Motor Aldı, alıyor (tavsiye)
Reklamlar
-
Arkadaşlar merhaba,
Geçtiğimiz aylarda motorumu sattım Forza 300 vardı. şimdiyse melul bir şekilde iett'den motosikletlerin yanımdan geçmesine bakıyorum.. acı bir duygu..
Konuya gelecek olursak, 250cc motosiklet bakıyorum. hep honda kullandım servis ve parça sebepleriyle fakat mt-25 ve henüz Türkiye'de olmayan honda cb250r modeli düşünmekteyim. Çift-tek silindir, şu kadar basar, benim ilgilendiğim olaylar değil. konforu ve motorun problemsiz olması beni ilgilendiriyor. Kronik bir sorunu var olan bir motoru kimse almak istemez sanırım.Şimdi kafama takılan şey şu; alacağım motosikletin üzerinden 3-4 yıl geçmeden inmeyi pek düşünmem.. haliyle motor öksürüp aksırmamalı..alma amacım uzun vade kullanmak çünkü. işletme maliyetleri honda tarafını aşağı yukarı biliyorum, yamahayı ise bilmiyorum. mt-25 kullanıcıları bu konuda yardımcı olursa çok sevinirim.
Servis parça maliyetlerini ve işçilik ücretleri yamaha tarafında nasıldır bilgi alabilirmiyim. Mt-25 bakım aralıkları nedir?. yamaha nın servis kalitesi nasıldır? honda tarafı henüz piyasada değil fakat oda cbr250r motorunu kullanacaktır diye düşünüyorum. cb250r maliyetleri konusundada bilgi alıp kıyaslamak isterim açıkcası. Mekanik parçadır bozulur vs ben oralarındada değilim hiç kimsede olmaz alırım bende olur belki.. onada takılmam. fakat demek istediğim şey yamaha yı servis ve motor sağlamlığı konusunda pek tanımıyorum. daha çok bu konuda bilgi almak istiyorum. tekeriniz düz bassın.
Reklamlar
-
forza da abs var , acaba yeri geldiginde dibine kadar frenlere basmaya alismis biri olarak , abs siz motor basina is acmaisn ? cbr 250 yerine r25 daha yakisikli bence
duke rc serisi de bir bakilmasi gerek
-
Gezgine kulak ver,ne diyorsa o...ötesi yok...
-
TurboTastic adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba,
Geçtiğimiz aylarda motorumu sattım Forza 300 vardı. şimdiyse melul bir şekilde iett'den motosikletlerin yanımdan geçmesine bakıyorum.. acı bir duygu.
.
Konuya gelecek olursak, 250cc motosiklet bakıyorum. hep honda kullandım servis ve parça sebepleriyle fakat mt-25 ve henüz Türkiye'de olmayan honda cb250r modeli düşünmekteyim. Çift-tek silindir, şu kadar basar, benim ilgilendiğim olaylar değil. konforu ve motorun problemsiz olması beni ilgilendiriyor. Kronik bir sorunu var olan bir motoru kimse almak istemez sanırım.Şimdi kafama takılan şey şu; alacağım motosikletin üzerinden 3-4 yıl geçmeden inmeyi pek düşünmem.. haliyle motor öksürüp aksırmamalı..alma amacım uzun vade kullanmak çünkü. işletme maliyetleri honda tarafını aşağı yukarı biliyorum, yamahayı ise bilmiyorum. mt-25 kullanıcıları bu konuda yardımcı olursa çok sevinirim.
Servis parça maliyetlerini ve işçilik ücretleri yamaha tarafında nasıldır bilgi alabilirmiyim. Mt-25 bakım aralıkları nedir?. yamaha nın servis kalitesi nasıldır? honda tarafı henüz piyasada değil fakat oda cbr250r motorunu kullanacaktır diye düşünüyorum. cb250r maliyetleri konusundada bilgi alıp kıyaslamak isterim açıkcası. Mekanik parçadır bozulur vs ben oralarındada değilim hiç kimsede olmaz alırım bende olur belki.. onada takılmam. fakat demek istediğim şey yamaha yı servis ve motor sağlamlığı konusunda pek tanımıyorum. daha çok bu konuda bilgi almak istiyorum. tekeriniz düz bassın.
