gerçekleşmesi muhtemel aksilikleri iyi hesaplayın ve tedbirinizi alın.
    * Yedek iç çamaşır
    * Yedek alt üst elbise
    * Yedek çorap
    * Harici şarj cihazı
    * Şarj kablosu
    * Yedek batarya (özellikle kamera kullanıyorsanız önemlidir)
    * Lastik tamir kiti (veya en azından fitil ve köpük sprey)
    * Mutlaka bir miktar fazladan nakit(kredi kartı her zaman iş görmeyebilir)
    * Yağmurluk
    * Min.0,5LT yedek yakıt (bir pet şişede dahi olabilir ancak kesinlikle sızdırmayacak ve kaza halinde dahi en korunaklı yerde olacak, ısı görme ihtimali en az olan yerde muhafaza edin)
    * En az 1LT içme suyu (gerek acil durumlarda veya motosiklette kullanmak, gerekse mola veremediğiniz durumlarda toparlanmanıza yardımcı olması için)
    * Küçük bir enerji içeceği(kişisel tavsiyemdir, uyku bastırdığı durumlarda kısa süre de olsa, biraz daha dikkatinizi açık tutabilir)
    * Yedek balaklava (terlerseniz ki terleyeceksiniz, imdadınıza yetişir)
    * Avadanlık (iki üç parça takımın olduğu o küçük çanta sizi yolda kalmaktan kurtarabilir)
    * Kulaklık (Motosikletinizin egzoz sesi biraz yüksek ise yolculuğun işkenceye dönmesini engellemek için ses kesici kulak tıkaçlarından edinin, birakç takım yanınıza alın)
    * Zincir ve bilimum kilitler (motosikletinizi koyduğunuz yerde bulabilme ihtimalini yükseltir)
    * Bir iki yedek kancalı bagaj lastiği (Çanta veya benzeri birşey koptuğunda basitçe iş görecektir)
    * Acil durumlarda ulaşılacakların kağıda yazılı listesi (kimse kaza yapıcam diye yola çıkmaz, tedbirli olmak gerek)
    * Motosiklet ve kaskınıza ekleyeceğiniz Kan Grubunuzun Sticker' ları (yukarıdaki aynı nedenle)

    Bunlar sizin motosikletinizde yaklaşık 40/42 lt' lik topcase' i doldurur. Yemek ve diğer ihtiyaçlarınızı nasıl karşılayacağınıza, konaklama konusunu ne şekilde halledeceğinize göre diğer malzemeleri de hesaba katmalısınız.


    Motosikletinizin tüm bakımlarının eksiksiz olduğundan emin olun, zincir ve hava filtresi ile balata durumlarını özellikle kontrol edin. Lastik basınçlarınızı Yola çıkmadan önce deponuzu doldururken mutlaka tekrar kontrol edin (her yakıt alımında kontrol etmenize gerek yok, malum bazı istasyonları saatleri arızalı olabiliyor ve sizin lastik basıncınızı atmosfere salıp öylece bırakabilir)

    Bazı bilgileri önceden iyice kesinleştirip tecrübe edin. Hangi güzergahı kullanacaksınız, giderken ve gelirken düşündüğünüzden yorgun olursanız nerede duraklayabilir veya yolu nasıl kısaltabilirsiniz gibi bilgileri tecrübe edin, google veya yandex gibi haritalandırma ve doğrudan yol resimleri ile yolu ve özellikle yol ayrımlarını bir kez de olsa görmeye çalışın. Tabi ki bu epey zamanınızı alabilir. Yolda navigasyonun çalışmaması durumunda en azından hangi güzergahı takip etmeniz gerektiğini haritadan iyice öğrenmeniz için harcanabilir bir zaman.

    Bunları yaparsanız kafanız rahat olur, nerede ne yapacağınızı bilir ve hazırlıklı olursanız korkacak şey kalmaz
    igaa123 bunu beğendi.

  16. #16
    mustick - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2016
    Motosikleti
    CBR250R
    400 km yol. 300'ü zaten otoban. dinlene dinlene git.
    igaa123 bunu beğendi.

  17. #17
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Alıntı Kural [ Z ] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun yol korkusu, bence daha önce uzun yola çıkmamış arkadaşların önündeki en büyük engeldir. Keyfine varmak istediğiniz şeyden kormayın, korkunuzun nedenini bulun, giderin, tadını çıkarın.

