Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

2018 Model Yamaha R25 ABS Sorunsalı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    MahmutBiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    1200Z Super Ténéré
    Alıntı Metric adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle herkese merhabalar,

    Motorsiklet ailesine yeni katılmak isteyen bir kardeşiniz olarak hepinizin değerli görüşlerine ihtiyacım bulunmakta.

    Bir ay kadar önce A sınıfı ehliyet almış bulunmaktayım dostlar. Herkesin gönlünün kaydığı bir şey vardır ya hani; benim de gönlüm bu R25 denen şeye kaydı ve ilk kez 2018 model R25'lerde ABS bulunacak olması sebebiyle sıfır motor almaya karar verdim. Bu süreçte iki bayi ile görüştüm ve kafamda oldukça soru işareti oluştu.

    Ocak ayı gibi gittiğim bir bayide; 2018 modellerin ABS'siz gelebileceği söylenerek bana 2017 model stokta kalmış motor satmaya çalıştılar)

    Şubat ayı sonunda aynı bayiye gittiğimde; 2018 model olarak sergilemiş oldukları motorun 2017 üretim olduğunu ama 2018 model özelliklerini barındırdığı söylendi. Fuardan önce bu bayide gördüm bu motoru ve ABS'si vardı. Söz konusu bayi, bu motoru alabileceğimi, 2018 üretim motorları beklersem nisan ayında gelebilecek zamlar nedeniyle daha yüksek fiyatlar ödemek zorunda kalacağımı belirtti.

    Şimdi benim merak ettiğim dostlar;

    1) Şu an yamaha bayilerinde satılan 2017 üretim olup 2018 model olan motorların, nisan ayında gelecek 2018 üretim motorlardan farkı nedir? Bugün aynı bayiyi aradığımda ellerinde 2018 model motor olmadığını ve ne zaman geleceğinin de belli olmadığını belirttiler.

    2) Şu an bayilerde satılan 2018 model motorlardan birini almamı önerir misiniz?

    Herkese desteği için şimdiden teşekkür eder, iyi akşamlar dilerim.
    kardeşim 2018 2017 iyice çorba yapmışsın. Eğer bayinin elinde 2017 motor varsa bunu sergiler fakat 2018 model diyemez ona zaten dese bile ruhsatında 2017 model yazar... tabiki 2017 ile 2018 arasında fiyat olarak fark olur. Heleki abs varsa en az 3 lira oynar arasında.

    Bilginiz olsun diye söylüyorum 2017 yılında türkiyeye giriş yapan bir motoru 2018 model diye hiç bir bayi satamaz ki devlet buna izin vermez. 2017 Model 2018 trafiğe çıkışlı olur. Eğer ruhsatında 2018 yazıyorsa yazacaksa o zaten yurt dışından 2018 yılı içinde gelmiş olup o şekilde faturalandırmıştır. Bu konuda satıcının size yalan söyleme gibi bir lüksü yok olamaz. Yamaha abs stadart denilse bile firma belli oranda abs olmayan motoru türkiye ve fiyat için yapıp göndermiş olabilir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı Sj's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamaha motorlarda ABS bajajin pulsarindan beterdir, bunu yamaha mt-10 suren birine de sorabilirsiniz.

    Fren olayi Yamaha'da yok artik Yamaha'dir. Yillardir her Yamaha sahibi bunu bilir(baska marka model de deneyip kullanmis olan).

    Sorunsal degil sizinki, daha evvel farketmemis oldugunuz bir gercek


    onur şuna bi bak, s1000r superduke 1290, triumph, mt10 abs fren karşılaştırmasında en kudretlisi açık ara mt10 olarak gözüküyor