2016 cb650f 24 bin km , 2016 mt07 32 bin km
Mt07 nin kondisyonu 650f e göre çok çok iyi.
650f 19bin kmde , mt07 29200de zincir dişli seti değişti. Kullanıcıylada alakası vardır gerçi..
Bulunduğum şehirde hondanın servisi hakkında oldukça şikayet var her iki motorda (cbr250-r25) düzgün ve bakımlı kullanılırsa motora işlem yapılmadan 100 bin km yi görür . Şahsen ben 105 bin kmde cbr250 gördüm, kullanıcısı 96 binde motoru rektefiye ettiğini söyledi.
-
istanbu_gezg adlı üyeden alıntı
forza da abs var , acaba yeri geldiginde dibine kadar frenlere basmaya alismis biri olarak , abs siz motor basina is acmaisn ? cbr 250 yerine r25 daha yakisikli bence
duke rc serisi de bir bakilmasi gerek
cbr250'den bahsetmemiş zaten cb250r'dan bahsediyor.
kaldı ki ikisinin de 2018 modellerinde abs var.
-
arkadaşlar alacağım model ve markaların 2018 model 0 ve abs'li olanları için yazdım yazımı. yüksek cc düşünmüyorum. İşletme maliyeti ve tercih meselesi diye düşünün.
-
Cbr gelmiycek artık zaten alıcaksan acele et çoğu yerde kalmamış onun yerine cb250 f geliyor euro4 fiyat konusunda bilgim yok yalnız pahalı olabilir
-
anlaşılan bu cbr250r-cb250r olayı çok kafa karıştıracak. ya da bizim millet okumayı bilmiyor. yazılan 4 yorumdan 3'ü cbr hakkında olmuş.
-
F değil sanırım ben yalnış yazdım cbr250 nin yerine gelen cb250r değilmi?
-
ozan1991 adlı üyeden alıntı
F değil sanırım ben yalnış yazdım cbr250 nin yerine gelen cb250r değilmi?
Yerine mi geliyor inan bilmiyorum ama resimleri ekliyorum.
Honda Cb250r (2018)
Yamaha Mt-25 (2018)
-
Bu işler biraz şans mı desem talih mi desem. Genelleme yapılacak gibi değil kısacası. Ben yamaha servisinde motor toplattım olmadı. Sıkı toplamışlar başka arıza verdi. Aleti sıkıştırsam belki tekrar motor yicekti. Bunu yapan da belki yamaha servisleri içinde en çok rağbet görendir. Genelleme yapmıyorum. Lakin yamaha’nın müşteri memnuniyeti açısından ellerinden geleni yaptıklarını söyleyebilirim. Garanti dışı olmasına rağmen motosikletimi parça ücreti ödemeden sadece işcilik ödeyerek toplattım. Servis bakım konusuna gelince yamaha kitliyor ve yedek parça ile servis bakım maliyetleri yüksek bence. Yani 5000 ile 10000 de aynı bakımı yaptırdım ama 10000 bakımı diye daha pahalı çıkıyor neden diye sordum sistem öyle fiyat biçmiş fatura öyle kesmek zorundaymış. Ee el mahkum yoksa garantiden düşecek yaptırdık. Balata spreyi sıkıyor iki fıs 20 lira sprey parası alıyorlar. Zincire gaz yağı döküp iki bez vuruyor motordan çıkan eski yağı sıkıyor hop 30 lira zincir temizliği. Yağ tapa pulu ile yağ tapası 20 yada 30 lira. Bu kadar da olmamalı. Balata spreyinin kutusu 10 15 lira. Sen bakımda zaten para kazanıyorsun. Neden 50 ml sıkıp 500 ml parası alıyorsun? Hala yamaha kullanıyorum ve çok seviyorum fakat garantim bittiği için bakımlarımı serviste