Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

çift silindirin farkı nedir?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Arkadaşlar duyuyorum hep çift silindirin farkı nedir sadece ses filanmı ben olumsuz olarak daha fazla yaktığını biliyorum başka bir bilgim yok açıkçası.Mesala 250 liğe geçicem ben kafamda 2 motor var şuan biri çift silindirli hyousung 250r diğeri cbr 250r. Hyousung biraz daha ucuz olduğu için de mantıklı geliyor araştığıma göre motorda iyi fakat servis parça ve piyasası soru işareti sizce 4000 daha fazla verip cbr mı almalıyım hondada markadan dolayı güven veriyor bana

    bu arada öneri gibi oldu ama kafam karışık


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    kafam rahat etsin dersen cbr ha uğraşmayı severim dersen hyo alınır

    tek silindirde tork biraz daha fazla olur genelde

  3. #3
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Tek silindirde tork çok olur. Çift silindirde titreşim az olur. Amaca göre üretim yani.

  4. #4
    pintus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2017
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CB125R 2018 > MT-25 ABS
    http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/116337-cift-silindir-ve-tek-silindir-arasindaki-fark-nedir.html

    http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/135572-tek-cift-silindir-farki-ne-oluyor.html

  5. #5

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    İkisini de kullanmış biri olarak cbr 250 r derim. Hyo sıralı değil v2 silindirdir bu arada. Sesi gidişi vs çok hoştur ama gerek malzeme kalitesi gerek frenleri olsun japonlardan geride kalıyor maalesef.

  6. #6

    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    İzmir-Alanya
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 EFİ
    16 bin kmdir hyosung kullanıyorum şükür büyük bi sıkıntı yaşamadım ama titreşimden rahatsız olurum dersen hyosung alma :D
    roadpeople bunu beğendi.

  7. #7
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    fazlada bir seçenek yok sanırım r25 e param yetmiyor zaten ikisinin arasında bir seçim yapıcam artık önceliğim cbr olucak para durumuma göre

  8. #8

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Birde replica Akrep taktın mı tamamdır. Bulsam Dominar'a takasım var

  9. #9
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birde replica Akrep taktın mı tamamdır. Bulsam Dominar'a takasım var
    o nedir hocam

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    r25 den sonra duke 390 veya rc390a geçmem artık imkansız.2 silindiri tadınca malesef 1 silindir benim için öldü.ne kadar iyi olursa olsun dengesiz gaz alması titreşimi 1 silindirlerin yapısında var.tabi yakıtı bakımı daha uygun oluyor.

  11. #11
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Goruldugu uzere silindir sayisi cok da belirleyici bir unsur degil. Hatta "tek silindirin titresimi fazla olur" gibi mantikli bir cikarim bile calismayabiliyor, yukarida Hyosung kullanmis arkadasin dedigine gore.

    r25 kullanip "2 silindiri tadınca malesef 1 silindir benim için öldü" diyen arkadasa tek silindirli Vitpilen 701 verseniz muhtemelen fikri degisecektir yine.

    Silindir sayisina gore degil, butuncul bakarak karar verin bence.

  12. #12
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Ben 4 silindirde kullandım fakat 690 smc-r dan aldığım keyfi fz6 dan veya kendi motorum mt07den alamadım. Hepsinin tadı ayrı.

  13. #13

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Alıntı Boldpilot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 4 silindirde kullandım fakat 690 smc-r dan aldığım keyfi fz6 dan veya kendi motorum mt07den alamadım. Hepsinin tadı ayrı.
    4 silindiri ayrı bir yere koymak lazım şimdi hocam

