Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

50 bin km de 2008 z750 alınırmı ? masraf vs alım satım hakkında ????

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    17 Ağustos 2017
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    cbr 250r
    merhabalar ben 2008 model z750 almak ıstıoyrum 50 bın km de sızce alsam alllah kahretsin dedirtir mi eğer satmak ıstersem satabılırmıyım ? yoksa ugrastırırmı kronık sorunları falan varmı daha dogrusu z 750 hakkında bılgısı olan herseyy gereklı dostlar yardımcı olun lutfeennn


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    50 bin km 4 silindir motosiklet almak pek mantıklı değil bence.

  3. #3

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    2 sene önce 90bin de 2004 z750 aldım 1.5 sene taş gibi kullandım üstelik kazalıydı

  4. #4
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    Alıntı velizrsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 sene önce 90bin de 2004 z750 aldım 1.5 sene taş gibi kullandım üstelik kazalıydı
    O senesi piyango bileti alsaydın keşke hacı
    İnsanlar sevilmek için yaratıldılar. Eşyalar kullanılmak için. Dünyadaki kaosun nedeni; eşyaların çok sevilip insanların ise kullanılmasıdır.

  5. #5

    Üyelik
    10 Nisan 2017
    Motosikleti
    Mondial Mc Roadracer 125 ve R6
    Alıntı 54RR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O senesi piyango bileti alsaydın keşke hacı
    :D :D hahaha
    54RR bunu beğendi.

  6. #6
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Alıntı 54RR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    50 bin km 4 silindir motosiklet almak pek mantıklı değil bence.
    Hocam bunu söylerken eminim aklınızda mantıklı sebepler vardır ama ben sizin gibi düşünmüyorum.50 binde z750 alınır mı alınır.Ama almadan detaylı kontrol edilmeli.Bazı şeyler motorun yaşı ve kilometresiyle orantılı olarak yıpranmış deforme olmuş olabilir.Ama onları anlayışla karşılamak gerekir.Önceki sahiplerine bakın kaç el değiştirmiş.Z750 çoğu zaman uzun yoldan ziyade şehir içinde kullanabiliyor motorun yaşı km göz önüne alınınca şehir içi kullanım dahada yıpratmış olabilir motoru bunları dikkate alın.

  7. #7
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    Alıntı whitedeamon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bunu söylerken eminim aklınızda mantıklı sebepler vardır ama ben sizin gibi düşünmüyorum.50 binde z750 alınır mı alınır.Ama almadan detaylı kontrol edilmeli.Bazı şeyler motorun yaşı ve kilometresiyle orantılı olarak yıpranmış deforme olmuş olabilir.Ama onları anlayışla karşılamak gerekir.Önceki sahiplerine bakın kaç el değiştirmiş.Z750 çoğu zaman uzun yoldan ziyade şehir içinde kullanabiliyor motorun yaşı km göz önüne alınınca şehir içi kullanım dahada yıpratmış olabilir motoru bunları dikkate alın.
    İşte bu yüzden mantıklı gelmiyor bana, ilk sahibinden olmadığı sürece o km gelmiş 4 silindir performans motoru almam. Tamirhanelerde neler döndüğünü kendi gözümle gördüğüm için hiç bulaşmam, ne kadar yeni o kadar iyi
    İnsanlar sevilmek için yaratıldılar. Eşyalar kullanılmak için. Dünyadaki kaosun nedeni; eşyaların çok sevilip insanların ise kullanılmasıdır.

  8. #8
    vader - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda NC 750D Integra
    Hayıŕ alınmaz.

  9. #9

    Üyelik
    05 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    SUZUKI gsx r 1000
    Yakın arkadaşım 126000 km.de cbf 1000 satın aldı iki senedir kullanıyor makina sorunsuz.İki hafta önce 47000 km.de ki gsx r 1000 imi sattım hiçbir sorunu yoktu,ben çok iyi bakmıştım alan arkadaşta iyi bakarsa sorunsuz kullanabilir.Sizin alacağınız z800 de önceki sahipleri tarafından iyi bakılıp kullanıldıysa sizde memnun kalırsınız.

  10. #10
    carter17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2016
    Şehir
    Çankaya/ANKARA
    30.000km'den sonra motosikletleri hurdaya mı veriyoruz?
    velizrsln bunu beğendi.

  11. #11
    Metela - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer GT+ GT Plus
    Alıntı 54RR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    50 bin km 4 silindir motosiklet almak pek mantıklı değil bence.
    Alınır arkadaşım, 1000 km de alınmayacak motor da vardır, 50 bin km ne ki 4 silindir bir makina için eğer ki bütün sahipleri düzenli servise götürüp, bu servis bakımlarının kayıtlarını tutmuşsa, kazası vs. varsa kaydı tutulup, gerçekten dürüstçe servisinde kazalı parçalarını değiştirmişse hiç düşünmeden alınır, hem km ve yıl yüksek diye uygun fiyata çok harika bir makinayı kapmış olursun, önemli olan motoru düzgünce kontrol edip sahibinin dürüstlüğünü anlamak, benim bir motorumda tek bir kazada 5bintl'ye yakın hasar vardı(bu zamanda 9-10bin tl demektir), motorun en ufak vidasına kadar kazalı parçalarını değiştirdim, üstüne de iki sene kullandım, yaklaşık 20bin km kullanmışımdır. Motora gelip bakanlara zaten ilanda da belirtmiştim kazalı olduğunu değişen parçaların faturasını gösterdim, hiç aksatmadığım servis bakımlarını gösterdim, bazıları şüpheci davrandı şaşırdım daha ne yapabilirim dedim, sonra bir arkadaş geldi hiç sorun çıkartmadı, sağolsun bana güvendi ve 3 senedir motoru kullanıyor, çok da memnun, çünkü hem benim gösterdiğim her şeyin belgeli olduğunu gördü hem de iki taraf olarak dürüstçe davrandık, olay bu, evet piyasada sahtekar da çok, siz belge isteyecek sonra da alıcıysanız doğru düzgün bir servise götürüp iyice kontrol ettireceksiniz, bu kısımda ekspertiz masrafından kaçmamalısınız.
    _chaotic_ bunu beğendi.

