çift silindirin farkı nedir?
Reklamlar
-
Arkadaşlar duyuyorum hep çift silindirin farkı nedir sadece ses filanmı ben olumsuz olarak daha fazla yaktığını biliyorum başka bir bilgim yok açıkçası.Mesala 250 liğe geçicem ben kafamda 2 motor var şuan biri çift silindirli hyousung 250r diğeri cbr 250r. Hyousung biraz daha ucuz olduğu için de mantıklı geliyor araştığıma göre motorda iyi fakat servis parça ve piyasası soru işareti sizce 4000 daha fazla verip cbr mı almalıyım hondada markadan dolayı güven veriyor bana
bu arada öneri gibi oldu ama kafam karışık
Reklamlar
-
kafam rahat etsin dersen cbr ha uğraşmayı severim dersen hyo alınır
tek silindirde tork biraz daha fazla olur genelde
-
Tek silindirde tork çok olur. Çift silindirde titreşim az olur. Amaca göre üretim yani.
-
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/116337-cift-silindir-ve-tek-silindir-arasindaki-fark-nedir.html
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/135572-tek-cift-silindir-farki-ne-oluyor.html
-
İkisini de kullanmış biri olarak cbr 250 r derim. Hyo sıralı değil v2 silindirdir bu arada. Sesi gidişi vs çok hoştur ama gerek malzeme kalitesi gerek frenleri olsun japonlardan geride kalıyor maalesef.
-
16 bin kmdir hyosung kullanıyorum şükür büyük bi sıkıntı yaşamadım ama titreşimden rahatsız olurum dersen hyosung alma :D
-
fazlada bir seçenek yok sanırım r25 e param yetmiyor zaten ikisinin arasında bir seçim yapıcam artık önceliğim cbr olucak para durumuma göre
-
Birde replica Akrep taktın mı tamamdır. Bulsam Dominar'a takasım var
-
Angrypower adlı üyeden alıntı
Birde replica Akrep taktın mı tamamdır. Bulsam Dominar'a takasım var
o nedir hocam
-
r25 den sonra duke 390 veya rc390a geçmem artık imkansız.2 silindiri tadınca malesef 1 silindir benim için öldü.ne kadar iyi olursa olsun dengesiz gaz alması titreşimi 1 silindirlerin yapısında var.tabi yakıtı bakımı daha uygun oluyor.
-
Goruldugu uzere silindir sayisi cok da belirleyici bir unsur degil. Hatta "tek silindirin titresimi fazla olur" gibi mantikli bir cikarim bile calismayabiliyor, yukarida Hyosung kullanmis arkadasin dedigine gore.
r25 kullanip "2 silindiri tadınca malesef 1 silindir benim için öldü" diyen arkadasa tek silindirli Vitpilen 701 verseniz muhtemelen fikri degisecektir yine.
Silindir sayisina gore degil, butuncul bakarak karar verin bence.
-
Ben 4 silindirde kullandım fakat 690 smc-r dan aldığım keyfi fz6 dan veya kendi motorum mt07den alamadım. Hepsinin tadı ayrı.
-
Boldpilot adlı üyeden alıntı
Ben 4 silindirde kullandım fakat 690 smc-r dan aldığım keyfi fz6 dan veya kendi motorum mt07den alamadım. Hepsinin tadı ayrı.
4 silindiri ayrı bir yere koymak lazım şimdi hocam
-
wing41 adlı üyeden alıntı
4 silindiri ayrı bir yere koymak lazım şimdi hocam
4 silindirinde birsürü çeşidi var şimdi hocam , Fazer 8 kullandım çok güzel alet ama şehir içinde pek tad vermiyor , bide altındaki o gücü biraz kullanayım dersen 8 lt yakıyor.Ha Racing kullanıcaksan 4 silindirden aşşağı kullanmıcan , o görüntüye öyle bi ses şart çünki. Mt09 a bakıyorum 3 silindir ama fazer8 den daha keyifli . Şimdi sadece ses için mt09dan vaz geçilir mi ? Bence geçilmez 😊
Tercih ve bütçe meselesi , cb650f aldık geçenlerde çok güzel motor ama mt07 ye 600 liraya patlayan bakım cb650f e 850 liraya patladı , yakıtta kezâ aynı orantıda benim 4.5 lt yaktığım yola 650f 6 lt yakıyor . İkiside naked ikisindede 200 üstü hızda 2 dkdan fazla seyredersen dayak yemiş gibi yoruluyosun , ha sesse ses 650f taptatlı bir ses sunuyor . Ne yazıkki ülkemizde yakıtta sarf malzemeleride ucuz değil sadece ses için başka şeylerden feragât edemiyoruz 😊
-
İki tane silindir oluyor.
-
v motor her zaman daha bi his keyf verir adama.
imkan varsa v motor al
-
yüksek devirli ve sıralı 4 silindire sahip motorların sesi çok güzel oluyor. racing motor sesi dediğimiz ses bu motorlardan çıkıyor işte.
ses istiyorsan sıralı 4 silindir olacak yoksa diğerlerinin sesi güzel değil, anca kafa şişirir.
birde emin değilim ama tek silindir yapısı yüksek devire uygun değil diye bir fikir var aklımda, nereden geldi bilmiyorum sadece var.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Goruldugu uzere silindir sayisi cok da belirleyici bir unsur degil. Hatta "tek silindirin titresimi fazla olur" gibi mantikli bir cikarim bile calismayabiliyor, yukarida Hyosung kullanmis arkadasin dedigine gore.
r25 kullanip "2 silindiri tadınca malesef 1 silindir benim için öldü" diyen arkadasa tek silindirli Vitpilen 701 verseniz muhtemelen fikri degisecektir yine.
Silindir sayisina gore degil, butuncul bakarak karar verin bence.
Cbr500r da belli devirler arası iyi titriyor.
-
ozan1991 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar duyuyorum hep çift silindirin farkı nedir sadece ses filanmı ben olumsuz olarak daha fazla yaktığını biliyorum başka bir bilgim yok açıkçası.Mesala 250 liğe geçicem ben kafamda 2 motor var şuan biri çift silindirli hyousung 250r diğeri cbr 250r. Hyousung biraz daha ucuz olduğu için de mantıklı geliyor araştığıma göre motorda iyi fakat servis parça ve piyasası soru işareti sizce 4000 daha fazla verip cbr mı almalıyım hondada markadan dolayı güven veriyor bana
bu arada öneri gibi oldu ama kafam karışık
Çift silindir tek silindire nazaran daha performanslı, titreşimi az , ancak yakıtı
fazladır. Bir de Ola ki motor revizyonu gerekirse daha masraflıdır.
-
Çift silindir motosikletler tek silindirli motorlara göre daha yüksek devire çıkabilirler ve daha yüksek beygir gücü üretirler, 250cc için konuşacak olursa torku tek silindire göre daha yüksek olur, uzun yollarda daha az devirle daha yüksek hızlarda gidebilirsiniz buda sizin ve motorun daha az yorulması demek.
Tek silindirler genelde düşük hacim motorlarda ekonomi amaçlı, yüksek hacimde ise araziye girecek veya enduro tabir ettiğimiz motorlarda görülür, racingler tek silindir olmaz. 2 veya 4 silindir olur. Örn. Ducati ve japon racingler
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)