    Yolda gerçekleşmesi muhtemel aksilikleri iyi hesaplayın ve tedbirinizi alın.
    * Yedek iç çamaşır
    * Yedek alt üst elbise
    * Yedek çorap
    * Harici şarj cihazı
    * Şarj kablosu
    * Yedek batarya (özellikle kamera kullanıyorsanız önemlidir)
    * Lastik tamir kiti (veya en azından fitil ve köpük sprey)
    * Mutlaka bir miktar fazladan nakit(kredi kartı her zaman iş görmeyebilir)
    * Yağmurluk
    * Min.0,5LT yedek yakıt (bir pet şişede dahi olabilir ancak kesinlikle sızdırmayacak ve kaza halinde dahi en korunaklı yerde olacak, ısı görme ihtimali en az olan yerde muhafaza edin)
    * En az 1LT içme suyu (gerek acil durumlarda veya motosiklette kullanmak, gerekse mola veremediğiniz durumlarda toparlanmanıza yardımcı olması için)
    * Küçük bir enerji içeceği(kişisel tavsiyemdir, uyku bastırdığı durumlarda kısa süre de olsa, biraz daha dikkatinizi açık tutabilir)
    * Yedek balaklava (terlerseniz ki terleyeceksiniz, imdadınıza yetişir)
    * Avadanlık (iki üç parça takımın olduğu o küçük çanta sizi yolda kalmaktan kurtarabilir)
    * Kulaklık (Motosikletinizin egzoz sesi biraz yüksek ise yolculuğun işkenceye dönmesini engellemek için ses kesici kulak tıkaçlarından edinin, birakç takım yanınıza alın)
    * Zincir ve bilimum kilitler (motosikletinizi koyduğunuz yerde bulabilme ihtimalini yükseltir)
    * Bir iki yedek kancalı bagaj lastiği (Çanta veya benzeri birşey koptuğunda basitçe iş görecektir)
    * Acil durumlarda ulaşılacakların kağıda yazılı listesi (kimse kaza yapıcam diye yola çıkmaz, tedbirli olmak gerek)
    * Motosiklet ve kaskınıza ekleyeceğiniz Kan Grubunuzun Sticker' ları (yukarıdaki aynı nedenle)

    Bunlar sizin motosikletinizde yaklaşık 40/42 lt' lik topcase' i doldurur. Yemek ve diğer ihtiyaçlarınızı nasıl karşılayacağınıza, konaklama konusunu ne şekilde halledeceğinize göre diğer malzemeleri de hesaba katmalısınız.


    Motosikletinizin tüm bakımlarının eksiksiz olduğundan emin olun, zincir ve hava filtresi ile balata durumlarını özellikle kontrol edin. Lastik basınçlarınızı Yola çıkmadan önce deponuzu doldururken mutlaka tekrar kontrol edin (her yakıt alımında kontrol etmenize gerek yok, malum bazı istasyonları saatleri arızalı olabiliyor ve sizin lastik basıncınızı atmosfere salıp öylece bırakabilir)

    Bazı bilgileri önceden iyice kesinleştirip tecrübe edin. Hangi güzergahı kullanacaksınız, giderken ve gelirken düşündüğünüzden yorgun olursanız nerede duraklayabilir veya yolu nasıl kısaltabilirsiniz gibi bilgileri tecrübe edin, google veya yandex gibi haritalandırma ve doğrudan yol resimleri ile yolu ve özellikle yol ayrımlarını bir kez de olsa görmeye çalışın. Tabi ki bu epey zamanınızı alabilir. Yolda navigasyonun çalışmaması durumunda en azından hangi güzergahı takip etmeniz gerektiğini haritadan iyice öğrenmeniz için harcanabilir bir zaman.

    Bunları yaparsanız kafanız rahat olur, nerede ne yapacağınızı bilir ve hazırlıklı olursanız korkacak şey kalmaz
    Bir iki bir şey ekleyeyim benzini pet şişeye koymayın.Şişeyi eritip tüm ekipmanlarınızı mahvedebilir.Ayrıca isterseniz vücudunuzun her yerine kan grubunuzun stickerını yapıştırın hiç bir sağlıkçı arkadaş umursamaz.Her türlü kanınızı alıp kan grubunuza bakacaklar.
    igaa123 bunu beğendi.

  18. #18
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Başına iş gelirse geldiği zaman yolda düşünürsün. Kafaya fazla takmissin. Motosikletim ne olursa olsun Yanıma sadece cüzdan ve telefon alarak en az 250km gibi mesafeler yapmıştım. Yanimda ağırlık olarak çanta bile taşımayı sevmiyorum. Motoruna mi güvenmiyorsun kendine mi?
    igaa123 bunu beğendi.

  19. #19

    Üyelik
    22 Mart 2016
    Motosikleti
    nc750x
    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstanbulda e5 e filan çıkıyormusun istanbulda her yere gidiyorum korkmadan diyorsan uzun yol daha kolay çık şeridini takip et
    Kesinlikle!.. İstanbul trafiğinde motosiklet kullanabilenin gidemeyeceği yer yoktur

    Yola çıkmak yola çıkmaktır. Uzunu kısası olmaz. Ya yoldasındır ya değil.

    Yolda olduktan ve nereye gittiğini bildikten sonra bir şey değişmez.

    Yolda olmak yada olmamak tüm mesele budur.
    igaa123 ve cakyol bunu beğendiler.

  20. #20

    Üyelik
    19 Nisan 2018
    Alıntı OğuzÖztürk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle!.. İstanbul trafiğinde motosiklet kullanabilenin gidemeyeceği yer yoktur

    Yola çıkmak yola çıkmaktır. Uzunu kısası olmaz. Ya yoldasındır ya değil.

    Yolda olduktan ve nereye gittiğini bildikten sonra bir şey değişmez.

    Yolda olmak yada olmamak tüm mesele budur.
    SAYGILARRR...


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)