Motorumu aldıktan hemen sonra uzun yola çıkmıştım. Gayet keyifliydi. Rüzgarda 80i geçmemesi can sıkıcıydı. Bide büyük vasıtaları sollayamayınca sorun oluyor. Baya tehlike atlatmıştım.
Motorumu aldıktan hemen sonra uzun yola çıkmıştım. Gayet keyifliydi. Rüzgarda 80i geçmemesi can sıkıcıydı. Bide büyük vasıtaları sollayamayınca sorun oluyor. Baya tehlike atlatmıştım.
Gitmeye gidersin fakat nasıl gidersin ?
Öncelikle tecruben çok az ama bu seni engelleyebilirmi tabikide hayır bana göre motosiklette tecrube önemli ama bilinçli kullanıcı olmak daha önemli tacrubesi olan fakat bilinçli olmayan çok insan var dünyada.
Kişisel tavsiye istemişsin bana kalırsa gitmemelisin en temizi bin otobüse git ama illaki gitmek istiyorum diyorsan ;
1-ekipmanın tam olsun
2-motoruna yola çıkmadan gerekli bakımlarını yaptır
3-yolda giderken kendini fazla yorma (((örn; 50'km git dinlen ))) bunun sebebi ise gideceğin yol 400 km yol zaten senin toplam tecruben 400 km bu sebeple gidiş gelişte bu tecrubeyi 2'ye katlayacaksın o yüzden fazla yorma kendini
4-motora gelince 200'lük olsa su soğutması var şişmez aksırmaz taksırmaz fakat 200'e göre gerek güç gerekse donanım olarak bi tık altta olduğundan dolayı çok fazla sıkma motoru.
5- son olarakta bu yolculuk senin için ilk olacağından dolayı ilk başlarda çok eğlenceli yolun yarısından sonra ise biran önce bitse artık dedirtecek bir yolculuk olacaktır.
Allah kaza bela vermesin
Gerçek güç sıçrayışta değil , sarsılmaz duruştadır .
Gidilir gayet de güzel olur , benim sana tavsiyem Sakarya'da sonra hava sogumaya başlıycak taki cankurtaranı inene kadar . O bölgeyi gündüz öglen ikindin sıcağında geç . Sabah erken yola çık en geç saat 12:00 ye kadar teker dönmeli . 12 den sonra yola çıkma o bölgeyi akşam geç me
Trafik tecrüben varsa gidilir.Sol şerite fazla cikmazsan sag şeritte de tirlari kollayarak gidersen hic bir sorun olmaz .Yolun acik olsun
Cevaplar için teşekkürler herkese. 2 haftadır haftasonları günde 3-4 saat motosiklet kullanıyorum. Ellerim ve biraz da sırtım ağrıdı, trafiğin yoğun olduğu yerlerde kasıldığım için. Aklıma geldikçe chicken wings yaparak rahatlatıyorum kendimi, bir süre sonra alışırım diye umuyorum.
Bazı arkadaşlar 400 km çok az bu tecrübe için demiş fakat ben şu an çıkmıyorum bu yolculuğa. 1,5 ay civarı bir süre var. Ayrıca kalitenin sayıdan üstün olduğunu düşünüyorum. Bu sebeplerden bu yolculuğu yapmaya karar verdim, konuda bahsedilen uyarıları dikkate alarak hazırlığımı yapacağım.
Tekrardan teşekkürler herkese fikirleri için.
Bildiğim kadarıyla spor oturuşlu olmayan bir makine kullanıyorsunuz. Buna rağmen eller ağrıyorsa oturuş pozisyonu videolarına daha çok ağırlık verin bence. Ya söylediğiniz gibi gerildikçe ellerinizi sıkıyorsunuz ya da pozisyon sıkıntılı olduğundan yük bindiriyorsunuz. Özellikle uzun yolda konsantrasyon da düşerken tehlike yaratabilir bu şekilde kullanmak.
Söylediğiniz gibi daha çok var 19 Mayısa. Eğer iş ya da okul buna uygunsa (kıyafet vs bakımından) birkaç hafta içinde oralara da motorla gitmeye başlayarak pratik miktarını artırabilirsiniz. Ben yine ekstra eğitim tavsiyemi yineleyeceğim. Kendi başınıza 1.5 ayda yapsanız hadi 2000km yaparsınız diyelim. 2 günlük bir eğitim size o 2000km'de öğreneceğinizden fazlasını verebilir. Hem sürer hem eğitim alırsanız en güzeli. Sonunda da günü geldiğinde kendinizi yeterli buluyorsanız gidersiniz.
Ekleme: Şimdi aklıma geldi, eğer naparsam yapayım rahat edemiyorum oturuşta diyorsanız gidon yükseltme de takılabilir. Daha rahat ve dik hale getirecektir oturuşu. 200NS kullananlardan çok taktıran vardı belki sizinkinde de fayda ediyordur.
Başlık tavuktan hortlamış.
Bu yolculuğun sonucu nasıl olmuş acaba?
Geçenlerde 92 model virago 250 ile İstanbul-Ayvalık seferi yaptım.
Pendik'ten Yalova feribotuna binip paralı yola hiç girmeden, 400km kadar yol yapmış oldum.
Biraz uzun sürdü ama çok keyifliydi.
2 molayla birlikte Toplam 7 saat.
Ortalama hız, 70km/saat
Motor bir süredir çok kullanılmadığı ve hava soğutmalı olduğu halde yolda tık demeden gitti.
Hatta son 100km'de motorun sesi değişti, sanki motor açıldı ya da bana öyle geldi.
(Bu bir efsane midir bilmem ama, böyle bir söylenti vardır, motorun sesi değişir, açılır filan diye. Size de oluyor mu bilmiyorum...)
peyloride ile yıllar önce Meg Dernek'in eğitiminde karşılaşıp tanışmıştık, AT almadan önceki 150 Ns'i vardı, aşırı yağmur yağdığı için eğitim iptal olmuştu ve Tuzla'dan beraber sürmüştük. Sonradan 150 Ns ile AT arasına bir Dominar sıkıştırdı diye hatırlıyorum ama yanlış hatırlıyor da olabilirim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)