Bitiş Motosikleti Kaç cc Olmalı? Tavsiye :)
Reklamlar
-
Bence motor kullanmayı bırakmayın. Küçük, etkili, az masraflı, şehir içinde sizi her yere götürecek bir motor alın. Kapıda dursun. Binmeseniz bile, kapıda durması manevi tatmin sağlar.
Ben de 53 yaşındayım. İş zorluğu, vakit darlığı, fırsat bulamama, ailemin "artık 53 yaşındasın, bırak şu motor işini" baskılarına dayanamayarak bir hata ettim ve gözüm gibi baktığım motoru ilana koydum, ertesi günü de sattım. Ekipmanları ise, artık bırakıyorum diye ihtiyacı olanlara dağıttım. Benim için motor hayatı bitmiş oldu.
Eylül ayından Mart ayına kadar rutin hayatıma devam ediyordum. Ancak bir şeyler eksikti. Hafta sonu arabaya mahkumdum. Klasik olduğu üzere, aile ile sağa sola git, eve gel, ihtiyaçları al derken bir amacımın olmadığını fark ettim. Garajda duran bir şey eksikti. Binmesem de gidip uğraşmak beni dinlendiriyormuş, huzur veriyormuş, kafamı dağıtıyormuşum meğerse.
Dayanamadım ve motor bakınmaya başladım. Hiç aklımda yokken İstanbul'dan biraz yüksek cc bir motor alıp sürerek İzmir'e geldim. 20 gündür uğraşıyorum. Sağı, solu, temizliği, bakımı, orasını sök, bunu tak, şurasını tamir et vb. derken kafam rahatladı, artık bir amacım vardı. Hafta sonunu iple çeker hale geldim. Kısacası motor benim için bir uğraş ve hobiymiş. Bu arada tekrar ekipman almak zorunda kaldım, ama bayağı bir tuzluya mal oldu.
Bunları da aklınızın bir köşesinde tutun bence.
Reklamlar
-
AzÇok adlı üyeden alıntı
Hala ne alacağıma karar veremedim. Fakat, masraflı ve pahalı seçeneklerden uzaklaşmaya başladım. Büyük motorlara terfi etmeye çok hevesli değilim. Bugün Yeni çıkan RKS Titanium 220'ye baktım. İlk dikkatimi çeken lastik ölçülerinin ilanlarda duyurulandan farklı olması oldu. Arka lastik genişliği 130 değil. Tahminen 100. Selesine oturdum. Dik oturuşu ile rahat bir kullanımı olacağı belli. Fakat selesinde şöyle bir yaylanınca "tak tak" sesi geldi. Tahminen arka salıncak ses yapıyor. Bizdeki "Çin Malı" imajına uygun bir durum. Aslında mafsalda yapılacak ufak bir gresleme ile halledilebilir. Daha sonra Hero Hunk 150'ye bakmaya gittim. Motoru gözüm tuttu. Selesi sert. Oturuş pozisyonu rahat. Öne eğilme derdi yok. Amortisörleri biraz sert gibi geldi. Müşteri temsilcisi Hunk 200R modelinin en geç Temmuz ayında satışta olacağını söyleyince sevindim. Eğer Temmuz ayına kadar gelirse Hunk 200R, gelmezse Hunk 150 üzerinde yoğunlaştım. Titreşim falan beni pek rahatsız etmiyor. 3 yıl Kymco CK125 kullanmıştım. HILTI gibi bir motosikletti. Fakat daha sonra CBF 150 alınca CK125'i çok aramıştım.
Son durum bu. Perdeyi küçük motorla kapatıcak gibiyim. Ama güzel be...
https://ic1.maxabout.us/autos/tw_ind...arter-view.jpg
abi acele etmene gerek yok, vakit çok daha kalbini dinle abi, boşver gerisini, benzin pahalandı diye az binersin olur biter...
Respect
-
hayat 1000lik ile başlar biter
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)