  12. #12
    Yayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Jl 150 , cbf 150 er -5 ve aprilia pegaso.
    393000 km de araç sahibiyim (Ww) ona müşteri çıkıyor , 76000 de motorsiklet sahibiyim ona bile müşteri çıkıyor.duzgun olduktan sonra Kawa isterse 100000 çevirdin yine alınır.50000 km de neymiş.( Düzgün olduktan sonra )ayrıca büyük CC li motor büyük terletir .ter bezin yoksa hiç girme zaten büyük CC işine.ayrica bu piyasa büyük orospu dur .unu da unutma.

  13. #13
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    Alıntı Metela adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alınır arkadaşım, 1000 km de alınmayacak motor da vardır, 50 bin km ne ki 4 silindir bir makina için eğer ki bütün sahipleri düzenli servise götürüp, bu servis bakımlarının kayıtlarını tutmuşsa, kazası vs. varsa kaydı tutulup, gerçekten dürüstçe servisinde kazalı parçalarını değiştirmişse hiç düşünmeden alınır, hem km ve yıl yüksek diye uygun fiyata çok harika bir makinayı kapmış olursun, önemli olan motoru düzgünce kontrol edip sahibinin dürüstlüğünü anlamak, benim bir motorumda tek bir kazada 5bintl'ye yakın hasar vardı(bu zamanda 9-10bin tl demektir), motorun en ufak vidasına kadar kazalı parçalarını değiştirdim, üstüne de iki sene kullandım, yaklaşık 20bin km kullanmışımdır. Motora gelip bakanlara zaten ilanda da belirtmiştim kazalı olduğunu değişen parçaların faturasını gösterdim, hiç aksatmadığım servis bakımlarını gösterdim, bazıları şüpheci davrandı şaşırdım daha ne yapabilirim dedim, sonra bir arkadaş geldi hiç sorun çıkartmadı, sağolsun bana güvendi ve 3 senedir motoru kullanıyor, çok da memnun, çünkü hem benim gösterdiğim her şeyin belgeli olduğunu gördü hem de iki taraf olarak dürüstçe davrandık, olay bu, evet piyasada sahtekar da çok, siz belge isteyecek sonra da alıcıysanız doğru düzgün bir servise götürüp iyice kontrol ettireceksiniz, bu kısımda ekspertiz masrafından kaçmamalısınız.
    Satarken kaç kişi malının ayıbını söylüyor? Kendi sattığım motoru 1 hafta sonra ilanda gördüm ben, km geri çekilmiş, çizikler kapatılmış, üstelik kaza kaydı da yokmuş İkidir ilk attığım mesajın alıntısı yapılıyor ve benim düşüncemin sebeplerini siz kendiniz yazıyorsunuz Birde şu şekilde okuyun,
    Alıntı 54RR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    50 bin km 4 silindir motosiklet almak pek mantıklı değil bence.Çünkü;
    1000 km de alınmayacak motor da vardır, 50 bin km ne ki 4 silindir bir makina için eğer ki bütün sahipleri düzenli servise götürüp, bu servis bakımlarının kayıtlarını tutmuşsa, kazası vs. varsa kaydı tutulup, gerçekten dürüstçe servisinde kazalı parçalarını değiştirmişse hiç düşünmeden alınır, hem km ve yıl yüksek diye uygun fiyata çok harika bir makinayı kapmış olursun, önemli olan motoru düzgünce kontrol edip sahibinin dürüstlüğünü anlamak, benim bir motorumda tek bir kazada 5bintl'ye yakın hasar vardı(bu zamanda 9-10bin tl demektir), motorun en ufak vidasına kadar kazalı parçalarını değiştirdim, üstüne de iki sene kullandım, yaklaşık 20bin km kullanmışımdır. Motora gelip bakanlara zaten ilanda da belirtmiştim kazalı olduğunu değişen parçaların faturasını gösterdim, hiç aksatmadığım servis bakımlarını gösterdim, bazıları şüpheci davrandı şaşırdım daha ne yapabilirim dedim, sonra bir arkadaş geldi hiç sorun çıkartmadı, sağolsun bana güvendi ve 3 senedir motoru kullanıyor, çok da memnun, çünkü hem benim gösterdiğim her şeyin belgeli olduğunu gördü hem de iki taraf olarak dürüstçe davrandık, olay bu, evet piyasada sahtekar da çok, siz belge isteyecek sonra da alıcıysanız doğru düzgün bir servise götürüp iyice kontrol ettireceksiniz, bu kısımda ekspertiz masrafından kaçmamalısınız
    .

  14. #14
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    bahse konu km 4 silindir bi motosiklet için pek önemli değil neden mi
    bende corsa var 14 yaşında canavar gibi gidiyor gitmediğim yer kalmadı ha diyeceksin ki o araba inan hiç farkı yok
    ikisi de 4 silindir
    bence alınır km den ziyade bakım ve kaza geçmişi önemlidir
    önden kazası yoksa gene alınır


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)