yaptırmıyorum. Yaptırmam da. Çünkü servisler sistemi kurmuş. Geçirebildiğim kadar geçireyim. Dışarıda 20 bin bakımı yaptırdım sağlam güvendiğim ustaya. Yani serviste vereceğim paranın eminim yarısını verdim. Performans filtremi temizledi taktı bujimi temizledi taktı. Servise sorsan 5000 de hava filtresi ölmüş abi buji bitmiş abi balata bitmiş abi. Uzun lafın kısası hocam yamaha türkiye (firma olarak in) servis olarak out. İçimi döktüm oh be rahatladım . Şimdiden hayırlı olsun hocam iyi günler
-
TurboTastic adlı üyeden alıntı
Evet yerine geliyor son cbr ları satıyorlar zaten bayiye gittiğimde cbr yerine bunu önermişlerdi bana fiyatı cbr dan yüksek olucağı kesin 25 olursa şaşırmayın ben olsam tercihim farklı olurdu
-
Benim önerim bmw g310r, sorunsuz ve rahat olsun demissin bu siniftaki en rahat motor sorun kismiysa arkasinda bmw gibi bir firma var yolda giderken tik diye ses geldi diye git oturup en kücük vidaya kadar kontrol ederler isletme maliyetine gelince burda yani almanyada parcalari yamahadan ucuz Türkiye de nasildir bilemem yakitina gelince normal kullanimda 3.3 -3.6 litre yakiyor 100 km de agresif kullanimda 4 litre gayet seri ve oturakli bir makina 5 aydir kullaniyorum cok memnunum. bence düsün derim.
-
TurboTastic adlı üyeden alıntı
usta biri tek silindir diğeri çift silindir kağıt üzerinde performans farkı ve reel dede fark olucaktır. sen önce performans olarak hangisini istersin ona karar ver.
ikinci olarak diyeceğim, honda tabikide yakıt tüketimi olarak ikiside 250 lik olmasına rağmen aralarında yarı yarıya fark olucaktır. çünkü mt25 de r25 bloğu var (r25'in ne kadar yaktığını bi araştır bilmiyorsan)
ayrıca facebookdan çoğu motorun sayfalarını takipteyim yamhanında hondanında tabikide kullanıcıların hepsi yamaha ile ilgili yedek parça ve servislerin pahalılığından şikayetçi (kendinde bu konuda bi mt25 in facebook sayfasını felan beğen kontrol et...zaten hondanın servis ve parça ucuzluğu meşhur)
sokakda gezerken hangisi dikkat çeker dersen tabikide cb250r çook güzel motor tip olarak bi arkadşaımda 125 i var yanına gelip bune böyle diyen adam çok ilgi oluyo hemen motora.
Not: görseldeki 125 liği bilgin olsun
-
devrimkr adlı üyeden alıntı
Benim önerim bmw g310r, sorunsuz ve rahat olsun demissin bu siniftaki en rahat motor sorun kismiysa arkasinda bmw gibi bir firma var yolda giderken tik diye ses geldi diye git oturup en kücük vidaya kadar kontrol ederler isletme maliyetine gelince burda yani almanyada parcalari yamahadan ucuz Türkiye de nasildir bilemem yakitina gelince normal kullanimda 3.3 -3.6 litre yakiyor 100 km de agresif kullanimda 4 litre gayet seri ve oturakli bir makina 5 aydir kullaniyorum cok memnunum. bence düsün derim.
Borusan'ın boru gibi saatlik işçiliğini duydukça içimde ne BMW hevesi ne de Alman sevgisi kalıyor.Capon iyidir.
