50 bin km de 2008 z750 alınırmı ? masraf vs alım satım hakkında ????
Reklamlar
-
merhabalar ben 2008 model z750 almak ıstıoyrum 50 bın km de sızce alsam alllah kahretsin dedirtir mi eğer satmak ıstersem satabılırmıyım ? yoksa ugrastırırmı kronık sorunları falan varmı daha dogrusu z 750 hakkında bılgısı olan herseyy gereklı dostlar yardımcı olun lutfeennn
Reklamlar
-
50 bin km 4 silindir motosiklet almak pek mantıklı değil bence.
-
2 sene önce 90bin de 2004 z750 aldım 1.5 sene taş gibi kullandım üstelik kazalıydı
-
velizrsln adlı üyeden alıntı
2 sene önce 90bin de 2004 z750 aldım 1.5 sene taş gibi kullandım üstelik kazalıydı
O senesi piyango bileti alsaydın keşke hacı
İnsanlar sevilmek için yaratıldılar. Eşyalar kullanılmak için. Dünyadaki kaosun nedeni; eşyaların çok sevilip insanların ise kullanılmasıdır.
-
54RR adlı üyeden alıntı
O senesi piyango bileti alsaydın keşke hacı
:D :D hahaha
-
54RR adlı üyeden alıntı
50 bin km 4 silindir motosiklet almak pek mantıklı değil bence.
Hocam bunu söylerken eminim aklınızda mantıklı sebepler vardır ama ben sizin gibi düşünmüyorum.50 binde z750 alınır mı alınır.Ama almadan detaylı kontrol edilmeli.Bazı şeyler motorun yaşı ve kilometresiyle orantılı olarak yıpranmış deforme olmuş olabilir.Ama onları anlayışla karşılamak gerekir.Önceki sahiplerine bakın kaç el değiştirmiş.Z750 çoğu zaman uzun yoldan ziyade şehir içinde kullanabiliyor motorun yaşı km göz önüne alınınca şehir içi kullanım dahada yıpratmış olabilir motoru bunları dikkate alın.
-
whitedeamon adlı üyeden alıntı
Hocam bunu söylerken eminim aklınızda mantıklı sebepler vardır ama ben sizin gibi düşünmüyorum.50 binde z750 alınır mı alınır.Ama almadan detaylı kontrol edilmeli.Bazı şeyler motorun yaşı ve kilometresiyle orantılı olarak yıpranmış deforme olmuş olabilir.Ama onları anlayışla karşılamak gerekir.Önceki sahiplerine bakın kaç el değiştirmiş.Z750 çoğu zaman uzun yoldan ziyade şehir içinde kullanabiliyor motorun yaşı km göz önüne alınınca şehir içi kullanım dahada yıpratmış olabilir motoru bunları dikkate alın.
İşte bu yüzden mantıklı gelmiyor bana, ilk sahibinden olmadığı sürece o km gelmiş 4 silindir performans motoru almam. Tamirhanelerde neler döndüğünü kendi gözümle gördüğüm için hiç bulaşmam, ne kadar yeni o kadar iyi
İnsanlar sevilmek için yaratıldılar. Eşyalar kullanılmak için. Dünyadaki kaosun nedeni; eşyaların çok sevilip insanların ise kullanılmasıdır.
-
-
Yakın arkadaşım 126000 km.de cbf 1000 satın aldı iki senedir kullanıyor makina sorunsuz.İki hafta önce 47000 km.de ki gsx r 1000 imi sattım hiçbir sorunu yoktu,ben çok iyi bakmıştım alan arkadaşta iyi bakarsa sorunsuz kullanabilir.Sizin alacağınız z800 de önceki sahipleri tarafından iyi bakılıp kullanıldıysa sizde memnun kalırsınız.
-
30.000km'den sonra motosikletleri hurdaya mı veriyoruz?
-
54RR adlı üyeden alıntı
50 bin km 4 silindir motosiklet almak pek mantıklı değil bence.
Alınır arkadaşım, 1000 km de alınmayacak motor da vardır, 50 bin km ne ki 4 silindir bir makina için eğer ki bütün sahipleri düzenli servise götürüp, bu servis bakımlarının kayıtlarını tutmuşsa, kazası vs. varsa kaydı tutulup, gerçekten dürüstçe servisinde kazalı parçalarını değiştirmişse hiç düşünmeden alınır, hem km ve yıl yüksek diye uygun fiyata çok harika bir makinayı kapmış olursun, önemli olan motoru düzgünce kontrol edip sahibinin dürüstlüğünü anlamak, benim bir motorumda tek bir kazada 5bintl'ye yakın hasar vardı(bu zamanda 9-10bin tl demektir), motorun en ufak vidasına kadar kazalı parçalarını değiştirdim, üstüne de iki sene kullandım, yaklaşık 20bin km kullanmışımdır. Motora gelip bakanlara zaten ilanda da belirtmiştim kazalı olduğunu değişen parçaların faturasını gösterdim, hiç aksatmadığım servis bakımlarını gösterdim, bazıları şüpheci davrandı şaşırdım daha ne yapabilirim dedim, sonra bir arkadaş geldi hiç sorun çıkartmadı, sağolsun bana güvendi ve 3 senedir motoru kullanıyor, çok da memnun, çünkü hem benim gösterdiğim her şeyin belgeli olduğunu gördü hem de iki taraf olarak dürüstçe davrandık, olay bu, evet piyasada sahtekar da çok, siz belge isteyecek sonra da alıcıysanız doğru düzgün bir servise götürüp iyice kontrol ettireceksiniz, bu kısımda ekspertiz masrafından kaçmamalısınız.
-
393000 km de araç sahibiyim (Ww) ona müşteri çıkıyor , 76000 de motorsiklet sahibiyim ona bile müşteri çıkıyor.duzgun olduktan sonra Kawa isterse 100000 çevirdin yine alınır.50000 km de neymiş.( Düzgün olduktan sonra )ayrıca büyük CC li motor büyük terletir .ter bezin yoksa hiç girme zaten büyük CC işine.ayrica bu piyasa büyük orospu dur .unu da unutma.
-
Metela adlı üyeden alıntı
Alınır arkadaşım, 1000 km de alınmayacak motor da vardır, 50 bin km ne ki 4 silindir bir makina için eğer ki bütün sahipleri düzenli servise götürüp, bu servis bakımlarının kayıtlarını tutmuşsa, kazası vs. varsa kaydı tutulup, gerçekten dürüstçe servisinde kazalı parçalarını değiştirmişse hiç düşünmeden alınır, hem km ve yıl yüksek diye uygun fiyata çok harika bir makinayı kapmış olursun, önemli olan motoru düzgünce kontrol edip sahibinin dürüstlüğünü anlamak, benim bir motorumda tek bir kazada 5bintl'ye yakın hasar vardı(bu zamanda 9-10bin tl demektir), motorun en ufak vidasına kadar kazalı parçalarını değiştirdim, üstüne de iki sene kullandım, yaklaşık 20bin km kullanmışımdır. Motora gelip bakanlara zaten ilanda da belirtmiştim kazalı olduğunu değişen parçaların faturasını gösterdim, hiç aksatmadığım servis bakımlarını gösterdim, bazıları şüpheci davrandı şaşırdım daha ne yapabilirim dedim, sonra bir arkadaş geldi hiç sorun çıkartmadı, sağolsun bana güvendi ve 3 senedir motoru kullanıyor, çok da memnun, çünkü hem benim gösterdiğim her şeyin belgeli olduğunu gördü hem de iki taraf olarak dürüstçe davrandık, olay bu, evet piyasada sahtekar da çok, siz belge isteyecek sonra da alıcıysanız doğru düzgün bir servise götürüp iyice kontrol ettireceksiniz, bu kısımda ekspertiz masrafından kaçmamalısınız.
Satarken kaç kişi malının ayıbını söylüyor? Kendi sattığım motoru 1 hafta sonra ilanda gördüm ben, km geri çekilmiş, çizikler kapatılmış, üstelik kaza kaydı da yokmuş İkidir ilk attığım mesajın alıntısı yapılıyor ve benim düşüncemin sebeplerini siz kendiniz yazıyorsunuz Birde şu şekilde okuyun,
54RR adlı üyeden alıntı
50 bin km 4 silindir motosiklet almak pek mantıklı değil bence.Çünkü;
1000 km de alınmayacak motor da vardır, 50 bin km ne ki 4 silindir bir makina için eğer ki bütün sahipleri düzenli servise götürüp, bu servis bakımlarının kayıtlarını tutmuşsa, kazası vs. varsa kaydı tutulup, gerçekten dürüstçe servisinde kazalı parçalarını değiştirmişse hiç düşünmeden alınır, hem km ve yıl yüksek diye uygun fiyata çok harika bir makinayı kapmış olursun, önemli olan motoru düzgünce kontrol edip sahibinin dürüstlüğünü anlamak, benim bir motorumda tek bir kazada 5bintl'ye yakın hasar vardı(bu zamanda 9-10bin tl demektir), motorun en ufak vidasına kadar kazalı parçalarını değiştirdim, üstüne de iki sene kullandım, yaklaşık 20bin km kullanmışımdır. Motora gelip bakanlara zaten ilanda da belirtmiştim kazalı olduğunu değişen parçaların faturasını gösterdim, hiç aksatmadığım servis bakımlarını gösterdim, bazıları şüpheci davrandı şaşırdım daha ne yapabilirim dedim, sonra bir arkadaş geldi hiç sorun çıkartmadı, sağolsun bana güvendi ve 3 senedir motoru kullanıyor, çok da memnun, çünkü hem benim gösterdiğim her şeyin belgeli olduğunu gördü hem de iki taraf olarak dürüstçe davrandık, olay bu, evet piyasada sahtekar da çok, siz belge isteyecek sonra da alıcıysanız doğru düzgün bir servise götürüp iyice kontrol ettireceksiniz, bu kısımda ekspertiz masrafından kaçmamalısınız.
-
bahse konu km 4 silindir bi motosiklet için pek önemli değil neden mi
bende corsa var 14 yaşında canavar gibi gidiyor gitmediğim yer kalmadı ha diyeceksin ki o araba inan hiç farkı yok
ikisi de 4 silindir
bence alınır km den ziyade bakım ve kaza geçmişi önemlidir
önden kazası yoksa gene alınır
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)