  3. #23
    ftkrblt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2014
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    Tracer 900
    hayatım boyunca bir kere abs li motosiklet kullandım duke 390,ve hiç mi hiç sevemedim alışamadım,benim bugüne dek kullandığım her arabada abs vardı ama kullandığım duke 390 daki gibi hiç biri zırt pırt devreye girmiyordu,bi önceki sayfada bi kardeşimiz bahsetmis birazdan ne gerek var abs diyen tayfa gelir diye aha geldim,işin şakası bi tarafa hakikaten ya benim kullandığım motorda bir sorun vardı ya da motosiklette abs bana göre değil,ben özellikle motorumda arka tekerin tamamen kilitlenmesini çok seviyorum,ön tarafta abs olması tamam aklıma yatıyor ama motosiklette arka tarafta abs ne işe yarar bilmiyorum,mesela kombine fren sistemi motosiklette güzel bir özellik gayet mantıklı ama bence abs çok ta gerekli değil,ayrıca 2018 model bile olsa 250cc bir motosiklete 26 bin tl vermekte pek bana mantıklı gelmiyor,geçtiğimiz senelerde bir arkadaş 250 cc motosikletlere 20 bin vermeye hazırlanın dediğinde herkes tepki göstermişti ki şimdi bakıyorum neredeyse 30 bin olacak 250cc çift silindirler,bence temiz ikinci el ya da farklı bir makina bakın,şunu da anlatıp öyle gideyim aklınızda olsun benim ilk motorum asya as150t1 di ehliyetsiz yakalanınca o motoru satıp ehliyetimi aldım önce sonrasında kendime pulsar200ns aldım yaklaşık 7-8 bin km kullandım,pulsarı verdim mt25 aldım onu da bi müddet kullandıktan sonra sattım ve motosiklet defterini kapattığımı sanıyordum ta ki bi arkadaşımın oğluna satın aldığı kuba dragon denen 50cc makinayı arkadaşımın evine kadar sürene dek,benim motosiklet tutkum tekrar depreşti ancak açıkça söyleyeyim hayatımda kullandığım en kötü motordu,ne bana güven verdi ne de doğru dürüst kullanabildim motoru,kendi kendime ulan daha iki hafta önce mt25 satan adamım ve 50cc kubayı kullanamıyorum dedim kendi kendime,yolda stop etmeler,ne yapacağımı bilememeler falan hakikaten o kısacık 10 kilometre öldürdü beni küba dragon,basıyom gitmiyo frene asılıyom durmuyo falan,eve döndüğümde eşim gözümün içine baktı ne yaptın götürdün mü motoru diye sordu,farketti bendeki durgunluğu tamam hadi alacaksan al yeni makina zaten senin derdin oydu dimi diyerekten gözleriyle gülümsedi,ertesi gün benelli tnt600 aldık,hemde çok makul fiyata sıfır kilometre motor,motoru almaya giderken ulan daha 50cc dragon süremiyoz 600 cc nasıl olacak?keşke yamaha mt25 i satmasaydık serzenişleri başlamıştı,ta ki tnt600 ü sürene kadar,yemin ederim sanki aylardır o motosikleti kullanıyomuşum gibi hissettirdi bana,eşimle atladık motora güzel ve eğlenceliydi,eşimde mt 25 e göre daha rahat hissettiğini söyledi,ama maalesef rodaj döneminde küçük bir parça değişimi için motoru servise bırakmak zorunda kaldık,garantide sorun yok ama parçayı neredeyse 10 gündür bekliyoruz,diyecem şu Allah gönlünüze göre versin ancak r25 e 26 bin çok,ben tnt600 motorumu 29'a aldım,biri 250cc diğeri 600cc biri 2 biri 4 silindir,he şimdi biri yamaha ama diyecek arkadaşlar olacak bi nebze olsun haklılık payları var ama mt25 kullanmış biri olarak 26 bine r25 almaktansa 29 bine tnt600 almayı tercih ederim ki her iki markanın sahibi olarak konuşuyorum mt25 ile tnt600 arasında deveyle dombey bi malzeme farkı işçilik farkı yok,bence ikinci el r25 lere bakın,

  4. #24
    Hadur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Çankırı
    Motosikleti
    RKS 150S
    abs şart, ama fiyatlar çok pahalı o yüzden benelli 251e alıcı gözüyle bakıyorum

  5. #25
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Jemand adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://www.youtube.com/watch?v=bLCBY79Ut8A

    onur şuna bi bak, s1000r superduke 1290, triumph, mt10 abs fren karşılaştırmasında en kudretlisi açık ara mt10 olarak gözüküyor
    Bu videodaki test metoduna çok dikkat etmedim. Ayrıca videodaki hiç bir motoru test etmedim. Ancak mt09 (tune edilmiş) 245 ile giderken 215~ gibi bir hızla geçtik. Anlayacağınız Yamaha'nın kadran fazla gösteriyordu. Burada da dikkat edilmediyse benzer bir şey olmuş olabilir

  6. #26

    Üyelik
    23 Nisan 2020
    Bende de 2017 r25 var ama absli nasıl oluyor anlamadım :D


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)