  14. #14
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Alıntı wing41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4 silindiri ayrı bir yere koymak lazım şimdi hocam
    4 silindirinde birsürü çeşidi var şimdi hocam , Fazer 8 kullandım çok güzel alet ama şehir içinde pek tad vermiyor , bide altındaki o gücü biraz kullanayım dersen 8 lt yakıyor.Ha Racing kullanıcaksan 4 silindirden aşşağı kullanmıcan , o görüntüye öyle bi ses şart çünki. Mt09 a bakıyorum 3 silindir ama fazer8 den daha keyifli . Şimdi sadece ses için mt09dan vaz geçilir mi ? Bence geçilmez 😊

    Tercih ve bütçe meselesi , cb650f aldık geçenlerde çok güzel motor ama mt07 ye 600 liraya patlayan bakım cb650f e 850 liraya patladı , yakıtta kezâ aynı orantıda benim 4.5 lt yaktığım yola 650f 6 lt yakıyor . İkiside naked ikisindede 200 üstü hızda 2 dkdan fazla seyredersen dayak yemiş gibi yoruluyosun , ha sesse ses 650f taptatlı bir ses sunuyor . Ne yazıkki ülkemizde yakıtta sarf malzemeleride ucuz değil sadece ses için başka şeylerden feragât edemiyoruz 😊


  15. #15

    Üyelik
    17 Mayıs 2017
    İki tane silindir oluyor.

  16. #16
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    v motor her zaman daha bi his keyf verir adama.
    imkan varsa v motor al

  17. #17
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    yüksek devirli ve sıralı 4 silindire sahip motorların sesi çok güzel oluyor. racing motor sesi dediğimiz ses bu motorlardan çıkıyor işte.

    ses istiyorsan sıralı 4 silindir olacak yoksa diğerlerinin sesi güzel değil, anca kafa şişirir.

    birde emin değilim ama tek silindir yapısı yüksek devire uygun değil diye bir fikir var aklımda, nereden geldi bilmiyorum sadece var.

  18. #18
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Goruldugu uzere silindir sayisi cok da belirleyici bir unsur degil. Hatta "tek silindirin titresimi fazla olur" gibi mantikli bir cikarim bile calismayabiliyor, yukarida Hyosung kullanmis arkadasin dedigine gore.

    r25 kullanip "2 silindiri tadınca malesef 1 silindir benim için öldü" diyen arkadasa tek silindirli Vitpilen 701 verseniz muhtemelen fikri degisecektir yine.

    Silindir sayisina gore degil, butuncul bakarak karar verin bence.
    Cbr500r da belli devirler arası iyi titriyor.

  19. #19
    Ergün Er. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Araştırıyor..
    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar duyuyorum hep çift silindirin farkı nedir sadece ses filanmı ben olumsuz olarak daha fazla yaktığını biliyorum başka bir bilgim yok açıkçası.Mesala 250 liğe geçicem ben kafamda 2 motor var şuan biri çift silindirli hyousung 250r diğeri cbr 250r. Hyousung biraz daha ucuz olduğu için de mantıklı geliyor araştığıma göre motorda iyi fakat servis parça ve piyasası soru işareti sizce 4000 daha fazla verip cbr mı almalıyım hondada markadan dolayı güven veriyor bana

    bu arada öneri gibi oldu ama kafam karışık
    Çift silindir tek silindire nazaran daha performanslı, titreşimi az , ancak yakıtı
    fazladır. Bir de Ola ki motor revizyonu gerekirse daha masraflıdır.

  20. #20
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200 - Puch Maxi S
    Çift silindir motosikletler tek silindirli motorlara göre daha yüksek devire çıkabilirler ve daha yüksek beygir gücü üretirler, 250cc için konuşacak olursa torku tek silindire göre daha yüksek olur, uzun yollarda daha az devirle daha yüksek hızlarda gidebilirsiniz buda sizin ve motorun daha az yorulması demek.

    Tek silindirler genelde düşük hacim motorlarda ekonomi amaçlı, yüksek hacimde ise araziye girecek veya enduro tabir ettiğimiz motorlarda görülür, racingler tek silindir olmaz. 2 veya 4 silindir olur. Örn. Ducati ve japon racingler


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)