-
pek 300cc ye çıkarak dilim arttırmak istemiyorum ama mantıklı olabilir, yamaha dan aslında emin olsaydım şimdi altımdaydı motor. hayırlısı yorumlara bakıp iyice bir değerlendirme yapacağım. aylık kullanımım gezmeden 1000km üstünde olacak erken servis ve olası parça değişimler bu sebeple önemli.
-
devrimkr adlı üyeden alıntı
Benim önerim bmw g310r, sorunsuz ve rahat olsun demissin bu siniftaki en rahat motor sorun kismiysa arkasinda bmw gibi bir firma var yolda giderken tik diye ses geldi diye git oturup en kücük vidaya kadar kontrol ederler isletme maliyetine gelince burda yani almanyada parcalari yamahadan ucuz Türkiye de nasildir bilemem yakitina gelince normal kullanimda 3.3 -3.6 litre yakiyor 100 km de agresif kullanimda 4 litre gayet seri ve oturakli bir makina 5 aydir kullaniyorum cok memnunum. bence düsün derim.
Konu sahibi arkadaş,almanyada yaşamiyor
-
Mlhbl07 adlı üyeden alıntı
usta biri tek silindir diğeri çift silindir kağıt üzerinde performans farkı ve reel dede fark olucaktır. sen önce performans olarak hangisini istersin ona karar ver.
ikinci olarak diyeceğim, honda tabikide yakıt tüketimi olarak ikiside 250 lik olmasına rağmen aralarında yarı yarıya fark olucaktır. çünkü mt25 de r25 bloğu var (r25'in ne kadar yaktığını bi araştır bilmiyorsan)
ayrıca facebookdan çoğu motorun sayfalarını takipteyim yamhanında hondanında tabikide kullanıcıların hepsi yamaha ile ilgili yedek parça ve servislerin pahalılığından şikayetçi (kendinde bu konuda bi mt25 in facebook sayfasını felan beğen kontrol et...zaten hondanın servis ve parça ucuzluğu meşhur)
sokakda gezerken hangisi dikkat çeker dersen tabikide cb250r çook güzel motor tip olarak bi arkadşaımda 125 i var yanına gelip bune böyle diyen adam çok ilgi oluyo hemen motora.
Not: görseldeki 125 liği bilgin olsun
Görseli düzeltmiştim 1dk içinde ama yakalamışsın . son hız performans yada tek-çift silindir derdim yok yazımdada belirtmiştim. 2 modelde gözüme güzel geliyor. 2 model içinde alır binerim diyebiliyorum. facebook kullanmıyorum ama buradada bulurum sanırım az çok fikir versin arkadaşlar dert değil. yorum için teşekkürler.
-
Duke RC serisi diye bir seri de yok. Duke farklı bir model RC farklı bir model. Konulara girmeye çekinir oldum yemin ederim bu vatandaş yüzünden.
Konu sahibi arkadaşa tavsiyem de şudur ki 2017 model Ktm 250 Duke "ABS" de kampanya var ve bayiler 20.999tl'ye kadar veriyorlar. Stoklarla sınırlı olduğunu söylediler. Ne kadar doğru bilemiyorum. Ama bu paraya o segmentteki en dolu makina.
Kaydırmalı debriyaj
Metzeller lastikler
Ön + arka Bosch Abs fren sistemi
31 hp / 24nm tork motor
43mm upside down ön süspansiyon
PASC – Power Assist Slipper Clutch / Anti-Hopping Clutch
Makina direk "Ready to race" mantığı ile üretilmiş bir makina. Sadece selesi biraz fazla sert o kadar. Diğer tüm özellikleri bence bu sınıf için fazla bile. Fakat son sürat meraklısı isen hemen şunu söyleyeyim bu motor 140km/h'ın üstünü görmüyor. Ecu ile oynamak gerekiyormuş vs.. bence çok gereksiz hareketler ama yine de sana bilgin olması amacıyla söylemek istedim.
-
Suzuki v-strom 250 ye ne dersiniz?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler