Dostum beni zincir yağlarken 1 defa izlesen, muhtemelen göz yaslarına hakim olamazsın ve kredi çekip bana şaftlı bi motor alırsın.
Dostum beni zincir yağlarken 1 defa izlesen, muhtemelen göz yaslarına hakim olamazsın ve kredi çekip bana şaftlı bi motor alırsın.
Arka dişliye bolca yağ sür. Sonra atla motoruna bas gaza.
Merkezkaç kuvvetinin yardımıyla dişlideki yağ doğal olarak dişlinin dışına doğru süzülecek ve dişli tarafından sağa sola fırlatılacak.
E orada da zincir takılı olduğu için ve hareket halinde olduğundan bütün zincirin güzelce yağlanmış olacaktır.
15 cm uzunluğunda diş açılmış çubuk alınır ( tij diye geçer). Bu çubuğa girecek şekilde yine 15 cm uzunluğunda boru ve tijin dişlerine uygun somun
Alın size tek başına yağlama aparatı:
Tije somunu takın üstüne boruyu geçirin. Motosikletin yan ayağı tersindeki maşaya dayayın ve somunu çevirmeye başlayın. Somun tijin üstünde dönerek yol alırken boruyu da yükseltecek ve motoru kaldıracak. Ben CBR varken böyle yapıyordum. Çok kolay ve kullanışlı.
https://www.youtube.com/watch?v=QsvJ-5mkKws
yukardaki videodan esinlenmiştim.
Ben birara araba krikosu ile arka sağ maşadan kaldırıyordum.
azıcık kalksa yeter zaten.
Hamdım, piştim, hala hamım.
Tavan vinci ile kaldırıp yağlayabilirsin
Araba krikosu kullandım uzun süre. Krikoyu nereden destekleyeceğinden emin değilsen, motoruna zarar verebilir, yatırabilirsin.
Niye ileri geri yapıyorsunuz ki? Alın boşa yağlayın zinciri sonra motoru artçı ayaklığından falan tutarak hafif yan yatırın basamağa tekerleği çevirin.
arkadaş edinin.
Kimse bakmamıs ama dıy kısmında benım yaptıgım kaynattrdıgım bı stand var 0 tl tuttu
Boş yolda giderken arkaya doğru eğilip iki fısfıs tamam işte.
motorcunun illaki bir motorcu arkadaşı daha vardır, biz öyle yapıyoruz fazladan bir motorcu tamamdır gerisi gelir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)